Alle filmpjes op een rijtje, voor degenen die het gemist hebben, neem de tijd.quote:Op maandag 25 januari 2010 06:23 schreef Salvad0R het volgende:
They got people loving their own enslavement.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:25 schreef heartz het volgende:
Een mooie openingszin:
[..]
Alle filmpjes op een rijtje, voor degenen die het gemist hebben, neem de tijd.
[...]
Nou, ik heb het gedaan. Ik heb hem helemaal afgezien. Mijn eerste reactie:quote:
Volgens mij mis je nog steeds the whole point.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:22 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nou, ik heb het gedaan. Ik heb hem helemaal afgezien. Mijn eerste reactie:![]()
![]()
![]()
![]()
Op zich een best aardig idee maar ik zie niet hoe het gaat werken. Wat ze voorstellen; minder werken zodat er meer is voor iedereen!![]()
Verder is het een aaneenschakeling van gejammer over moeten, dwang en afstomping. Je moet wel een kut baan, je moet je studie betalen, ze dwingen je om te werken, je moet je leven betalen, je werk is kut, je had ook een schrijver of kunstschilder of blije danser(es) in de natuur tussen de bloemetjes en de bijtjes en de regenbogen kunnen zijn, maar je wordt afgestompt in je cubicle! Och, och, wat een drama!
Er even aan voorbij gaande dat men vroeger moest jagen en verzamelen. Hoe repetitief was dat? Later boeren, zaaien, oogsten, fokken, van zonsopgang tot zonsondergang! Nog later moest je werken in de fabriek, wijzerplaatjes schilderen zonder bescherming met kankerverwekkende verf van 6 tot 18.00 (en dan had je gunstige arbeidsvoorwaarden).
En nu moeten we met z'n allen van 9 tot 5! Boe-fucking-hoehoe!![]()
Ja maar, nu hebben we RSI!Vroeger werd je op de horens genomen door een buffel!
Ja maar, nu is iedereen ongelukkig!Vroeger had je daar geen tijd voor tussen het melken, hooien, voeren, wassen, vegen, dorsen, prepareren door.
Ja maar, iedereen kijkt wel 4 uur tv!Vroeger had je geen tv, toen moest je nog ter vermaak van je man door de kamer dansen terwijl je handen en gezicht nog leuk nagloeide van de verf voor de wijzerplaatjes!
Suck it up en ga in godsnaam wat nuttigs doen!Iets wat je leuk vindt, waar je creatief in kan zijn en waar je voldoening uithaalt!
![]()
Nee, naar verhelderende youtubefilmpjes kijken is beter want.... Ja, waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:30 schreef heartz het volgende:
Mensen zouden juist helemaal niet meer naar tv moeten kijken!!!
Ik doe nuttige dingen, anders dan als slaaf van deze maatschappij met mijn oogkleppen op, genieten van egoïsme, toestaand hoe wij en alles om ons heen kapot wordt gemaakt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, naar verhelderende youtubefilmpjes kijken is beter want.... Ja, waarom eigenlijk?
En... Was dat alles?
Tevens; dat zeg ik toch. Ga wat nuttigs doen!![]()
Jij bent de Fool on the Hillquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:43 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik doe nuttige dingen, anders dan als slaaf van deze maatschappij met mijn oogkleppen op, genieten van egoïsme, toestaand hoe wij en alles om ons heen kapot wordt gemaakt.
Ik denk aan de mensheid, jij aan je jezelf.
Veel succes daarmee![]()
Eigenlijk heel triest, want jij bent niet de enige die in deze illusie leeft
Enlighten me... Wat doe je dan voor de "mensheid"? (mag ook in PM hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:43 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik doe nuttige dingen, anders dan als slaaf van deze maatschappij met mijn oogkleppen op, genieten van egoïsme, toestaand hoe wij en alles om ons heen kapot wordt gemaakt.
Ik denk aan de mensheid, jij aan je jezelf.
Veel succes daarmee![]()
Eigenlijk heel triest, want jij bent niet de enige die in deze illusie leeft
Als je dan toch naar een vergelijking zoekt tussen deze 2, doe het dan goed.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:33 schreef SicSicSics het volgende:
Deze vind ik ook geniaal! 'ILLUMINATI, MUSIC INDUSTRY'
Dit wordt vooral duidelijk als je luistert naar een cd van Tupac!Dus de Illuminati is de baas in de muziekindustrie, Tupac bekritiseerd dat op een cd uitgebracht via... De muziekindustrie!
Maar, om even een bruggetje te maken met Tolkien. De CD van Tupac is in deze natuurlijk 'De Ring' en de muziekindustrie is Tom Bombadil. Deze, luistert, lacht en geeft 'De Ring' terug aan de mensen omdat het ze toch niets kan schelen.
Ik ben niet gebrainwashed, ik stel gewoon een vraagquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:11 schreef heartz het volgende:
Ik probeer mensen wakker te schudden, mijn kind het juiste te leren en te bedenken wat een meerderheid tegen de NWO zou kunnen doen.
Jammer dat jullie zo errrug gebrainwashed zijn door alles om je heen.
De link met Babylon is: de Babylonische spraakverwarring, waardoor ik geen snars begrijp van jouw opstellen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:31 schreef heartz het volgende:
Wat is trouwens de link met Babylon en het Oog en Pyramide?? Weet iemand dat?
"The eye of providence" of het "alziend oog" is een eeuwenoud symbool en heeft geen hout met de Illuminaten te maken. Met Babylon ook niet, voor zover ik weet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:31 schreef heartz het volgende:
Wat is trouwens de link met Babylon en het Oog en Pyramide?? Weet iemand dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |