Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik heb de banner even omgewisseld. Mocht je de wiki willen updaten kan dat. Ik kan het ook op een fokimage server zetten als je dat liever hebt.quote:
nope was even koffie pakkenquote:
quote:
dat had ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de banner even omgewisseld. Mocht je de wiki willen updaten kan dat. Ik kan het ook op een fokimage server zetten als je dat liever hebt.
Hier: http://i.fokzine.net/upload/100216_28827_KSC_Header.jpgquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat had ik nog niet gezien
Ja, breek me de bek niet open. Ik heb me er jaren aan geërgerd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
krijg de klereAls je dan eens gaat kijken op gewoon éénpersoons vakanties dan kom je alleen maar uit bij "hippe singles" reizen. de horror
Ik wil gewoon een éénpersoonskamer boeken in een hotelletje. DAT IS ALLES WAT IK VRAAG.
Ik wil niet kindvriendelijk
Ik wil niet all-inclusive
Ik wil niet een ANWB-keurmerk camping
Ik wil helemaal niks moeilijks. Ik wil het simpelste wat je kunt verzinnen.
Maar DAT mag niet
happy singelsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
krijg de klereAls je dan eens gaat kijken op gewoon éénpersoons vakanties dan kom je alleen maar uit bij "hippe singles" reizen. de horror
Ik wil gewoon een éénpersoonskamer boeken in een hotelletje. DAT IS ALLES WAT IK VRAAG.
Maar DAT mag niet
thanksquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier: http://i.fokzine.net/upload/100216_28827_KSC_Header.jpg
Kee, ik blijf wel weer een jaartje thuisquote:
je moet ook niet iets anders willenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar DAT mag niet
daarom boek ik dus alles wel zelf via viaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, breek me de bek niet open. Ik heb me er jaren aan geërgerd.
volgend jaar zal het niet zijn veranderdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kee, ik blijf wel weer een jaartje thuis
Jij hebt al Nic.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom boek ik dus alles wel zelf via via
dat klopt maar wij zijn nou niet bepaald het standaard type vakantiegangersquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij hebt al Nic.
Dat heb ik ook gedaan, want anders kom je nergens.
eigenlijk welquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
NEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nog meer van uw dienst?
Jullie gaan niet samen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klopt maar wij zijn nou niet bepaald het standaard type vakantiegangers
Ik ontken gewoon.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:01 schreef Pheno het volgende:
gefeliciteerd indah met je nieuwe kroepoekje
Alsof het gratis is.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Daarnet nog even een e-ticket uit het systeem gestampt ook.
een dna test bewijst het welquote:
dat wel maar wij willen altijd weer iets anders dan ze kunnen biedenquote:
je kon er niet gewoon bijquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Daarnet nog even een e-ticket uit het systeem gestampt ook.
Nee, maar dan heeft ie misschien een vriendinnetje die meegaatquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volgend jaar zal het niet zijn veranderd
Hoiquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
NEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nog meer van uw dienst?
als je hard genoeg stampt welquote:
en de paus is eigenlijk moslimquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar dan heeft ie misschien een vriendinnetje die meegaat
giertjequote:
Dat snappen ze hier nog niet echt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een dna test bewijst het wel
Dat herken ik, ik boek eigenlijk altijd een ticket en dan maar wat op internet rondstruinen naar hostels of andere toffe slaapplaatsen. Goedkoopste actie: Osaka: 5 overnachtingen: 80 euro voor 2 personenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat wel maar wij willen altijd weer iets anders dan ze kunnen bieden
Jawel, het ging erg vlot zelfs, tegen mijn verwachting in geen wachttijden voor verificatie van 20 minuten. 1 minuutje was genoeg.quote:
moet je bij indah boeken dan hoef je niet zo te rennenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:42 schreef Symphonic het volgende:
Pffff rennen vliegen, zo de kids weer van school halen...
preciesquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat herken ik, ik boek eigenlijk altijd een ticket en dan maar wat op internet rondstruinen naar hostels of andere toffe slaapplaatsen. Goedkoopste actie: Osaka: 5 overnachtingen: 80 euro voor 2 personen
Geen geld, groot publiek bad van 40 graden waar ik 2x per dag in ging hangen, lounge erbij, internet om nog wat lokale dingen op te zoeken en ik red me prima. Geen geld
Mja, en dan zeggen mensen dat Japan duur isquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
dat is idd wel erg goedkoop
Hoi Gierquote:
mja net wakker en heb een stijve nekquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi GierHoe is het vandaag?
Da's ook niet lief om te zeggenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en de paus is eigenlijk moslim
Oh bah... Ik heb pijnlijke schouders... zullen we elkaar maar masseren?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja net wakker en heb een stijve nek
![]()
* Giertje masseert marijkezwolle haar schoudersquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh bah... Ik heb pijnlijke schouders... zullen we elkaar maar masseren?
de waarheid is hardquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's ook niet lief om te zeggen
maar niet zo hard als de voorkant van de treinquote:
dat kloptquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
maar niet zo hard als de voorkant van de trein
* Marijkezwolle masseert Giertje zijn nekquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
* Giertje masseert marijkezwolle haar schouders
En toch is het niet liefquote:
Erg netjes voor dat geld ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat herken ik, ik boek eigenlijk altijd een ticket en dan maar wat op internet rondstruinen naar hostels of andere toffe slaapplaatsen. Goedkoopste actie: Osaka: 5 overnachtingen: 80 euro voor 2 personen
Geen geld, groot publiek bad van 40 graden waar ik 2x per dag in ging hangen, lounge erbij, internet om nog wat lokale dingen op te zoeken en ik red me prima. Geen geld
Hier, een knal voor je smoelquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
NEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nog meer van uw dienst?
Ja hoor, vast wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar dan heeft ie misschien een vriendinnetje die meegaat
Wat is dat toch met die negativiteit?quote:
Wat nou fapdrol, er staat toch een banner?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:14 schreef DaMart het volgende:
Als deze in mijn AT staat, zal ik er vanavond even aan denken een 1700+-banner te maken!
* DaMart gaat weer aan het werk.
Nee dat doe je niet, Pheno is de bannerbaas en jij houdt je erbuiten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:14 schreef DaMart het volgende:
Als deze in mijn AT staat, zal ik er vanavond even aan denken een 1700+-banner te maken!
* DaMart gaat weer aan het werk.
Als het mogelijk is voor mij, dan is het mogelijk voor iedereenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die negativiteit?Ben je een beetje slecht gemutst vandaag? Ik ken je dan wel niet in het echt, maar je zou toch een vriendinnetje kunnen krijgen?
Relatief slecht ja, meestal gaathet wel iets beter op zichquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ben je een beetje slecht gemutst vandaag?
De paus zou moslim kunnen worden iddquote:Ik ken je dan wel niet in het echt, maar je zou toch een vriendinnetje kunnen krijgen?![]()
Normaal maak ik altijd de nieuwe honderdtalbanner, geen idee dat iemand me voor is geweestquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat nou fapdrol, er staat toch een banner?
Zie boven.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat doe je niet, Pheno is de bannerbaas en jij houdt je erbuiten.
En jij moet ophouden zo negatief te doen over jezelf!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het mogelijk is voor mij, dan is het mogelijk voor iedereen
Ik merk hetquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Relatief slecht ja, meestal gaathet wel iets beter op zich
[..]
De paus zou moslim kunnen worden iddDe wonderen zijn de wereld nog niet uit
Wat voor banner gaat het eigenlijk om?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Normaal maak ik altijd de nieuwe honderdtalbanner, geen idee dat iemand me voor is geweest.
Ik kom ook op pagina 2 binnen.
[..]
Zie boven.
Ja, je bent al net zo lekker "aanwezig" als die luie vlerk van een symp. En gebruikt het nog als excuus ookquote:
Onze eigen KSC topic header. Die door sommige taal-niet-zo-puristen "banner" genoemd wordtquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor banner gaat het eigenlijk om?Ik zie namelijk geen speciale banner
Nou, TUXlovers onder elkaar, ken nie missequote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En jij moet ophouden zo negatief te doen over jezelf!Volgens mij ben jij een hartstikke leuk persoon en weet je, schoonheid is in the eye of the beholder
Misschien vind ik jou wel heel knap
Je bedoeld gewoon dat ding in de OP dus? Maar die is toch altijd zo?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onze eigen KSC topic header. Die door sommige taal-niet-zo-puristen "banner" genoemd wordt
Mja, ik heb niet meer de behoefte om elke dag tussen het irritante gespam van GF door te posten en ik heb wat prioriteiten verlegd ten koste van de KSC. Dus beperk ik mijn aanwezigheid hierquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, je bent al net zo lekker "aanwezig" als die luie vlerk van een symp. En gebruikt het nog als excuus ook![]()
Hehehehe, ik zei laatst ook al dat ik naar meer kijk dan alleen de pinguin z'n uiterlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, TUXlovers onder elkaar, ken nie misse
Eesrt stond er 1600+ in de banner. Omdat dat updaten gewoonweg irritant is heb ik de nespresso slogan gebruikt. Hebben ze nog gratis reclame ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor banner gaat het eigenlijk om?Ik zie namelijk geen speciale banner
Juist. En daarom kan het maar 1 ding betekenen dat ik nou nog steeds aan het kijken ben naar éénpersoons vakanties: Alle vrouwen zijn domquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hehehehe, ik zei laatst ook al dat ik naar meer kijk dan alleen de pinguin z'n uiterlijkNee, maar ik merk dat als ik naar iemand kijk het niet per definitie enkel het uiterlijk is wat iemand mooi maakt... Uitstraling en persoonlijkheid doen ook heel veel
Oh ik dacht dat ie van Volkswagen wasquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eesrt stond er 1600+ in de banner. Omdat dat updaten gewoonweg irritant is heb ik de nespresso slogan gebruikt. Hebben ze nog gratis reclame ook.
Nou, komop, lief spelen iedereenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik heb niet meer de behoefte om elke dag tussen het irritante gespam van GF door te posten en ik heb wat prioriteiten verlegd ten koste van de KSC. Dus beperk ik mijn aanwezigheid hier.
Maar ik zie nu de OP. Prima oplossing zo (scheelt mij weer werk)
.
En koffie is ook gewoon what else?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eesrt stond er 1600+ in de banner. Omdat dat updaten gewoonweg irritant is heb ik de nespresso slogan gebruikt. Hebben ze nog gratis reclame ook.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Juist. En daarom kan het maar 1 ding betekenen dat ik nou nog steeds aan het kijken ben naar éénpersoons vakanties: Alle vrouwen zijn dom
Getver, hij heeft een goed puntquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik heb niet meer de behoefte om elke dag tussen het irritante gespam van GF door te posten en ik heb wat prioriteiten verlegd ten koste van de KSC. Dus beperk ik mijn aanwezigheid hier.
Wat, ik doe toch lief?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, komop, lief spelen iedereenEn lief dat je een banner wilde maken, ookal was dat blijkbaar niet nodig
En dan zegt fles iets over vrouwen en dom zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik dacht dat ik mijn geld met spoed had gestuurd, blijk ik vergeten te zijn het vinkje aan te vinken. Zit ik nog drie dagen op mijn geld te wachten.Niet handig van mezelf.
Trek nog een paar blikjes Bintang van 3 cent open of zo manquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik dacht dat ik mijn geld met spoed had gestuurd, blijk ik vergeten te zijn het vinkje aan te vinken. Zit ik nog drie dagen op mijn geld te wachten.Niet handig van mezelf.
Indah zit nog in de ombouwfase!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan zegt fles iets over vrouwen en dom zijn
Ik had het tegen iedereen hoor, sorryquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat, ik doe toch lief?.
Dat GF irritant spamt is al langer bekend, al heeft hij het zelf (als enige) nog niet door
.
En die banner was een traditie. Maar zoals ik al zei: dit is ook een prima oplossing zo.
Indah heeft teveel vrouwen om zich heen. Het is besmettelijkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan zegt fles iets over vrouwen en dom zijn
Is dat het!quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Indah heeft teveel vrouwen om zich heen. Het is besmettelijk
Welnee, iedereen weet wel hoeveel iedereen ervan meentquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had het tegen iedereen hoor, sorryIedereen reageerde ook zo fel op jou meteen... Volgens mij is er storm op komst ofzo, iedereen is zo lichtgevoelig vandaag
En dat van GF had ik nog niet doorMaar ik ben hier ook nog niet zo heel erg lang...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Aangezien jij nu met mams in een huis zit, hoe staat het nu met jou intelligentie?
Ik probeerde het voorheen subtiel te zeggen. Maar vandaag heb ik geen subtiele dagquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
En dat van GF had ik nog niet doorMaar ik ben hier ook nog niet zo heel erg lang...
aaah zo fijn is datquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle masseert Giertje zijn nek
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, iedereen weet wel hoeveel iedereen ervan meent![]()
Alleen newbies schrikken zich dan rotNouhou, jij bent niet lief vandaag meneertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat je maar alleen moet douchen
Ow, dus alleen 's avonds tast het je hersencapaciteiten aanquote:![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Zoals velen hierquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeerde het voorheen subtiel te zeggen. Maar vandaag heb ik geen subtiele dag![]()
.
Ik denk dat ik al gedoucht benquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nouhou, jij bent niet lief vandaag meneertjeIk denk dat je maar alleen moet douchen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |