abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 januari 2010 @ 04:42:59 #1
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77237747
Hoi Fokkers,

Ik ben een lange tijd niet op Fok geweest. En mijn leven is aardig veranderd door een echte eye- opener.
Soms voel je dat iets op zijn end loopt, net als het einde van een film.
Zo ook met mijn werk. Van de een op de andere dag werd ik totaal gedesillusioneerd wakker.

Een paar maanden geleden was ik met de financiering van een zaak bezig, waarvan ik gauw merkte dat er iets niets pluis was. Op landelijke grootte. Al snel merkte ik dat er dingen in doofpot werden gestopt en dat ik 'mee moest gaan' . Dat heb ik dan ook gedaan, maar het voelde niet goed en ik bleef erover nadenken.

Door dit incident ben ik de tijd gaan nemen om bepaalde dingen uit te zoeken. Nou heb ik Zeitgeist wel gezien en was ik wel enigszins bekend met de Illuminati- theorie, maar nu ben ik me echt in deze zaken gaan verdiepen.
Nou vind ik mezelf vrij rationeel, maar ik moet toch zeggen dat ik die 'secret society' echt niet zomaar een theorie is.

Het heeft me aan het denken gezet. Een groep elite mensen met alle geld, macht, ze bezitten alle grote coörperaties en organisaties, ze bezitten 'the gouverment'. Waarom zouden zij de macht niet behouden en alles manipuleren naar hun zin, zodat zij op de troon blijven zitten, en wij dag in en dag uit als robots leven (hard werken, denken dat het 'goed' is voor die schijnheilige overheid, de media die onze hersens manipuleert). Je vraagt af watvoor kennis ze voor je achterhouden, want de rijken, de elite bezitten alles. Het is eigenlijk heel logisch en eigenlijk ook wel overal bewijs. Kijk maar naar die nieuwe chips die nu in reisdocumenten zitten. De EU is niet voor niets en verenigd en wij gaan er niet voor niets op achteruit. Het is een plan om 1 wereldoverheid te creëren met ons als robots, slaven of gebrainwashte wezens, terwijl een kleine groep veeeeeel en veeeeeeel meer heeft dan ze nodig hebben. Gewoon voor de lol ofzo of history repeats? Waarom blijft Afrika arm en kan 1 huishouden op de Hollywood Hills een heel Afrikaans continent voeden? Er is overal een reden voor, en deze corruptie gaat veel verder dan ik ooit dacht. De media laat ons zien wat ze willen dat we zien, bewust of onbewust. Hoeveel jongeren zitten de hele dag achter die tv en die computer? Het heeft me echt boos gemaakt, zij zijn de echte criminelen en misdadigers.

Ik voel me natuurlijk vreselijk machteloos en begrijp nu ook hoe het komt dat zoveel zich gevangen voelen in deze maatschappij, wij zijn gevangen in deze maatschappij. Als je al kijkt naar hoe al het goud toen ingeleverd moest worden in de 'Amerikaanse schatkist' en dat papiergeld toen werd bedacht en gemaakt; papiergeld ; nix van waarde, door een kleine elite groep die de Amerikaanse bank beheerste, die helemaal terug leidt tot de Bushes. Het zijn de gevolgen van de geschiedenis, het plan van hun om ons in te toom te houden en onze naïviteit. Want hoeveel media is Amerikaans of komt van een Amerikaanse bron.
Iedereen gaat er als een zombie in mee (ik ook zolang), maar kunnen we echt niet zien wat er aan de hand is, het is psychologie, brainwashing. Door middel van beelden, geluid en alles wat ons ook maar kan beïnvloeden worden we beïnvloedt. Laten we eerlijk zijn, je wordt constant in de verleiding gebracht om mooie, leuke dingen te kopen, we worden doodgegooid met materialisme als je er bewust op gaat letten (ook onbewust al zelfs). En de elite beheersen alles, dus kunnen ze alles manipuleren. Sommige zeggen dat het een rassenkwestie is, ik denk dat het vroeger misschien een rassenkwestie was maar dat als je nu niet bij de elite hoort er buiten valt en dus gewoon aan de andere kant van de lijn staat.

Nou kan je denken ‘wat maakt het allemaal uit, we gaan uiteindelijk toch allemaal dood’ ofzo.
Maar mijn filosofie is dat het wel uitmaakt. Moeten we gaan zitten wachten tot er chips in ons lichaam geplaatst gaan worden, blijven we zo doorgaan en laten we ons blind maken door de constante entertainment die ons afleidt en ‘dom’ houdt?
Is gevoel dan niet meer belangrijk? Liefde? Kennen we het verschil tussen liefde, van iemand houden om wie hij of zij is dan om hoe hij of zij zich kleedt, en lust? En voor degenen die kinderen hebben dan (waaronder ik), watvoor toekomst hebben zij?

Misschien denken jullie dat ik gek geworden ben, maar deze dingen hebben me echt aan het nadenken gezet. En ik ben mezelf in deze wereld echt een beetje kwijtgeraakt, veel piekerend en aan het analyseren hoe we contant gemanipuleerd worden. Dat ik hierdoor me geloof een beetje terug heb gevonden. Het is alsof dingen die in de Bijbel staan nu uit komen (in mijn beleving).Amerika lijkt wel veel op het Oude Rome. Niet dat ik opeens alles precies geloof wat er in de Bijbel staat, maar wel dat veel dingen terugkomen. De verleiding van het materialisme, lust, die dingen die je uiteindelijk niet gelukkig maken. En helemaal niet als je ziet wat het met mensen doet, hele rijke, elite mensen die de satan aanbidden en voor alles staan wat negatief is.
Want er is nou eenmaal goed en slecht, waarom weet ik niet, maar het is er……. En er zijn dingen die zo zijn waar we niets aan kunnen doen, natuurlijke dingen, mooie (liefde brengt een goed gevoel) en lelijke dingen (pijn brengt een negatief gevoel), maar wel natuurlijk en door de natuur gecreëerd in plaats van door een stel arrogante mensen die denken dat ze beter zijn door hun afkomst of bezittingen. Dit is mijn filosofie voor nu en volgens mij komt het aardig bij de waarheid. Ik heb geen bewijs dat er echt satanistische bijeenkomsten plaatsvinden en dat ze ook echt bezeten raken ofzo, of dat het meer figuurlijk bedoelt wordt.

Ik heb Rechten gestudeerd, iets waarvan ik dacht dat et het tegenovergestelde was van wat ik nu weet wat het is. Aanleg voor wiskunde heb ik sowieso niet, dus dat was het ook niet geworden. En eigenlijk heb ik nog wel iets aan de kennis gehad en wie weet ook wel in de toekomst. Ik zal nooit meer voor ‘the Goverment’ werken. En de komende tijd ga ik ff helemaal niet werken (misschien wel nooit meer in deze maatschappij als ik kan ontsnappen) en me proberen te richten op spreiden van deze informatie en me verder gaan met me research.
En alle hulp is welkom…… want het gaat om ons en ons leven, en van de generaties die na ons komen.

Voor het eerst begrijp ik Tupac Shakur zijn Filosofie beter, hij was een lezer, een denker en geen gangbanger:
‘THEY DON’T GIVE A FOK ABOUT US’!!
Volg je hart, gebruik je verstand.
  maandag 25 januari 2010 @ 04:53:38 #2
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77237766
Voor het eerst begrijp ik Tupac Shakur zijn Filosofie beter, hij was een lezer, een denker en geen gangbanger:

Misbruik zijn teksten niet als je ze niet begrijpt

2pac was lid van de grootse en crimineelste gangbangers DEATH ROW

Hij was geen crip of blood maar met deze tekst zo te gaan gebruiken.. en dan hem citeren stoot je heelveel zwarte zoals mij voor hun hoofd.. En het maakt me ook echt boos..
Hij is wat de paus gelovigen is voor ons

Maar afijn to the point? je begrijpt de wereld problemen ook niet echt..
Weetje hoeveel geld er nodig is om afrika op te bouwen 1probleem die je aan gaat halen.. hoeveel geld niet aan komt of verloren gaat... Het is echt niet zo makkelijk we pakken hier geld plukken het daar neer...

Ze zijn het beetje aan het beetje op aan het bouwen nu gaan ze na school maar afijn ik heb hier trouwens ook geen zin in..als je dit soort argumenten aangeeft..

[ Bericht 34% gewijzigd door donthate op 25-01-2010 04:59:47 ]
pi_77237772
Hiervoor zijn aluhoedjes dus uitgevonden, zolang je die draagt blijft die onzin in ieder geval in jouw hoofd
  maandag 25 januari 2010 @ 05:00:20 #5
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77237778
quote:
Op maandag 25 januari 2010 04:53 schreef donthate het volgende:

enlighten me? ja the don toch ofzoiets....?
  maandag 25 januari 2010 @ 05:01:17 #6
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77237779
quote:
Op maandag 25 januari 2010 04:57 schreef Silentuz het volgende:
Hiervoor zijn aluhoedjes dus uitgevonden, zolang je die draagt blijft die onzin in ieder geval in jouw hoofd
Ja of in jouw hoofd, ben je een beetje bekend met psychologie?
pi_77237780
quote:
Op maandag 25 januari 2010 04:57 schreef Silentuz het volgende:
Als je er voor kiest iets niet te willen weten, betekent het nog niet meteen dat het onzin is.
  maandag 25 januari 2010 @ 05:03:19 #8
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77237784
O ja en die aluhoedjes zijn alleen maar uitgevonden om jouw voor de gek te houden.........
  maandag 25 januari 2010 @ 05:03:39 #9
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77237786
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:00 schreef heartz het volgende:

[..]

enlighten me? ja the don toch ofzoiets....?
Nee even in het nederlands? sorry begrijp niet wat je zegt.. wat bedoel je?
pi_77237787
Verdiep je eens in de sociale wetenschappen om maar eens wat te noemen. Veelal geproduceerd door 'de robots' en 'de onwetenden'. Daar word je een stuk wijzer van wat bepaalde zaken op aarde betreft die jou zo aan het denken zetten dan schimmige websites waardoor jij veel dingen bent gaan zien die er waarschijnlijk niet zijn en in dingen bent geloven die geheel onrealistisch zijn.

Zet je vraagtekens bij wat je leest en ziet, ook 'wanneer alles ineens op zijn plaats lijkt te vallen'. Dit zijn gevaarlijke gevoelens waardoor je de realiteit wel eens uit het oog zou kunnen verliezen.

Oh, en Satanistische bijeenkomsten, daar haakte ik eigenlijk wel af
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
  maandag 25 januari 2010 @ 05:05:29 #11
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77237790
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:03 schreef Choad het volgende:
Verdiep je eens in de sociale wetenschappen om maar eens wat te noemen. Veelal geproduceerd door 'de robots' en 'de onwetenden'. Daar word je een stuk wijzer van wat bepaalde zaken op aarde betreft die jou zo aan het denken zetten dan schimmige websites waardoor jij veel dingen bent gaan zien die er waarschijnlijk niet zijn en in dingen bent geloven die geheel onrealistisch zijn.

Zet je vraagtekens bij wat je leest en ziet, ook 'wanneer alles ineens op zijn plaats lijkt te vallen'. Dit zijn gevaarlijke gevoelens waardoor je de realiteit wel eens uit het oog zou kunnen verliezen.

Oh, en Satanistische bijeenkomsten, daar haakte ik eigenlijk wel af
Choad gast

Snap jij die zin van 2pac volgens mij weet ze niet waar dat liedje over gaat en wat die echt bedoelde
  maandag 25 januari 2010 @ 05:07:43 #12
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77237798
quote:
Op maandag 25 januari 2010 04:53 schreef donthate het volgende:

2pac was lid van de grootse en crimineelste gangbangers DEATH ROW

Hij was geen crip of blood maar met deze tekst zo te gaan gebruiken.. en dan hem citeren stoot je heelveel zwarte zoals mij voor hun hoofd.. En het maakt me ook echt boos..
Hij is wat de paus gelovigen is voor ons

Maar afijn to the point? je begrijpt de wereld problemen ook niet echt..
Weetje hoeveel geld er nodig is om afrika op te bouwen 1probleem die je aan gaat halen.. hoeveel geld niet aan komt of verloren gaat... Het is echt niet zo makkelijk we pakken hier geld plukken het daar neer...

Ze zijn het beetje aan het beetje op aan het bouwen nu gaan ze na school maar afijn ik heb hier trouwens ook geen zin in..als je dit soort argumenten aangeeft..

Volgens mij mis ik iets:
Kun jij me uitleggen waarom wij Miljoenen, Miljarden naar goede doelen sturen, in Amerika kan je vooral in Hollywood zien wat ze daar hebben............ Pure keiharde corruptie...... Je moet je eens meer verdiepen.
pi_77237801
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:07 schreef heartz het volgende:

[..]

Volgens mij mis ik iets:
Kun jij me uitleggen waarom wij Miljoenen, Miljarden naar goede doelen sturen, in Amerika kan je vooral in Hollywood zien wat ze daar hebben............ Pure keiharde corruptie...... Je moet je eens meer verdiepen.
Omdat wij dat enigszins als mens zijn verplicht zijn?
Hij is dol op goud? Ik zal hem tegemoetkomen: nu kan hij zoveel ervan drinken als hij opkan!
  maandag 25 januari 2010 @ 05:09:50 #14
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77237804
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:05 schreef donthate het volgende:

[..]

Choad gast

Snap jij die zin van 2pac volgens mij weet ze niet waar dat liedje over gaat en wat die echt bedoelde
Ik zeg ook of figuurlijk, maar dat zegt ook al genoeg......
Waar gaat dat liedje volgens jou dan over?
pi_77237806
quote:

[..]

Volgens mij mis ik iets:
Omdat we andere mensen willen helpen en ons schuldgevoel ten aanzien van mensen die geen eten, drinken of een dak boven hun hoofd hebben daarmee bewust of onbewust afkopen. Bovendien wordt er wel degelijk veel van dat geld gebruikt ten behoeve van degene die het nodig hebben en kunnen er vele organisaties die goed werk doen niet zonder dit geld.

Vanwaar de connectie tussen goede doelen en Hollywood trouwens? En wat is daar corrupt aan? En corruptie vindt in elke laag van de bevolking plaats, van de overheid tot je buurman.

En waar moet ik me dan precies meer in verdiepen?
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
  maandag 25 januari 2010 @ 05:12:30 #16
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77237807
quote:

[..]

Volgens mij mis ik iets:

Ehm die mensen zijn egoistisch

hoeveel geld denk je dat afrika nodig heeft?
100miljard daar hebben ze nog niks aan..

Dat is msichien 100euro per persoon.. Wat kan je ermee je moet gaan bouwen ensjit dingen aanleggen

Ben je weleens in afrika geweest lieverd?

Dan snap je ook waarom dt geld niet aankomt.. Daar heeft amerika niks mee te maken..

Maar hoe wil je dat geld van amerika na afrika krijgen? Die mensen die al geven ze al hun geld .. dan nog red je het niet je moet dingen bouwen/mensen opleiden..

Maar afijn of moet amerika? als land het geven? Amerika als land is net zo broke als afrika die hebben niks

New world order bestaat niet

Niemand bestuurt ons
  maandag 25 januari 2010 @ 05:12:37 #17
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77237809
  maandag 25 januari 2010 @ 05:14:12 #18
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77237812
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:09 schreef heartz het volgende:

[..]

Ik zeg ook of figuurlijk, maar dat zegt ook al genoeg......
Waar gaat dat liedje volgens jou dan over?
Als je niet snap waar dat liedje over gaat...Daar heb ik helemaal geen zin in..
Maar afijn geef 1argument die ergens op slaat wat moeten we doen om problemen op te lossen?
pi_77237817
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free.
pi_77237822
Ik heb trouwens ook een mooie theorie. Alle misstanden en gebeurtenissen in de wereld kun je plaatsen in een kader van iets wat eigenlijk niet bestaat. Als iets niet bestaat kun je zelf alle verbanden gaan liggen en waar het niet klopt vul je gewoon wat corruptie in, of nog een extra verband of nog een extra elite met macht.

Ik mis hier enige vorm van onderbouwing, er lijkt mij hier vooral sprake te zijn van paranoia en iemand die teveel tijd heeft om dit soort dingen te bedenken.

maandag 25 januari 2010 @ 05:18:02 #21
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77237828
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:16 schreef Choad het volgende:
Ik heb trouwens ook een mooie theorie. Alle misstanden en gebeurtenissen in de wereld kun je plaatsen in een kader van iets wat eigenlijk niet bestaat. Als iets niet bestaat kun je zelf alle verbanden gaan liggen en waar het niet klopt vul je gewoon wat corruptie in, of nog een extra verband of nog een extra elite met macht.

Ik mis hier enige vorm van onderbouwing, er lijkt mij hier vooral sprake te zijn van paranoia en iemand die teveel tijd heeft om dit soort dingen te bedenken.

Ja dat gevoel heb ik ook

Waarom zouden ze ons bewust willen besturen...Amerika kan bijvoorbeeld niks geven die zijn net zo broke als afrika

En tegenwoordig is het leven echt niet al te best meer.. dus vraag me af wat amerika er aan kan doen
pi_77237830
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:16 schreef leukvoorlater het volgende:
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free.
Nog zo'n mooie dooddoener. We weten het niet, we zijn onwetend. Zo meteen ga je me nog vertellen dat we niet weten wat geluk is en dat we niet gelukkig kunnen worden.
pi_77237833
Heb je een idee hoe je kan ontsnappen, ts?
pi_77237835
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:16 schreef Choad het volgende:

Alle misstanden en gebeurtenissen gebeuren dus eigenlijk niet? Wat is dit voor nonsense.
Hij is dol op goud? Ik zal hem tegemoetkomen: nu kan hij zoveel ervan drinken als hij opkan!
  maandag 25 januari 2010 @ 05:19:34 #25
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77237836
Dus er zitten ook geen chips in onze paspoorten , of zijn er mensen die hier nog op achterlopen, het is toch obvious
pi_77237839
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:19 schreef Surenas het volgende:

[..]

Alle misstanden en gebeurtenissen gebeuren dus eigenlijk niet? Wat is dit voor nonsense.
Zelfs met heel veel moeite zie ik niet hoe je die conclusie uit mijn post kunt trekken. Ze gebeuren, om honderden verschillende redenen. Je kunt ze echter ook plaatsen in een kader van allerlei samenzweringen en complotten die er eigenlijk niet zijn. Als zo'n elite wereldmacht er niet is, kun je ze ook van alles toeschrijven en laten doen, zodat het allemaal precies mooi klopt.
pi_77237844
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:21 schreef Choad het volgende:

[..]

Zelfs met heel veel moeite zie ik niet hoe je die conclusie uit mijn post kunt trekken. Ze gebeuren, om honderden verschillende redenen. Je kunt ze echter ook plaatsen in een kader van allerlei samenzweringen en complotten die er eigenlijk niet zijn. Als zo'n elite wereldmacht er niet is, kun je ze ook van alles toeschrijven en laten doen, zodat het allemaal precies mooi klopt.
En nu nog een keer.
pi_77237845
Maar nu je dit weet, wat wil je ertegen doen?
pi_77237846
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:19 schreef heartz het volgende:
Dus er zitten ook geen chips in onze paspoorten , of zijn er mensen die hier nog op achterlopen, het is toch obvious
En wat is het praktisch nut van een dergelijke chip in ons paspoort of ID-kaart voor de werkelijke machthebbers?
pi_77237848
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:21 schreef Choad het volgende:

[..]

Hoezo is die er niet dan?

Er zijn gerenommeerde nieuwsoutlets die zonder problemen spreken over de financiële elite die de wereld bestuurt.

Dat jij achterloopt omdat je door je oogkleppen niet doorhebt waar de rest van de wereld mee bezig is, is jouw probleem.
  maandag 25 januari 2010 @ 05:24:24 #31
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77237850
Of TS Tupacs teksten wil misbruiken interesseert me niet. Maar ik zie wel voortekenen van een psychose.
Resistance is futile.
  maandag 25 januari 2010 @ 05:26:04 #32
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77237857
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:23 schreef Choad het volgende:

[..]

En wat is het praktisch nut van een dergelijke chip in ons paspoort of ID-kaart voor de werkelijke machthebbers?
ze gaat alle vragen uit de weg en die gene die zij dat ik een IQ van een kasplant heeft mag me ff uitleggen dat amerika wel geld heeft
pi_77237858
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:24 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Hoezo is die er niet dan?

Er zijn gerenommeerde nieuwsoutlets die zonder problemen spreken over de financiële elite die de wereld bestuurt.

Dat jij achterloopt omdat je door je oogkleppen niet doorhebt waar de rest van de wereld mee bezig is, is jouw probleem.
Ook weer zo'n schrijnend geval van 'een gelover'. Wij lopen voor, jij loopt achter. Heb je de OP wel gelezen, zodat je misschien kon begrijpen wat ik met mijn post bedoelde? De 'financiële elite' die daarmee bedoeld wordt is iets heel anders dan waar de TS over praat.
  maandag 25 januari 2010 @ 05:26:55 #34
191838 mrfool
Why so serious?
pi_77237860
Wijs eens mensen van de new world order aan?

Je zegt zelf dat het de rijke mensen zijn. Rijke mensen hebben alles al wat ze willen hebben. waarom zouden ze precies jou / andere mensen gaan irriteren, monitoren, slaaf maken?

Weet je wat ook grappig is? Mensen die het niet echt hebben gemaakt, hopen dat in 2012 de wereld in elkaar dondert. Mensen die wel iets van hun leven hebben gemaakt. Geloven niet in dat verhaaltje, maar er zitten zoveel mensen in die geloofs spiraal dat jij volgens mij ook op niburu.nl uithangt. en mee gezogen wordt in dit alles. Alles negatief bekijken. Doe je gedachten zelf geen pijn en leef je leven.

Wist je ook; dat er veel geld wordt verdiend door enge / spannende verhalen, filmpjes te maken en het internet op te pleuren? Niburu staat ook vol met adsense van google. nou, mijn schatting is dat ze mischien wel 5000 euro per maand netto ophalen. s'avonds even flinke joint roken, fantaseren, en dan bloggen. kathing!
  maandag 25 januari 2010 @ 05:28:47 #35
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77237869
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:26 schreef mrfool het volgende:
Wijs eens mensen van de new world order aan?

Je zegt zelf dat het de rijke mensen zijn. Rijke mensen hebben alles al wat ze willen hebben. waarom zouden ze precies jou / andere mensen gaan irriteren, monitoren, slaaf maken?

Weet je wat ook grappig is? Mensen die het niet echt hebben gemaakt, hopen dat in 2012 de wereld in elkaar dondert. Mensen die wel iets van hun leven hebben gemaakt. Geloven niet in dat verhaaltje, maar er zitten zoveel mensen in die geloofs spiraal dat jij volgens mij ook op niburu.nl uithangt. en mee gezogen wordt in dit alles. Alles negatief bekijken. Doe je gedachten zelf geen pijn en leef je leven.

Wist je ook; dat er veel geld wordt verdiend door enge / spannende verhalen, filmpjes te maken en het internet op te pleuren? Niburu staat ook vol met adsense van google. nou, mijn schatting is dat ze mischien wel 5000 euro per maand netto ophalen. s'avonds even flinke joint roken, fantaseren, en dan bloggen. kathing!
Waarom zouden ze in Iraq zitten als er geen wapens zijn???
pi_77237870
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:26 schreef Choad het volgende:

[..]

Ook weer zo'n schrijnend geval van 'een gelover'. Wij lopen voor, jij loopt achter. Heb je de OP wel gelezen, zodat je misschien kon begrijpen wat ik met mijn post bedoelde. De 'financiële elite' die daarmee bedoeld wordt is iets heel anders dan waar de TS over praat.
Met de mate van informatie beschikbaar tegenwoordig, is het geen kwestie meer van misinterpretatie, maar van de keuze tussen geïnformeerd te zijn of een consumeer schaap te blijven.
pi_77237871
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:26 schreef donthate het volgende:

[..]

ze gaat alle vragen uit de weg en die gene die zij dat ik een IQ van een kasplant heeft mag me ff uitleggen dat amerika wel geld heeft
Echt he, komen er van die mensen die de moeite niet nemen om de OP te lezen en er totaal niets van begrijpen maar nog wel even tussen neus en lippen door een bijdehante opmerking willen plaatsen

Maar dat is ook weer mooi typerend voor mensen die complottheorieën aanhangen. In plaats van antwoord geven op een kritische vraag, spuien zij nog meer onzin.

Edit: Oh ze beantwoorden kritische vragen ook regelmatig met een andere vraag waarop ze zelf een antwoord bedacht hebben wat hun theorie bevestigt.
pi_77237876
Mijn vraag was serieus bedoeld. Wat wil je in je leven ertegen doen als je dit eenmaal weet? Hoe ontsnap je? Daar ben ik dus erg benieuwd naar.
pi_77237877
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:29 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Met de mate van informatie beschikbaar tegenwoordig, is het geen kwestie meer van misinterpretatie, maar van de keuze tussen geïnformeerd te zijn of een consumeer schaap te blijven.
Lees de OP of blijf gewoon weg. Ik weet dat het laat is maar je volgt het niet.

pi_77237885
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:30 schreef leukvoorlater het volgende:
Mijn vraag was serieus bedoeld. Wat wil je in je leven ertegen doen als je dit eenmaal weet? Hoe ontsnap je? Daar ben ik dus erg benieuwd naar.
Jezelf niet in de IB-Groep schulden steken is een sterk begin. Als je dan ook nog de hypotheekvalkuilen omzeilt ben je helemaal goed bezig.
  maandag 25 januari 2010 @ 05:33:30 #41
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77237887
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:26 schreef donthate het volgende:

[..]

Ga een paspoort kopen of vraag informatie, het is een feit dat er nu een chip in zit. Dit jaar in Nederland ingegaan, al veel langer in Amerika, algemeen bekend. Ga maar bij je gemeente naar afdeling burgerzaken en vraag maar is, weet je meteen ook dat ze vingerafdrukken opnemen en opslaan op je reisdocument, dommerik.....
pi_77237888
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:31 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wat ijl je nou jongen. Met je OP.
Dat jij hier als een mongool loopt de posten terwijl je de openingsposts (even uitgetypt voor je) niet gelezen hebt. Dan had je begrepen dat ik het over een andere elite had die jij bedoelt en weer een andere dan die de TS bedoelt. Ga gewoon weg als je te kort komt om een fatsoenlijke post te plaatsen.
  maandag 25 januari 2010 @ 05:34:53 #43
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77237890
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:33 schreef heartz het volgende:

[..]

Ga een paspoort kopen of vraag informatie, het is een feit dat er nu een chip in zit. Dit jaar in Nederland ingegaan, al veel langer in Amerika, algemeen bekend. Ga maar bij je gemeente naar afdeling burgerzaken en vraag maar is, weet je meteen ook dat ze vingerafdrukken opnemen en opslaan op je reisdocument, dommerik.....

Ok en waarom dan hebben ze dat ik feliciteer ze hartelijk

Wat moeten ze ermee? leg me dat heel ff uit..
pi_77237895
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:34 schreef Choad het volgende:

[..]

Dat jij hier als een mongool loopt de posten terwijl je de openingsposts (even uitgetypt voor je) niet gelezen hebt. Dan had je begrepen dat ik het over een andere elite had die jij bedoelt en weer een andere dan die de TS bedoelt. Ga gewoon weg als je te kort komt om een fatsoenlijke post te plaatsen.
Jij beweert dat er niet zo'n selecte groep individuen bestaat.
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:23 schreef Choad het volgende:

[..]

Om met behulp van scanners na te gaan waar iedereen gaat en staat. Waar denk je anders om?
  maandag 25 januari 2010 @ 05:36:34 #45
191838 mrfool
Why so serious?
pi_77237896
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:28 schreef heartz het volgende:

[..]

Waarom zouden ze in Iraq zitten als er geen wapens zijn???
Komen we bij iraq uit. via 2pac, what's next? Jupiler bier?

Verspring niet steeds van onderwerpen en bronnen
pi_77237901
Maar goed, tot mijn grote verbazing ( ), is ook dit een New World Order topique geworden met de vaste ingrediënten:

1) TS maakt een OP waaruit een hoop paranoïde gevoelens blijken, geen feiten in staan en een hoop dingen met elkaar in verband worden gebracht die niet onderbouwd worden.

2) Mensen komen met kritische vragen, die genegeerd worden of beantwoordt worden met een nieuwe, weinig relevante vraag.

3) Er komen nog wat idioten bij die maar wat gaan roepen, menen dat ze het licht gezien hebben en dat de rest achterloopt en het niet ziet of wil zien. Ook zij komen niet met goede argumenten die hun stellingen dragen of met feiten, maar met visies die op lucht gebaseerd zijn.

Een klassiek NWO-topique. Gefeliciteerd.

Nu ga ik mijn reptilian-staart wassen
  maandag 25 januari 2010 @ 05:38:30 #48
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77237904
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:36 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

[..]

Om met behulp van scanners na te gaan waar iedereen gaat en staat. Waar denk je anders om?

Ok als ze dat weten waarom is die terrorist er doorheen gelaten bij schiphol?
Zit de overheid ook achter die aanslag die ze wouden plegen

New world order... deze versie is bter
  maandag 25 januari 2010 @ 05:38:44 #49
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77237905
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:30 schreef leukvoorlater het volgende:
Zoveel mogelijk bewijs krijgen en bekend maken. En met veel met mensen erover praten..... Misschien kunnen we met zijn allen iets? Degenen die aan de andere kant van de lijn staan.......
Ik weet het ook niet hoor, maar ik kan niet meer zo doorgaan....... Als een robot naar het werk, zoals zij dat eigenlijk precies van je willen. En samen met iemand ben ik bezig met sites en research, maar waar het naartoe leidt?
  maandag 25 januari 2010 @ 05:40:10 #50
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77237911
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:38 schreef donthate het volgende:

[..]

the GOVERMENT, heb je mijn op wel gelezen?
pi_77237916
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:38 schreef donthate het volgende:

[..]

Ik kan niets over die aanslag zelf zeggen. Wel over de belachelijke manier waarop de media het voorval van een "figuur die een rotje afstak" verdraaide tot een door Osama bin Laden ( ) persoonlijk opgedragen Al CIA-da aanval.

Het hele punt achter mediahypes is dat je bang wordt.
pi_77237917
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:36 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

[..]

Niet zoals TS die beschrijft, waar ik op doelde. Met Satanistische bijeenkomsten, pratend over hoe wij de slaven zijn, etc. Ik geloof uiteraard wel in het bestaan van de EU, de VN, de VS, Europa, etc.

Er zit geen GPS in de chip en hij is slechts af te lezen vanaf minimaal 25 centimeter afstand. Ik denk dat je dan zo'n reptilian allang gespot hebt

Maar goed, dan gaan we verder. Wat is er het praktisch nut van voor de overheid om van jou, even als individu, te weten waar jij gaat en staat?
  maandag 25 januari 2010 @ 05:42:19 #53
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77237918
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:40 schreef heartz het volgende:

[..]

the GOVERMENT, heb je mijn op wel gelezen?
Ah ja zo Die zitten achter 11september

De aanslagen in londen

Nog meer? O ja irak binnen gevallen zonder reden..Nee irak was ook geen tijdbom..

Je word steeds geloofwaardiger
  maandag 25 januari 2010 @ 05:43:34 #54
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77237922
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:42 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ik kan niets over die aanslag zelf zeggen. Wel over de belachelijke manier waarop de media het voorval van een "figuur die een rotje afstak" verdraaide tot een door Osama bin Laden ( ) persoonlijk opgedragen Al CIA-da aanval.

Het hele punt achter mediahypes is dat je bang wordt.
Dat ben ik met je eens dat de media je bang maakt..Maar dat door ze voor meer kijkers/meer lezers..

Dat heeft niks met de overheid te maken
pi_77237933
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:43 schreef donthate het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens dat de media je bang maakt..Maar dat door ze voor meer kijkers/meer lezers..

Dat heeft niks met de overheid te maken
Zeg jij. En wat kan jij mij leren? Denk je dat ik niet weet waar ik over praat?
  maandag 25 januari 2010 @ 05:47:47 #56
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77237936
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:46 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Zeg jij. En wat kan jij mij leren? Denk je dat ik niet weet waar ik over praat?
Dat denk ik niet maar denk dat je ff moet gaan slapen en kijken of je er morgen nog zo overdenkt
pi_77237939
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:47 schreef donthate het volgende:

[..]

Dat denk ik niet maar denk dat je ff moet gaan slapen en kijken of je er morgen nog zo overdenkt
Ik denk dat jij de wereld eens wat minder op je eigen ego moet betrekken en je niet zo moet bemoeien met zaken waar je voor kiest niets van te willen weten.
  maandag 25 januari 2010 @ 05:49:36 #58
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77237941
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:48 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ik denk dat jij de wereld eens wat minder op je eigen ego moet betrekken en je niet zo moet bemoeien met zaken waar je voor kiest niets van te willen weten.
ik wil er best van weten

Maar waarom acepteren complot mensen nooit dat sommige mensen anders denken?
pi_77237949
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:49 schreef donthate het volgende:

[..]

ik wil er best van weten

Maar waarom acepteren complot mensen nooit dat sommige mensen anders denken?
Ah juist, nu wordt het helemaal mooi, de andersdenkenden worden beticht van het uitsluiten van andersdenkenden.
  maandag 25 januari 2010 @ 05:53:21 #60
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77237953
ik acepteer jou mening toch ook?
Dus ik wil een discussie aan jullie komen alleen maar dit pats boem

En vraag ik inhoudelijk erop in te gaan ik bedoel wat willen ze bereiken door ons in de gaten te houden?
pi_77237958
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:53 schreef donthate het volgende:
ik acepteer jou mening toch ook?
Dus ik wil een discussie aan jullie komen alleen maar dit pats boem

En vraag ik inhoudelijk erop in te gaan ik bedoel wat willen ze bereiken door ons in de gaten te houden?
Controle over het volk. Wat anders? Wat denk je zelf waarom die camera's en scanners overal hangen?
  maandag 25 januari 2010 @ 05:56:45 #62
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77237961
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:56 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Controle over het volk. Wat anders? Wat denk je zelf waarom die camera's en scanners overal hangen?
Criminaliteit tegen te gaan..?
  maandag 25 januari 2010 @ 05:57:32 #63
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77237964
Kijk naar dit. Het zijn wel veel delen. En je Engels moet goed zijn. Anders ga je er nix van snappen
Wat je nu ook nu al niet doet.

pi_77237972
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:56 schreef donthate het volgende:

[..]

Criminaliteit tegen te gaan..?
Door iedereen te volgen en te tracken.

Als jij graag als een slaaf behandeld wil worden.. Ga vooral je gang.

Ik pas er voor.
pi_77237974
When even one American -- who has done nothing wrong -- is forced by fear to shut his mind and close his mouth, then all Americans are in peril

Harry Truman
  maandag 25 januari 2010 @ 05:59:48 #66
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77237975
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:58 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Door iedereen te volgen en te tracken.

Als jij graag als een slaaf behandeld wil worden.. Ga vooral je gang.

Ik pas er voor.
Wat wil je er aan gaan doen en ik ben nu gewoon echt serieus sorry voor net kijk nu kom je wel met argumenten net niet

Maar waarom word ik als slaaf behandeld ? Mijn voorouders die uit afrika weggevoerd zijn dat waren slaven wij toch niet?
  maandag 25 januari 2010 @ 05:59:56 #67
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77237977
Ik durf te wedden dat wij die nu leven het meegaan maken dat de overheid ons op gaat dringen een chip in ons lichaam te plaatsen. En dan is het klaar. Als we dat toelaten, of als dat gebeurt
  maandag 25 januari 2010 @ 06:01:21 #68
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77237980
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:57 schreef heartz het volgende:
Kijk naar dit. Het zijn wel veel delen. En je Engels moet goed zijn. Anders ga je er nix van snappen
Wat je nu ook nu al niet doet.

Reageer ff normaal niet steeds van nu en wat nu wil ok een normale discusie

Waarom hebben jullie het gevoel dat er wat is?

K heb die dingen ook gelezen enso ik geloof het niet maar ik vraag me wel af van waarom geloven jullie he

En kheb een goed leven nu dus wat boeit het? al *besturen* ze ons kheb niet te klagen
  maandag 25 januari 2010 @ 06:01:59 #69
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77237982
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:59 schreef heartz het volgende:
Ik durf te wedden dat wij die nu leven het meegaan maken dat de overheid ons op gaat dringen een chip in ons lichaam te plaatsen. En dan is het klaar. Als we dat toelaten, of als dat gebeurt
Waarom denk je dat? wat hebben hun eraan
pi_77237990
quote:
Op maandag 25 januari 2010 05:59 schreef donthate het volgende:

[..]

Wat wil je er aan gaan doen en ik ben nu gewoon echt serieus sorry voor net kijk nu kom je wel met argumenten net niet

Maar waarom word ik als slaaf behandeld ? Mijn voorouders die uit afrika weggevoerd zijn dat waren slaven wij toch niet?
De manier waarop wij een bepaalde manier van leven opgedrongen krijgen staat gelijk aan slavernij.
Er zal iets massaal moeten plaatsvinden (globaal) onder alle mensen, om te breken met de oude wereld en haar winst- en oliegebaseerde degradatie.
  maandag 25 januari 2010 @ 06:05:40 #71
191838 mrfool
Why so serious?
pi_77237993
Even een mooie afsluiter (lach spieren moeten tot rust komen)

Iedereen ervaard het leven anders. In iedereen zijn leven gebeuren; leuke dingen, minder leuke dingen. Je krijgt hier door een eigen geloof een eigen visie. Iedereen kijkt dus op een andere manier ergens tegen aan. iedereen maakt zijn eigen waarheid. maar er is uit eindelijk maar een waarheid. Alleen iedereen ziet hem anders. er kunnen dus niet simpel meerdere waarheden zijn. Het komt erop neer dat iedereen het vanuit een andere hoek bekijkt.

Iedereen heeft dus ook op een bepaalde manier uit eindelijk een beetje gelijk. Maar toch blijven die hersens van ons allemaal door te weinig capaciteit niet de juiste dingen op te slaan en vooral niet de juiste beslissingen altijd maken. en wat is juist? relatief toch? we hebben gewoon geen goede overview, wat, waarom, wanneer etc het moet gebeuren. Jij en ik zult dan ook altijd blijven zoeken naar antwoorden. en onderwerpen als dit. Je zult ze niet vinden. Maar je moet gewoon meer naar je eigen intuïte moeten luisteren. die kloppen wel voor ieder persoon zelf. Dit topic geeft geen antwoord en er zijn al zoveel geweest. dus doel hiervan? We weten het allemaal beter, en willen elkaar zo graag overtuigen van wat we zelf weten.

Succes daarmee.
  maandag 25 januari 2010 @ 06:05:42 #72
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77237994
quote:
Op maandag 25 januari 2010 06:04 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

De manier waarop wij een bepaalde manier van leven opgedrongen krijgen staat gelijk aan slavernij.
Er zal iets massaal moeten plaatsvinden (globaal) onder alle mensen, om te breken met de oude wereld en haar winst- en oliegebaseerde degradatie.
ik geloof het niet

Maar stel stell dat het waar is..?

Wat wil je eraan gaan doen?

Wat merken wij er eigenlijk van
pi_77238000
quote:
Op maandag 25 januari 2010 06:05 schreef mrfool het volgende:
Even een mooie afsluiter (lach spieren moeten tot rust komen)

Iedereen ervaard het leven anders. In iedereen zijn leven gebeuren; leuke dingen, minder leuke dingen. Je krijgt hier door een eigen geloof een eigen visie. Iedereen kijkt dus op een andere manier ergens tegen aan. iedereen maakt zijn eigen waarheid. maar er is uit eindelijk maar een waarheid. Alleen iedereen ziet hem anders. er kunnen dus niet simpel meerdere waarheden zijn. Het komt erop neer dat iedereen het vanuit een andere hoek bekijkt.

Iedereen heeft dus ook op een bepaalde manier uit eindelijk een beetje gelijk. Maar toch blijven die hersens van ons allemaal door te weinig capaciteit niet de juiste dingen op te slaan en vooral niet de juiste beslissingen altijd maken. en wat is juist? relatief toch? we hebben gewoon geen goede overview, wat, waarom, wanneer etc het moet gebeuren. Jij en ik zult dan ook altijd blijven zoeken naar antwoorden. en onderwerpen als dit. Je zult ze niet vinden. Maar je moet gewoon meer naar je eigen intuïte moeten luisteren. die kloppen wel voor ieder persoon zelf. Dit topic geeft geen antwoord en er zijn al zoveel geweest. dus doel hiervan? We weten het allemaal beter, en willen elkaar zo graag overtuigen van wat we zelf weten.

Succes daarmee.
Vertel dat aan de miljoen+ burgerdoden in Irak. Maar die doen er natuurlijk niet toe, want jij hebt niets te klagen, net als de rest van de oppervlakkige volgelingen.
  maandag 25 januari 2010 @ 06:09:09 #74
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77238004
Deze is kort, maar krachtig en met een gelovige touch. Maar als je je er een beetje in wil verdiepen zou ik die andere ook kijken.

[ Bericht 2% gewijzigd door heartz op 25-01-2010 08:24:48 ]
pi_77238008
quote:
Op maandag 25 januari 2010 06:05 schreef donthate het volgende:

[..]

ik geloof het niet

Maar stel stell dat het waar is..?

Wat wil je eraan gaan doen?

Wat merken wij er eigenlijk van
Wij merken het door de belachelijke afhankelijkheid van olie en benzine die ons opgedrongen wordt. De torenhoge belastingen die praktisch niet eens ten goede komen voor de maatschappij. De teloorgang van sociale controle in de samenleving. Ongerechtigde oorlogen waarbij miljoenen mensen het slachtoffer worden van de smerige egocentrische onverschilligheid van bepaalde mensen. Etc.
  maandag 25 januari 2010 @ 06:09:54 #76
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_77238010
quote:
Op maandag 25 januari 2010 06:04 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

je stuurt aan op wereld oorlog III, of immers na de globalisatie een massiv burgeroorlog?
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
  maandag 25 januari 2010 @ 06:10:44 #77
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77238012
quote:
Op maandag 25 januari 2010 06:09 schreef heartz het volgende:
Deze is kort, maar krachtig. Maar als je je er een beetje in wil verdiepen zou ik die andere ook kijken.

Maar ze gaan allemaal over muziek..En je weet dat daar de raarste dingen ten ronde doen ik heb me er al in verdiept dus ik ben er op de hoogte van geloof het alleen niet zo wat ik me afvraag wat merken wij ervan jij en ik als persoon
  maandag 25 januari 2010 @ 06:12:17 #78
191838 mrfool
Why so serious?
pi_77238018
quote:
Op maandag 25 januari 2010 06:07 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Vertel dat aan de miljoen+ burgerdoden in Irak. Maar die doen er natuurlijk niet toe, want jij hebt niets te klagen, net als de rest van de oppervlakkige volgelingen.
Ja ik kom ook iedere dag in Iraq, en ja, ik kan/kon ze helpen. Tuurlijk niet. en niks oppervlakkige volgeling. Heb daar simpel geen oordeel over. Kom daar nooit en wat wil je dat ik doe? Ik ga dood. jij gaat uit eindelijk ook dood. Wat jij nu doet is specifiek op een klein probleem en toevallig negatief probleem inzoomen. Het is aan de andere kant van de wereld. Ik ben HIER. ik probeer hier dingen goed te doen. ben niet god, dus kan niet op elke plek zijn.
  maandag 25 januari 2010 @ 06:12:25 #79
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77238019
quote:
Op maandag 25 januari 2010 06:09 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wij merken het door de belachelijke afhankelijkheid van olie en benzine die ons opgedrongen wordt. De torenhoge belastingen die praktisch niet eens ten goede komen voor de maatschappij. De teloorgang van sociale controle in de samenleving. Ongerechtigde oorlogen waarbij miljoenen mensen het slachtoffer worden van de smerige egocentrische onverschilligheid van bepaalde mensen. Etc.
Daar zijn we het over eens

Dat vind ik ook

Maar dat laatste ongerechtigde oorlogen die zijn er altijd al geweest die zullen er altijd blijven nog voor dat hier sprake van was zijn miljoenen voorouders van mij verscheept na amerika

De idianen zijn verdreven daar wat ik denk waar oorlogen door veroorzaakt word is het verschil in geloven
pi_77238021
quote:
Op maandag 25 januari 2010 06:09 schreef lubje25 het volgende:

[..]

je stuurt aan op wereld oorlog III, of immers na de globalisatie een massiv burgeroorlog?
Ik stuur aan op transformatie. Die transformatie is economisch, sociaal, ecologisch en wetenschappelijk noodzakelijk, dus als die transformatie niet wordt geaccepteerd door de status quo, dan zal er inderdaad bloed vergoten worden. Niet omdat ik daar graag op aanstuur, maar omdat er geen andere optie is.
  maandag 25 januari 2010 @ 06:13:58 #81
111575 lubje25
pi_77238024
quote:
Op maandag 25 januari 2010 06:12 schreef donthate het volgende:

[..]

Dat vind ik ook

Maar dat laatste ongerechtigde oorlogen die zijn er altijd al geweest die zullen er altijd blijven nog voor dat hier sprake van was zijn miljoenen voorouders van mij verscheept na amerika

De idianen zijn verdreven daar wat ik denk waar oorlogen door veroorzaakt word is het verschil in geloven
Wat hebben die arme Indianen er nu weer meer te maken
  maandag 25 januari 2010 @ 06:14:44 #82
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77238027
quote:
Op maandag 25 januari 2010 06:13 schreef lubje25 het volgende:

[..]

Wat hebben die arme Indianen er nu weer meer te maken
Die zijn ook massaal uitgemoord al voordat er illuminatie was
pi_77238032
quote:
Op maandag 25 januari 2010 06:12 schreef donthate het volgende:

[..]

Dat vind ik ook

Ja man. Dit huidige systeem van macht bestaat al eeuwen, de slavendrijvers van toentertijd zijn de over-over-overgroot opa's van onze huidige regeringsleiders, om het even praktisch te brengen.

Juist omdat de mensheid op dit moment vrije toegang heeft tot alle informatie die er rondzwerft, kunnen we zaken op de juiste manieren transformeren.
  maandag 25 januari 2010 @ 06:16:06 #84
111575 lubje25
pi_77238033
quote:
Op maandag 25 januari 2010 06:14 schreef donthate het volgende:

[..]

Die zijn ook massaal uitgemoord al voordat er illuminatie was
dat riekt naar een complot
  maandag 25 januari 2010 @ 06:17:10 #85
111575 lubje25
pi_77238036
quote:
Op maandag 25 januari 2010 06:16 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ja man. Dit huidige systeem van macht bestaat al eeuwen, de slavendrijvers van toentertijd zijn de over-over-overgroot opa's van onze huidige regeringsleiders, om het even praktisch te brengen.

Juist omdat de mensheid op dit moment vrije toegang heeft tot alle informatie die er rondzwerft, kunnen we zaken op de juiste manieren transformeren.
transformatie is een ander woord voor verandering, hoe wil je dat bewerkstelligen?
  maandag 25 januari 2010 @ 06:18:19 #86
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77238041
quote:
Op maandag 25 januari 2010 06:16 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dat vind ik maar ik denk niet dat we bewust aangestuurd worden.Wij zijn gewoon oliedom(en sorry dat ik zo dom over kom maar nederlands is mn 3de taal )En ben dyslect dus dodelijke combi

Maar weer OT wij zijn gewoon te dom wij roeien de mensheid zelf ook wel een keer uit zonder dat er iemand bewust op aanstuurt.Ik denk dat als wij in de schoenen van de overheid gestaan hadden alles het zelfde geregeld hadden
pi_77238042
quote:
Op maandag 25 januari 2010 06:17 schreef lubje25 het volgende:

[..]

transformatie is een ander woord voor verandering, hoe wil je dat bewerkstelligen?
Als genoeg mensen in opstand komen, kan je het afdwingen.
  maandag 25 januari 2010 @ 06:19:42 #88
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77238046
quote:
Op maandag 25 januari 2010 06:18 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Maar dat gebeurd niet mensen zijn te verdeeld .Mensen zullen nooit een eenheid worden groepen zul je altijd blijven houden dus als dit gebeurd wat jij vermoed dan kunne we het toch niet stoppen
  maandag 25 januari 2010 @ 06:20:43 #89
111575 lubje25
pi_77238052
quote:

[..]

burgeroorlog dus
  maandag 25 januari 2010 @ 06:21:31 #90
191838 mrfool
Why so serious?
pi_77238055
quote:

[..]

Opstand komen is in deze wereld geweld gebruiken, dus dan krijg je soort Iraq, en dat is dan wel weer normaal?
  maandag 25 januari 2010 @ 06:21:42 #91
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77238056
quote:
Op maandag 25 januari 2010 06:20 schreef lubje25 het volgende:

[..]

burgeroorlog dus
Nee dan krijg je een wereldoorlog iedereen gaat er mee bemoeien dan dus laat maar lekke hoe het nu is
  maandag 25 januari 2010 @ 06:22:31 #92
111575 lubje25
pi_77238058
quote:
Op maandag 25 januari 2010 06:09 schreef lubje25 het volgende:

[..]

dat zeg ik
pi_77238063
quote:
Op maandag 25 januari 2010 06:18 schreef donthate het volgende:

[..]

Dat vind ik maar ik denk niet dat we bewust aangestuurd worden.Wij zijn gewoon oliedom(en sorry dat ik zo dom over kom maar nederlands is mn 3de taal )En ben dyslect dus dodelijke combi

Maar weer OT wij zijn gewoon te dom wij roeien de mensheid zelf ook wel een keer uit zonder dat er iemand bewust op aanstuurt.Ik denk dat als wij in de schoenen van de overheid gestaan hadden alles het zelfde geregeld hadden
Onze huidige overheid zijn niets dan marionetten voor de internationale overheid in de vorm van de financiële organen als het International Monetary Fund, Bank of International Settlements en de World Bank. Zij vormen (samen met nog wat religie-figuren en andere brute machthebbers enzo) die World Order waar heel internet van buzzt.

They got people loving their own enslavement.
pi_77238066
quote:
Op maandag 25 januari 2010 06:21 schreef mrfool het volgende:

[..]

Opstand komen is in deze wereld geweld gebruiken, dus dan krijg je soort Iraq, en dat is dan wel weer normaal?
Een soort Irak?

Hoe had je dat in gedachten?

Ik zat meer te denken aan een opstond waarbij het leger meedoet, omdat zij er inmiddels genoeg van hebben om als cannon fodder gebruikt te worden om de fascistische belangen van weinig te behartigen.
  maandag 25 januari 2010 @ 06:24:52 #95
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77238067
quote:
Op maandag 25 januari 2010 06:23 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Onze huidige overheid zijn niets dan marionetten voor de internationale overheid in de vorm van de financiële organen als het International Monetary Fund, Bank of International Settlements en de World Bank. Zij vormen (samen met nog wat religie-figuren en andere brute machthebbers enzo) die World Order waar heel internet van buzzt.

They got people loving their own enslavement.
Maar is hier ook enigzins bewijs van of is het speculeren?
  maandag 25 januari 2010 @ 06:25:18 #96
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77238069
quote:
Op maandag 25 januari 2010 06:24 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Een soort Irak?

Hoe had je dat in gedachten?

Ik zat meer te denken aan een opstond waarbij het leger meedoet, omdat zij er inmiddels genoeg van hebben om als cannon fodder gebruikt te worden om de fascistische belangen van weinig te behartigen.
Maar dan krijg je een grote wereldoorlog?
  maandag 25 januari 2010 @ 06:27:00 #97
111575 lubje25
pi_77238074
quote:
Op maandag 25 januari 2010 06:25 schreef donthate het volgende:

[..]

ik heb mezelf genoeg gequote toch nu
pi_77238075
quote:
Op maandag 25 januari 2010 06:24 schreef donthate het volgende:

[..]

Maar is hier ook enigzins bewijs van of is het speculeren?
Hoezo is dit speculeren, het zijn gewoon feitelijkheden. Daar valt niets over te speculeren.
Wat voor bewijs wil je zien dan?
  maandag 25 januari 2010 @ 06:28:21 #99
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77238077
quote:
Op maandag 25 januari 2010 06:27 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Hoezo is dit speculeren, het zijn gewoon feitelijkheden. Daar valt niets over te speculeren.
Wat voor bewijs wil je zien dan?
Dat ze marrionetten zijn en alles doen om ons het leven zuur te maken
pi_77238079
quote:
Op maandag 25 januari 2010 06:25 schreef donthate het volgende:

[..]

Een wereldoorlog zou betekenen dat landen elkaar op globale schaal massaal gaan aanvallen.

Een globale opstand waarbij de oorlogszuchtige factoren in onze samenlevingen het doelwit zijn, is heel iets anders dan een wereldoorlog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')