Ook vrouwquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh! What does this button do!Essent heeft Deedee in dienst!
klopt helemaal.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het certificaat zelf zegt niets anders dan dat de site in kwestie ook die site is, en dat de bitjes die vanaf dan worden verstuurd van die site zijn, maar als ik als site daar een virus ter download aan biedt heb je er geen flikker
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh! What does this button do!Essent heeft Deedee in dienst!
Ik kan het zo maken, iig het certificaat.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel man, kei hip. Origineel gecertificeerd authentiek ambachtelijk Phenovirus
en dat ruikt vergelijkbaar met?quote:
aah okee das wel lekkerquote:
Zoek dan ander werk.quote:
het feest kan beginnen want fles is binnenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonder mij is er maar weinig aan idd
Zoeken kan altijd. Vinden is de crux.quote:
We gaan er lekker te-gen-aanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het feest kan beginnen want fles is binnen
Wel met condoomquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:40 schreef FFSletop het volgende:
Ik heb al mijn proefwerken voor morgen geleerd, toch heb ik dat onaangename gevoel dat ik het toch ga verneuken
zoiets:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
kut kut kut kut ophoeren met die kut kut sneeuw kut met kut en kut
en kut
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 07:48 schreef wel.o.k het volgende:
krijg de touwtyfus, vetherrie, vinkentering, cholera, Mexicaanse griep, q-koorts en een ingescheurde teennagel met je sneeuw.
hier dooit et godzijdank ik ben de sneeuw cholera zatquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
nou sneeuwt het alweerTerwijl de straat net zo mooi aan het dooien was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |