Oh dat moest ik ook, en dan een logo maken, naam, visitekaartjes briefpapier folder etc.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:32 schreef x_nienkex het volgende:
mooi zo
hmm, ik moet nu een huisstyle maken voor 'je eigen bedrijf'..
dat is wel loik toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:32 schreef x_nienkex het volgende:
mooi zo
hmm, ik moet nu een huisstyle maken voor 'je eigen bedrijf'..
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:34 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Oh dat moest ik ook, en dan een logo maken, naam, visitekaartjes briefpapier folder etc.
Moet vrijdag af overigens, ik ga zo maar es werken
Ikke welquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:33 schreef x_nienkex het volgende:
[..]
Goedemorgen Trevland.. klaar voor een nieuwe dag?
terug gebeld voor wat? sollicitatie?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke welnu alleen wachten totdat ik terug gebeld wordt, jij dan?
Voor stage, de persoon die ik er voor moet hebben was er gisteren niet en nu net nog in bespreking dus ik word zo terug gebeldquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:36 schreef x_nienkex het volgende:
[..]
terug gebeld voor wat? sollicitatie?
hier gaat het prima
oke dan.. ik zal voor je duimenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor stage, de persoon die ik er voor moet hebben was er gisteren niet en nu net nog in bespreking dus ik word zo terug gebeld
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor stage, de persoon die ik er voor moet hebben was er gisteren niet en nu net nog in bespreking dus ik word zo terug gebeld
Komt helemaal goedquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:41 schreef x_nienkex het volgende:
[..]
oke dan.. ik zal voor je duimen
Als ik om 11 uur nog niet gebeld ben dan doe ik datquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en anders bel je ze nog een keer
dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt helemaal goed![]()
[..]
Als ik om 11 uur nog niet gebeld ben dan doe ik dat
ik heb geen titsquote:
Zo makkelijk komen ze niet van mij afquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:45 schreef x_nienkex het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel
tuurlijk, gewoon onderspammen
goed zo... zo bereik je al een heel eindquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo makkelijk komen ze niet van mij af
Heb met het vinden van een stageplek nooit veel moeite gehad, dus waarom nu welquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:50 schreef x_nienkex het volgende:
[..]
goed zo... zo bereik je al een heel eind
Wat kan die opleiding toch veel verschillende namen hebbenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:51 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe GLR mediavormgeven
maar ik ben weg
Nee!quote:
moek paint helemaal opstarten.quote:
Regel eens pics dan!11221quote:
Even vragen of ze mooie heeft!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Regel eens pics dan!11221
dat komt wel op het zelfde neer jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:51 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe GLR mediavormgeven
maar ik ben weg
quote:
Je weet maar nooitquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb met het vinden van een stageplek nooit veel moeite gehad, dus waarom nu wel
Stille vraag naar vergelijkingsmateriaal.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:58 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja, of de tieten van Nienke mooier zijn dan die van jou!
oke! ik lees meequote:
Ja!quote:
van wie?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Stille vraag naar vergelijkingsmateriaal.
van je linker en rechter tiet!quote:
hierquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
van je linker en rechter tiet!
je rechtertiet lijkt een volle C?quote:
Ik wil een foto van je kont.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:07 schreef tliciouz het volgende:
Mark heeft mijn tietjes allang gezien.
B85 zeg ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je rechtertiet lijkt een volle C?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |