Totale onzin.. gewoon toeval.. Wat denk jij met 6 miljard mensen op deze planeet, er wordt van alles verzonnen hoor.
Wat uitleg:
Een voorspelling is een voorspelling: morgen wordt het 16 graden en gaat het regenen. Dat is duidelijk en concreet. Stel dat het weerbericht niet zo in elkaar zat en we al die technologie niet hadden.. Je ziet de weerman op tv en hij zegt morgen wordt het lekker weer.. goed je gaat slapen wordt wakker en het komt met bakken uit de hemel.. En zo gaat het ongeveer 7 jaar met die weerman, beetje 50/50 wel gelijk en dan weer niet. Dan is er één grote maar, hij doet altijd heel oppervlakkige voorspellingen. Dan toevallig zegt hij ineens volgende week gaat het keihard tekeer, het gaat stormen als nooit tevoren, pas dus up! En dan.. tja, hebben we volgende week ineens een tweede watersnoodsramp. Wat denk je.. dat die weerman dat echt heeft voorspeld.. dat hij het 100% zeker wist?
Iedereen die in dergelijke bullshit geloofd, vind het volgens mij erg jammer dat papa en mama verteld hebben dat sinterklaas niet bestaat en proberen nu wat anders te vinden... Ik kan nu ook een kaartspelletje maken met een 3e wereld oorlog, een kolonie op de planeet mars, een pretpark op de maan... En straks over 2500 jaar vinden ze dat kaartspel ineens en gaan mensen denken dat ik de hele toekomst heb voorspeld omdat het over 2500 jaar waar is? Nou..

dikke lul