nah jij hebt alle foto's niet. Ik zie er nu 85quote:
Ik zie er 3quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nah jij hebt alle foto's niet. Ik zie er nu 85
neuj nog niet.quote:
moet je ze eerst nog winnen.....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik had mijn zus blijkbaar beloofd dat ze meemocht naar Lowlands als ik kaarten zou winnen maar dat wist ik helemaal niet meer.En nu heb ik dus mijn beste vriendinnetje al meegevraagd.
Dat is het probleem niet, het probleem is waarom je die nog niet voor mark gemaakt hebtquote:
Doe je goedquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik had mijn zus blijkbaar beloofd dat ze meemocht naar Lowlands als ik kaarten zou winnen maar dat wist ik helemaal niet meer.En nu heb ik dus mijn beste vriendinnetje al meegevraagd.
IK HEB ZE TOCH ALquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
moet je ze eerst nog winnen.....
heb je kaarten gewonnen?quote:
nee..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
neuj nog niet.
heb je een vriend?
Pics van je zus.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:18 schreef tliciouz het volgende:
Oh wat zouden jullie er graag in willen knijpen!
Denk niet dat ze er heel blij mee is. Vanmorgen al een sms'je of zij nou meemocht en toen smste ik 'nee sorry hester gaat mee' want ik dacht dat ze een grapje maakte. En nu zie ik net een reactie op mijn WWW "En ik mag mee!quote:
Precies.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, het probleem is waarom je die nog niet voor mark gemaakt hebt
nee, nog niet.quote:
JA!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heb je kaarten gewonnen?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:18 schreef tliciouz het volgende:
Oh wat zouden jullie er graag in willen knijpen!
O, is dat je zus.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Denk niet dat ze er heel blij mee is. Vanmorgen al een sms'je of zij nou meemocht en toen smste ik 'nee sorry hester gaat mee' want ik dacht dat ze een grapje maakte. En nu zie ik net een reactie op mijn WWW "En ik mag mee!Toch?"
Maar. Ja. Kut.
Ik betaal wel mee aan d'r kaartje ofzo.
jah uuuhhh jammer dan hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Denk niet dat ze er heel blij mee is. Vanmorgen al een sms'je of zij nou meemocht en toen smste ik 'nee sorry hester gaat mee' want ik dacht dat ze een grapje maakte. En nu zie ik net een reactie op mijn WWW "En ik mag mee!Toch?"
Maar. Ja. Kut.
Ik betaal wel mee aan d'r kaartje ofzo.
oke mooiquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee, nog niet.
![]()
wat was je trouwens veel aan het smsen met oud en nieuw
quote:
Yep.quote:
Vannacht om 00:45.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wanneervanmorgen? wtf
ah je rookt nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:21 schreef x_nienkex het volgende:
[..]
oke mooi
huh? veel aan het smsen?
wat heb je nou weer gevonden?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yep.En ik ging mijn ouders wakker maken want ik had gezegd dat ik ze desnoods wakker zou schreeuwen om mijn blijheid te tonen, maar toen moest ik van Eric Corton zachtjes naar boven lopen, lief kloppen en heel zachtjes zingend binnenlopen en mijn vader keek me echt aan van wtf, toen kreeg hij Eric Corton aan de telefoon en snapte hij er niets van
en mijn moeder heeft niets meegekregen want die vroeg vanmorgen 'ja wat was dat nou allemaal vannacht?'
quote:
nee kloptquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ah je rookt niet![]()
Die foto's dat je op de grond zit met je telefoon. Met een of andere dronken gozer naast je.
[..]
Yep.En ik ging mijn ouders wakker maken want ik had gezegd dat ik ze desnoods wakker zou schreeuwen om mijn blijheid te tonen, maar toen moest ik van Eric Corton zachtjes naar boven lopen, lief kloppen en heel zachtjes zingend binnenlopen en mijn vader keek me echt aan van wtf, toen kreeg hij Eric Corton aan de telefoon en snapte hij er niets van
en mijn moeder heeft niets meegekregen want die vroeg vanmorgen 'ja wat was dat nou allemaal vannacht?'
Tof, lag toen al in bed, had het wel willen horenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou ziet er goed uit hoor, wanneer spreken we af?quote:
dat is wel tofquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]geweldig!
Waar heb je kaartjes voor gewonnen?
[..]
Je kan het terugluisteren maar nu nog niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:26 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Tof, lag toen al in bed, had het wel willen horen
WAUW!quote:
Doe mij dan ook even een linkjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je kan het terugluisteren maar nu nog niet.Wil het zelf ook wel horen want ik zat echt te giechelen als een mongooltje en ik wil weten wat hij tegen mijn paps zei.
ehm...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou ziet er goed uit hoor, wanneer spreken we af?
Ga je er werken?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WAUW!![]()
![]()
That reminds me, even achter het vrijwilligerswerk aan
Werk ze en bis laterquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:30 schreef x_nienkex het volgende:
oh, ik moet weer ff werken..
dagdag tot later!
Werkze!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:30 schreef x_nienkex het volgende:
oh, ik moet weer ff werken..
dagdag tot later!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |