Oh bah... Ik heb pijnlijke schouders... zullen we elkaar maar masseren?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja net wakker en heb een stijve nek
![]()
* Giertje masseert marijkezwolle haar schoudersquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh bah... Ik heb pijnlijke schouders... zullen we elkaar maar masseren?
de waarheid is hardquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's ook niet lief om te zeggen
maar niet zo hard als de voorkant van de treinquote:
dat kloptquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
maar niet zo hard als de voorkant van de trein
* Marijkezwolle masseert Giertje zijn nekquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
* Giertje masseert marijkezwolle haar schouders
En toch is het niet liefquote:
Erg netjes voor dat geld ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat herken ik, ik boek eigenlijk altijd een ticket en dan maar wat op internet rondstruinen naar hostels of andere toffe slaapplaatsen. Goedkoopste actie: Osaka: 5 overnachtingen: 80 euro voor 2 personen
Geen geld, groot publiek bad van 40 graden waar ik 2x per dag in ging hangen, lounge erbij, internet om nog wat lokale dingen op te zoeken en ik red me prima. Geen geld
Hier, een knal voor je smoelquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
NEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nog meer van uw dienst?
Ja hoor, vast wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar dan heeft ie misschien een vriendinnetje die meegaat
Wat is dat toch met die negativiteit?quote:
Wat nou fapdrol, er staat toch een banner?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:14 schreef DaMart het volgende:
Als deze in mijn AT staat, zal ik er vanavond even aan denken een 1700+-banner te maken!
* DaMart gaat weer aan het werk.
Nee dat doe je niet, Pheno is de bannerbaas en jij houdt je erbuiten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:14 schreef DaMart het volgende:
Als deze in mijn AT staat, zal ik er vanavond even aan denken een 1700+-banner te maken!
* DaMart gaat weer aan het werk.
Als het mogelijk is voor mij, dan is het mogelijk voor iedereenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die negativiteit?Ben je een beetje slecht gemutst vandaag? Ik ken je dan wel niet in het echt, maar je zou toch een vriendinnetje kunnen krijgen?
Relatief slecht ja, meestal gaathet wel iets beter op zichquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ben je een beetje slecht gemutst vandaag?
De paus zou moslim kunnen worden iddquote:Ik ken je dan wel niet in het echt, maar je zou toch een vriendinnetje kunnen krijgen?![]()
Normaal maak ik altijd de nieuwe honderdtalbanner, geen idee dat iemand me voor is geweestquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat nou fapdrol, er staat toch een banner?
Zie boven.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat doe je niet, Pheno is de bannerbaas en jij houdt je erbuiten.
En jij moet ophouden zo negatief te doen over jezelf!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het mogelijk is voor mij, dan is het mogelijk voor iedereen
Ik merk hetquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Relatief slecht ja, meestal gaathet wel iets beter op zich
[..]
De paus zou moslim kunnen worden iddDe wonderen zijn de wereld nog niet uit
Wat voor banner gaat het eigenlijk om?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Normaal maak ik altijd de nieuwe honderdtalbanner, geen idee dat iemand me voor is geweest.
Ik kom ook op pagina 2 binnen.
[..]
Zie boven.
Ja, je bent al net zo lekker "aanwezig" als die luie vlerk van een symp. En gebruikt het nog als excuus ookquote:
Onze eigen KSC topic header. Die door sommige taal-niet-zo-puristen "banner" genoemd wordtquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor banner gaat het eigenlijk om?Ik zie namelijk geen speciale banner
Nou, TUXlovers onder elkaar, ken nie missequote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En jij moet ophouden zo negatief te doen over jezelf!Volgens mij ben jij een hartstikke leuk persoon en weet je, schoonheid is in the eye of the beholder
Misschien vind ik jou wel heel knap
Je bedoeld gewoon dat ding in de OP dus? Maar die is toch altijd zo?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onze eigen KSC topic header. Die door sommige taal-niet-zo-puristen "banner" genoemd wordt
Mja, ik heb niet meer de behoefte om elke dag tussen het irritante gespam van GF door te posten en ik heb wat prioriteiten verlegd ten koste van de KSC. Dus beperk ik mijn aanwezigheid hierquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, je bent al net zo lekker "aanwezig" als die luie vlerk van een symp. En gebruikt het nog als excuus ook![]()
Hehehehe, ik zei laatst ook al dat ik naar meer kijk dan alleen de pinguin z'n uiterlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, TUXlovers onder elkaar, ken nie misse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |