abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 januari 2010 @ 04:42:59 #1
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77237747
Hoi Fokkers,

Ik ben een lange tijd niet op Fok geweest. En mijn leven is aardig veranderd door een echte eye- opener.
Soms voel je dat iets op zijn end loopt, net als het einde van een film.
Zo ook met mijn werk. Van de een op de andere dag werd ik totaal gedesillusioneerd wakker.

Een paar maanden geleden was ik met de financiering van een zaak bezig, waarvan ik gauw merkte dat er iets niets pluis was. Op landelijke grootte. Al snel merkte ik dat er dingen in doofpot werden gestopt en dat ik 'mee moest gaan' . Dat heb ik dan ook gedaan, maar het voelde niet goed en ik bleef erover nadenken.

Door dit incident ben ik de tijd gaan nemen om bepaalde dingen uit te zoeken. Nou heb ik Zeitgeist wel gezien en was ik wel enigszins bekend met de Illuminati- theorie, maar nu ben ik me echt in deze zaken gaan verdiepen.
Nou vind ik mezelf vrij rationeel, maar ik moet toch zeggen dat ik die 'secret society' echt niet zomaar een theorie is.

Het heeft me aan het denken gezet. Een groep elite mensen met alle geld, macht, ze bezitten alle grote coörperaties en organisaties, ze bezitten 'the gouverment'. Waarom zouden zij de macht niet behouden en alles manipuleren naar hun zin, zodat zij op de troon blijven zitten, en wij dag in en dag uit als robots leven (hard werken, denken dat het 'goed' is voor die schijnheilige overheid, de media die onze hersens manipuleert). Je vraagt af watvoor kennis ze voor je achterhouden, want de rijken, de elite bezitten alles. Het is eigenlijk heel logisch en eigenlijk ook wel overal bewijs. Kijk maar naar die nieuwe chips die nu in reisdocumenten zitten. De EU is niet voor niets en verenigd en wij gaan er niet voor niets op achteruit. Het is een plan om 1 wereldoverheid te creëren met ons als robots, slaven of gebrainwashte wezens, terwijl een kleine groep veeeeeel en veeeeeeel meer heeft dan ze nodig hebben. Gewoon voor de lol ofzo of history repeats? Waarom blijft Afrika arm en kan 1 huishouden op de Hollywood Hills een heel Afrikaans continent voeden? Er is overal een reden voor, en deze corruptie gaat veel verder dan ik ooit dacht. De media laat ons zien wat ze willen dat we zien, bewust of onbewust. Hoeveel jongeren zitten de hele dag achter die tv en die computer? Het heeft me echt boos gemaakt, zij zijn de echte criminelen en misdadigers.

Ik voel me natuurlijk vreselijk machteloos en begrijp nu ook hoe het komt dat zoveel zich gevangen voelen in deze maatschappij, wij zijn gevangen in deze maatschappij. Als je al kijkt naar hoe al het goud toen ingeleverd moest worden in de 'Amerikaanse schatkist' en dat papiergeld toen werd bedacht en gemaakt; papiergeld ; nix van waarde, door een kleine elite groep die de Amerikaanse bank beheerste, die helemaal terug leidt tot de Bushes. Het zijn de gevolgen van de geschiedenis, het plan van hun om ons in te toom te houden en onze naïviteit. Want hoeveel media is Amerikaans of komt van een Amerikaanse bron.
Iedereen gaat er als een zombie in mee (ik ook zolang), maar kunnen we echt niet zien wat er aan de hand is, het is psychologie, brainwashing. Door middel van beelden, geluid en alles wat ons ook maar kan beïnvloeden worden we beïnvloedt. Laten we eerlijk zijn, je wordt constant in de verleiding gebracht om mooie, leuke dingen te kopen, we worden doodgegooid met materialisme als je er bewust op gaat letten (ook onbewust al zelfs). En de elite beheersen alles, dus kunnen ze alles manipuleren. Sommige zeggen dat het een rassenkwestie is, ik denk dat het vroeger misschien een rassenkwestie was maar dat als je nu niet bij de elite hoort er buiten valt en dus gewoon aan de andere kant van de lijn staat.

Nou kan je denken ‘wat maakt het allemaal uit, we gaan uiteindelijk toch allemaal dood’ ofzo.
Maar mijn filosofie is dat het wel uitmaakt. Moeten we gaan zitten wachten tot er chips in ons lichaam geplaatst gaan worden, blijven we zo doorgaan en laten we ons blind maken door de constante entertainment die ons afleidt en ‘dom’ houdt?
Is gevoel dan niet meer belangrijk? Liefde? Kennen we het verschil tussen liefde, van iemand houden om wie hij of zij is dan om hoe hij of zij zich kleedt, en lust? En voor degenen die kinderen hebben dan (waaronder ik), watvoor toekomst hebben zij?

Misschien denken jullie dat ik gek geworden ben, maar deze dingen hebben me echt aan het nadenken gezet. En ik ben mezelf in deze wereld echt een beetje kwijtgeraakt, veel piekerend en aan het analyseren hoe we contant gemanipuleerd worden. Dat ik hierdoor me geloof een beetje terug heb gevonden. Het is alsof dingen die in de Bijbel staan nu uit komen (in mijn beleving).Amerika lijkt wel veel op het Oude Rome. Niet dat ik opeens alles precies geloof wat er in de Bijbel staat, maar wel dat veel dingen terugkomen. De verleiding van het materialisme, lust, die dingen die je uiteindelijk niet gelukkig maken. En helemaal niet als je ziet wat het met mensen doet, hele rijke, elite mensen die de satan aanbidden en voor alles staan wat negatief is.
Want er is nou eenmaal goed en slecht, waarom weet ik niet, maar het is er……. En er zijn dingen die zo zijn waar we niets aan kunnen doen, natuurlijke dingen, mooie (liefde brengt een goed gevoel) en lelijke dingen (pijn brengt een negatief gevoel), maar wel natuurlijk en door de natuur gecreëerd in plaats van door een stel arrogante mensen die denken dat ze beter zijn door hun afkomst of bezittingen. Dit is mijn filosofie voor nu en volgens mij komt het aardig bij de waarheid. Ik heb geen bewijs dat er echt satanistische bijeenkomsten plaatsvinden en dat ze ook echt bezeten raken ofzo, of dat het meer figuurlijk bedoelt wordt.

Ik heb Rechten gestudeerd, iets waarvan ik dacht dat et het tegenovergestelde was van wat ik nu weet wat het is. Aanleg voor wiskunde heb ik sowieso niet, dus dat was het ook niet geworden. En eigenlijk heb ik nog wel iets aan de kennis gehad en wie weet ook wel in de toekomst. Ik zal nooit meer voor ‘the Goverment’ werken. En de komende tijd ga ik ff helemaal niet werken (misschien wel nooit meer in deze maatschappij als ik kan ontsnappen) en me proberen te richten op spreiden van deze informatie en me verder gaan met me research.
En alle hulp is welkom…… want het gaat om ons en ons leven, en van de generaties die na ons komen.

Voor het eerst begrijp ik Tupac Shakur zijn Filosofie beter, hij was een lezer, een denker en geen gangbanger:
‘THEY DON’T GIVE A FOK ABOUT US’!!
Volg je hart, gebruik je verstand.
  maandag 25 januari 2010 @ 04:53:38 #2
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77237766
Voor het eerst begrijp ik Tupac Shakur zijn Filosofie beter, hij was een lezer, een denker en geen gangbanger:

Misbruik zijn teksten niet als je ze niet begrijpt

2pac was lid van de grootse en crimineelste gangbangers DEATH ROW

Hij was geen crip of blood maar met deze tekst zo te gaan gebruiken.. en dan hem citeren stoot je heelveel zwarte zoals mij voor hun hoofd.. En het maakt me ook echt boos..
Hij is wat de paus gelovigen is voor ons

Maar afijn to the point? je begrijpt de wereld problemen ook niet echt..
Weetje hoeveel geld er nodig is om afrika op te bouwen 1probleem die je aan gaat halen.. hoeveel geld niet aan komt of verloren gaat... Het is echt niet zo makkelijk we pakken hier geld plukken het daar neer...

Ze zijn het beetje aan het beetje op aan het bouwen nu gaan ze na school maar afijn ik heb hier trouwens ook geen zin in..als je dit soort argumenten aangeeft..

[ Bericht 34% gewijzigd door donthate op 25-01-2010 04:59:47 ]
pi_77237772
Hiervoor zijn aluhoedjes dus uitgevonden, zolang je die draagt blijft die onzin in ieder geval in jouw hoofd
  maandag 25 januari 2010 @ 05:00:20 #5
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77237778
quote:
Op maandag 25 januari 2010 04:53 schreef donthate het volgende:

enlighten me? ja the don toch ofzoiets....?
  maandag 25 januari 2010 @ 05:01:17 #6
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77237779
quote:
Op maandag 25 januari 2010 04:57 schreef Silentuz het volgende:
Hiervoor zijn aluhoedjes dus uitgevonden, zolang je die draagt blijft die onzin in ieder geval in jouw hoofd
Ja of in jouw hoofd, ben je een beetje bekend met psychologie?
pi_77237780
quote:
Op maandag 25 januari 2010 04:57 schreef Silentuz het volgende:
Als je er voor kiest iets niet te willen weten, betekent het nog niet meteen dat het onzin is.
  maandag 25 januari 2010 @ 05:03:19 #8
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77237784
O ja en die aluhoedjes zijn alleen maar uitgevonden om jouw voor de gek te houden.........
  maandag 25 januari 2010 @ 05:03:39 #9
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77237786
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:00 schreef heartz het volgende:

[..]

enlighten me? ja the don toch ofzoiets....?
Nee even in het nederlands? sorry begrijp niet wat je zegt.. wat bedoel je?
pi_77237787
Verdiep je eens in de sociale wetenschappen om maar eens wat te noemen. Veelal geproduceerd door 'de robots' en 'de onwetenden'. Daar word je een stuk wijzer van wat bepaalde zaken op aarde betreft die jou zo aan het denken zetten dan schimmige websites waardoor jij veel dingen bent gaan zien die er waarschijnlijk niet zijn en in dingen bent geloven die geheel onrealistisch zijn.

Zet je vraagtekens bij wat je leest en ziet, ook 'wanneer alles ineens op zijn plaats lijkt te vallen'. Dit zijn gevaarlijke gevoelens waardoor je de realiteit wel eens uit het oog zou kunnen verliezen.

Oh, en Satanistische bijeenkomsten, daar haakte ik eigenlijk wel af
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
  maandag 25 januari 2010 @ 05:05:29 #11
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77237790
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:03 schreef Choad het volgende:
Verdiep je eens in de sociale wetenschappen om maar eens wat te noemen. Veelal geproduceerd door 'de robots' en 'de onwetenden'. Daar word je een stuk wijzer van wat bepaalde zaken op aarde betreft die jou zo aan het denken zetten dan schimmige websites waardoor jij veel dingen bent gaan zien die er waarschijnlijk niet zijn en in dingen bent geloven die geheel onrealistisch zijn.

Zet je vraagtekens bij wat je leest en ziet, ook 'wanneer alles ineens op zijn plaats lijkt te vallen'. Dit zijn gevaarlijke gevoelens waardoor je de realiteit wel eens uit het oog zou kunnen verliezen.

Oh, en Satanistische bijeenkomsten, daar haakte ik eigenlijk wel af
Choad gast

Snap jij die zin van 2pac volgens mij weet ze niet waar dat liedje over gaat en wat die echt bedoelde
  maandag 25 januari 2010 @ 05:07:43 #12
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77237798
quote:
Op maandag 25 januari 2010 04:53 schreef donthate het volgende:

2pac was lid van de grootse en crimineelste gangbangers DEATH ROW

Hij was geen crip of blood maar met deze tekst zo te gaan gebruiken.. en dan hem citeren stoot je heelveel zwarte zoals mij voor hun hoofd.. En het maakt me ook echt boos..
Hij is wat de paus gelovigen is voor ons

Maar afijn to the point? je begrijpt de wereld problemen ook niet echt..
Weetje hoeveel geld er nodig is om afrika op te bouwen 1probleem die je aan gaat halen.. hoeveel geld niet aan komt of verloren gaat... Het is echt niet zo makkelijk we pakken hier geld plukken het daar neer...

Ze zijn het beetje aan het beetje op aan het bouwen nu gaan ze na school maar afijn ik heb hier trouwens ook geen zin in..als je dit soort argumenten aangeeft..

Volgens mij mis ik iets:
Kun jij me uitleggen waarom wij Miljoenen, Miljarden naar goede doelen sturen, in Amerika kan je vooral in Hollywood zien wat ze daar hebben............ Pure keiharde corruptie...... Je moet je eens meer verdiepen.
pi_77237801
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:07 schreef heartz het volgende:

[..]

Volgens mij mis ik iets:
Kun jij me uitleggen waarom wij Miljoenen, Miljarden naar goede doelen sturen, in Amerika kan je vooral in Hollywood zien wat ze daar hebben............ Pure keiharde corruptie...... Je moet je eens meer verdiepen.
Omdat wij dat enigszins als mens zijn verplicht zijn?
Hij is dol op goud? Ik zal hem tegemoetkomen: nu kan hij zoveel ervan drinken als hij opkan!
  maandag 25 januari 2010 @ 05:09:50 #14
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77237804
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:05 schreef donthate het volgende:

[..]

Choad gast

Snap jij die zin van 2pac volgens mij weet ze niet waar dat liedje over gaat en wat die echt bedoelde
Ik zeg ook of figuurlijk, maar dat zegt ook al genoeg......
Waar gaat dat liedje volgens jou dan over?
pi_77237806
quote:

[..]

Volgens mij mis ik iets:
Omdat we andere mensen willen helpen en ons schuldgevoel ten aanzien van mensen die geen eten, drinken of een dak boven hun hoofd hebben daarmee bewust of onbewust afkopen. Bovendien wordt er wel degelijk veel van dat geld gebruikt ten behoeve van degene die het nodig hebben en kunnen er vele organisaties die goed werk doen niet zonder dit geld.

Vanwaar de connectie tussen goede doelen en Hollywood trouwens? En wat is daar corrupt aan? En corruptie vindt in elke laag van de bevolking plaats, van de overheid tot je buurman.

En waar moet ik me dan precies meer in verdiepen?
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
  maandag 25 januari 2010 @ 05:12:30 #16
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77237807
quote:

[..]

Volgens mij mis ik iets:

Ehm die mensen zijn egoistisch

hoeveel geld denk je dat afrika nodig heeft?
100miljard daar hebben ze nog niks aan..

Dat is msichien 100euro per persoon.. Wat kan je ermee je moet gaan bouwen ensjit dingen aanleggen

Ben je weleens in afrika geweest lieverd?

Dan snap je ook waarom dt geld niet aankomt.. Daar heeft amerika niks mee te maken..

Maar hoe wil je dat geld van amerika na afrika krijgen? Die mensen die al geven ze al hun geld .. dan nog red je het niet je moet dingen bouwen/mensen opleiden..

Maar afijn of moet amerika? als land het geven? Amerika als land is net zo broke als afrika die hebben niks

New world order bestaat niet

Niemand bestuurt ons
  maandag 25 januari 2010 @ 05:12:37 #17
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77237809
  maandag 25 januari 2010 @ 05:14:12 #18
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77237812
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:09 schreef heartz het volgende:

[..]

Ik zeg ook of figuurlijk, maar dat zegt ook al genoeg......
Waar gaat dat liedje volgens jou dan over?
Als je niet snap waar dat liedje over gaat...Daar heb ik helemaal geen zin in..
Maar afijn geef 1argument die ergens op slaat wat moeten we doen om problemen op te lossen?
pi_77237817
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free.
pi_77237822
Ik heb trouwens ook een mooie theorie. Alle misstanden en gebeurtenissen in de wereld kun je plaatsen in een kader van iets wat eigenlijk niet bestaat. Als iets niet bestaat kun je zelf alle verbanden gaan liggen en waar het niet klopt vul je gewoon wat corruptie in, of nog een extra verband of nog een extra elite met macht.

Ik mis hier enige vorm van onderbouwing, er lijkt mij hier vooral sprake te zijn van paranoia en iemand die teveel tijd heeft om dit soort dingen te bedenken.

maandag 25 januari 2010 @ 05:18:02 #21
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77237828
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:16 schreef Choad het volgende:
Ik heb trouwens ook een mooie theorie. Alle misstanden en gebeurtenissen in de wereld kun je plaatsen in een kader van iets wat eigenlijk niet bestaat. Als iets niet bestaat kun je zelf alle verbanden gaan liggen en waar het niet klopt vul je gewoon wat corruptie in, of nog een extra verband of nog een extra elite met macht.

Ik mis hier enige vorm van onderbouwing, er lijkt mij hier vooral sprake te zijn van paranoia en iemand die teveel tijd heeft om dit soort dingen te bedenken.

Ja dat gevoel heb ik ook

Waarom zouden ze ons bewust willen besturen...Amerika kan bijvoorbeeld niks geven die zijn net zo broke als afrika

En tegenwoordig is het leven echt niet al te best meer.. dus vraag me af wat amerika er aan kan doen
pi_77237830
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:16 schreef leukvoorlater het volgende:
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free.
Nog zo'n mooie dooddoener. We weten het niet, we zijn onwetend. Zo meteen ga je me nog vertellen dat we niet weten wat geluk is en dat we niet gelukkig kunnen worden.
pi_77237833
Heb je een idee hoe je kan ontsnappen, ts?
pi_77237835
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:16 schreef Choad het volgende:

Alle misstanden en gebeurtenissen gebeuren dus eigenlijk niet? Wat is dit voor nonsense.
Hij is dol op goud? Ik zal hem tegemoetkomen: nu kan hij zoveel ervan drinken als hij opkan!
  maandag 25 januari 2010 @ 05:19:34 #25
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77237836
Dus er zitten ook geen chips in onze paspoorten , of zijn er mensen die hier nog op achterlopen, het is toch obvious
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')