abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 januari 2010 @ 18:08:19 #1
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77343640
Hier het vervolg van New World Order
Volg je hart, gebruik je verstand.
  woensdag 27 januari 2010 @ 18:12:46 #2
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77343787
Ik geloof er lekker niet in.

Maar Eurlings is wel een alien.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  woensdag 27 januari 2010 @ 18:25:34 #3
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77345130
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:25 schreef heartz het volgende:
Een mooie openingszin:
[..]

Alle filmpjes op een rijtje, voor degenen die het gemist hebben, neem de tijd.

[...]
Kudo's for the effort!
  woensdag 27 januari 2010 @ 18:52:55 #6
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77345189
Ik snap er geen bal van.
  woensdag 27 januari 2010 @ 19:00:54 #7
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77345542
lol die speech van Kennedy gaat over heel iets anders.
  woensdag 27 januari 2010 @ 19:01:01 #8
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77345549
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:51 schreef ToT het volgende:

[..]

Kudo's for the effort!
Met liefde
  woensdag 27 januari 2010 @ 19:16:10 #9
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77346267
En deze was ik vergeten, met vele delen.
En het gaat echt niet alleen over rappers en hun teksten. Neem de tijd om goed te kijken en goed te luisteren, want het zijn aardig wat delen.

28 video's.

'Don't just bump your head to the beat, but listen to what they are saying.'
Tupac Shakur
  woensdag 27 januari 2010 @ 19:22:05 #10
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_77346552
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:25 schreef heartz het volgende:
Neem de tijd:

Nou, ik heb het gedaan. Ik heb hem helemaal afgezien. Mijn eerste reactie:

Op zich een best aardig idee maar ik zie niet hoe het gaat werken. Wat ze voorstellen; minder werken zodat er meer is voor iedereen!

Verder is het een aaneenschakeling van gejammer over moeten, dwang en afstomping. Je moet wel een kut baan, je moet je studie betalen, ze dwingen je om te werken, je moet je leven betalen, je werk is kut, je had ook een schrijver of kunstschilder of blije danser(es) in de natuur tussen de bloemetjes en de bijtjes en de regenbogen kunnen zijn, maar je wordt afgestompt in je cubicle! Och, och, wat een drama!

Er even aan voorbij gaande dat men vroeger moest jagen en verzamelen. Hoe repetitief was dat? Later boeren, zaaien, oogsten, fokken, van zonsopgang tot zonsondergang! Nog later moest je werken in de fabriek, wijzerplaatjes schilderen zonder bescherming met kankerverwekkende verf van 6 tot 18.00 (en dan had je gunstige arbeidsvoorwaarden).

En nu moeten we met z'n allen van 9 tot 5! Boe-fucking-hoehoe!

Ja maar, nu hebben we RSI! Vroeger werd je op de horens genomen door een buffel!
Ja maar, nu is iedereen ongelukkig! Vroeger had je daar geen tijd voor tussen het melken, hooien, voeren, wassen, vegen, dorsen, prepareren door.
Ja maar, iedereen kijkt wel 4 uur tv! Vroeger had je geen tv, toen moest je nog ter vermaak van je man door de kamer dansen terwijl je handen en gezicht nog leuk nagloeide van de verf voor de wijzerplaatjes!

Suck it up en ga in godsnaam wat nuttigs doen! Iets wat je leuk vindt, waar je creatief in kan zijn en waar je voldoening uithaalt!

Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 27 januari 2010 @ 19:30:00 #11
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77346957
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:22 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Nou, ik heb het gedaan. Ik heb hem helemaal afgezien. Mijn eerste reactie:

Op zich een best aardig idee maar ik zie niet hoe het gaat werken. Wat ze voorstellen; minder werken zodat er meer is voor iedereen!

Verder is het een aaneenschakeling van gejammer over moeten, dwang en afstomping. Je moet wel een kut baan, je moet je studie betalen, ze dwingen je om te werken, je moet je leven betalen, je werk is kut, je had ook een schrijver of kunstschilder of blije danser(es) in de natuur tussen de bloemetjes en de bijtjes en de regenbogen kunnen zijn, maar je wordt afgestompt in je cubicle! Och, och, wat een drama!

Er even aan voorbij gaande dat men vroeger moest jagen en verzamelen. Hoe repetitief was dat? Later boeren, zaaien, oogsten, fokken, van zonsopgang tot zonsondergang! Nog later moest je werken in de fabriek, wijzerplaatjes schilderen zonder bescherming met kankerverwekkende verf van 6 tot 18.00 (en dan had je gunstige arbeidsvoorwaarden).

En nu moeten we met z'n allen van 9 tot 5! Boe-fucking-hoehoe!

Ja maar, nu hebben we RSI! Vroeger werd je op de horens genomen door een buffel!
Ja maar, nu is iedereen ongelukkig! Vroeger had je daar geen tijd voor tussen het melken, hooien, voeren, wassen, vegen, dorsen, prepareren door.
Ja maar, iedereen kijkt wel 4 uur tv! Vroeger had je geen tv, toen moest je nog ter vermaak van je man door de kamer dansen terwijl je handen en gezicht nog leuk nagloeide van de verf voor de wijzerplaatjes!

Suck it up en ga in godsnaam wat nuttigs doen! Iets wat je leuk vindt, waar je creatief in kan zijn en waar je voldoening uithaalt!

Volgens mij mis je nog steeds the whole point.
Mensen zouden juist helemaal niet meer naar tv moeten kijken!!!
  woensdag 27 januari 2010 @ 19:33:46 #12
116015 SicSicSics
pi_77347122
Deze vind ik ook geniaal! 'ILLUMINATI, MUSIC INDUSTRY'

Dit wordt vooral duidelijk als je luistert naar een cd van Tupac! Dus de Illuminati is de baas in de muziekindustrie, Tupac bekritiseerd dat op een cd uitgebracht via... De muziekindustrie!

Maar, om even een bruggetje te maken met Tolkien. De CD van Tupac is in deze natuurlijk 'De Ring' en de muziekindustrie is Tom Bombadil. Deze, luistert, lacht en geeft 'De Ring' terug aan de mensen omdat het ze toch niets kan schelen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 27 januari 2010 @ 19:34:34 #13
116015 SicSicSics
pi_77347150
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:30 schreef heartz het volgende:
Mensen zouden juist helemaal niet meer naar tv moeten kijken!!!
Nee, naar verhelderende youtubefilmpjes kijken is beter want.... Ja, waarom eigenlijk?

En... Was dat alles?

Tevens; dat zeg ik toch. Ga wat nuttigs doen!
Fine, fuck you then!
  woensdag 27 januari 2010 @ 19:40:10 #14
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77347429
Kent iemand het verhaal van Dave Chapelle?
  woensdag 27 januari 2010 @ 19:43:25 #15
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77347633
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:34 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Nee, naar verhelderende youtubefilmpjes kijken is beter want.... Ja, waarom eigenlijk?

En... Was dat alles?

Tevens; dat zeg ik toch. Ga wat nuttigs doen!
Ik doe nuttige dingen, anders dan als slaaf van deze maatschappij met mijn oogkleppen op, genieten van egoïsme, toestaand hoe wij en alles om ons heen kapot wordt gemaakt.
Ik denk aan de mensheid, jij aan je jezelf.
Veel succes daarmee

Eigenlijk heel triest, want jij bent niet de enige die in deze illusie leeft
  woensdag 27 januari 2010 @ 19:48:10 #16
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77347899
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:43 schreef heartz het volgende:

[..]

Ik doe nuttige dingen, anders dan als slaaf van deze maatschappij met mijn oogkleppen op, genieten van egoïsme, toestaand hoe wij en alles om ons heen kapot wordt gemaakt.
Veel succes daarmee

Jij bent de Fool on the Hill

Met alle antwoorden. Je plaatst jezelf buiten de maatschappij, want "dat is nu eenmaal niet anders". De Nieuwe Wereldorde is verantwoordelijk voor jouw kutleven.

Het lijkt de ultieme oplossing hè?

pi_77348404
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:43 schreef heartz het volgende:

[..]

Veel succes daarmee

Enlighten me... Wat doe je dan voor de "mensheid"? (mag ook in PM hoor )
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  woensdag 27 januari 2010 @ 20:11:44 #18
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77349132
Ik probeer mensen wakker te schudden, mijn kind het juiste te leren en te bedenken wat een meerderheid tegen de NWO zou kunnen doen.

Jammer dat jullie zo errrug gebrainwashed zijn door alles om je heen.
  woensdag 27 januari 2010 @ 20:28:31 #19
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_77350209
Waarom wilde jij een kind hebben?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 27 januari 2010 @ 20:30:47 #20
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77350351
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:33 schreef SicSicSics het volgende:
Deze vind ik ook geniaal! 'ILLUMINATI, MUSIC INDUSTRY'

Dit wordt vooral duidelijk als je luistert naar een cd van Tupac! Dus de Illuminati is de baas in de muziekindustrie, Tupac bekritiseerd dat op een cd uitgebracht via... De muziekindustrie!

Maar, om even een bruggetje te maken met Tolkien. De CD van Tupac is in deze natuurlijk 'De Ring' en de muziekindustrie is Tom Bombadil. Deze, luistert, lacht en geeft 'De Ring' terug aan de mensen omdat het ze toch niets kan schelen.
Als je dan toch naar een vergelijking zoekt tussen deze 2, doe het dan goed.

Ik zou eerder zeggen dat de link tussen Tupac en Tolkien is dat Tupac duidelijk zegt hoe wreedadig de Amerikanen overal ter wereld te werk gaan om hun zin te krijgen, zo ook als de Orcs en Sauron.
  woensdag 27 januari 2010 @ 20:34:08 #21
235357 TitusPullo
pi_77350527
Ja, als er iemand niet wreed te werk ging, was het Tupac wel. Zo heeft-ie op de avond dat-ie werd doodgeschoten niemand gemolesteerd.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:31:33 #22
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77353849
Wat is trouwens de link met Babylon en het Oog en Pyramide?? Weet iemand dat?
pi_77354011
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 20:11 schreef heartz het volgende:
Ik probeer mensen wakker te schudden, mijn kind het juiste te leren en te bedenken wat een meerderheid tegen de NWO zou kunnen doen.

Jammer dat jullie zo errrug gebrainwashed zijn door alles om je heen.
Ik ben niet gebrainwashed, ik stel gewoon een vraag

Wat leer je je kind dan? Wat kan men doen? Of de mensen die er niet in geloven, maar wel iets zouden willen doen, wat kunnen die dan doen?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:37:34 #24
235357 TitusPullo
pi_77354120
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:31 schreef heartz het volgende:
De link met Babylon is: de Babylonische spraakverwarring, waardoor ik geen snars begrijp van jouw opstellen.
De link met het oog en de pyramide doelt erop, dat je, alvorens de balk in andermans oog te laken, eerst de pyramide uit je eigen oog dient te verwijderen.
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:40:36 #25
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77354279
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:31 schreef heartz het volgende:
"The eye of providence" of het "alziend oog" is een eeuwenoud symbool en heeft geen hout met de Illuminaten te maken. Met Babylon ook niet, voor zover ik weet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')