De laatste tijd kan het niet helpen maar heb meer en meer het gevoel dat ik in de gaten gehouden word
Door allerlei mensen laats vroeg de bakker me of ik nog meer wou.. IK zij neen als ik dat gewild had had ik er wel om gevraagd(probeerd die gast me te hersenspoelen?)
En nog zo iets.. ik zie allerlei dignen sinds dat ik de mexicaanse griep spuit gekregen heb?
Sindsdien zitten er allemaal lekkere wijven achter me aan.. zouden ze wat van me willen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie het overal zelfs bij de mac....Ze houden me steeds in de gaten komen aan de kassa bij me..
Ze rijden met de auto langs ze groeten me..? Zou het reptielen zijn?
Wat willen ze van me?als ik dat vraag zijn dit de antwoorden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betekend dit dat ze gehersenspoeld zijn om de wereld over te nemen let maar op 2012 plegen ze een staatsgreep...
TROUBLESOME 96 NIGGAH WE AL DIE IN THE END
2pac shakur filosoof Hij was WEL crimineel bezig met DEATH ROW
Tegenwoordig werk ik thuis in mijn afgesloten bunker daar is het nietzo druk
je zou jezelf toch eens moeten vragen waarom het zo stil is in de media over de mexikaanse griepnu de overheid op die prikken gecashed heeft...
lubje25
lubjes' stash do not nick
dit topic is veel beter
Om het gelijkender te maken had je moeten beginnen met:
De meeste mensen hier kennen me als een rustige rationele jongen, ondanks mijm studie in rechtwetenschap zag ik onlangs Yeti een weerwolf een beurt geven etc etc etc
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp