Jullie gaan niet samen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klopt maar wij zijn nou niet bepaald het standaard type vakantiegangers
Ik ontken gewoon.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:01 schreef Pheno het volgende:
gefeliciteerd indah met je nieuwe kroepoekje
Alsof het gratis is.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Daarnet nog even een e-ticket uit het systeem gestampt ook.
een dna test bewijst het welquote:
dat wel maar wij willen altijd weer iets anders dan ze kunnen biedenquote:
je kon er niet gewoon bijquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Daarnet nog even een e-ticket uit het systeem gestampt ook.
Nee, maar dan heeft ie misschien een vriendinnetje die meegaatquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volgend jaar zal het niet zijn veranderd
Hoiquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
NEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nog meer van uw dienst?
als je hard genoeg stampt welquote:
en de paus is eigenlijk moslimquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar dan heeft ie misschien een vriendinnetje die meegaat
giertjequote:
Dat snappen ze hier nog niet echt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een dna test bewijst het wel
Dat herken ik, ik boek eigenlijk altijd een ticket en dan maar wat op internet rondstruinen naar hostels of andere toffe slaapplaatsen. Goedkoopste actie: Osaka: 5 overnachtingen: 80 euro voor 2 personenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat wel maar wij willen altijd weer iets anders dan ze kunnen bieden
Jawel, het ging erg vlot zelfs, tegen mijn verwachting in geen wachttijden voor verificatie van 20 minuten. 1 minuutje was genoeg.quote:
moet je bij indah boeken dan hoef je niet zo te rennenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:42 schreef Symphonic het volgende:
Pffff rennen vliegen, zo de kids weer van school halen...
preciesquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat herken ik, ik boek eigenlijk altijd een ticket en dan maar wat op internet rondstruinen naar hostels of andere toffe slaapplaatsen. Goedkoopste actie: Osaka: 5 overnachtingen: 80 euro voor 2 personen
Geen geld, groot publiek bad van 40 graden waar ik 2x per dag in ging hangen, lounge erbij, internet om nog wat lokale dingen op te zoeken en ik red me prima. Geen geld
Mja, en dan zeggen mensen dat Japan duur isquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
dat is idd wel erg goedkoop
Hoi Gierquote:
mja net wakker en heb een stijve nekquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi GierHoe is het vandaag?
Da's ook niet lief om te zeggenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en de paus is eigenlijk moslim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |