Waar of niet waar??quote:Op zondag 14 februari 2010 19:46 schreef heartz het volgende:
In dit verband wordt Illuminati vaak gebruikt in verwijzing naar een Nieuwe Wereld Orde Het kaartspel uit 1995??
Gaat voor sommige misschien ver, maar misschien kun we hier zien wat ons ongeveer te wachten staat?
http://xandernieuws.punt.nl/?id=508520&r=1&tbl_archief
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoeveel kaarten waren er, en hoeveel zijn er niet uitgekomen?
1 Terrorist Nuke: De 2 towers, duidelijk toch?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:56 schreef Bill_E het volgende:
die 911 is wel toevallig.. verder zie ik weinig wat echt concreet is
Op de afbeelding spreken ze over een "nuke" en gaat het om 1 toren.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:29 schreef heartz het volgende:
[..]
1 Terrorist Nuke: De 2 towers, duidelijk toch?
????????????quote:2 Tapes run out: Lijkt mij eigenlijk dat dit beeld ons verteld dat de musicindustry het ons 'laat weten'?
Virussen zijn van alle tijdenquote:3 Epidemic: de Mexicaanse griep? Met de nodige maatregelen? Misschien nog meer griepjes e.d. wat ons te wachten staat?
Vaccinatie zit zat rommel in.. maar niet echt iets geheims ofzoquote:4 Center for disease control: wij hebben geen kennis van geheime medische middelen waardoor ook de populatie reduceerd wordt? Zoals bijv. wat er in die vaccums zit?
Oorlogen zijn van alle tijdenquote:4 Population reduction: oorlogen en aanslagen?
Tja. als ik rijk ben hoor ik dus bij de NWO?quote:5 Market Manipulation: lijkt me ook duidelijk, wij betalen hun luxe, degenen die bovenin de pyramide zitten hebben zicht op alles en ook controle over alles.
quote:De rest volgt misschien nog?
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:38 schreef heartz het volgende:
Heb je hier weleens op BNW rondgesnuffeld? Het NWO topic?
New World Order II
Deel 2 begint meteen met wat filmpjes.
Kan verder nog aangeven waarom je dit vind?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:12 schreef JoPiDo het volgende:
http://xandernieuws.punt.nl/?id=508520&r=1&tbl_archief
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe idioot moet je zijn om dit te geloven
Hoe ben je tot deze conclusie gekomen?quote:één plaatje komt toevallig overeen met het vallen van de torens van het WTC en daar is het hele artikel op gebaseerd
Ik heb er nog nooit 1 gezienquote:als je een kind vraagt een gebouw te tekenen dat instort, zou hij ongeveer hetzelfde tekenen
Als je het hebt gelezen snap ik niet hoe je tot deze vraag komt?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:35 schreef Bill_E het volgende:
Tja. als ik rijk ben hoor ik dus bij de NWO?
[..]
Psst die 3e tempel, blijf daar op letten he!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:12 schreef Bastard het volgende:
Ik vind het een bijzonder stel kaarten in ieder geval, had er al eens eerder over gelezen, intressant om te volgen dus!
Kan maar beter proviand gaan inslaan http://xandernieuws.punt.nl/?id=507726&r=1&tbl_archief=&
Dat vond ik dus ookquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:12 schreef Bastard het volgende:
Ik vind het een bijzonder stel kaarten in ieder geval, had er al eens eerder over gelezen, intressant om te volgen dus!
Kan maar beter proviand gaan inslaan http://xandernieuws.punt.nl/?id=507726&r=1&tbl_archief=&
... schrijft ie vanaf een kantoor van de tweede kamerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:43 schreef Michielos het volgende:
Ik kan het niet helpen bij dit soort dingen om Hindsight bias te schreeuwen. Hetzelfde voor Nostradamus en voor bijbelprophecies e.d.
Die snap ik nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:36 schreef semexo het volgende:
[..]
... schrijft ie vanaf een kantoor van de tweede kamer
Dit topic is eigenlijk net zoiets.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:56 schreef Michielos het volgende:
Nja er zit dus markt in mijn kaartenspel. Ik neem de top 52 gebeurtenissen en rampen, maak er een multi interpretabel plaatje van en zet het op internet. Altijd mensen die happen en hindsight bias gebruiken om iets te "verklaren".
Nou ben ik Michielos niet, maar ik wil het ook graag snappen en mike_another zegt mij niets. Dus leg uitquote:
Via PM eventueel, heeft geen meerwaarde hier.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou ben ik Michielos niet, maar ik wil het ook graag snappen en mike_another zegt mij niets. Dus leg uit.
Hoezo is dit te vergelijken met de Bijbel of Nostradamus?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:43 schreef Michielos het volgende:
Ik kan het niet helpen bij dit soort dingen om Hindsight bias te schreeuwen. Hetzelfde voor Nostradamus en voor bijbelprophecies e.d.
http://www.sjgames.com/illuminati/quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:56 schreef Michielos het volgende:
Ik kan ook een voorspellend kaartspel maken, btw.
Michielos Prophecy Deck:
1. kaart : afbeelding: een vliegtuigcrash, een joekel en vele doden
2. kaart: afbeelding: Grote toren, instorting: wellicht een wolkenkrabber
3. kaart: afbeelding: een tornado met eronder een tsunami
enz. enz. enz.
is dit niet gewoon common sense. Als er iets gebeurd kun je naar de kaart verwijzen en het interpreteren zoals je wil, aka Hindsight Bias. ZIE JE WEL DAT DE KAART HET WIST...
als er iets gebeurde wat er op lijkt, kun je er ook naar verwijzen.
Op de plaatje zie je een explosie in een toren. bv. Nergens staat dat het om vliegtuigen gaat, dat het om een crash in een building gaat whatever (nuke????) . Aangezien er een voorval op 2001 is dat er op lijkt, wordt dat aangegrepen om te beweren dat de kaarten "het wisten". Was er 2001 niks gebeurd, maar gebeurde een nuke crash in rusland ofzo, dan wordt dat gebruikt.
Nja er zit dus markt in mijn kaartenspel. Ik neem de top 52 gebeurtenissen en rampen, maak er een multi interpretabel plaatje van en zet het op internet. Altijd mensen die happen en hindsight bias gebruiken om iets te "verklaren".
He, jammer nou, ik was juist zo nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Via PM eventueel, heeft geen meerwaarde hier.
Niet qua omvang en/of geschrift.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:38 schreef heartz het volgende:
[..]
Hoezo is dit te vergelijken met de Bijbel of Nostradamus?
zet ze er allemaal ff opquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:47 schreef heartz het volgende:
Zo schiet het niet op natuurlijk![]()
In de hoop dat er meer mensen reageren, zal ik daarom misschien overmorgen met kaart 2 verdergaan.
Hoe moet ik het invoegen zonder via internet (dus die site) op het plaatje te klikken? Ik kan het plaatje namelijk niet inklikkenquote:
geef eens een linkje naar die site?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:40 schreef heartz het volgende:
[..]
Hoe moet ik het invoegen zonder via internet (dus die site) op het plaatje te klikken? Ik kan het plaatje namelijk niet inklikken, had het al geprobeerd. Misschien een beetje hulp hier.
Die staat in de OPquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
geef eens een linkje naar die site?
oopsquote:
Nee nog niet de tapes. Alleen wat je ziet op de Terrorist Nukequote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
oops
[ afbeelding ]
nou ga maar verklaren want ik begrijp er niets van... tape wordt nog steeds gebruikt en daarnaast komt elk medium ooit tot een eind.
ik ben benieuwd
ik wil de tapequote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:57 schreef heartz het volgende:
[..]
Nee nog niet de tapes. Alleen wat je ziet op de Terrorist Nuke
edit: begrijp het alquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:59 schreef VaderVanJezus het volgende:
[ [url= link ]afbeelding[/url] ]
nee ik begreep jou verkeerd en daarom heb ik hem ge-edit.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:01 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Ja klopt, ik las het allemaal beetje vekeerd
quote:
ik zie meerdere gebouwen waarop er op 1 een nuke inbeukt.... ik mis de paddowolk maar ja dat duurt ff.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:05 schreef heartz het volgende:
[..]
![]()
FF kijken of er mensen reageren op kaart 1, kunnen we een conclusie van kaart 1 trekken en doorgaan naar kaart 2![]()
En je moet alleen proberen te beschrijven wat je op het plaatje ziet!! Dan gaan we er in de conclusie proberen betekenis aan te geven![]()
Misschien had ik eerst spelregels ofzo moeten neertzetten![]()
Maar zo is het duidellijk toch
paddowolk?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zie meerdere gebouwen waarop er op 1 een nuke inbeukt.... ik mis de paddowolk maar ja dat duurt ff.
hij is opgebroken in 2 delen waarbij het bovenste deel zo te zien wel gaat vallen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:17 schreef heartz het volgende:
Het valt me nu ook op dat het rechtgebouw naar rechts leunt
Mooi.quote:Op zondag 21 februari 2010 10:20 schreef Godfokt het volgende:
Een wiki over de illuminati game![]()
Ik mis de kaart, Rewriting History.
Lijkt me zeer de moeite waard om deze nader te bekijken, want dat zou betekenen dat alles wat je leest en leert kleur heeft gekregen om de weg naar een NWO mogelijk te maken![]()
Immers "They hate you if you're clever and they despise a fool"
Working class hero:
As soon as your born they make you feel small,
By giving you no time instead of it all,
Till the pain is so big you feel nothing at all,
A working class hero is something to be,
A working class hero is something to be.
They hurt you at home and they hit you at school,
They hate you if you're clever and they despise a fool,
Till you're so fucking crazy you can't follow their rules,
When they've tortured and scared you for twenty odd years,
Then they expect you to pick a career,
When you can't really function you're so full of fear,
Keep you doped with religion and sex and TV,
And you think you're so clever and classless and free,
But you're still fucking peasents as far as I can see,
There's room at the top they are telling you still,
But first you must learn how to smile as you kill,
If you want to be like the folks on the hill,
If you want to be a hero well just follow me,
If you want to be a hero well just follow me.
Imagine:
Imagine there's no Heaven
It's easy if you try
No hell below us
Above us only sky
Imagine all the people
Living for today
Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too
Imagine all the people
Living life in peace
You may say that I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will be as one
Imagine no possessions
I wonder if you can
No need for greed or hunger
A brotherhood of man
Imagine all the people
Sharing all the world
You may say that I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will live as one
quote:"Rewriting History" -- Jesus foretold of unprecedented deception in the End of the Age. Jesus warned:
+ "Take heed that no man deceive you." Matt 24:4 (KJV)
+ "Many false prophets shall rise, and shall deceive many." Matt 24:11 (KJV)
+ "For there shall arise false Christs, and false prophets, and shall shew great signs and wonders; insomuch that, if it were possible, they shall deceive the very elect." Matt 24:24 (KJV)
The Illuminati realized they had to deceive an entire population of people if they had any hope whatsoever of achieving their coveted New World Order. They realized that the public schools were graduating students who read too well, too widely, and communicated too well. These students generally distrusted Big Government and governmental authority. Clearly, the Illuminati had to gain control of the Public School system from the foundation upward if they had any hope of instituting a One World Government that would serve the New Age Masonic Christ.
As early as 1911, the Illuminati began buying textbook writing companies, until they owned them all after World War I. Once they got control of textbooks, they gradually began to "dumb down" the curricula and rewrite history. Today, students of public schools since World War II have received increasingly inferior educations, until now the population is largely academically inferior, is political herds of "sheeple", and religiously ignorant of the Truth of Jesus Christ.
David Icke is correct in selecting this card and showing it first. Rewriting history was the first step in achieving the New World Order.
Op dat boek staat 'History of the World'.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:19 schreef heartz het volgende:
' ...... of the world' (ik kan het 1e woord niet lezen),
'Ministry of Truth' staat er op die deur.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:02 schreef Godfokt het volgende:
'of truth' op de deur in spiegelbeeld dus![]()
Overigens is ook het eerste woord op de deur evens in spiegelbeeld niet leesbaar.
quote:Op zondag 21 februari 2010 12:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Op dat boek staat 'History of the World'.
[..]
'Ministry of Truth' staat er op die deur.
Tijd voor een bril of lenzen Heartz en Godfokt? Ik vermoed namelijk dat ik hier degene ben met de slechtste ogen (-15 aan beide ogen en zelfs met bril of lenzen zie ik nog niet goed genoeg)
.
Het is voor jou dus tijd voor een (nieuwe) bril, Summersquote:Op zondag 21 februari 2010 12:38 schreef Summers het volgende:
het woord eindigt op STHY of truth , ministry is het niet .
History zou logisch zijn maar kan ik er ook niet uithalen
ik zie wel een Y maar geen R ervoor , eerder een T .
Vreemd... die aandoening aan de ogen hebben vrouwen en mannen van rond de 40 namelijk best veelquote:Op zondag 21 februari 2010 12:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Op dat boek staat 'History of the World'.
[..]
'Ministry of Truth' staat er op die deur.
Tijd voor een bril of lenzen Heartz en Godfokt? Ik vermoed namelijk dat ik hier degene ben met de slechtste ogen (-15 aan beide ogen en zelfs met bril of lenzen zie ik nog niet goed genoeg)
.
Ik had al -5 toen ik 6 jaar wasquote:Op zondag 21 februari 2010 13:18 schreef Flammie het volgende:
Vreemd... die aandoening aan de ogen hebben vrouwen en mannen van rond de 40 namelijk best veel
IK denk er het mijne van....
ik heb nog nooit een bril nodig gehad , niet iedereen heeft bar slechte ogen die ondersteundquote:Op zondag 21 februari 2010 13:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het is voor jou dus tijd voor een (nieuwe) bril, Summers.
Oh , dus in het vierde woord van de titel word WORLD met een R naar beneden geschreven en in het eerste woord moet ik die erbij denken , goed dat je het ff zegt .quote:Het gaat er ook niet om dat je elke letter precies ziet, maar doordat je bepaalde letters wel ziet, plaats je het in een context. Dus natuurlijk niet: Ministhy of Truth. Hetzelfde met History, dat is natuurlijk niet: Histoty.
oh , dus in het grote geheel word history wel gewoon met RY geschreven .quote:Als je een buitenlandse tekst leest weet je ook niet altijd alle woorden, maar doordat je het grote geheel wel kunt lezen, kun je begrijpen wat er bedoeld wordt.
Maar jij hebt dan ook een derde oog en gelukkig ben ik psychisch wel in ordequote:Op zondag 21 februari 2010 13:46 schreef Summers het volgende:
ik heb nog nooit een bril nodig gehad , niet iedereen heeft bar slechte ogen die ondersteund
moeten worden met hulpmiddelen van kleins af aan .
Wat zit je nou weer allemaal te bazelenquote:Oh , dus in het vierde woord van de titel word WORLD met een R naar beneden geschreven en in het eerste woord moet ik die erbij denken , goed dat je het ff zegt .
oh , dus in het grote geheel word history wel gewoon met RY geschreven .
'naar beneden geschreven' (WTFquote:Op zondag 21 februari 2010 13:46 schreef Summers het volgende:
naar beneden geschreven
Die site is nu dood.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
geef eens een linkje naar die site?
persoonlijk twijfel ik meer aan die van jou gezien je houding overal waar je komt .quote:Op zondag 21 februari 2010 13:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook een derde oog en gelukkig ben ik psychisch wel in orde.
[..]
Wat zit je nou weer allemaal te bazelen!
En al zou dat ene plaatje de Twin Towers moeten voorstellen... Dan nog wil het niet zeggen dat dat plaatje ook uit 1995 komt. Er is namelijk sowieso minimaal 1 uitbreiding voor dit spel te koop (uitgebracht in 2007).quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:12 schreef JoPiDo het volgende:
een plaatje komt toevallig overeen met het vallen van de torens van het WTC en daar is het hele artikel op gebaseerd
ben even op zoek gegaanquote:Op zondag 21 februari 2010 15:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En al zou dat ene plaatje de Twin Towers moeten voorstellen... Dan nog wil het niet zeggen dat dat plaatje ook uit 1995 komt. Er is namelijk sowieso minimaal 1 uitbreiding voor dit spel te koop (uitgebracht in 2007).
Iemand hier die dit spel ook daadwerkelijk in zijn/haar bezit heeft?
Interessantquote:Op zondag 21 februari 2010 17:19 schreef Godfokt het volgende:
ben even op zoek gegaan![]()
Het komt voor in deze lijst, verwijzingen staan erbij.
Het zou dus verwijzen naar de bomaanslag in 1993 en rewriting history naar het boek van George Orwell.
Volgens die lijst staat trouwens inderdaad op die ene kaart:quote:Op zondag 21 februari 2010 17:19 schreef Godfokt het volgende:
ben even op zoek gegaan![]()
Het komt voor in deze lijst, verwijzingen staan erbij.
Het zou dus verwijzen naar de bomaanslag in 1993 en rewriting history naar het boek van George Orwell.
quote:Rewriting History
The door reads, "Ministry of Truth", the agency responsible for rewriting history from Orwell's 1984. [AdS,CR]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |