Iedereen met jequote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
hier dooit et godzijdank ik ben de sneeuw cholera zat
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:53 schreef Giertje het volgende:
nou dat zal je verbazen een vriendin van me is op der muil gegaan ribben kapot en die vind de sneeuw nog steeds mooi
niet alle vrouwen hebben een romantisch beeld van sneeuwquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sneeuw is alleen mooi op een kerstkaart
edit: daarbij is het een vrouw
dat wil ik dan ook weer niet zeggenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
vrouwen hebben er gewoon geen verstand van. Vrouwen zijn dom
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heet helemaal geen peter, en wokkin geen nanda. maar verder klopt het aardig.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat wil ik dan ook weer niet zeggen
ik kreeg gisteren dit door
http://www.20something.nl(...)eemancipeerde-vrouw/
Zat jij niet onder de plak?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sneeuw is alleen mooi op een kerstkaart
edit: daarbij is het een vrouw
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
aangezien ik nu op mijn werk zit en niet thuis durf ik wel
quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
aangezien ik nu op mijn werk zit en niet thuis durf ik wel
Ik gok dat deze uitspraak meer over jou zegt dan over vrouwenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Yep. Ervaringquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok dat deze uitspraak meer over jou zegt dan over vrouwen
heeyquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok dat deze uitspraak meer over jou zegt dan over vrouwen
Je bedoeld of ik ervaring heb met chauvinistische mannen? Nou breek me er de bek niet over openquote:
Hoi Gier!quote:
En tetten. Dank je.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
Dussss
Nee, ik heb ervaring met vrouwen. Al klinkt dat eigenlijk heel anders dan ik het bedoelquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bedoeld of ik ervaring heb met chauvinistische mannen? Nou breek me er de bek niet over open
Of bedoelde je dat niet?
neuh heb vandaag alles gedaan wat ik moest doenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi Gier!
Ga jij nog iets leuks doen vandaag?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik heb ervaring met vrouwen. Al klinkt dat eigenlijk heel anders dan ik het bedoel
Nee, ben een beetje moequote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
neuh heb vandaag alles gedaan wat ik moest doen
dus de rest van de tijd spendeer ik lekker binnen
en jij nog plannen?
Hier nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, gelukkig schijnt het zonnetje he
ben je gisteren te druk geweestquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ben een beetje moeDus doe vandaag lekker rustig aan
Maar heb vanavond yogaEn Nienke (Suikertaartje) komt weer logeren, daar heb ik zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |