enlighten me? ja the don toch ofzoiets....?quote:Op maandag 25 januari 2010 04:53 schreef donthate het volgende:
Voor het eerst begrijp ik Tupac Shakur zijn Filosofie beter, hij was een lezer, een denker en geen gangbanger:
‘THEY DON’T GIVE A FOK ABOUT US’!!
Misbruik zijn teksten niet als je ze niet begrijpt
Ja of in jouw hoofd, ben je een beetje bekend met psychologie?quote:Op maandag 25 januari 2010 04:57 schreef Silentuz het volgende:
Hiervoor zijn aluhoedjes dus uitgevonden, zolang je die draagt blijft die onzin in ieder geval in jouw hoofd
Als je er voor kiest iets niet te willen weten, betekent het nog niet meteen dat het onzin is.quote:Op maandag 25 januari 2010 04:57 schreef Silentuz het volgende:
Hiervoor zijn aluhoedjes dus uitgevonden, zolang je die draagt blijft die onzin in ieder geval in jouw hoofd
Nee even in het nederlands? sorry begrijp niet wat je zegt.. wat bedoel je?quote:Op maandag 25 januari 2010 05:00 schreef heartz het volgende:
[..]
enlighten me? ja the don toch ofzoiets....?
Choad gastquote:Op maandag 25 januari 2010 05:03 schreef Choad het volgende:
Verdiep je eens in de sociale wetenschappen om maar eens wat te noemen. Veelal geproduceerd door 'de robots' en 'de onwetenden'. Daar word je een stuk wijzer van wat bepaalde zaken op aarde betreft die jou zo aan het denken zetten dan schimmige websites waardoor jij veel dingen bent gaan zien die er waarschijnlijk niet zijn en in dingen bent geloven die geheel onrealistisch zijn.
Zet je vraagtekens bij wat je leest en ziet, ook 'wanneer alles ineens op zijn plaats lijkt te vallen'. Dit zijn gevaarlijke gevoelens waardoor je de realiteit wel eens uit het oog zou kunnen verliezen.
Oh, en Satanistische bijeenkomsten, daar haakte ik eigenlijk wel af
Volgens mij mis ik iets:quote:Op maandag 25 januari 2010 04:53 schreef donthate het volgende:
Voor het eerst begrijp ik Tupac Shakur zijn Filosofie beter, hij was een lezer, een denker en geen gangbanger:
‘THEY DON’T GIVE A FOK ABOUT US’!!
Misbruik zijn teksten niet als je ze niet begrijpt
2pac was lid van de grootse en crimineelste gangbangers DEATH ROW![]()
Hij was geen crip of blood maar met deze tekst zo te gaan gebruiken..en dan hem citeren stoot je heelveel zwarte zoals mij voor hun hoofd.. En het maakt me ook echt boos..
Hij is wat de paus gelovigen is voor ons![]()
Maar afijn to the point? je begrijpt de wereld problemen ook niet echt..
Weetje hoeveel geld er nodig is om afrika op te bouwen 1probleem die je aan gaat halen.. hoeveel geld niet aan komt of verloren gaat... Het is echt niet zo makkelijk we pakken hier geld plukken het daar neer...
Ze zijn het beetje aan het beetje op aan het bouwen nu gaan ze na school maar afijn ik heb hier trouwens ook geen zin in..als je dit soort argumenten aangeeft..
Omdat wij dat enigszins als mens zijn verplicht zijn?quote:Op maandag 25 januari 2010 05:07 schreef heartz het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik iets:
Kun jij me uitleggen waarom wij Miljoenen, Miljarden naar goede doelen sturen, in Amerika kan je vooral in Hollywood zien wat ze daar hebben............ Pure keiharde corruptie...... Je moet je eens meer verdiepen.
Ik zeg ook of figuurlijk, maar dat zegt ook al genoeg......quote:Op maandag 25 januari 2010 05:05 schreef donthate het volgende:
[..]
Choad gast![]()
Snap jij die zin van 2pac volgens mij weet ze niet waar dat liedje over gaaten wat die echt bedoelde
Omdat we andere mensen willen helpen en ons schuldgevoel ten aanzien van mensen die geen eten, drinken of een dak boven hun hoofd hebben daarmee bewust of onbewust afkopen. Bovendien wordt er wel degelijk veel van dat geld gebruikt ten behoeve van degene die het nodig hebben en kunnen er vele organisaties die goed werk doen niet zonder dit geld.quote:Op maandag 25 januari 2010 05:07 schreef heartz het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik iets:
Kun jij me uitleggen waarom wij Miljoenen, Miljarden naar goede doelen sturen, in Amerika kan je vooral in Hollywood zien wat ze daar hebben............ Pure keiharde corruptie...... Je moet je eens meer verdiepen.
quote:Op maandag 25 januari 2010 05:07 schreef heartz het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik iets:
Als je niet snap waar dat liedje over gaat...Daar heb ik helemaal geen zin in..quote:Op maandag 25 januari 2010 05:09 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik zeg ook of figuurlijk, maar dat zegt ook al genoeg......
Waar gaat dat liedje volgens jou dan over?
Ja dat gevoel heb ik ookquote:Op maandag 25 januari 2010 05:16 schreef Choad het volgende:
Ik heb trouwens ook een mooie theorie. Alle misstanden en gebeurtenissen in de wereld kun je plaatsen in een kader van iets wat eigenlijk niet bestaat. Als iets niet bestaat kun je zelf alle verbanden gaan liggen en waar het niet klopt vul je gewoon wat corruptie in, of nog een extra verband of nog een extra elite met macht.
Ik mis hier enige vorm van onderbouwing, er lijkt mij hier vooral sprake te zijn van paranoia en iemand die teveel tijd heeft om dit soort dingen te bedenken.
Nog zo'n mooie dooddoener. We weten het niet, we zijn onwetend. Zo meteen ga je me nog vertellen dat we niet weten wat geluk is en dat we niet gelukkig kunnen worden.quote:Op maandag 25 januari 2010 05:16 schreef leukvoorlater het volgende:
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free.
Alle misstanden en gebeurtenissen gebeuren dus eigenlijk niet? Wat is dit voor nonsense.quote:Op maandag 25 januari 2010 05:16 schreef Choad het volgende:
Ik heb trouwens ook een mooie theorie. Alle misstanden en gebeurtenissen in de wereld kun je plaatsen in een kader van iets wat eigenlijk niet bestaat. Als iets niet bestaat kun je zelf alle verbanden gaan liggen en waar het niet klopt vul je gewoon wat corruptie in, of nog een extra verband of nog een extra elite met macht.
Ik mis hier enige vorm van onderbouwing, er lijkt mij hier vooral sprake te zijn van paranoia en iemand die teveel tijd heeft om dit soort dingen te bedenken.
Zelfs met heel veel moeite zie ik niet hoe je die conclusie uit mijn post kunt trekken. Ze gebeuren, om honderden verschillende redenen. Je kunt ze echter ook plaatsen in een kader van allerlei samenzweringen en complotten die er eigenlijk niet zijn. Als zo'n elite wereldmacht er niet is, kun je ze ook van alles toeschrijven en laten doen, zodat het allemaal precies mooi klopt.quote:Op maandag 25 januari 2010 05:19 schreef Surenas het volgende:
[..]
Alle misstanden en gebeurtenissen gebeuren dus eigenlijk niet? Wat is dit voor nonsense.
En nu nog een keer.quote:Op maandag 25 januari 2010 05:21 schreef Choad het volgende:
[..]
Zelfs met heel veel moeite zie ik niet hoe je die conclusie uit mijn post kunt trekken. Ze gebeuren, om honderden verschillende redenen. Je kunt ze echter ook plaatsen in een kader van allerlei samenzweringen en complotten die er eigenlijk niet zijn. Als zo'n elite wereldmacht er niet is, kun je ze ook van alles toeschrijven en laten doen, zodat het allemaal precies mooi klopt.
En wat is het praktisch nut van een dergelijke chip in ons paspoort of ID-kaart voor de werkelijke machthebbers?quote:Op maandag 25 januari 2010 05:19 schreef heartz het volgende:
Dus er zitten ook geen chips in onze paspoorten, of zijn er mensen die hier nog op achterlopen, het is toch obvious
Hoezo is die er niet dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 05:21 schreef Choad het volgende:
[..]
Zelfs met heel veel moeite zie ik niet hoe je die conclusie uit mijn post kunt trekken. Ze gebeuren, om honderden verschillende redenen. Je kunt ze echter ook plaatsen in een kader van allerlei samenzweringen en complotten die er eigenlijk niet zijn. Als zo'n elite wereldmacht er niet is, kun je ze ook van alles toeschrijven en laten doen, zodat het allemaal precies mooi klopt.
ze gaat alle vragen uit de weg en die gene die zij dat ik een IQ van een kasplant heeft mag me ff uitleggen dat amerika wel geld heeftquote:Op maandag 25 januari 2010 05:23 schreef Choad het volgende:
[..]
En wat is het praktisch nut van een dergelijke chip in ons paspoort of ID-kaart voor de werkelijke machthebbers?
Ook weer zo'n schrijnend geval van 'een gelover'. Wij lopen voor, jij loopt achter. Heb je de OP wel gelezen, zodat je misschien kon begrijpen wat ik met mijn post bedoelde? De 'financiële elite' die daarmee bedoeld wordt is iets heel anders dan waar de TS over praat.quote:Op maandag 25 januari 2010 05:24 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hoezo is die er niet dan?
Er zijn gerenommeerde nieuwsoutlets die zonder problemen spreken over de financiële elite die de wereld bestuurt.
Dat jij achterloopt omdat je door je oogkleppen niet doorhebt waar de rest van de wereld mee bezig is, is jouw probleem.
Waarom zouden ze in Iraq zitten als er geen wapens zijn???quote:Op maandag 25 januari 2010 05:26 schreef mrfool het volgende:
Wijs eens mensen van de new world order aan?
Je zegt zelf dat het de rijke mensen zijn. Rijke mensen hebben alles al wat ze willen hebben. waarom zouden ze precies jou / andere mensen gaan irriteren, monitoren, slaaf maken?
Weet je wat ook grappig is? Mensen die het niet echt hebben gemaakt, hopen dat in 2012 de wereld in elkaar dondert. Mensen die wel iets van hun leven hebben gemaakt. Geloven niet in dat verhaaltje, maar er zitten zoveel mensen in die geloofs spiraal dat jij volgens mij ook op niburu.nl uithangt. en mee gezogen wordt in dit alles. Alles negatief bekijken. Doe je gedachten zelf geen pijn en leef je leven.
Wist je ook; dat er veel geld wordt verdiend door enge / spannende verhalen, filmpjes te maken en het internet op te pleuren? Niburu staat ook vol met adsense van google. nou, mijn schatting is dat ze mischien wel 5000 euro per maand netto ophalen. s'avonds even flinke joint roken, fantaseren, en dan bloggen. kathing!
Met de mate van informatie beschikbaar tegenwoordig, is het geen kwestie meer van misinterpretatie, maar van de keuze tussen geïnformeerd te zijn of een consumeer schaap te blijven.quote:Op maandag 25 januari 2010 05:26 schreef Choad het volgende:
[..]
Ook weer zo'n schrijnend geval van 'een gelover'. Wij lopen voor, jij loopt achter. Heb je de OP wel gelezen, zodat je misschien kon begrijpen wat ik met mijn post bedoelde. De 'financiële elite' die daarmee bedoeld wordt is iets heel anders dan waar de TS over praat.
Echt he, komen er van die mensen die de moeite niet nemen om de OP te lezen en er totaal niets van begrijpen maar nog wel even tussen neus en lippen door een bijdehante opmerking willen plaatsenquote:Op maandag 25 januari 2010 05:26 schreef donthate het volgende:
[..]
ze gaat alle vragen uit de weg en die gene die zij dat ik een IQ van een kasplant heeft mag me ff uitleggen dat amerika wel geld heeft
Lees de OP of blijf gewoon weg. Ik weet dat het laat is maar je volgt het niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 05:29 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Met de mate van informatie beschikbaar tegenwoordig, is het geen kwestie meer van misinterpretatie, maar van de keuze tussen geïnformeerd te zijn of een consumeer schaap te blijven.
Jezelf niet in de IB-Groep schulden steken is een sterk begin. Als je dan ook nog de hypotheekvalkuilen omzeilt ben je helemaal goed bezig.quote:Op maandag 25 januari 2010 05:30 schreef leukvoorlater het volgende:
Mijn vraag was serieus bedoeld. Wat wil je in je leven ertegen doen als je dit eenmaal weet? Hoe ontsnap je? Daar ben ik dus erg benieuwd naar.
Ga een paspoort kopen of vraag informatie, het is een feit dat er nu een chip in zit. Dit jaar in Nederland ingegaan, al veel langer in Amerika, algemeen bekend. Ga maar bij je gemeente naar afdeling burgerzaken en vraag maar is, weet je meteen ook dat ze vingerafdrukken opnemen en opslaan op je reisdocument, dommerik.....quote:Op maandag 25 januari 2010 05:26 schreef donthate het volgende:
[..]
ze gaat alle vragen uit de weg en die gene die zij dat ik een IQ van een kasplant heeft mag me ff uitleggen dat amerika wel geld heeft
Dat jij hier als een mongool loopt de posten terwijl je de openingsposts (even uitgetypt voor je) niet gelezen hebt. Dan had je begrepen dat ik het over een andere elite had die jij bedoelt en weer een andere dan die de TS bedoelt. Ga gewoon weg als je te kort komt om een fatsoenlijke post te plaatsen.quote:Op maandag 25 januari 2010 05:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat ijl je nou jongen. Met je OP.
Ok en waarom dan hebben ze dat ik feliciteer ze hartelijkquote:Op maandag 25 januari 2010 05:33 schreef heartz het volgende:
[..]
Ga een paspoort kopen of vraag informatie, het is een feit dat er nu een chip in zit. Dit jaar in Nederland ingegaan, al veel langer in Amerika, algemeen bekend. Ga maar bij je gemeente naar afdeling burgerzaken en vraag maar is, weet je meteen ook dat ze vingerafdrukken opnemen en opslaan op je reisdocument, dommerik.....
Jij beweert dat er niet zo'n selecte groep individuen bestaat.quote:Op maandag 25 januari 2010 05:34 schreef Choad het volgende:
[..]
Dat jij hier als een mongool loopt de posten terwijl je de openingsposts (even uitgetypt voor je) niet gelezen hebt. Dan had je begrepen dat ik het over een andere elite had die jij bedoelt en weer een andere dan die de TS bedoelt. Ga gewoon weg als je te kort komt om een fatsoenlijke post te plaatsen.
Om met behulp van scanners na te gaan waar iedereen gaat en staat. Waar denk je anders om?quote:Op maandag 25 januari 2010 05:23 schreef Choad het volgende:
[..]
En wat is het praktisch nut van een dergelijke chip in ons paspoort of ID-kaart voor de werkelijke machthebbers?
Komen we bij iraq uit. via 2pac, what's next? Jupiler bier?quote:Op maandag 25 januari 2010 05:28 schreef heartz het volgende:
[..]
Waarom zouden ze in Iraq zitten als er geen wapens zijn???
quote:Op maandag 25 januari 2010 05:36 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij beweert dat er niet zo'n selecte groep individuen bestaat.
[..]
Om met behulp van scanners na te gaan waar iedereen gaat en staat. Waar denk je anders om?
Zoveel mogelijk bewijs krijgen en bekend maken. En met veel met mensen erover praten..... Misschien kunnen we met zijn allen iets? Degenen die aan de andere kant van de lijn staan.......quote:Op maandag 25 januari 2010 05:30 schreef leukvoorlater het volgende:
Mijn vraag was serieus bedoeld. Wat wil je in je leven ertegen doen als je dit eenmaal weet? Hoe ontsnap je? Daar ben ik dus erg benieuwd naar.
the GOVERMENT, heb je mijn op wel gelezen?quote:Op maandag 25 januari 2010 05:38 schreef donthate het volgende:
[..]
Ok als ze dat weten waarom is die terrorist er doorheen gelaten bij schiphol?![]()
Zit de overheid ook achter die aanslag die ze wouden plegen
New world order... deze versie is bter
Ik kan niets over die aanslag zelf zeggen. Wel over de belachelijke manier waarop de media het voorval van een "figuur die een rotje afstak" verdraaide tot een door Osama bin Laden (quote:Op maandag 25 januari 2010 05:38 schreef donthate het volgende:
[..]
Ok als ze dat weten waarom is die terrorist er doorheen gelaten bij schiphol?![]()
Zit de overheid ook achter die aanslag die ze wouden plegen
New world order... deze versie is bter
Niet zoals TS die beschrijft, waar ik op doelde. Met Satanistische bijeenkomsten, pratend over hoe wij de slaven zijn, etc. Ik geloof uiteraard wel in het bestaan van de EU, de VN, de VS, Europa, etc.quote:Op maandag 25 januari 2010 05:36 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij beweert dat er niet zo'n selecte groep individuen bestaat.
[..]
Om met behulp van scanners na te gaan waar iedereen gaat en staat. Waar denk je anders om?
Ah ja zo Die zitten achter 11septemberquote:Op maandag 25 januari 2010 05:40 schreef heartz het volgende:
[..]
the GOVERMENT, heb je mijn op wel gelezen?
Dat ben ik met je eens dat de media je bang maakt..Maar dat door ze voor meer kijkers/meer lezers..quote:Op maandag 25 januari 2010 05:42 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik kan niets over die aanslag zelf zeggen. Wel over de belachelijke manier waarop de media het voorval van een "figuur die een rotje afstak" verdraaide tot een door Osama bin Laden () persoonlijk opgedragen Al CIA-da aanval.
Het hele punt achter mediahypes is dat je bang wordt.
Zeg jij. En wat kan jij mij leren? Denk je dat ik niet weet waar ik over praat?quote:Op maandag 25 januari 2010 05:43 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens dat de media je bang maakt..Maar dat door ze voor meer kijkers/meer lezers..
Dat heeft niks met de overheid te maken
Dat denk ik niet maar denk dat je ff moet gaan slapen en kijken of je er morgen nog zo overdenktquote:Op maandag 25 januari 2010 05:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Zeg jij. En wat kan jij mij leren? Denk je dat ik niet weet waar ik over praat?
Ik denk dat jij de wereld eens wat minder op je eigen ego moet betrekken en je niet zo moet bemoeien met zaken waar je voor kiest niets van te willen weten.quote:Op maandag 25 januari 2010 05:47 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat denk ik niet maar denk dat je ff moet gaan slapen en kijken of je er morgen nog zo overdenkt
ik wil er best van wetenquote:Op maandag 25 januari 2010 05:48 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de wereld eens wat minder op je eigen ego moet betrekken en je niet zo moet bemoeien met zaken waar je voor kiest niets van te willen weten.
Ah juist, nu wordt het helemaal mooi, de andersdenkenden worden beticht van het uitsluiten van andersdenkenden.quote:Op maandag 25 januari 2010 05:49 schreef donthate het volgende:
[..]
ik wil er best van weten
Maar waarom acepteren complot mensen nooit dat sommige mensen anders denken?
Controle over het volk. Wat anders? Wat denk je zelf waarom die camera's en scanners overal hangen?quote:Op maandag 25 januari 2010 05:53 schreef donthate het volgende:
ik acepteer jou mening toch ook?
Dus ik wil een discussie aan jullie komen alleen maar dit pats boem
En vraag ik inhoudelijk erop in te gaan ik bedoel wat willen ze bereiken door ons in de gaten te houden?
Criminaliteit tegen te gaan..?quote:Op maandag 25 januari 2010 05:56 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Controle over het volk. Wat anders? Wat denk je zelf waarom die camera's en scanners overal hangen?
Door iedereen te volgen en te tracken.quote:
Wat wil je er aan gaan doen en ik ben nu gewoon echt serieus sorry voor net kijk nu kom je wel met argumenten net nietquote:Op maandag 25 januari 2010 05:58 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Door iedereen te volgen en te tracken.
Als jij graag als een slaaf behandeld wil worden.. Ga vooral je gang.
Ik pas er voor.
Reageer ff normaal niet steeds van nu en wat nu wil ok een normale discusiequote:Op maandag 25 januari 2010 05:57 schreef heartz het volgende:
Kijk naar dit. Het zijn wel veel delen. En je Engels moet goed zijn. Anders ga je er nix van snappen![]()
Wat je nu ook nu al niet doet.
Waarom denk je dat? wat hebben hun eraanquote:Op maandag 25 januari 2010 05:59 schreef heartz het volgende:
Ik durf te wedden dat wij die nu leven het meegaan maken dat de overheid ons op gaat dringen een chip in ons lichaam te plaatsen. En dan is het klaar. Als we dat toelaten, of als dat gebeurt
De manier waarop wij een bepaalde manier van leven opgedrongen krijgen staat gelijk aan slavernij.quote:Op maandag 25 januari 2010 05:59 schreef donthate het volgende:
[..]
Wat wil je er aan gaan doen en ik ben nu gewoon echt serieus sorry voor net kijk nu kom je wel met argumenten net niet
Maar waarom word ik als slaaf behandeld ? Mijn voorouders die uit afrika weggevoerd zijn dat waren slaven wij toch niet?
ik geloof het nietquote:Op maandag 25 januari 2010 06:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De manier waarop wij een bepaalde manier van leven opgedrongen krijgen staat gelijk aan slavernij.
Er zal iets massaal moeten plaatsvinden (globaal) onder alle mensen, om te breken met de oude wereld en haar winst- en oliegebaseerde degradatie.
Vertel dat aan de miljoen+ burgerdoden in Irak. Maar die doen er natuurlijk niet toe, want jij hebt niets te klagen, net als de rest van de oppervlakkige volgelingen.quote:Op maandag 25 januari 2010 06:05 schreef mrfool het volgende:
Even een mooie afsluiter (lach spieren moeten tot rust komen)
Iedereen ervaard het leven anders. In iedereen zijn leven gebeuren; leuke dingen, minder leuke dingen. Je krijgt hier door een eigen geloof een eigen visie. Iedereen kijkt dus op een andere manier ergens tegen aan. iedereen maakt zijn eigen waarheid. maar er is uit eindelijk maar een waarheid. Alleen iedereen ziet hem anders. er kunnen dus niet simpel meerdere waarheden zijn. Het komt erop neer dat iedereen het vanuit een andere hoek bekijkt.
Iedereen heeft dus ook op een bepaalde manier uit eindelijk een beetje gelijk. Maar toch blijven die hersens van ons allemaal door te weinig capaciteit niet de juiste dingen op te slaan en vooral niet de juiste beslissingen altijd maken. en wat is juist? relatief toch? we hebben gewoon geen goede overview, wat, waarom, wanneer etc het moet gebeuren. Jij en ik zult dan ook altijd blijven zoeken naar antwoorden. en onderwerpen als dit. Je zult ze niet vinden. Maar je moet gewoon meer naar je eigen intuïte moeten luisteren. die kloppen wel voor ieder persoon zelf. Dit topic geeft geen antwoord en er zijn al zoveel geweest. dus doel hiervan? We weten het allemaal beter, en willen elkaar zo graag overtuigen van wat we zelf weten.
Succes daarmee.
Wij merken het door de belachelijke afhankelijkheid van olie en benzine die ons opgedrongen wordt. De torenhoge belastingen die praktisch niet eens ten goede komen voor de maatschappij. De teloorgang van sociale controle in de samenleving. Ongerechtigde oorlogen waarbij miljoenen mensen het slachtoffer worden van de smerige egocentrische onverschilligheid van bepaalde mensen. Etc.quote:Op maandag 25 januari 2010 06:05 schreef donthate het volgende:
[..]
ik geloof het niet
Maar stel stell dat het waar is..?
Wat wil je eraan gaan doen?
Wat merken wij er eigenlijk van
je stuurt aan op wereld oorlog III, of immers na de globalisatie een massiv burgeroorlog?quote:Op maandag 25 januari 2010 06:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De manier waarop wij een bepaalde manier van leven opgedrongen krijgen staat gelijk aan slavernij.
Er zal iets massaal moeten plaatsvinden (globaal) onder alle mensen, om te breken met de oude wereld en haar winst- en oliegebaseerde degradatie.
Maar ze gaan allemaal over muziek..En je weet dat daar de raarste dingen ten ronde doen ik heb me er al in verdiept dus ik ben er op de hoogte van geloof het alleen niet zo wat ik me afvraag wat merken wij ervan jij en ik als persoonquote:Op maandag 25 januari 2010 06:09 schreef heartz het volgende:
Deze is kort, maar krachtig. Maar als je je er een beetje in wil verdiepen zou ik die andere ook kijken.
Ja ik kom ook iedere dag in Iraq, en ja, ik kan/kon ze helpen. Tuurlijk niet. en niks oppervlakkige volgeling. Heb daar simpel geen oordeel over. Kom daar nooit en wat wil je dat ik doe? Ik ga dood. jij gaat uit eindelijk ook dood. Wat jij nu doet is specifiek op een klein probleem en toevallig negatief probleem inzoomen. Het is aan de andere kant van de wereld. Ik ben HIER. ik probeer hier dingen goed te doen. ben niet god, dus kan niet op elke plek zijn.quote:Op maandag 25 januari 2010 06:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Vertel dat aan de miljoen+ burgerdoden in Irak. Maar die doen er natuurlijk niet toe, want jij hebt niets te klagen, net als de rest van de oppervlakkige volgelingen.
Daar zijn we het over eensquote:Op maandag 25 januari 2010 06:09 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wij merken het door de belachelijke afhankelijkheid van olie en benzine die ons opgedrongen wordt. De torenhoge belastingen die praktisch niet eens ten goede komen voor de maatschappij. De teloorgang van sociale controle in de samenleving. Ongerechtigde oorlogen waarbij miljoenen mensen het slachtoffer worden van de smerige egocentrische onverschilligheid van bepaalde mensen. Etc.
Ik stuur aan op transformatie. Die transformatie is economisch, sociaal, ecologisch en wetenschappelijk noodzakelijk, dus als die transformatie niet wordt geaccepteerd door de status quo, dan zal er inderdaad bloed vergoten worden. Niet omdat ik daar graag op aanstuur, maar omdat er geen andere optie is.quote:Op maandag 25 januari 2010 06:09 schreef lubje25 het volgende:
[..]
je stuurt aan op wereld oorlog III, of immers na de globalisatie een massiv burgeroorlog?
Wat hebben die arme Indianen er nu weer meer te makenquote:Op maandag 25 januari 2010 06:12 schreef donthate het volgende:
[..]
Daar zijn we het over eens![]()
Dat vind ik ook
Maar dat laatste ongerechtigde oorlogen die zijn er altijd al geweest die zullen er altijd blijven nog voor dat hier sprake van was zijn miljoenen voorouders van mij verscheept na amerika
De idianen zijn verdreven daar wat ik denk waar oorlogen door veroorzaakt word is het verschil in geloven
Die zijn ook massaal uitgemoord al voordat er illuminatie wasquote:Op maandag 25 januari 2010 06:13 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Wat hebben die arme Indianen er nu weer meer te maken
Ja man. Dit huidige systeem van macht bestaat al eeuwen, de slavendrijvers van toentertijd zijn de over-over-overgroot opa's van onze huidige regeringsleiders, om het even praktisch te brengen.quote:Op maandag 25 januari 2010 06:12 schreef donthate het volgende:
[..]
Daar zijn we het over eens![]()
Dat vind ik ook
Maar dat laatste ongerechtigde oorlogen die zijn er altijd al geweest die zullen er altijd blijven nog voor dat hier sprake van was zijn miljoenen voorouders van mij verscheept na amerika
De idianen zijn verdreven daar wat ik denk waar oorlogen door veroorzaakt word is het verschil in geloven
dat riekt naar een complotquote:Op maandag 25 januari 2010 06:14 schreef donthate het volgende:
[..]
Die zijn ook massaal uitgemoord al voordat er illuminatie was
transformatie is een ander woord voor verandering, hoe wil je dat bewerkstelligen?quote:Op maandag 25 januari 2010 06:16 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja man. Dit huidige systeem van macht bestaat al eeuwen, de slavendrijvers van toentertijd zijn de over-over-overgroot opa's van onze huidige regeringsleiders, om het even praktisch te brengen.
Juist omdat de mensheid op dit moment vrije toegang heeft tot alle informatie die er rondzwerft, kunnen we zaken op de juiste manieren transformeren.
Dat vind ik maar ik denk niet dat we bewust aangestuurd worden.Wij zijn gewoon oliedom(en sorry dat ik zo dom over kom maar nederlands is mn 3de taalquote:Op maandag 25 januari 2010 06:16 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja man. Dit huidige systeem van macht bestaat al eeuwen, de slavendrijvers van toentertijd zijn de over-over-overgroot opa's van onze huidige regeringsleiders, om het even praktisch te brengen.
Juist omdat de mensheid op dit moment vrije toegang heeft tot alle informatie die er rondzwerft, kunnen we zaken op de juiste manieren transformeren.
Als genoeg mensen in opstand komen, kan je het afdwingen.quote:Op maandag 25 januari 2010 06:17 schreef lubje25 het volgende:
[..]
transformatie is een ander woord voor verandering, hoe wil je dat bewerkstelligen?
Maar dat gebeurd niet mensen zijn te verdeeld .Mensen zullen nooit een eenheid worden groepen zul je altijd blijven houden dus als dit gebeurd wat jij vermoed dan kunne we het toch niet stoppenquote:Op maandag 25 januari 2010 06:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als genoeg mensen in opstand komen, kan je het afdwingen.
burgeroorlog dusquote:Op maandag 25 januari 2010 06:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Opstand komen is in deze wereld geweld gebruiken, dus dan krijg je soort Iraq, en dat is dan wel weer normaal?quote:Op maandag 25 januari 2010 06:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nee dan krijg je een wereldoorlog iedereen gaat er mee bemoeien dan dus laat maar lekke hoe het nu isquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 06:09 schreef lubje25 het volgende:
[..]
je stuurt aan op wereld oorlog III, of immers na de globalisatie een massiv burgeroorlog?
Onze huidige overheid zijn niets dan marionetten voor de internationale overheid in de vorm van de financiële organen als het International Monetary Fund, Bank of International Settlements en de World Bank. Zij vormen (samen met nog wat religie-figuren en andere brute machthebbers enzo) die World Order waar heel internet van buzzt.quote:Op maandag 25 januari 2010 06:18 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat vind ik maar ik denk niet dat we bewust aangestuurd worden.Wij zijn gewoon oliedom(en sorry dat ik zo dom over kom maar nederlands is mn 3de taal)En ben dyslect dus dodelijke combi
Maar weer OT wij zijn gewoon te dom wij roeien de mensheid zelf ook wel een keer uit zonder dat er iemand bewust op aanstuurt.Ik denk dat als wij in de schoenen van de overheid gestaan hadden alles het zelfde geregeld hadden
Een soort Irak?quote:Op maandag 25 januari 2010 06:21 schreef mrfool het volgende:
[..]
Opstand komen is in deze wereld geweld gebruiken, dus dan krijg je soort Iraq, en dat is dan wel weer normaal?
Maar is hier ook enigzins bewijs van of is het speculeren?quote:Op maandag 25 januari 2010 06:23 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Onze huidige overheid zijn niets dan marionetten voor de internationale overheid in de vorm van de financiële organen als het International Monetary Fund, Bank of International Settlements en de World Bank. Zij vormen (samen met nog wat religie-figuren en andere brute machthebbers enzo) die World Order waar heel internet van buzzt.
They got people loving their own enslavement.
Maar dan krijg je een grote wereldoorlog?quote:Op maandag 25 januari 2010 06:24 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Een soort Irak?
Hoe had je dat in gedachten?
Ik zat meer te denken aan een opstond waarbij het leger meedoet, omdat zij er inmiddels genoeg van hebben om als cannon fodder gebruikt te worden om de fascistische belangen van weinig te behartigen.
ik heb mezelf genoeg gequote toch nuquote:Op maandag 25 januari 2010 06:25 schreef donthate het volgende:
[..]
Maar dan krijg je een grote wereldoorlog?
Hoezo is dit speculeren, het zijn gewoon feitelijkheden. Daar valt niets over te speculeren.quote:Op maandag 25 januari 2010 06:24 schreef donthate het volgende:
[..]
Maar is hier ook enigzins bewijs van of is het speculeren?
Dat ze marrionetten zijn en alles doen om ons het leven zuur te makenquote:Op maandag 25 januari 2010 06:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hoezo is dit speculeren, het zijn gewoon feitelijkheden. Daar valt niets over te speculeren.
Wat voor bewijs wil je zien dan?
Een wereldoorlog zou betekenen dat landen elkaar op globale schaal massaal gaan aanvallen.quote:Op maandag 25 januari 2010 06:25 schreef donthate het volgende:
[..]
Maar dan krijg je een grote wereldoorlog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |