Ik kan niets over die aanslag zelf zeggen. Wel over de belachelijke manier waarop de media het voorval van een "figuur die een rotje afstak" verdraaide tot een door Osama bin Laden (quote:Op maandag 25 januari 2010 05:38 schreef donthate het volgende:
[..]
Ok als ze dat weten waarom is die terrorist er doorheen gelaten bij schiphol?![]()
Zit de overheid ook achter die aanslag die ze wouden plegen
New world order... deze versie is bter
Niet zoals TS die beschrijft, waar ik op doelde. Met Satanistische bijeenkomsten, pratend over hoe wij de slaven zijn, etc. Ik geloof uiteraard wel in het bestaan van de EU, de VN, de VS, Europa, etc.quote:Op maandag 25 januari 2010 05:36 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij beweert dat er niet zo'n selecte groep individuen bestaat.
[..]
Om met behulp van scanners na te gaan waar iedereen gaat en staat. Waar denk je anders om?
Ah ja zo Die zitten achter 11septemberquote:Op maandag 25 januari 2010 05:40 schreef heartz het volgende:
[..]
the GOVERMENT, heb je mijn op wel gelezen?
Dat ben ik met je eens dat de media je bang maakt..Maar dat door ze voor meer kijkers/meer lezers..quote:Op maandag 25 januari 2010 05:42 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik kan niets over die aanslag zelf zeggen. Wel over de belachelijke manier waarop de media het voorval van een "figuur die een rotje afstak" verdraaide tot een door Osama bin Laden () persoonlijk opgedragen Al CIA-da aanval.
Het hele punt achter mediahypes is dat je bang wordt.
Zeg jij. En wat kan jij mij leren? Denk je dat ik niet weet waar ik over praat?quote:Op maandag 25 januari 2010 05:43 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens dat de media je bang maakt..Maar dat door ze voor meer kijkers/meer lezers..
Dat heeft niks met de overheid te maken
Dat denk ik niet maar denk dat je ff moet gaan slapen en kijken of je er morgen nog zo overdenktquote:Op maandag 25 januari 2010 05:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Zeg jij. En wat kan jij mij leren? Denk je dat ik niet weet waar ik over praat?
Ik denk dat jij de wereld eens wat minder op je eigen ego moet betrekken en je niet zo moet bemoeien met zaken waar je voor kiest niets van te willen weten.quote:Op maandag 25 januari 2010 05:47 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat denk ik niet maar denk dat je ff moet gaan slapen en kijken of je er morgen nog zo overdenkt
ik wil er best van wetenquote:Op maandag 25 januari 2010 05:48 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de wereld eens wat minder op je eigen ego moet betrekken en je niet zo moet bemoeien met zaken waar je voor kiest niets van te willen weten.
Ah juist, nu wordt het helemaal mooi, de andersdenkenden worden beticht van het uitsluiten van andersdenkenden.quote:Op maandag 25 januari 2010 05:49 schreef donthate het volgende:
[..]
ik wil er best van weten
Maar waarom acepteren complot mensen nooit dat sommige mensen anders denken?
Controle over het volk. Wat anders? Wat denk je zelf waarom die camera's en scanners overal hangen?quote:Op maandag 25 januari 2010 05:53 schreef donthate het volgende:
ik acepteer jou mening toch ook?
Dus ik wil een discussie aan jullie komen alleen maar dit pats boem
En vraag ik inhoudelijk erop in te gaan ik bedoel wat willen ze bereiken door ons in de gaten te houden?
Criminaliteit tegen te gaan..?quote:Op maandag 25 januari 2010 05:56 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Controle over het volk. Wat anders? Wat denk je zelf waarom die camera's en scanners overal hangen?
Door iedereen te volgen en te tracken.quote:
Wat wil je er aan gaan doen en ik ben nu gewoon echt serieus sorry voor net kijk nu kom je wel met argumenten net nietquote:Op maandag 25 januari 2010 05:58 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Door iedereen te volgen en te tracken.
Als jij graag als een slaaf behandeld wil worden.. Ga vooral je gang.
Ik pas er voor.
Reageer ff normaal niet steeds van nu en wat nu wil ok een normale discusiequote:Op maandag 25 januari 2010 05:57 schreef heartz het volgende:
Kijk naar dit. Het zijn wel veel delen. En je Engels moet goed zijn. Anders ga je er nix van snappen![]()
Wat je nu ook nu al niet doet.
Waarom denk je dat? wat hebben hun eraanquote:Op maandag 25 januari 2010 05:59 schreef heartz het volgende:
Ik durf te wedden dat wij die nu leven het meegaan maken dat de overheid ons op gaat dringen een chip in ons lichaam te plaatsen. En dan is het klaar. Als we dat toelaten, of als dat gebeurt
De manier waarop wij een bepaalde manier van leven opgedrongen krijgen staat gelijk aan slavernij.quote:Op maandag 25 januari 2010 05:59 schreef donthate het volgende:
[..]
Wat wil je er aan gaan doen en ik ben nu gewoon echt serieus sorry voor net kijk nu kom je wel met argumenten net niet
Maar waarom word ik als slaaf behandeld ? Mijn voorouders die uit afrika weggevoerd zijn dat waren slaven wij toch niet?
ik geloof het nietquote:Op maandag 25 januari 2010 06:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De manier waarop wij een bepaalde manier van leven opgedrongen krijgen staat gelijk aan slavernij.
Er zal iets massaal moeten plaatsvinden (globaal) onder alle mensen, om te breken met de oude wereld en haar winst- en oliegebaseerde degradatie.
Vertel dat aan de miljoen+ burgerdoden in Irak. Maar die doen er natuurlijk niet toe, want jij hebt niets te klagen, net als de rest van de oppervlakkige volgelingen.quote:Op maandag 25 januari 2010 06:05 schreef mrfool het volgende:
Even een mooie afsluiter (lach spieren moeten tot rust komen)
Iedereen ervaard het leven anders. In iedereen zijn leven gebeuren; leuke dingen, minder leuke dingen. Je krijgt hier door een eigen geloof een eigen visie. Iedereen kijkt dus op een andere manier ergens tegen aan. iedereen maakt zijn eigen waarheid. maar er is uit eindelijk maar een waarheid. Alleen iedereen ziet hem anders. er kunnen dus niet simpel meerdere waarheden zijn. Het komt erop neer dat iedereen het vanuit een andere hoek bekijkt.
Iedereen heeft dus ook op een bepaalde manier uit eindelijk een beetje gelijk. Maar toch blijven die hersens van ons allemaal door te weinig capaciteit niet de juiste dingen op te slaan en vooral niet de juiste beslissingen altijd maken. en wat is juist? relatief toch? we hebben gewoon geen goede overview, wat, waarom, wanneer etc het moet gebeuren. Jij en ik zult dan ook altijd blijven zoeken naar antwoorden. en onderwerpen als dit. Je zult ze niet vinden. Maar je moet gewoon meer naar je eigen intuïte moeten luisteren. die kloppen wel voor ieder persoon zelf. Dit topic geeft geen antwoord en er zijn al zoveel geweest. dus doel hiervan? We weten het allemaal beter, en willen elkaar zo graag overtuigen van wat we zelf weten.
Succes daarmee.
Wij merken het door de belachelijke afhankelijkheid van olie en benzine die ons opgedrongen wordt. De torenhoge belastingen die praktisch niet eens ten goede komen voor de maatschappij. De teloorgang van sociale controle in de samenleving. Ongerechtigde oorlogen waarbij miljoenen mensen het slachtoffer worden van de smerige egocentrische onverschilligheid van bepaalde mensen. Etc.quote:Op maandag 25 januari 2010 06:05 schreef donthate het volgende:
[..]
ik geloof het niet
Maar stel stell dat het waar is..?
Wat wil je eraan gaan doen?
Wat merken wij er eigenlijk van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |