quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had het tegen iedereen hoor, sorryIedereen reageerde ook zo fel op jou meteen... Volgens mij is er storm op komst ofzo, iedereen is zo lichtgevoelig vandaag
En dat van GF had ik nog niet doorMaar ik ben hier ook nog niet zo heel erg lang...
Komt er geen bezorgsnor bij jou?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja later op de dag ik moet nog weg en boodschappen doen
anders heb ik vanavond niks te eten
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al gedoucht benMevrouwtje
Ja, waar was jij eigenlijk op de Fok! 10 jaars meet, staakhaas?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:38 schreef Pheno het volgende:
[..]DaMart weet wie het zegt. Of niet, want het zijn faalhazen als het op meets aan komt.
nope helaas nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt er geen bezorgsnor bij jou?
Okeequote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:38 schreef Pheno het volgende:
[..]DaMart weet wie het zegt. Of niet, want het zijn faalhazen als het op meets aan komt.
Oh en dat ik dan lief moet komen doen en koetsiekoetsiekoe enquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]* Marijkezwolle verstopt zich in een hoekje
Dit is niet dom, gewoon even niet goed opletten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan zegt fles iets over vrouwen en dom zijn
Op onderzoekquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, waar was jij eigenlijk op de Fok! 10 jaars meet, staakhaas?
Dat lijkt t veel op de sig van Fhaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dit is niet dom, gewoon even niet goed opletten.
Je verhuurt Indonesische she-males tussen het posten door?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:41 schreef indahnesia.com het volgende:
ik doe mijn prioriteiten tussen het posten door.
Iets met PI liefjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh en dat ik dan lief moet komen doen en koetsiekoetsiekoe en![]()
![]()
en zo? Of wat was de bedoeling?
Beter zo dan andersomquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je verhuurt Indonesische she-males tussen het posten door?
Dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dit is niet dom, gewoon even niet goed opletten.
Maar als ik dat heel liefdevol afkort tot "koe" dan is het ook niet goedquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met PI liefjeMaar koetsiekoetsiekoe is altijd goed natuurlijk
![]()
ik had een vrij geldig excuusquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, waar was jij eigenlijk op de Fok! 10 jaars meet, staakhaas?
Nee, dat was het jaar er voor.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja, in je kont met je onderzoek![]()
Nou, vind ik nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik had een vrij geldig excuus
Nog niet, maar als er aan te verdienen is, waarom ook niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je verhuurt Indonesische she-males tussen het posten door?
Als het binnen drie dagen is, daarna komt je geldquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nog niet, maar als er aan te verdienen is, waarom ook niet?
Hij post Indonesische she-males tijdens het verhuren? Daarom gaat hij zo vaak naar het postkantoor!quote:
Hij verhuurt posts tijdens het she-malenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij post Indonesische she-males tijdens het verhuren? Daarom gaat hij zo vaak naar het postkantoor!
Ik ben geen koe, dus doe maar gewoon copy pastequote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar als ik dat heel liefdevol afkort tot "koe" dan is het ook niet goed![]()
een koe is geen musquote:
Koetsiekoetsiepaardquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben geen koe, dus doe maar gewoon copy paste![]()
Hoiquote:
Meestal is het trouwens EEN koets met TWEE paarden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een koe is geen mus
een Fin is geen Rus
een broer is geen zus
een trap is geen kus
een knoop is geen lus
een trein is geen bus
en Fok! is niet knus.
Dus.
quote:
Alles wat ik hier doe wordt vooraf betaald. Er zijn maar een paar partners (zakelijk, eeh.. tja..) die achteraf mogen betalen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het binnen drie dagen is, daarna komt je geld
in een donker steegje, dat zijn zeker die she-malesquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Alles wat ik hier doe wordt vooraf betaald. Er zijn maar een paar partners (zakelijk, eeh.. tja..) die achteraf mogen betalen.
Ik heb me laten vertellen dat dat nou niet bepaald bijster veel is, overigens.quote:
Van jou had ik wel iets met WSUS verwacht eigenlijkquote:
Ik zal eens voelen vanavond, gewoon voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in een donker steegje, dat zijn zeker die she-males
MBSA is geen WSUSquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van jou had ik wel iets met WSUS verwacht eigenlijk
Bijvoorbeeldquote:
Oeh! What does this button do!quote:
Alsof het iets voorsteltquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, SSL-certificaatje aangevraagd. Alles voor de klant.
quote:
Het certificaat zelf zegt niets anders dan dat de site in kwestie ook die site is, en dat de bitjes die vanaf dan worden verstuurd van die site zijn, maar als ik als site daar een virus ter download aan biedt heb je er geen flikkerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze hadden hier een directory weg geflikkerd waar het ssl certificaat in stond.
voordat de back-up ingeregeld was.
hebben ze toch weer een nieuwe moeten aanvragenen weer 1 week vertraging
Wel man, kei hip. Origineel gecertificeerd authentiek ambachtelijk Phenovirusquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het certificaat zelf zegt niets anders dan dat de site in kwestie ook die site is, en dat de bitjes die vanaf dan worden verstuurd van die site zijn, maar als ik als site daar een virus ter download aan biedt heb je er geen flikker![]()
Ook vrouwquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh! What does this button do!Essent heeft Deedee in dienst!
klopt helemaal.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het certificaat zelf zegt niets anders dan dat de site in kwestie ook die site is, en dat de bitjes die vanaf dan worden verstuurd van die site zijn, maar als ik als site daar een virus ter download aan biedt heb je er geen flikker
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh! What does this button do!Essent heeft Deedee in dienst!
Ik kan het zo maken, iig het certificaat.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel man, kei hip. Origineel gecertificeerd authentiek ambachtelijk Phenovirus
en dat ruikt vergelijkbaar met?quote:
aah okee das wel lekkerquote:
Zoek dan ander werk.quote:
het feest kan beginnen want fles is binnenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonder mij is er maar weinig aan idd
Zoeken kan altijd. Vinden is de crux.quote:
We gaan er lekker te-gen-aanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het feest kan beginnen want fles is binnen
Wel met condoomquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:40 schreef FFSletop het volgende:
Ik heb al mijn proefwerken voor morgen geleerd, toch heb ik dat onaangename gevoel dat ik het toch ga verneuken
zoiets:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
kut kut kut kut ophoeren met die kut kut sneeuw kut met kut en kut
en kut
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 07:48 schreef wel.o.k het volgende:
krijg de touwtyfus, vetherrie, vinkentering, cholera, Mexicaanse griep, q-koorts en een ingescheurde teennagel met je sneeuw.
hier dooit et godzijdank ik ben de sneeuw cholera zatquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
nou sneeuwt het alweerTerwijl de straat net zo mooi aan het dooien was
Iedereen met jequote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
hier dooit et godzijdank ik ben de sneeuw cholera zat
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:53 schreef Giertje het volgende:
nou dat zal je verbazen een vriendin van me is op der muil gegaan ribben kapot en die vind de sneeuw nog steeds mooi
niet alle vrouwen hebben een romantisch beeld van sneeuwquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sneeuw is alleen mooi op een kerstkaart
edit: daarbij is het een vrouw
dat wil ik dan ook weer niet zeggenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
vrouwen hebben er gewoon geen verstand van. Vrouwen zijn dom
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heet helemaal geen peter, en wokkin geen nanda. maar verder klopt het aardig.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat wil ik dan ook weer niet zeggen
ik kreeg gisteren dit door
http://www.20something.nl(...)eemancipeerde-vrouw/
Zat jij niet onder de plak?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sneeuw is alleen mooi op een kerstkaart
edit: daarbij is het een vrouw
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
aangezien ik nu op mijn werk zit en niet thuis durf ik wel
quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
aangezien ik nu op mijn werk zit en niet thuis durf ik wel
Ik gok dat deze uitspraak meer over jou zegt dan over vrouwenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Yep. Ervaringquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok dat deze uitspraak meer over jou zegt dan over vrouwen
heeyquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok dat deze uitspraak meer over jou zegt dan over vrouwen
Je bedoeld of ik ervaring heb met chauvinistische mannen? Nou breek me er de bek niet over openquote:
Hoi Gier!quote:
En tetten. Dank je.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
Dussss
Nee, ik heb ervaring met vrouwen. Al klinkt dat eigenlijk heel anders dan ik het bedoelquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bedoeld of ik ervaring heb met chauvinistische mannen? Nou breek me er de bek niet over open
Of bedoelde je dat niet?
neuh heb vandaag alles gedaan wat ik moest doenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi Gier!
Ga jij nog iets leuks doen vandaag?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik heb ervaring met vrouwen. Al klinkt dat eigenlijk heel anders dan ik het bedoel
Nee, ben een beetje moequote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
neuh heb vandaag alles gedaan wat ik moest doen
dus de rest van de tijd spendeer ik lekker binnen
en jij nog plannen?
Hier nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, gelukkig schijnt het zonnetje he
ben je gisteren te druk geweestquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ben een beetje moeDus doe vandaag lekker rustig aan
Maar heb vanavond yogaEn Nienke (Suikertaartje) komt weer logeren, daar heb ik zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |