quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had het tegen iedereen hoor, sorryIedereen reageerde ook zo fel op jou meteen... Volgens mij is er storm op komst ofzo, iedereen is zo lichtgevoelig vandaag
En dat van GF had ik nog niet doorMaar ik ben hier ook nog niet zo heel erg lang...
Komt er geen bezorgsnor bij jou?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja later op de dag ik moet nog weg en boodschappen doen
anders heb ik vanavond niks te eten
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al gedoucht benMevrouwtje
Ja, waar was jij eigenlijk op de Fok! 10 jaars meet, staakhaas?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:38 schreef Pheno het volgende:
[..]DaMart weet wie het zegt. Of niet, want het zijn faalhazen als het op meets aan komt.
nope helaas nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt er geen bezorgsnor bij jou?
Okeequote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:38 schreef Pheno het volgende:
[..]DaMart weet wie het zegt. Of niet, want het zijn faalhazen als het op meets aan komt.
Oh en dat ik dan lief moet komen doen en koetsiekoetsiekoe enquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]* Marijkezwolle verstopt zich in een hoekje
Dit is niet dom, gewoon even niet goed opletten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan zegt fles iets over vrouwen en dom zijn
Op onderzoekquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, waar was jij eigenlijk op de Fok! 10 jaars meet, staakhaas?
Dat lijkt t veel op de sig van Fhaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dit is niet dom, gewoon even niet goed opletten.
Je verhuurt Indonesische she-males tussen het posten door?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:41 schreef indahnesia.com het volgende:
ik doe mijn prioriteiten tussen het posten door.
Iets met PI liefjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh en dat ik dan lief moet komen doen en koetsiekoetsiekoe en![]()
![]()
en zo? Of wat was de bedoeling?
Beter zo dan andersomquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je verhuurt Indonesische she-males tussen het posten door?
Dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dit is niet dom, gewoon even niet goed opletten.
Maar als ik dat heel liefdevol afkort tot "koe" dan is het ook niet goedquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met PI liefjeMaar koetsiekoetsiekoe is altijd goed natuurlijk
![]()
ik had een vrij geldig excuusquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, waar was jij eigenlijk op de Fok! 10 jaars meet, staakhaas?
Nee, dat was het jaar er voor.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja, in je kont met je onderzoek![]()
Nou, vind ik nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik had een vrij geldig excuus
Nog niet, maar als er aan te verdienen is, waarom ook niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je verhuurt Indonesische she-males tussen het posten door?
Als het binnen drie dagen is, daarna komt je geldquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nog niet, maar als er aan te verdienen is, waarom ook niet?
Hij post Indonesische she-males tijdens het verhuren? Daarom gaat hij zo vaak naar het postkantoor!quote:
Hij verhuurt posts tijdens het she-malenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij post Indonesische she-males tijdens het verhuren? Daarom gaat hij zo vaak naar het postkantoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |