abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 januari 2010 @ 18:08:19 #1
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77343640
Hier het vervolg van New World Order
Volg je hart, gebruik je verstand.
  woensdag 27 januari 2010 @ 18:12:46 #2
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77343787
Ik geloof er lekker niet in.

Maar Eurlings is wel een alien.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  woensdag 27 januari 2010 @ 18:25:34 #3
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77345130
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:25 schreef heartz het volgende:
Een mooie openingszin:
[..]

Alle filmpjes op een rijtje, voor degenen die het gemist hebben, neem de tijd.

[...]
Kudo's for the effort!
  woensdag 27 januari 2010 @ 18:52:55 #6
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77345189
Ik snap er geen bal van.
  woensdag 27 januari 2010 @ 19:00:54 #7
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77345542
lol die speech van Kennedy gaat over heel iets anders.
  woensdag 27 januari 2010 @ 19:01:01 #8
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77345549
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:51 schreef ToT het volgende:

[..]

Kudo's for the effort!
Met liefde
  woensdag 27 januari 2010 @ 19:16:10 #9
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77346267
En deze was ik vergeten, met vele delen.
En het gaat echt niet alleen over rappers en hun teksten. Neem de tijd om goed te kijken en goed te luisteren, want het zijn aardig wat delen.

28 video's.

'Don't just bump your head to the beat, but listen to what they are saying.'
Tupac Shakur
  woensdag 27 januari 2010 @ 19:22:05 #10
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_77346552
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:25 schreef heartz het volgende:
Neem de tijd:

Nou, ik heb het gedaan. Ik heb hem helemaal afgezien. Mijn eerste reactie:

Op zich een best aardig idee maar ik zie niet hoe het gaat werken. Wat ze voorstellen; minder werken zodat er meer is voor iedereen!

Verder is het een aaneenschakeling van gejammer over moeten, dwang en afstomping. Je moet wel een kut baan, je moet je studie betalen, ze dwingen je om te werken, je moet je leven betalen, je werk is kut, je had ook een schrijver of kunstschilder of blije danser(es) in de natuur tussen de bloemetjes en de bijtjes en de regenbogen kunnen zijn, maar je wordt afgestompt in je cubicle! Och, och, wat een drama!

Er even aan voorbij gaande dat men vroeger moest jagen en verzamelen. Hoe repetitief was dat? Later boeren, zaaien, oogsten, fokken, van zonsopgang tot zonsondergang! Nog later moest je werken in de fabriek, wijzerplaatjes schilderen zonder bescherming met kankerverwekkende verf van 6 tot 18.00 (en dan had je gunstige arbeidsvoorwaarden).

En nu moeten we met z'n allen van 9 tot 5! Boe-fucking-hoehoe!

Ja maar, nu hebben we RSI! Vroeger werd je op de horens genomen door een buffel!
Ja maar, nu is iedereen ongelukkig! Vroeger had je daar geen tijd voor tussen het melken, hooien, voeren, wassen, vegen, dorsen, prepareren door.
Ja maar, iedereen kijkt wel 4 uur tv! Vroeger had je geen tv, toen moest je nog ter vermaak van je man door de kamer dansen terwijl je handen en gezicht nog leuk nagloeide van de verf voor de wijzerplaatjes!

Suck it up en ga in godsnaam wat nuttigs doen! Iets wat je leuk vindt, waar je creatief in kan zijn en waar je voldoening uithaalt!

Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 27 januari 2010 @ 19:30:00 #11
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77346957
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:22 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Op zich een best aardig idee maar ik zie niet hoe het gaat werken. Wat ze voorstellen; minder werken zodat er meer is voor iedereen!

Verder is het een aaneenschakeling van gejammer over moeten, dwang en afstomping. Je moet wel een kut baan, je moet je studie betalen, ze dwingen je om te werken, je moet je leven betalen, je werk is kut, je had ook een schrijver of kunstschilder of blije danser(es) in de natuur tussen de bloemetjes en de bijtjes en de regenbogen kunnen zijn, maar je wordt afgestompt in je cubicle! Och, och, wat een drama!

Er even aan voorbij gaande dat men vroeger moest jagen en verzamelen. Hoe repetitief was dat? Later boeren, zaaien, oogsten, fokken, van zonsopgang tot zonsondergang! Nog later moest je werken in de fabriek, wijzerplaatjes schilderen zonder bescherming met kankerverwekkende verf van 6 tot 18.00 (en dan had je gunstige arbeidsvoorwaarden).

Ja maar, nu hebben we RSI! Vroeger werd je op de horens genomen door een buffel!
Ja maar, nu is iedereen ongelukkig! Vroeger had je daar geen tijd voor tussen het melken, hooien, voeren, wassen, vegen, dorsen, prepareren door.
Ja maar, iedereen kijkt wel 4 uur tv! Vroeger had je geen tv, toen moest je nog ter vermaak van je man door de kamer dansen terwijl je handen en gezicht nog leuk nagloeide van de verf voor de wijzerplaatjes!

Suck it up en ga in godsnaam wat nuttigs doen! Iets wat je leuk vindt, waar je creatief in kan zijn en waar je voldoening uithaalt!

Volgens mij mis je nog steeds the whole point.
Mensen zouden juist helemaal niet meer naar tv moeten kijken!!!
  woensdag 27 januari 2010 @ 19:33:46 #12
116015 SicSicSics
pi_77347122
Deze vind ik ook geniaal! 'ILLUMINATI, MUSIC INDUSTRY'

Dit wordt vooral duidelijk als je luistert naar een cd van Tupac! Dus de Illuminati is de baas in de muziekindustrie, Tupac bekritiseerd dat op een cd uitgebracht via... De muziekindustrie!

Maar, om even een bruggetje te maken met Tolkien. De CD van Tupac is in deze natuurlijk 'De Ring' en de muziekindustrie is Tom Bombadil. Deze, luistert, lacht en geeft 'De Ring' terug aan de mensen omdat het ze toch niets kan schelen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 27 januari 2010 @ 19:34:34 #13
116015 SicSicSics
pi_77347150
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:30 schreef heartz het volgende:
Mensen zouden juist helemaal niet meer naar tv moeten kijken!!!
Nee, naar verhelderende youtubefilmpjes kijken is beter want.... Ja, waarom eigenlijk?

En... Was dat alles?

Tevens; dat zeg ik toch. Ga wat nuttigs doen!
Fine, fuck you then!
  woensdag 27 januari 2010 @ 19:40:10 #14
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77347429
Kent iemand het verhaal van Dave Chapelle?
  woensdag 27 januari 2010 @ 19:43:25 #15
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77347633
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:34 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Nee, naar verhelderende youtubefilmpjes kijken is beter want.... Ja, waarom eigenlijk?

En... Was dat alles?

Tevens; dat zeg ik toch. Ga wat nuttigs doen!
Ik doe nuttige dingen, anders dan als slaaf van deze maatschappij met mijn oogkleppen op, genieten van egoïsme, toestaand hoe wij en alles om ons heen kapot wordt gemaakt.
Ik denk aan de mensheid, jij aan je jezelf.
Veel succes daarmee

Eigenlijk heel triest, want jij bent niet de enige die in deze illusie leeft
  woensdag 27 januari 2010 @ 19:48:10 #16
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77347899
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:43 schreef heartz het volgende:

[..]

Ik doe nuttige dingen, anders dan als slaaf van deze maatschappij met mijn oogkleppen op, genieten van egoïsme, toestaand hoe wij en alles om ons heen kapot wordt gemaakt.
Veel succes daarmee

Jij bent de Fool on the Hill

Met alle antwoorden. Je plaatst jezelf buiten de maatschappij, want "dat is nu eenmaal niet anders". De Nieuwe Wereldorde is verantwoordelijk voor jouw kutleven.

Het lijkt de ultieme oplossing hè?

pi_77348404
quote:

[..]

Veel succes daarmee

Enlighten me... Wat doe je dan voor de "mensheid"? (mag ook in PM hoor )
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  woensdag 27 januari 2010 @ 20:11:44 #18
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77349132
Ik probeer mensen wakker te schudden, mijn kind het juiste te leren en te bedenken wat een meerderheid tegen de NWO zou kunnen doen.

Jammer dat jullie zo errrug gebrainwashed zijn door alles om je heen.
  woensdag 27 januari 2010 @ 20:28:31 #19
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_77350209
Waarom wilde jij een kind hebben?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 27 januari 2010 @ 20:30:47 #20
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77350351
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:33 schreef SicSicSics het volgende:
Deze vind ik ook geniaal! 'ILLUMINATI, MUSIC INDUSTRY'

Dit wordt vooral duidelijk als je luistert naar een cd van Tupac! Dus de Illuminati is de baas in de muziekindustrie, Tupac bekritiseerd dat op een cd uitgebracht via... De muziekindustrie!

Maar, om even een bruggetje te maken met Tolkien. De CD van Tupac is in deze natuurlijk 'De Ring' en de muziekindustrie is Tom Bombadil. Deze, luistert, lacht en geeft 'De Ring' terug aan de mensen omdat het ze toch niets kan schelen.
Als je dan toch naar een vergelijking zoekt tussen deze 2, doe het dan goed.

Ik zou eerder zeggen dat de link tussen Tupac en Tolkien is dat Tupac duidelijk zegt hoe wreedadig de Amerikanen overal ter wereld te werk gaan om hun zin te krijgen, zo ook als de Orcs en Sauron.
  woensdag 27 januari 2010 @ 20:34:08 #21
235357 TitusPullo
pi_77350527
Ja, als er iemand niet wreed te werk ging, was het Tupac wel. Zo heeft-ie op de avond dat-ie werd doodgeschoten niemand gemolesteerd.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:31:33 #22
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77353849
Wat is trouwens de link met Babylon en het Oog en Pyramide?? Weet iemand dat?
pi_77354011
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 20:11 schreef heartz het volgende:
Ik probeer mensen wakker te schudden, mijn kind het juiste te leren en te bedenken wat een meerderheid tegen de NWO zou kunnen doen.

Jammer dat jullie zo errrug gebrainwashed zijn door alles om je heen.
Ik ben niet gebrainwashed, ik stel gewoon een vraag

Wat leer je je kind dan? Wat kan men doen? Of de mensen die er niet in geloven, maar wel iets zouden willen doen, wat kunnen die dan doen?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:37:34 #24
235357 TitusPullo
pi_77354120
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:31 schreef heartz het volgende:
De link met Babylon is: de Babylonische spraakverwarring, waardoor ik geen snars begrijp van jouw opstellen.
De link met het oog en de pyramide doelt erop, dat je, alvorens de balk in andermans oog te laken, eerst de pyramide uit je eigen oog dient te verwijderen.
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:40:36 #25
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77354279
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:31 schreef heartz het volgende:
"The eye of providence" of het "alziend oog" is een eeuwenoud symbool en heeft geen hout met de Illuminaten te maken. Met Babylon ook niet, voor zover ik weet.
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:51:00 #26
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77354872
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:35 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Ik ben niet gebrainwashed, ik stel gewoon een vraag

Wat leer je je kind dan?
De waarheid en zij zal het wel moeilijk krijgen, geen tv kijken en mooie dingen, maar ik hoop dat ik haar de juiste lessen kan meegeven met veel liefde natuurlijk. En ik leer haar nu zelf lezen en schrijven. En het zou je verbazen hoe goed dat gaat voor een kind van 4. Ze kan bijv het samen met mij het alfabet zelf schrijven en de cijfers tot 9 kan ze samen met mij. En ik doe ook wel creatieve dingen met haar, zoals zingen of schilderen. Wat leert ze de hele dag voor de komende 1,5 jaar wat op school: spelen met anderen, een beetje knippen en plakken, verhalen met supergrote plaatjes. Ik ben ook op zoek naar een ander soort school voor haar, omdat ik zelf ook weer gelovig aan het worden ben.
quote:
Wat kan men doen? Of de mensen die er niet in geloven, maar wel iets zouden willen doen, wat kunnen die dan doen?
Anderen informeren, nog meer reseach, met elkaar praten, alle tv's wegdoen, niet meer gaan werken voor hun, maar voor ons (dwz vechten voor onze toekomst en nageslacht) en het voortbestaan van de mensheid in vrede, eigen groepen creeeren die goede plannen kunnen maken om het tegen te gaan, mensen tegenhouden om nog grotere tv's en mooie auto's en mobieltjes te kopen, dus als er genoeg mensen tegen zijn kunnen actie gaan voeren enz.

Nog meer ideeen zijn van harte welkom
  woensdag 27 januari 2010 @ 22:18:30 #27
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77356331
Je kan trouwens zien hoe egoïstisch mensen zijn geworden.
Degene die kinderen hebben, hebben meestal te weinig of geen tijd voor ze.
De rest wil geen kinderen door hun egoïsme ---> het drukke leven van nu, waarom zou je kinderen nemen, daar is toch helemaal geen tijd en plek voor

Triest , en toch willen de meeste mensen niet zien wat er gebeurt....
  woensdag 27 januari 2010 @ 22:20:38 #28
287718 bajesklant
Free Bajesklant
pi_77356449
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:51 schreef heartz het volgende:

[..]

Wat leert ze de hele dag voor de komende 1,5 jaar wat op school: spelen met anderen, een beetje knippen en plakken, verhalen met supergrote plaatjes. Ik ben ook op zoek naar een ander soort school voor haar, omdat ik zelf ook weer gelovig aan het worden ben.
ik ben zelf nog maar jong dus ik weet niet zoveel van opvoeden af... maar creatief spelen zonder regeltjes samen met andere kinderen (zoals knippen en plakken) is heel erg belangrijk voor de ontwikkeling van een kind, lezen en schrijven kunnen ze ook leren als ze 6 zijn..
  woensdag 27 januari 2010 @ 22:21:40 #29
287718 bajesklant
Free Bajesklant
pi_77356494
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:18 schreef heartz het volgende:
Je kan trouwens zien hoe egoïstisch mensen zijn geworden.
Degene die kinderen hebben, hebben meestal te weinig of geen tijd voor ze.
De rest wil geen kinderen door hun egoïsme ---> het drukke leven van nu, waarom zou je kinderen nemen, daar is toch helemaal geen tijd en plek voor

Triest , en toch willen de meeste mensen niet zien wat er gebeurt....
vertel me maar wat er gebeurt, waarom ben ik volgens jou een slaaf? omdat ik wil werken om geld te verdienen zodat ik een mooi leventje kan opbouwen?
  woensdag 27 januari 2010 @ 22:33:17 #30
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77357094
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:21 schreef bajesklant het volgende:

[..]

vertel me maar wat er gebeurt, waarom ben ik volgens jou een slaaf? omdat ik wil werken om geld te verdienen zodat ik een mooi leventje kan opbouwen?
Heb je de filmpjes bestudeerd? Heb je mijn 1e topic betreft dit onderwerp gelezen?
Heb je de andere topics betreft dit onderwerp gelezen?
Snap je niet wat er aan de hand is?

Bekijk de filmpjes en als je het dan niet snapt wil ik het wel samenvatten.
En gooi je tv weg en wordt wakker!!!
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:04:32 #31
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77358692
Niet meer naar concerten en evenmenten gaan lijkt me ook een goede actie, we organiseren onze eigen evenementen en we gaan in opstand als we worden tegengehouden
pi_77365128
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:22 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

suck it up zeg je dan terwijl der msihcien wel miljoenen mensen als een robot aan het werk zijn.
jij ziet het leven zo ga wat creatiefs doen opzich een goed idee ik ben der mee bezig. maar zie je niet wat er aan de hand is hoe mensheid steeds maar voor de gek worden gehouden dag in dag uit voor een paar honderde jaren en zinds kort,word er werkelijk iets aan gedaan mensen activeren mensen pikken het niet meer mensen delen kennis door internet. en dan kom jij met ga iets creatiefs doen. nou denk je niet dat wij daar mee bezig zijn iets creatiefs doen niet alleen voor ons zelf maar ook voor andere mensen/mensheid ?

dus mijn vraag is aan jouw wat doe jij voor creatiefs ?
ik ben seruis
  donderdag 28 januari 2010 @ 08:21:00 #33
116015 SicSicSics
pi_77365215
quote:
Veel succes daarmee

Onze ideeen over wat 'nuttig' is verschillen nogal. En je kent me niet, dus je kan onmogelijk zeggen dat ik egoistisch ben en alleen maar aan mezelf denk. Dank u zeer!
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 20:30 schreef heartz het volgende:
Als je dan toch naar een vergelijking zoekt tussen deze 2, doe het dan goed.

Ik zou eerder zeggen dat de link tussen Tupac en Tolkien is dat Tupac duidelijk zegt hoe wreedadig de Amerikanen overal ter wereld te werk gaan om hun zin te krijgen, zo ook als de Orcs en Sauron.
Ik zou dan zeggen; verplaats je eens in hoe de wereld was toentertijd! Ik denk inderdaad dat je best wel eens gelijk kon hebben. Dat men, 10 jaar na de Tweede Wereldoorlog, Amerika inderdaad spuugzat was en niets moest hebben van zijn stomme bemoeienissen wat betreft de wereldpolitiek!

Ik denk dat je zit te trollen. Nee, ik hoop dat je zit te trollen! Dit wordt echt te waanzinnig! En je reageert nog steeds lukraak en inhoudsloos!
Fine, fuck you then!
  donderdag 28 januari 2010 @ 08:26:46 #34
116015 SicSicSics
pi_77365296
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 08:13 schreef meneerseruis het volgende:
suck it up zeg je dan terwijl der msihcien wel miljoenen mensen als een robot aan het werk zijn.
jij ziet het leven zo ga wat creatiefs doen opzich een goed idee ik ben der mee bezig. maar zie je niet wat er aan de hand is hoe mensheid steeds maar voor de gek worden gehouden dag in dag uit voor een paar honderde jaren en zinds kort,word er werkelijk iets aan gedaan mensen activeren mensen pikken het niet meer mensen delen kennis door internet. en dan kom jij met ga iets creatiefs doen. nou denk je niet dat wij daar mee bezig zijn iets creatiefs doen niet alleen voor ons zelf maar ook voor andere mensen/mensheid ?

dus mijn vraag is aan jouw wat doe jij voor creatiefs ?
Je bent in ieder geval creatief met taalgebruik en interpunctie! +1 voor jou!

Ik heb een 'saaie' kantoorbaan, maar besteed mijn vrije uren (naast tv kijken) aan begeleiding bij sportactiviteiten en ik ben vrijwilliger ter ondersteuning van de creatieve processen van andere mensen in de muziekbranche.

Zelf zie ik in dat mijn eigen creatieviteit whisfull thinking (Iedereen zou een schrijver, schilder of danseresje willen zijn volgens die youtube video, ik niet!) zou zijn! Op zijn minst.
Fine, fuck you then!
pi_77365389
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:33 schreef heartz het volgende:

[..]

Heb je de filmpjes bestudeerd? Heb je mijn 1e topic betreft dit onderwerp gelezen?

Denk dat je meer mensen bereikt als je met meer argumenten, feiten en betrouwbare bronnen komt. Dan de hele tijd verwijzen naar youtube filmpjes. Dit kan de tegenpartij net zo goed doen

En begrijp me niet verkeerd. Ik sta aan jou kant.
Er is geen weg naar vrede, vrede is de weg.
  donderdag 28 januari 2010 @ 08:56:11 #36
287718 bajesklant
Free Bajesklant
pi_77365658
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:33 schreef heartz het volgende:

[..]

ja ik heb het grootste deel van die filmpjes gezien, ziet er wel eng uit enzo, maar bijna onmogelijk. het is trouwens algemeen bekend dat rockefeller voor een NWO is, dat betekent in mijn ogen niet gelijk dat het fout is, ik bedoel ook al is het niet mogelijk, het streven naar een wereld waarin iedereen gelijke rechten heeft en samenleeft in vrede zou de ultieme wereld zijn of niet? dat hij het internet niet zo mooi vind is in mijn ogen ook niet zo raar, dat vinden namelijk wel meer oudere mensen.. maar geef maar een mooie samenvatting als je dat wil, dan kan ik eindelijk begrijpen wat jij erin ziet..
pi_77365790
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 08:56 schreef bajesklant het volgende:

[..]

ja ik heb het grootste deel van die filmpjes gezien, ziet er wel eng uit enzo, maar bijna onmogelijk. het is trouwens algemeen bekend dat rockefeller voor een NWO is, dat betekent in mijn ogen niet gelijk dat het fout is, ik bedoel ook al is het niet mogelijk, het streven naar een wereld waarin iedereen gelijke rechten heeft en samenleeft in vrede zou de ultieme wereld zijn of niet? dat hij het internet niet zo mooi vind is in mijn ogen ook niet zo raar, dat vinden namelijk wel meer oudere mensen.. maar geef maar een mooie samenvatting als je dat wil, dan kan ik eindelijk begrijpen wat jij erin ziet..
Producten worden ''dom'' gehouden en niet verder ontwikkeld om te blijven consumeren. Ook de bedrijven van Rockefeller. Dat is toch evil?

En volgens mij heeft Rockefeller ook veel aandelen in technologische bedrijven. Beetje krom dat hij zich tegen het internet verzet.
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:19:55 #38
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77367456
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 08:56 schreef bajesklant het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet aan mij om je te overtuigen, ik help je aan informatie (waar niet zo makkelijk aan te komen is). Het is aan jezelf om je ogen open te doen en wakker te worden!!
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:22:10 #39
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77367522
Weet iemand meer over de school die Jada en Will hebben opgericht? Het is tamelijk onbekend en ik kan er weinig info over vinden.

En het is mij ook duidelijk watvoor boodschappen in Disney films zitten. Jullie ook? Misschien zit ik er wel naast.
pi_77367556
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:19 schreef heartz het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet aan mij om je te overtuigen, ik help je aan informatie (waar niet zo makkelijk aan te komen is). Het is aan jezelf om je ogen open te doen en wakker te worden!!
Nu moet je wel niet gaan overdrijven. Als mensen even moeite doen hebben ze al die filmpjes die jij hier post zo gevonden. Dat jij de drempel wilt verlagen voor die mensen is wat anders.
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:25:08 #41
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77367612
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:23 schreef ashhoax het volgende:

[..]

Nu moet je wel niet gaan overdrijven. Als mensen even moeite doen hebben ze al die filmpjes die jij hier post zo gevonden. Dat jij de drempel wilt verlagen voor die mensen is wat anders.
overdrijven?
pi_77367713
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:22 schreef heartz het volgende:
Weet iemand meer over de school die Jada en Will hebben opgericht? Het is tamelijk onbekend en ik kan er weinig info over vinden.

En het is mij ook duidelijk watvoor boodschappen in Disney films zitten. Jullie ook? Misschien zit ik er wel naast.
In Disney flims komt sex heel vaak naar voren. Waarom ze dat doen is voor mij ook een raadsel. Neemt niet weg dat er standaard veel met sex word gegooid in promotie land om onze oerbehoeftes te stimuleren zich sneller te interesseren.

Maar waarom spring je van de hak op de tak en focus je niet op een bepaald onderwerp? Schep orde in de choas.

pi_77367733
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:25 schreef heartz het volgende:

[..]

overdrijven?
quote:
(waar niet zo makkelijk aan te komen is).
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:33:20 #44
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77367865
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:29 schreef ashhoax het volgende:

[..]

[..]

Behalve Youtube kan ik weinig vinden. Je mag me helpen door andere bronnen te plaatsen .
Natuurlijk denk ik ook, dat iemand die die filmpjes heeft bekeken, wel wakker zou moeten worden.

Maar aangezien dat niet gebeurt.
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:35:12 #45
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77367934
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:28 schreef ashhoax het volgende:

[..]

In Disney flims komt sex heel vaak naar voren. Waarom ze dat doen is voor mij ook een raadsel. Neemt niet weg dat er standaard veel met sex word gegooid in promotie land om onze oerbehoeftes te stimuleren zich sneller te interesseren.

Maar waarom spring je van de hak op de tak en focus je niet op een bepaald onderwerp? Schep orde in de choas.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarnaast wordt het idee van rijkdom en schoonheid in verband gebracht met gelukkig zijn. Wat ook een foute boodschap is.
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:37:19 #46
235357 TitusPullo
pi_77368022
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:33 schreef heartz het volgende:
Natuurlijk denk ik ook, dat iemand die die filmpjes heeft bekeken, wel wakker zou moeten worden.

Persoonlijk denk ik dat je er beter aan zou doen om Der Zauberberg te lezen, maar dat zul je waarschijnlijk ook niet doen.
pi_77368158
quote:

[..]

Behalve Youtube kan ik weinig vinden. Je mag me helpen door andere bronnen te plaatsen .

zaplog.nl
niburu.nl
klokkenluideronline.nl
wacholland.org
prisonplanet.com
wakeupproject.com

de rest heb ik thuis. en zal ik je zsm geven

edit: en als je hier in BNW wat rond surft, kom je genoeg interessante site's tegen
pi_77368319
quote:

[..]

Voor sommigen is een YouTube filmpje niet genoeg. Waar ik me goed in kan vinden hoor.

Je zou er beter aan doen om idd wat meer te lezen en goeie discussie op te zetten ipv filmpjes posten en van de hak op de tak springen.
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:47:46 #49
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77368383
Ik had zowat alle Disneyfilms.
Vroeger als kind vond ik ergens in mijn achterhoofd altijd al raar dat Belle eigenlijk verliefd wordt op een Beest. Het sprookje is natuurlijk dat de beest eerst een prins was en daarna weer in een prins veranderd. Die fee of tovenares die de prins had veranderd in het beest, had eigenlijk alle controle.
Want zij bepaald wanneer het Beest weer in een prins kan veranderen.

Maar waardoor veranderd het beest in een prins?
De liefde van Belle? De schoonheid van Belle?
Wordt het beest echt een prins, of is het een disguise? En kiest Belle ervoor om in een disguise te leven?

Nee mensen, wees niet bang, ik sla een beetje door, maar het gaat verders gaat het prima in deze zombiewereld.
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:48:33 #50
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77368406
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:45 schreef ashhoax het volgende:

[..]

Voor sommigen is een YouTube filmpje niet genoeg. Waar ik me goed in kan vinden hoor.

Je zou er beter aan doen om idd wat meer te lezen en goeie discussie op te zetten ipv filmpjes posten en van de hak op de tak springen.
Heb je deel 1 van dit topic ook gelezen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')