nah jij hebt alle foto's niet. Ik zie er nu 85quote:
Ik zie er 3quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nah jij hebt alle foto's niet. Ik zie er nu 85
neuj nog niet.quote:
moet je ze eerst nog winnen.....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik had mijn zus blijkbaar beloofd dat ze meemocht naar Lowlands als ik kaarten zou winnen maar dat wist ik helemaal niet meer.En nu heb ik dus mijn beste vriendinnetje al meegevraagd.
Dat is het probleem niet, het probleem is waarom je die nog niet voor mark gemaakt hebtquote:
Doe je goedquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik had mijn zus blijkbaar beloofd dat ze meemocht naar Lowlands als ik kaarten zou winnen maar dat wist ik helemaal niet meer.En nu heb ik dus mijn beste vriendinnetje al meegevraagd.
IK HEB ZE TOCH ALquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
moet je ze eerst nog winnen.....
heb je kaarten gewonnen?quote:
nee..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
neuj nog niet.
heb je een vriend?
Pics van je zus.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:18 schreef tliciouz het volgende:
Oh wat zouden jullie er graag in willen knijpen!
Denk niet dat ze er heel blij mee is. Vanmorgen al een sms'je of zij nou meemocht en toen smste ik 'nee sorry hester gaat mee' want ik dacht dat ze een grapje maakte. En nu zie ik net een reactie op mijn WWW "En ik mag mee!quote:
Precies.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, het probleem is waarom je die nog niet voor mark gemaakt hebt
nee, nog niet.quote:
JA!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heb je kaarten gewonnen?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:18 schreef tliciouz het volgende:
Oh wat zouden jullie er graag in willen knijpen!
O, is dat je zus.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Denk niet dat ze er heel blij mee is. Vanmorgen al een sms'je of zij nou meemocht en toen smste ik 'nee sorry hester gaat mee' want ik dacht dat ze een grapje maakte. En nu zie ik net een reactie op mijn WWW "En ik mag mee!Toch?"
Maar. Ja. Kut.
Ik betaal wel mee aan d'r kaartje ofzo.
jah uuuhhh jammer dan hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Denk niet dat ze er heel blij mee is. Vanmorgen al een sms'je of zij nou meemocht en toen smste ik 'nee sorry hester gaat mee' want ik dacht dat ze een grapje maakte. En nu zie ik net een reactie op mijn WWW "En ik mag mee!Toch?"
Maar. Ja. Kut.
Ik betaal wel mee aan d'r kaartje ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |