abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 februari 2010 @ 19:27:19 #1
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_78027455
Als professioneel opener van topics over films die gebaseerd zijn op comics, voel ik mij geroepen om er ook over Captain America eentje te openen. Nee, het gaat niet over het personage van Peter Fonda in Easy Rider, het gaat over deze licht-patriottische meneer:

Er moet nog veel bekend worden gemaakt over de film, maar we weten wel al wie 'm gaat regisseren, namelijk Joe Johnston. Die maakt, wat mij betreft, altijd films die "voldoen" en dus niet negatief, maar ook niet positief weten te verrassen. Geen reden om al te enthousiast te worden.

Over het verhaal is wel al meer bekend, de film zou zich vrijwel geheel in de 2e wereldoorlog gaan afspelen, wat ik dan weer goed nieuws vind. De bad guy wordt de Red Skull, wederom goed nieuws.

Ook zouden er een half dozijn Invaders meedoen, dat is een kliekje uit de prehistorie van Marvel. Bij die Invaders zit de Robin van Captain America, Bucky, dus het lijkt heel waarschijnlijk dat die ook mee mag doen. Een andere bekende Invader (voor comicfans) is Namor, maar dat personage hoort blijkbaar om vage redenen bij de filmrechten van Fantastic Four (al bestond hij al lang voor de FF bestond, maar dit terzijde) en die zitten bij Fox, dus daar moet niet op gerekend worden.

Voor de hevige fans: de andere Invaders zijn figuren waarvan sommigen heel erg lijken op andere Marvel-personages:

• Human Torch - een robot die vrijwel identiek is aan de Torch van de Fantastic Four
  • Thin Man - zo'n plooibaar geval dat later werd herkauwd als Mr. Fantastic
  • Union Jack - een Britse Captain America
  • Blazing Skull - die heel erg op Ghost Rider lijkt (omgekeerd eigenlijk)
  • Toro - een sidekick van Human Torch die exact hetzelfde kan en er ook hetzelfde uitziet
  • Whizzer en Spitfire - die kunnen heel snel rennen.
  • Miss America - die kon vliegen en zo

Nu even een trailer van de erg foute seventies versie van Captain America, anders is 't echt alleen maar tekst .

Qua casting is er nog niets bekend, maar dat zou niet lang meer duren. Voor Captain America worden er namen van andere Captains genoemd -> Captain Kirk (Chris Pine) en Captain Awesome uit Chuck (Ryan McPartlin). Andere geruchten gaan over Jensen Ackles (Supernatural) en Chad Michael Murray (One Tree Hill). Alleen die laatste lijkt me een complete ramp, met de overigen zou ik nog kunnen leven. Men wil blijkbaar niet te veel geld uitgeven aan acteurs, dus Brad Pitt of Matt Damon moet je niet verwachten.

De film zou uitkomen in juli 2011, dat is 2 maanden na Thor. De film kadert uiteraard ook in de hele Avengers-franchise (Iron Man, Hulk, Thor, Captain America en de daarop volgende Avengers film)
  • The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
    pi_78028795
    Er wordt in Iron Man 1 al gesuggereerd dat Tony Stark de spullen maakt voor Cap America.

Kan wel leven met dit soort films
    pi_78033767
    Oeh ... ben eigenlijk een DC-fan, maar al die leuke Marvel fans kunnen mij zeker bekoren. Ik plaats alvast een TVP'tje
      maandag 15 februari 2010 @ 21:44:12 #4
    67640 SaintOfKillers
    pi_78033978
    quote:
    Op maandag 15 februari 2010 21:40 schreef Young_David het volgende:
    Oeh ... ben eigenlijk een DC-fan, maar al die leuke Marvel fans kunnen mij zeker bekoren. Ik plaats alvast een TVP'tje
    Ik moet ook nog eens een topic openen voor Green Lantern .
    The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
    pi_78035915
    Kleine aanvulling op het informatieve gedeelte; in juni van dit jaar willen ze beginnen met draaien.
    pi_78054032
    Dit lijkt me best wel een lastig personage om te verfilmen.
    De belangrijkste en grootste man van Marvel.

En daarnaast draagt hij de naam Amerika dus dan kunnen ze dit personage niet laten spelen door een 2de rangs ster.
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 16 februari 2010 @ 13:22:57 #7
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_78054104
    Onbekende acteur wordt Captain America

De afgelopen week dook plotseling het gerucht op dat Chris Pine, James T. Kirk in J.J. Abrams' Star Trek, grote kans maakt om Captain America te spelen in het voor volgend jaar geplande The First Avenger: Captain America. Peter Sciretta, topblogger van /film, maakt echter een einde aan deze (en alle toekomstige) geruchten. Wie de superheld ook zal spelen, wij zullen hem niet kennen.

Vorige week, tijdens een persconferentie rond de première van The Wolfman, beantwoordde regisseur Joe Johnston enkele vragen over Captain America en The First Avenger. Een van de details die hij prijsgaf, is dat hij een onbekende acteur zal casten in de hoofdrol. Dit is wat Sciretta over de persconferentie schreef:

"Captain America zal zeker worden gespeeld door een Amerikaanse acteur. Johnston zei dat hij een volledig onbekende wil ontdekken en deze wil omringen met bekendere namen. Johnston zei dat hij vijf of zes mannen test: 'de jongste is 23, de oudste 32. De meeste mannen [in de Tweede Wereldoorlog] waren nog kinderen, 18 of 19, maar we willen een iets oudere.' De casting zal 1 maart 2010 rond zijn."

De kans dat wij de nieuwe Captain America zullen kennen, is dus (helaas) niet groot.

http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=16539
    OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
    pi_78054744
    Chris Pine lijkt me wel het koppie ervoor te hebben.
      woensdag 24 februari 2010 @ 23:33:14 #9
    67640 SaintOfKillers
    pi_78418093
    Geruchtje over de casting, dit zou een shortlist van (nogal onbekende) kandidaten zijn:

Scott Porter (Friday Night Lights)
    Mike Vogel (Cloverfield)
    Michael Cassidy (Privileged)
    Patrick Flueger (Brothers)
    Garret Hedlund (Tron Legacy)
    Chace Crawford (Gossip Girl)
    John Krasinski (The Office)

Dit gerucht is al aangevuld met een ander gerucht ( ) dat de rol bijna zeker naar de laatste gaat. Jim uit The Office als Captain America. Tja... vreemd gerucht zal ik dan maar concluderen .
    The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
    pi_78562238
    Vet dit! Ben ontzettend benieuwd!
    pi_78620221
    Ah bah weer een cheesy marvel karakter dat zonodig verfilmd moet worden, alsof ghost rider en the punisher niet erg genoeg waren.

En ik dacht nog, whats next, toch niet? jawel...
    quote:
    De film zou uitkomen in juli 2011, dat is 2 maanden na Thor. De film kadert uiteraard ook in de hele Avengers-franchise (Iron Man, Hulk, Thor, Captain America en de daarop volgende Avengers film)
    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
      woensdag 10 maart 2010 @ 11:42:57 #12
    67640 SaintOfKillers
    pi_78964619
    Volgens Fox News is de rol bijna binnen voor Krasinski, alleen zouden de grote bazen nog wat problemen met "die ene van The Office" als Captain America.

Anderen beweren dat er een hoop acteurs hebben getest en niet voldeden, waaronder Krasinski.

Dus ja .
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 10 maart 2010 @ 11:47:40 #13
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_78964847
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 00:12 schreef Reuzelbek het volgende:
    Ah bah weer een cheesy marvel karakter dat zonodig verfilmd moet worden, alsof ghost rider en the punisher niet erg genoeg waren.

En ik dacht nog, whats next, toch niet? jawel...
    [..]

Iron Man hebben ze geniaal verfilmt vind ik, dus wie weet lukt dat nu met Cpt America.
    OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
      woensdag 10 maart 2010 @ 16:12:50 #14
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_78976083
    quote:
    Op woensdag 10 maart 2010 11:48 schreef Scorpie het volgende:
    Teeveepee!
    Als het Iron man weet te benaderen ben ik al tevreden. Maar Downey jr. IS Tony Stark, dus dat zal lastig worden.

En John Krasinski Als Cap... Het mag van mij wel wat Ariescher..
    "Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
      woensdag 10 maart 2010 @ 16:13:58 #15
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_78976144
      woensdag 10 maart 2010 @ 19:35:05 #16
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_78984687
    Met Robert hebben ze inderdaad een ontzettend goede typecast gedaan.
    Ben heel benieuwd of dat hier ook zo gaat worden.

En anders krijgen we een ''Incredible Hulk'' filmpje (ja, de eerste, niet het 100-voudige betere tweede).
    pi_78996258
    Plaatje komt me bekend voor ...

donderdag 11 maart 2010 @ 08:56:11 #18
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_79002571
    quote:
    Op woensdag 10 maart 2010 23:20 schreef Young_David het volgende:
    Plaatje komt me bekend voor ...

[ afbeelding ]
    Mjaa, maar het ging me om Steve.
      Moderator donderdag 11 maart 2010 @ 14:24:11 #19
    1212 crew  Mike
    Excellent!
    pi_79015321
    Volgens de laatste berichten wordt het niet Krasinski en ik denk dat we daar alleen maar gelukkig mee kunnen zijn. Die is me toch wel veel te slungelig om een superhero te kunnen neerzetten.
    In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
      vrijdag 12 maart 2010 @ 12:37:09 #20
    67640 SaintOfKillers
    pi_79055823
    Huge Weaving zou Red Skull gaan spelen.

Misschien .
    pi_79056825
    Ik vond CA altijd een van de saaiste karakters van marvel...
    pi_79065847
    quote:
    Op donderdag 11 maart 2010 14:24 schreef Mike het volgende:
    Volgens de laatste berichten wordt het niet Krasinski en ik denk dat we daar alleen maar gelukkig mee kunnen zijn. Die is me toch wel veel te slungelig om een superhero te kunnen neerzetten.
    Inderdaad..zou een bizarre keuze zijn..
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      vrijdag 12 maart 2010 @ 16:23:58 #23
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_79066076
    quote:
    Op vrijdag 12 maart 2010 13:00 schreef athlonkmf het volgende:
    Je hebt hem sowieso nodig voor een Avengersfilm.
    Deze film zou door het in het verleden te plaatsen zelfs een beetje een Indiana Jones feel kunnen meekrijgen. .
    Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
    Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
    Mijn grootste bijdrage aan de FP.
      vrijdag 12 maart 2010 @ 17:26:32 #24
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_79068475
    quote:
    Op vrijdag 12 maart 2010 13:00 schreef athlonkmf het volgende:
    Zeg maar Cap...
      dinsdag 16 maart 2010 @ 08:27:01 #25
    67640 SaintOfKillers
    pi_79198345
    Nog wat geruchten: voor Captain America wordt nu Ryan Philippe overwogen. Degelijke acteur, maar misschien niet de juiste look. Desalniettemin zou hij een ronduit briljante keuze zijn vergeleken met een andere mogelijke Cap, namelijk Channing Tatum . Ik vind dat echt de slechtste, meest kleurloze acteur in Hollywood en dat is een hele prestatie, want de concurrentie is groot

De held heeft uiteraard een love interest en de actrices die daarvoor bekeken worden (wat dat dan ook mag betekenen) zijn Keira Knightley, Alice Eve en Emily Blunt.
    pi_79198362
    Comic verfilmingen blijven mij toch aardig verbazen elke keer, dus ik heb ook goeie hoop op deze.
      zaterdag 20 maart 2010 @ 20:00:42 #27
    67640 SaintOfKillers
    pi_79383929
    En weer zijn er een paar flutsites die beweren dat ze groot nieuws hebben. Volgens de ene gaat het nu nog tussen Chris Evans, Channing Tatum en ... euhm.... één of andere figuur uit Gossip Girl wiens naam ik nu al terug ben vergeten.

Volgens een andere site zou Evans alleen nog ja moeten zeggen.

Tja. Ik zou Evans wel een betere keuze vinden dan de meeste andere namen in dit topic, maar nog steeds een tikkeltje . Evans lijkt me iets te grappig/ludiek voor iemand als Captain America (die eigenlijk extreem humorloos is).
      zaterdag 20 maart 2010 @ 20:16:31 #28
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_79384528
    Mwoah. Chris Evans zou het best wel eens goed kunnen doen. In F4 I en II was hij dan wel de ''grappenmaker'' maar daar staat tegenover dat in Cellular en Push hij een ''aardig'' serieuze rol neerzette.
      zondag 21 maart 2010 @ 11:10:52 #29
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_79398188
    quote:
    Op dinsdag 16 maart 2010 08:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
    De held heeft uiteraard een love interest en de actrices die daarvoor bekeken worden (wat dat dan ook mag betekenen) zijn Keira Knightley, Alice Eve en Emily Blunt.
    Mjaaah, die heeftie in de comics ook echt. Maar dan kiest hij ervoor om in dienst te gaan en gaan ze met zijn beste vriend ofzo.
      dinsdag 23 maart 2010 @ 08:14:12 #30
    67640 SaintOfKillers
    pi_79478167
    Evans wordt ondertussen bevestigd als Captain America. Het lijkt nu ook vast te staan dat Hugo Weaving Red Skull wordt.
      dinsdag 23 maart 2010 @ 20:03:03 #31
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_79504570
    Weaving
    Evans
      dinsdag 23 maart 2010 @ 20:24:54 #32
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_79505566
    Mwoah, Weaving kan nooit de Red Scull spelen die ik voor ogen heb eigenlijk...
      vrijdag 2 april 2010 @ 08:49:29 #33
    67640 SaintOfKillers
    pi_79859049
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2010 20:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
    En ... euhm.... één of andere figuur uit Gossip Girl wiens naam ik nu al terug ben vergeten.
    Deze figuur zou ondertussen gecast zijn als Bucky. Zijn naam is Sebastian Stan.

In geheel ongerelateerd nieuws zou men Joss Whedon overwegen als regisseur voor Avengers.
      vrijdag 2 april 2010 @ 14:44:22 #34
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_79870186
    Dat geheel ongerelateerde nieuws zou wel heel fantastisch nieuws zijn als het doorgaat.
    pi_79870364
    Cap zal nu wel een grappenmaker worden....
    pi_79878626
      zaterdag 3 april 2010 @ 10:56:42 #37
    67640 SaintOfKillers
    pi_79896080
    quote:
    De rol is aangeboden aan Emily Blunt en die heeft "Nee, bedankt" geantwoord, nadat ze ook al de rol van Black Widow had geweigerd in de 2e Iron Man film (al was dat om andere redenen).
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 4 april 2010 @ 22:09:29 #38
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_79948216
    Een tijdje geleden werd nog bevestigd dat Chris Evans de titelrol van The First Avenger: Captain America op zich zou nemen. Het nieuws is nu ook officieel gemaakt door Marvel: Marvel Studios has officially confirmed that Chris Evans will star as Captain America in the studio's highly anticipated movie THE FIRST AVENGER: CAPTAIN AMERICA directed by Joe Johnston from a script penned by Christopher Markus & Stephen McFeely.

Eergisteren werd ook bekend gemaakt dat de side-kick van Captain America gecast is. De rol van Bucky Barnes, America’s sidekick, is toebedeeld aan Sebastian Stan, een van de frontrunners voor de oorspronkelijke rol van Captain America. Ook hij tekende voor meerdere films, net als andere acteurs die een contract tekenden voor een van Marvels superheldenfilms. Voor allemaal is de optie open om een rol te gaan spelen in de hooggeanticipeerde The Avengers-film.

Even verderop in het persbericht wordt ook nog op die film ingegaan: In addition to THE FIRST AVENGER: CAPTAIN AMERICA, Marvel Studios will release a slate of films based on the Marvel characters including the highly anticipated sequel, IRON MAN 2, starring Robert Downey Jr. and Gwyneth Paltrow on May 7, 2010, THOR on May 6, 2011, and THE AVENGERS on May 4, 2012.

Verder hebben we nog het nieuws dat Emily Blunt, die oorspronkelijk de rol van Black Widow in Iron Man 2 zou spelen, maar vervangen werd door Scarlett Johansson, een rol in Captain America afwees. Ze kreeg de rol van Peggy Carter, het liefje van America aangeboden. Het is nog wachten op het nieuws of de tweede keus van Marvel, Keira Knightley, de rol aan zal nemen. Daarnaast is er nog de mogelijkheid dat Alice Eve de rol op zich zal nemen.

Filmtotaal.
      zondag 4 april 2010 @ 22:16:30 #39
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_79948455
    Niet dat Kyra mens aub. doe dan een onbekende muts.
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 8 april 2010 @ 18:27:28 #40
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_80092615
    Met het officieel bevestigde nieuws dat Chris Evans de rol van Captain America op zich gaat nemen in de nieuwste Marvel film, begon ook de speculatie over de actrices die in de running waren voor het spelen van zijn love interest Peggy Carter. Emily Blunt, Keira Knightley en Alice Eve waren de belangrijkste kandidaten en waar Blunt al eerder aangaf er geen zin in te hebben, lijkt het er nu op dat de makers hun aandacht verleggen naar Alice Eve.

De 27-jarige Alice Eve (Crossing Over) is nu nog relatief onbekend, maar dat zal niet lang meer duren. Met haar rol in de romantische komedie She's Out of my Leauge, die in Nederland in juni uitkomt, werd haar naamsbekendheid al wat vergroot, en dat zal na Sex and the City 2, waar ze ook een rolletje in speelt, ongtewijfeld nog meer gebeuren.

Het nieuws is nog niet door Marvel officieel bevestigd, maar zodra dat gebeurt, laten we het hier natuurlijk gelijk weten. De opnames van Captain America moeten snel beginnen, waardoor de film van regisseur Joe Johnston al in 2011 in de bioscopen te zien moet zijn

Filmtotaal.
    pi_80095215
    Had Cap in de comics eigenlijk een lover?
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 8 april 2010 @ 20:28:16 #42
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_80097445
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 19:38 schreef RSH11 het volgende:
    Had Cap in de comics eigenlijk een lover?

Sharon Carter.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      donderdag 8 april 2010 @ 20:52:19 #43
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_80098722
    Chris Evans .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 8 april 2010 @ 21:30:55 #44
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_80100794
    Op zich wel typisch dat ze iemand nemen die al een superheld gespeeld heeft namelijk de Human Torch.
    Lid van de Fantastic Four.
    Capt. America komt die namelijk tegen.......
      donderdag 8 april 2010 @ 22:02:00 #45
    67640 SaintOfKillers
    pi_80102546
    Er komt dan ook een nieuwe FF-film zonder Evans.
      donderdag 8 april 2010 @ 22:03:56 #46
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_80102654
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 22:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
    Gelukkig wel ja.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 8 april 2010 @ 22:10:36 #47
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_80103024
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 22:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
    Hmmmmm......
    Maar wat gebeurd er met torch dan?
    Er staat me iets bij dat hij wel dood ging op een gegeven moment, maar dat kan ik niet terug vinden....
    pi_80106303
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 22:10 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Hmmmmm......
    Maar wat gebeurd er met torch dan?
    Er staat me iets bij dat hij wel dood ging op een gegeven moment, maar dat kan ik niet terug vinden....
    Volgens mij wordt het een reboot (nieuw verhaal, nieuwe acteurs)
      woensdag 14 april 2010 @ 23:53:23 #49
    67640 SaintOfKillers
    pi_80328514
    quote:
    Het wordt ene Hayley Atwell.

Nee, ik weet ook niet wie dat is.
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 15 april 2010 @ 07:41:37 #50
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_80331682
    quote:
    Op woensdag 14 april 2010 23:53 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Het wordt ene Hayley Atwell.

Nee, ik weet ook niet wie dat is.
    http://www.imdb.com/name/nm2017943/

donderdag 15 april 2010 @ 09:01:03 #51
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_80332668
    Alles beter dan Keira...
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 15 april 2010 @ 19:37:08 #52
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_80355317
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      donderdag 15 april 2010 @ 20:07:41 #53
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_80356638
    quote:
    Op donderdag 15 april 2010 19:37 schreef Netsplitter het volgende:
    SPOILER
    SPOILER
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 15 april 2010 @ 20:11:56 #54
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_80356837
    quote:
    Op donderdag 15 april 2010 20:07 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
    pi_80357154
    SPOILER
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 15 april 2010 @ 20:21:29 #56
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_80357296
    quote:
    Op donderdag 15 april 2010 20:18 schreef luffyd het volgende:
    SPOILER

Zou dat een zeer vroeg prototype zijn?
      donderdag 15 april 2010 @ 21:13:06 #57
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_80359735
    SPOILER
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 15 april 2010 @ 21:13:39 #58
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_80359761
    quote:
    Op donderdag 15 april 2010 21:13 schreef TheThirdMark het volgende:
    SPOILER
    Pleeasssseee
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 16 april 2010 @ 21:07:34 #59
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_80399656
    Nu bekend is dat Joss Whedon (Serenity) The Avengers zal regisseren, is de vraag wat er met het voorliggende werkscript van Zak Penn zal gebeuren. Volgens Variety zal Whedon - die overigens zijn sporen verdiende als scenarist - het script van The Avengers herschrijven.

Maar er is meer. Pajiba.com zou uit betrouwbare bron vernomen hebben dat Whedon daarnaast ook The First Avenger: Captain America zal herschrijven. Het gerucht is nog niet officieel bevestigd, maar het lijkt een logische keuze. Captain America kan immers als een soort inleiding beschouwd worden op The Avengers, een film waarin een groot aantal superhelden (waaronder ook Captain America) de handen in elkaar slaan.

Bron: Filmtotaal.
      FOK!fotograaf vrijdag 16 april 2010 @ 21:56:23 #60
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_80402090
    quote:
    Op donderdag 15 april 2010 21:13 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Pleeasssseee
    ,,/
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 20 april 2010 @ 18:13:50 #61
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_80529181
    Nick Fury komt hier wel in voor.
    http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=17301
    pi_80530112
    ben benieuwd hoe deze film het internationaal gaat doen
    pi_80530265
    quote:
    Op donderdag 15 april 2010 21:13 schreef TheThirdMark het volgende:
    SPOILER
      dinsdag 20 april 2010 @ 19:24:52 #64
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_80532181
    Ik ben al duftig aan het zoeken, maar lukt nog niet echt =)
    Filmpje heeft al eens in een topic hier op fok gestaan, maar na in 5000 oude topics geneusd te hebben en het nog niet gevonden te hebben heb ik de zoektocht maar even op een wat lager vuurtje gezet
    pi_80641992
    SPOILER
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 26 april 2010 @ 19:33:40 #66
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_80738195
    Beetje bij beetje wordt er meer bekend over The First Avenger: Captain America. Het laatste nieuws is dat The Howling Commandos onderdeel uitmaken van de Marvel comicverfilming. Dit werd bekend gemaakt door producent Kevin Feige: “The characters will be there as part of the larger Marvel Universe."

The Howling Commandos zijn een speciaal militaire eenheid die zich een weg vochten door de Tweede Wereldoorlog en de Vietnam oorlog. Het team bestaat uit o.a. de personages sergeant Nick Fury (gespeeld door Samuel L. Jackson), Robert Ralston, Dino Manellis, Gabriel Jones, Izzy Cohen en enkele anderen.

Door deze toevoeging worden er steeds meer karakters/teams toegevoegd aan de vele Marvel comic-verfilmingen. Er gaat het gerucht dat ook The Invaders een rol hebben in Captain America. Dit team zou het moeten opnemen tegen The Howling Commandos.

Bron: Filmtotaal
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 7 mei 2010 @ 19:15:33 #67
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_81145923
    Nieuws update.

Marvel is in de laatste fase van onderhandeling met de Britse acteur Toby Jones om de boosaardige wetenschapper Arnim Zola te gaan spelen in Joe Johnstons Captain America: The First Avenger. Bij deze meteen de titelverandering; de film heette voorheen nog The First Avenger: Captain America. Best creatief...

We kennen Jones o.a. van zijn vertolking van Truman Capote in Infamous. Ook was hij te zien in W. en Frost/Nixon. Mocht dit allemaal te serieus klinken voor een comic verfilming als Captain America; hij verleende ook zijn stem aan Dobby the House Elf in Harry Potter and the Chamber of Secrets (en zal ook weer te horen zijn in beide delen van The Deathly Hallows)

Het personage Arnim Zola werd bedacht door Jack Kirby en verscheen voor het eerst in Captain America #208 (april 1977). Hij heeft geen superkrachten, maar staat zijn mannetje als het gaat om genetica en klonen. Naast het klonen van zijn 'klanten' is Zola ook in staat om monsters te creëren die precies doen wat hij ze opdraagt.

Het volgende stukje over Zola komt van Wikipedia:

Arnim Zola was a biochemist during World War II who became one of the first human genetic engineers in history after finding papers and equipment used by the offshoot race of humanity, the Deviants. He found a ready home among the Nazi party, who saw his actions as the ability to ensure the existence of a master race. One of his first accomplishments was the creation of a brain pattern imprinting device, which would allow someone’s mental essence to be projected into a cloned brain. Zola presented such a gift to Adolf Hitler, creating the Hate-Monger. Zola also used these skills to form a new body for himself, surviving through the war and into modern times. The Red Skull also financed some of Zola’s experiments, allowing Zola to produce such creations as Primus, Doughboy, and Man-Fish. This association led to Zola’s first confrontation with Captain America in the jungles of Central America. Zola has since continued his experiments at various times and locations around the globe. Often, his crimes against humanity bring him into conflict with various heroes, from Captain America to Deadpool.

Jones vergezelt Chris Evans (Steve Rogers/Captain America), Sebastian Stan (Bucky Barnes), Hugo Weaving (Red Skull) en Hayley Atwell (Peggy Carter). De productie begint deze zomer in Engeland. De Nederlandse release is op 21 juli 2011 (bioscoopagenda).

Nu we toch bezig zijn! MTV komt met het nieuws dat Howard Stark, de vader van Tony Stark (aka Iron Man), ook zijn opwachting zal gaan maken in Captain America. Iron Man regisseur Jon Favreau zei het volgende:

“Yeah, because he was around then. ['Captain America'] is World War II. It wouldn’t be that same actor, probably, because he would be much younger.[Howard Stark] was starting out during that time, and [he] was involved with the war effort, much like Howard Hughes.”

In Iron Man 2 wordt Howard Stark gespeeld door John Slattery

Filmtotaal.
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 25 mei 2010 @ 20:23:55 #68
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_81886487
    Update:

In Iron Man 2 komt 'ie al even voor - lees dus maar niet verder als je het niet wil weten - Tony Stark's vader Howard Stark. Het is een heel kort stukje waarin hij voorkomt, en nu lijkt het erop dat het personage in Captain America een grotere rol zal krijgen.

Het personage zal gespeeld worden door acteur Dominic Cooper, die eerder in Mamma Mia! en The Duchess te zien was.

Het is niet bekend hoe groot de rol van Howard Stark zal zijn in de film, maar hij zal waarschijnlijk meehelpen met het maken van Captain America’s schild. Verder is bekend dat hij een van de oprichters van de organisatie S.H.I.E.L.D. is. Ook weten we dat Nick Fury, gespeeld door Samuel L. Jackson, ook een rol zal spelen in de film. Het is dus waarschijnlijk dat we Howard ook in die context zullen zien.

Filmtotaal.

Nog zolang wachten.
    pi_81956215
    As rumored, Tommy Lee Jones will act in Captain America: The First Avenger in a still-unknown role. Hayley Atwell, who plays Peggy Carter in the Joe Johnston-directed comic book adaptation, confirmed the news to LeicesterSquareTV. You can watch their interview with Atwell using the player below. They start talking about "Captain America" around the 2:20 mark.

Rumors place the "Men in Black" star in the part of General Chester Phillips, the military officer who chooses Steve Rogers for the super soldier program and who aided in his training soon after the serum took effect.

Phillips was retconned into continuity in "Tales of Suspense #63" in 1965, just two years after Captain America was brought to Marvel's forefront as the leader of the Avengers. Phillips remained a character in the Marvel universe until 2003 when he (now retired) was killed by assassins from the underwater rival-to-Atlantis continent Lemuria.

In addition to Atwell, Jones is joining Chris Evans, Hugo Weaving, Sebastian Stan, Toby Jones, Samuel L. Jackson and Dominic Cooper in the July 22, 2011 release.
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 27 mei 2010 @ 08:24:21 #70
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_81956284
    Ben benieuwd hoe zijn rol ingevuld gaat worden.
    pi_82086299
    Here is the description as told by Mike Sampson at Joblo:
    SPOILER
    dit dus
    SPOILER
    pi_82091522
    Ziet er goed uit IMO
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 30 mei 2010 @ 10:16:59 #73
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_82091732
    Ben nog niet overtuigd.
    pi_82092746
    Had je liever zoiets gezien? Of nog meer zoals het klassieke kostuum?
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 30 mei 2010 @ 12:34:13 #75
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_82095111
    quote:
    Op zondag 30 mei 2010 11:07 schreef RSH11 het volgende:
    Had je liever zoiets gezien? Of nog meer zoals het klassieke kostuum?
    Dat lijkt er meer op.
    Maar ik wacht met m'n oordeel tot ik de eerste beelden zie van de film en hoe het pak er echt uit komt te zien.
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 2 juni 2010 @ 09:52:12 #76
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_82224163
    quote:
    It’s somewhat difficult to get excited by news that somebody other than you has seen Steve Rogers’ costume from The First Avenger: Captain America, but with filming set to begin at the end of this month and official photos likely a while away from release, we’ll take what we can get for the time being. Apparently, Mike Sampson at JoBlo was lucky enough to catch a glimpse of the star-spangled uniform, and while he can’t share the photo with readers quite yet, he’s more than happy to discuss the particulars.

Sampson writes:

The first thing I noticed is that the trademark wings that flank the side of Cap’s hood are gone. In fact the “hood” is gone entirely. In its place is a more traditional M1 Army helmet though this helmet does come over the eyes to give Cap a traditional “domino mask” look. Still present is the white “A” in the middle of the hat (nothing fancy, this is the traditional font), though like the rest of the costume, the blue of the helmet is much more muted than the blue in the comic costume. A thick black strap comes down over the ears and connects under the chin. …

On his chest still lies the white star though it’s not as prominent as the comic version. The costume is still split horizontally through the middle with blue on top and red and white stripes on the bottom. But instead of stripes, it’s actually just a white base with two red utility straps acting as stripes. These straps affix to a metal loop at the midpoint of the chest and a black strap extends up to the shoulders from that point.

Additionally, Sampson notes that the suit’s fabric is more akin to the leather of the X-Men costumes than the scaled look of Tobey Maguire’s Spider-Man costume. As a whole, the suit is described as having “a practical WWII military look to it with some of the obvious Captain America flourishes that we would expect.” Overall, Sampson said he was “pretty impressed” with the design, and has hinted that three fan art submissions are actually rather close to nailing the official design.

It’s probably best to hold out judgment until we’ve seen the actual thing for ourselves, but assuming that Sampson’s description is accurate, how does the Cap costume sound to you?
    http://www.spinoffonline.com/2010/06/01/close-your-eyes-and-imagine-the-captain-america-costume/
    Nothing lasts forever but the certainty of change
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 2 juni 2010 @ 09:54:28 #77
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_82224221
    oh wacht. dat is dus blijkbaar toch geen officiele foto.
    pi_82224518
    Nee, ik dacht ook al dat dat een officiele foto was toen ik dat nieuwsbericht gister last

Hier zijn wat fan schetsjes die in de buurt schijnen te komen: http://www.joblo.com/index.php?id=32378
      woensdag 2 juni 2010 @ 12:02:53 #79
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_82228755
    Ziet er netjes uit.
      woensdag 2 juni 2010 @ 20:47:34 #80
    268260 Dr.Mikey
    Games Crew van het jaar 2013
    pi_82253316
    En de outfit is bekend !
    SPOILER
    They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
    "WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
    R.I.P DTS.
      woensdag 2 juni 2010 @ 21:04:01 #81
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_82254178
    comment op spoiler
    SPOILER
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 2 juni 2010 @ 21:57:37 #82
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_82257324
    Niks meer aan doen.
    pi_82257566
    Dat pak is zo slecht nog niet
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 2 juni 2010 @ 23:29:59 #84
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_82263079
    ziet er goed uit, en is duidelijk geinspireerd door de Ultimates versie (uit z'n begin, in de oorlog).
    pi_82278730
    ben benieuwd hoe dit uiteindelijk uit gaat pakken. In de tekenfilms vond ik Captain America altijd wel vermakelijk. Hugo Weaving als de Red Skull is natuurlijk een gouden zet
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 5 juni 2010 @ 17:19:39 #86
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_82370081
    Neal McDonough (Minority Report, Desperate Housewives) is in gesprek voor de rol van ‘Howling Commando’ Dum Dum Dugan in Joe Johnstons Captain America: The First Avenger. Mocht de rol inderdaad naar hem gaan, dan vecht McDonough in 2012 hoogstwaarschijnlijk ook zij aan zij met Samuel L. Jackson in Nick Fury. Wellicht is er zelfs wel een rolletje voor hem weggelegd in The Avengers. Dit hangt er natuurlijk wel van af hoe het met de Howling Commandos afloopt in Captain America.

Hieronder een stukje over het personage Dugan van Marvel Wikia:

During World War II, while working as a circus strongman, Dugan helps Nick Fury and Sam Sawyer escape the Nazis during a mission. Dugan later joins the British Army, and when Sawyer is charged with creating Fury’s First Attack Squad, also known as the Howling Commandos, Sawyer invites Dugan to become second in command. His exceptional strength saves the day in several of his adventures with the group. During his time with the Howlers Dugan became skilled on all Allied small weapons and gained experience in all forms of hand to hand combat, especially Judo. With his trademark derby, Dum Dum frequently struck fear into the Nazi and Japanese enemies in mission after mission. Such were the Howling Commandos feared by the Third Reich, a counter squad of elite fighters, the Blitzkrieg Squad was formed, and among their number, bar room brawler Siegfried, whose story of defeating six men with his bare hands made it to the ears of Von Strucker, was chosen to stand against Dum Dum Dugan.

Filmtotaal
    pi_82388784
    Neal McDonough heeft wel echt zo'n Dum Dum Dugan hoofd
      maandag 7 juni 2010 @ 23:10:04 #88
    67640 SaintOfKillers
    pi_82473129
    Stanley Tucci doet mee als de wetenschapper/dokter/dinges die het supersoldier serum heeft ontwikkeld wat Steve Rogers Captain America heeft gemaakt.
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 8 juni 2010 @ 08:32:40 #89
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_82481323
    Hij dus, aangezien hij me werkelijk niks zegt...
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 10 juni 2010 @ 18:22:34 #90
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_82628762
    Officieel Capt America logo

donderdag 10 juni 2010 @ 18:31:09 #91
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_82629122
    kan Stan Lee mooi als Nazi officier figureren
      vrijdag 11 juni 2010 @ 12:39:06 #92
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_82660201
    Ik vind Captain America nooit zo boeiend, maar ben wel benieuwd naar deze film
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
    pi_82667252
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 12:39 schreef Komakie het volgende:
    Ik vind Captain America nooit zo boeiend, maar ben wel benieuwd naar deze film
    Idd

Ik kom uit de spiderman, X-men en Iron man tijd dus dat zal het hem wel zijn.
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 11 juni 2010 @ 15:01:07 #94
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_82667334
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik Thor interessanter vind dan deze.
    Maar dit gaat wel een bioscoopbezoekje worden.
      Redactie Games vrijdag 11 juni 2010 @ 15:05:10 #95
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_82667537
    Chris Evans als Captain America? Hoe gaat ie de rol van Johnny Storm uit F4 I en II eraf shaken? Dat waren toch echt wel dramatische Marvel-verfilmingen. Of gaan ze er gewoon vanuit dat niemand die film gezien hebben en em nu maar posteren als een stoere mooiboy
    How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
    pi_82667947
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 15:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
    Chris Evans als Captain America? Hoe gaat ie de rol van Johnny Storm uit F4 I en II eraf shaken? Dat waren toch echt wel dramatische Marvel-verfilmingen. Of gaan ze er gewoon vanuit dat niemand die film gezien hebben en em nu maar posteren als een stoere mooiboy
    Hij kan wel acteren hoor, ik heb films gezein waar hij gewoon goed speelt. Alleen in F4 was iedereen en alles gewoon slecht.
      Redactie Games vrijdag 11 juni 2010 @ 15:20:57 #97
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_82668341
    Ik heb Push gezien, vond ik ook geen geweldige film eerlijk gezegd..
    Maar het ging me niet eens om het acteren van Chris Evans, puur om het feit dat ie al een Marvel-rolletje heeft vervuld. Dan is ie de ene keer Johnny Storm en een paar jaar later Steve Rogers/Captain America?
    How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
    pi_82668435
    Dat zul je in de toekomst nog wel vaker gaan zien met al die comic verfilmingen wat eraan gaan komen.

Maar ik begrijp je punt.
    pi_82672019
    Ryan Reynolds wordt Deadpool en Green Latern. Dat gaat ook vreemd worden.

OT: Als Chris Evans heel serieus gaat spelen en niet dat playboy-achtige, dan kan ik me er denk ik wel overeen zetten.
      zaterdag 12 juni 2010 @ 21:25:36 #100
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_82721439
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 15:13 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Hij kan wel acteren hoor, ik heb films gezein waar hij gewoon goed speelt. Alleen in F4 was iedereen en alles gewoon slecht.
    Ja, zelfs Ioan Gruffudd was daar niet zo goed .

Nou ja, we zien het wel. Ben toch heel benieuwd! .
    Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
    "The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
    There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
      zondag 13 juni 2010 @ 23:11:38 #101
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_82767406
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 14:59 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Idd

Ik kom uit de spiderman, X-men en Iron man tijd dus dat zal het hem wel zijn.
    Iron Man had ik voor de films niet veel van mee gekregen, maar Spidey en X-men wel. Hoewel ik die verfilmingen niet echt supervet vindt. Ze zijn ok, maar Iron Man en Batman vind ik bijvoorbeeld veel gaver.

Gezien de Iron Man films en dat Captain America dezelfde kant op moet (ze komen uiteindelijk in dezelfde film) hoop ik dat het een vergelijkbaar goede film wordt
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 2 juli 2010 @ 14:42:06 #102
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_83571250
    Update

Baron Zemo is mogelijk de nieuwste toevoeging op het lijstje villains in Joe Johnstons Captain America: The First Avenger. Dit is één van de personages dat te zien is in de Marvel comics, voor het eerst in 1964 in The Avengers #4. Hij staat bekend als Dr. Heinrich Zemo, één van de beste onderzoekers van de Nazi-partij, waar allerlei soorten wapens worden ontwikkeld voor het afslachten van talloze onschuldigen. Hij vond uiteindelijk een goede tegenstander in Captain America en de Howling Commandos. Ondanks zijn vele nederlagen ging hij rustig door met zijn massavernietigingswapens.

Het gerucht komt van een artiest die een blik heeft kunnen werpen op de conceptplaatjes van de film, waar schijnbaar uit op te maken was dat Zemo één van de voornaamste vijanden zal zijn.

Eerder werd al bekend dat Chris Evans de hoofdrol van Captain America zal gaan vertolken en zijn love interest zal worden gespeeld door Hayley Atwell. Ook de bad guy, Red Skull, is al gecast in de persoon van Hugo Weaving. De film zal zich concentreren op de ontstaansgeschiedenis van Captain America, die tot leven komt nadat soldaat Steve Rogers participeert in een geheimzinnig experiment. De film is vanaf 21 juli 2011 in de Nederlandse bioscopen te zien.

Bron: Filmtotaal
      vrijdag 2 juli 2010 @ 14:48:43 #103
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_83571533

Baron Zemo: Yes, Cobra Commander took his casual wear from me, the shitface
    Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 2 juli 2010 @ 14:51:20 #104
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_83571652
      vrijdag 2 juli 2010 @ 14:53:00 #105
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_83571720
    Zemo is een goede keuze in deze films aangezien hij de reden is dat Captain America in het ijs bevroren raakte. Waar hij dan mooi in de Avengersfilm kan worden gevonden, zoals de originele comics.
    pi_83572270
    ik wil niet veel zeggen maar er is duidelijk een gebrek aan echt filmfantasie want je ziet alleen maar reruns en comics boeken die worden nagemaakt.
    Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
    13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
    Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
    Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
      vrijdag 2 juli 2010 @ 15:07:55 #107
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_83572364
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 15:05 schreef rubje het volgende:
    ik wil niet veel zeggen maar er is duidelijk een gebrek aan echt filmfantasie want je ziet alleen maar reruns en comics boeken die worden nagemaakt.
    gelukkig wel!

Al is Iron man niet echt naar een specifieke comic. Alleen in ghele grote lijnen. En Hulk ook. En Spider-Man ook. ennn....
      vrijdag 2 juli 2010 @ 15:47:49 #108
    67640 SaintOfKillers
    pi_83573903
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 15:05 schreef rubje het volgende:

Dat er teveel remakes, sequels en volledige reboots van franchises gebeuren, klopt, maar dat elke nieuwe comicverfilming dan meteen ook een gebrek aan fantasie is.... sommige van de grootste films uit de filmgeschiedenis zijn boekverfilmingen, is dat dan ook gebrek aan fantasie?
      vrijdag 2 juli 2010 @ 15:51:42 #109
    268260 Dr.Mikey
    pi_83574039
    Wordt hier niet meer bedoelt dat zowel de Hulk, Spider-man als X-men een reboot krijgen zo vlak na het eindigen van de vorige reeks ?
    R.I.P DTS.
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 2 juli 2010 @ 15:56:36 #110
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_83574262
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
    Wordt hier niet meer bedoelt dat zowel de Hulk, Spider-man als X-men een reboot krijgen zo vlak na het eindigen van de vorige reeks ?

Welke reeks heeft de Hulk gehad dan?
    Daarbij krijgen de X-men geen reboot.
    Aangezien de nieuwe film over de begin jaren gaat.
    Zelfde geldt eigenlijk ook voor Spidey.
      vrijdag 2 juli 2010 @ 16:01:46 #111
    268260 Dr.Mikey
    pi_83574442
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 15:56 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Welke reeks heeft de Hulk gehad dan?
    Daarbij krijgen de X-men geen reboot.
    Aangezien de nieuwe film over de begin jaren gaat.
    Zelfde geldt eigenlijk ook voor Spidey.
    De hulk had in 2005 ofzo een film en vorige jaar weer compleet met andere acteurs etc.
    X-men begint ook gewoon opnieuw het verschil is dat ze er new voor zetten.
    Spider-man 1 ging ook al over het begin..
    R.I.P DTS.
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 2 juli 2010 @ 16:54:57 #112
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_83576796
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

De hulk had in 2005 ofzo een film en vorige jaar weer compleet met andere acteurs etc.
    X-men begint ook gewoon opnieuw het verschil is dat ze er new voor zetten.
    Spider-man 1 ging ook al over het begin..
    1 film is geen reeks.

Maar goed, dat is offtopic hier.
    pi_84297381
    pi_84322940
    Captain America: The First Avenger director Joe Johnston told the Los Angeles Times the screen version of the hero will be true to his roots up to a certain point.

"We're sort of putting a slightly different spin on Steve Rogers," said Joe Johnston, "He's a guy that wants to serve his country but he's not a flag-waver. We're reinterpretating sort of what the comic book version of Steve Rogers was."

"He wants to serve his country, but he's not this sort of jingoistic American flag-waver," Johnston added. "He's just a good person. We make a point of that in the script: Don't change who you are once you go from Steve Rogers to this super-soldier, you have to stay who you are inside, that's really what's important more than your strength and everything. It'll be interesting and fun to put a different spin on the character and one that the fans are really going to appreciate."
      woensdag 21 juli 2010 @ 18:28:14 #115
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_84323507
    In de comics wordt hij toch afgewezen voor normale dienst door een fysiek defect? Beetje onnodig om dat te veranderen denk ik...
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 21 juli 2010 @ 18:31:27 #116
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_84323590
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 18:28 schreef One_conundrum het volgende:
    In de comics wordt hij toch afgewezen voor normale dienst door een fysiek defect? Beetje onnodig om dat te veranderen denk ik...

Er wordt zoveel veranderd voor films.
    Een zwarte Nick Fury bv.
      woensdag 21 juli 2010 @ 18:48:39 #117
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_84324113
    Die bestond bij de Avengers ook al toch? Las ik nooit trouwens, maar hij The Ultimates is hij duidelijk gebaseerd op Jackson
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 juli 2010 @ 18:58:50 #118
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_84324456
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 18:31 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Er wordt zoveel veranderd voor films.
    Een zwarte Nick Fury bv.
    helaas, Nick Fury was al zwart voordat hij in de films kwam. En hij leek al op Samuel L Jackson voordat die die rol aanvaardde.
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 21 juli 2010 @ 19:02:37 #119
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_84324595
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 18:58 schreef Tokus het volgende:

[..]

helaas, Nick Fury was al zwart voordat hij in de films kwam. En hij leek al op Samuel L Jackson voordat die die rol aanvaardde.

Ultimate Nick Fury
    Main article: Ultimate Nick Fury

In the Ultimate Marvel Universe, General Nick Fury is African American, with his look and personality tailored after actor Samuel L. Jackson. This was done with the actor's explicit permission.[35] Jackson also played Nick Fury in the 2008 film Iron Man (appearing in a post-credits scene) and reprised the role in the sequel.[36]
    http://en.wikipedia.org/wiki/Nick_Fury#Ultimate_Nick_Fury
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 juli 2010 @ 19:05:51 #120
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_84324710
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 19:02 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ultimate Nick Fury
    Main article: Ultimate Nick Fury

In the Ultimate Marvel Universe, General Nick Fury is African American, with his look and personality tailored after actor Samuel L. Jackson. This was done with the actor's explicit permission.[35] Jackson also played Nick Fury in the 2008 film Iron Man (appearing in a post-credits scene) and reprised the role in the sequel.[36]
    http://en.wikipedia.org/wiki/Nick_Fury#Ultimate_Nick_Fury
    ja, dat heb je correct, echter stamt de Ultimate versie van Nick Fury van enkele jaren voordat Jackson de rol als Nick Fury accepteerde.
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 21 juli 2010 @ 19:08:06 #121
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_84324784
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 19:05 schreef Tokus het volgende:

[..]

ja, dat heb je correct, echter stamt de Ultimate versie van Nick Fury van enkele jaren voordat Jackson de rol als Nick Fury accepteerde.

Ik ga er van uit dat ze dat niet zo maar gedaan hebben, die verandering en specifiek naar hem.
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 juli 2010 @ 19:13:50 #122
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_84324960
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 19:08 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ik ga er van uit dat ze dat niet zo maar gedaan hebben, die verandering en specifiek naar hem.
    dat was omdat Nick Fury een no bullshit vent zonder angst moet zijn. Iets wat Jackson vaak in films is. Toen ze hem opnieuw aan het designen waren voor de Ultimate comics vonden ze dat hij zo'n soort figuur moest zijn. en toen kwamen ze met het idee om hem dan ook op Jackson te laten lijken.
    En dat was zo rond het jaar 2000, en pas zo rond 2004 begon de film echt op gang te komen.
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 21 juli 2010 @ 19:22:34 #123
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_84325217
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 19:13 schreef Tokus het volgende:

[..]

dat was omdat Nick Fury een no bullshit vent zonder angst moet zijn. Iets wat Jackson vaak in films is. Toen ze hem opnieuw aan het designen waren voor de Ultimate comics vonden ze dat hij zo'n soort figuur moest zijn. en toen kwamen ze met het idee om hem dan ook op Jackson te laten lijken.
    En dat was zo rond het jaar 2000, en pas zo rond 2004 begon de film echt op gang te komen.

Ah ok.

Zo hebben ze ook het begin verhaal veranderd van de Hulk.
    In ieder geval met de laatste.
    Geen idee of dat door/voor de film is gedaan of ook al voor een comic.
    pi_84339830
    After unleashing images for Captain America: The First Avenger (view here) and Thor (view here), Marvel Studios has now also brought online the official sites for the films which you can check out at CaptainAmerica.Marvel.com and Thor.Marvel.com!
    For now it's mostly the logos for both films on the sites, but maybe we'll see additional things after the Comic-Con presentation on Saturday evening in Hall H.
      donderdag 22 juli 2010 @ 10:28:02 #125
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_84347102
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 18:08 schreef luffyd het volgende:
    Captain America: The First Avenger director Joe Johnston told the Los Angeles Times the screen version of the hero will be true to his roots up to a certain point.

"We're sort of putting a slightly different spin on Steve Rogers," said Joe Johnston, "He's a guy that wants to serve his country but he's not a flag-waver. We're reinterpretating sort of what the comic book version of Steve Rogers was."

"He wants to serve his country, but he's not this sort of jingoistic American flag-waver," Johnston added. "He's just a good person. We make a point of that in the script: Don't change who you are once you go from Steve Rogers to this super-soldier, you have to stay who you are inside, that's really what's important more than your strength and everything. It'll be interesting and fun to put a different spin on the character and one that the fans are really going to appreciate."
    De orginele "geboorte" van CA:
    quote:
    Steve Rogers werd geboren gedurende de Grote Depressie in New York. Zijn vader kwam om toen Steve zelf nog een kind was, en zijn moeder toen hij een tiener was. In 1940 probeerde Steve, geschokt van het nieuws over de opkomst van de Nazi’s in Europa, dienst te nemen in het Amerikaanse leger. Vanwege zijn zwakheid en het feit dat hij veel ziek was werd hij geweigerd. Een legerofficier, Generaal Chester Phillips, bood Steve toen de kans om alsnog zijn land te dienen door deel te nemen aan een geheim militair project genaamd “Operation Rebirth”. Steve ging akkoord en werd naar een geheim laboratorium in Washington gebracht waar hij werd voorgesteld aan Dr. Abraham Erskine (codenaam: Prof. Reinstein), de uitvinder van het zogenaamde “Super Soldaten serum”. Een nieuw militair wapen dat mensen kon veranderen in perfecte soldaten.

Na weken van testen kreeg Steve het serum toegediend en werd blootgesteld aan “Vita-straling”, een speciaal soort straling die het effect van het serum op het lichaam versterkte. Steve kwam weer uit de Vita-stralings kamer tevoorschijn met een lichaam dat zo perfect kon zijn als voor een mens mogelijk is. Echter: een nazi-spion had het hele project gezien en vermoordde Dr. Erskine kort nadat Steve zijn verandering had kunnen ondergaan. Omdat Dr. Erskine de experimentele formule nog niet op papier had gezet bleef Steve de enige Super Soldaat.
    Kortom, het verhaal is niet zo heel veel aangepast. Alleen het gedeelte dat hij eerst geweigerd wordt is eruit gelaten.
    Dan nog vind ik de versie van de film zo verschrikkelijk Hollywood en idealistisch. Dat terwijl het orginele begin van CA al relatief zoet is.

Je moet de origine van dit soort karakters niet aanpassen. Dat doet het nooit echt goed.
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 4 augustus 2010 @ 19:45:50 #127
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_84865067
    21 juli 2011 komt 'ie uit: Captain America: The First Avenger, een van de eerste films die op moet bouwen naar Marvel's grote superheldenverzamelfilm The Avengers. Alle ins en outs van die laatste film zijn hier te vinden. De opnames van Captain America moeten binnenkort al beginnen, wil men de releasedatum halen. Daarvoor zijn natuurlijk locaties nodig, die nu bekend zijn.

America's First Avenger will battle his foes on the streets of Manchester and Liverpool during filming on the big-budget superhero film.

Manchester's Northern Quarter is to be transformed into 1940s New York for a dramatic car chase in Captain America: The First Avenger.

Producers chose the Northern Quarter to recreate New York because of its towering buildings and pre-war architecture.

The location was organised through the Vision+Media film office, based at Mediacity in Salford Quays, which brought the big budget production of Sherlock Holmes to Manchester and Liverpool.

Susan Williams, drama liaison manager, said the company was approached by the studio, which is also behind the successful Spider Man and Hulk films, in February.

"We suggested the area to Marvel as its wide streets, towering buildings and pre-war architecture will make the perfect 1940s New York."

Residents, local businesses and Manchester City Council have all been consulted about the production, which will last about two weeks from mid September.

Details of scenes due to be filmed at Liverpool's Stanley Dock are yet to be finalised.

Captain America volgt het ontstaansverhaal van - goh - Captain America. De film laat zien hoe Steve Rogers wordt afgekeurd door het leger, waarna hij zijn medewerking geeft aan een supergeheim wetenschappelijk experiment, dat hem uiteindelijk verandert in Captain America, de eerste Avenger.

Bron: Filmtotaal.nl
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 18 augustus 2010 @ 18:26:18 #128
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_85445076
    Eerste foto's set Capt. America.

donderdag 19 augustus 2010 @ 09:52:41 #129
    122987 japzooi
    Whining Pirate of Tortuga
    pi_85463963
    quote:
    Op woensdag 4 augustus 2010 19:45 schreef Netsplitter het volgende:
    21 juli 2011 komt 'ie uit: Captain America: The First Avenger, een van de eerste films die op moet bouwen naar Marvel's grote superheldenverzamelfilm The Avengers. Alle ins en outs van die laatste film zijn hier te vinden. De opnames van Captain America moeten binnenkort al beginnen, wil men de releasedatum halen. Daarvoor zijn natuurlijk locaties nodig, die nu bekend zijn.

....

Bron: Filmtotaal.nl
    Dan mogen ze wel gaan opschieten om die datum te halen. Volgens mij waren ze voor Thor al een tijdje aan het filmen (begin februari?) om de release datum van 4 mei te halen (vanaf filmen tot release dus meer dan een jaar). Nu zitten we al bijn op eind augustus en hebben ze dus nog minder dan een jaar (en ja, ik snap dat ze al een tijd bezig zijn met pre-productie en cg graphics). Daar komt bij dat Captain America een 'period piece' is: het speelt zich grotendeels af in de jaren 40. Dat betekend dat die film veel zwaarder op de sets hangt (kost meer tijd en geld). We gaan het meemaken...

Plus:

Is het het niet de op één na laatste film vóór de grote superheldenverzamelfilm The Avengers? Ironman 1 en 2 en volgend jaar eerst Thor en dan pas Captain America, toch?
    "God is a kid with an antfarm..."
    "King Kong ain't got shit on me!!"
    pi_85479198

Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:04:33 #131
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_85657375
    Nieuwe pics. *O*

vrijdag 10 september 2010 @ 12:17:01 #132
    122987 japzooi
    pi_86273618
    Wat nieuwe pics:

Ik hoop dat Chris Evans er beter in het pak uitziet dan deze stuntman -O-
    pi_86274354
    Die Hydra motoren lijken wel van plasic
    pi_86275454
    ach beetje belichten en wat effects eroverheen gooien en het lijkt net echt ;)
    pi_86284474
    Dat pak zal er straks toch wel beter uitzien lijkt me :D
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 10 september 2010 @ 17:28:20 #136
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_86284600
    Cool. :D
      vrijdag 10 september 2010 @ 17:46:34 #137
    67640 SaintOfKillers
    pi_86285304
    quote:
    Op vrijdag 10 september 2010 12:17 schreef japzooi het volgende:

Ik hoop dat Chris Evans er beter in het pak uitziet dan deze stuntman -O-
    Ik mag het hopen. Dit is een pakje waarmee de doorsnee Comic-Con nerd wordt uitgelachen.
      vrijdag 14 januari 2011 @ 21:20:25 #141
    67640 SaintOfKillers
    pi_91338201

Mja.
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 14 januari 2011 @ 21:25:57 #142
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_91338585
    Ik wacht de trailer af voor ik een oordeel ga geven. :7
      vrijdag 14 januari 2011 @ 22:07:03 #143
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_91341395
    ...slechter dan Thor zal het toch niet worden..... toch!? TOCH!?!?
      zaterdag 15 januari 2011 @ 11:03:09 #144
    9689 RedGuy
    I'll Smash Glasses
    pi_91358940
    Je moet natuurlijk bedenken dat het pak van Cap een stuk minder fraai was in de jaren '40 dan wanneer hij ontdooid is en The Avengers opricht.
    The Most Incredible, Baby
      zaterdag 15 januari 2011 @ 11:38:40 #145
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_91359963
    quote:
    7s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 11:03 schreef RedGuy het volgende:
    Je moet natuurlijk bedenken dat het pak van Cap een stuk minder fraai was in de jaren '40 dan wanneer hij ontdooid is en The Avengers opricht.
    We zien inderdaad vooral zijn WO II kostuum.
      zaterdag 15 januari 2011 @ 20:25:07 #146
    268260 Dr.Mikey
    pi_91380098
    quote:
    1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 22:07 schreef Yi-Long het volgende:
    ...slechter dan Thor zal het toch niet worden..... toch!? TOCH!?!?
    Waar baseer je dat op heb je Thor al gezien ?
    R.I.P DTS.
      zaterdag 15 januari 2011 @ 20:26:20 #147
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_91380165
    quote:
    2s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op heb je Thor al gezien ?
    De trailer was al ongelooflijk waardeloos, en ik neem aan dat ze daar niet de slechtste stukjes in stoppen...
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 15 januari 2011 @ 20:28:13 #148
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_91380248
    quote:
    1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 20:26 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

De trailer was al ongelooflijk waardeloos, en ik neem aan dat ze daar niet de slechtste stukjes in stoppen...
    Vond de trailer wel vermakelijk. :D
      zaterdag 15 januari 2011 @ 20:31:10 #149
    67640 SaintOfKillers
    pi_91380393
    quote:
    7s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 11:03 schreef RedGuy het volgende:
    Dan verandert weinig aan de suffe look van die figuren op de achtergrond. Dat lijken wel versies van Snake Eyes uit G.I. Joe waarvan Stephen Sommers zei "Nee, laat me niet lachen, gooi maar weg."
      zaterdag 15 januari 2011 @ 21:04:52 #150
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_91382155
    quote:
    1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 20:28 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Vond de trailer wel vermakelijk. :D
    Nu vind ik Thor sowieso totaal niet interressant als marvel-personage, dus dat zal er ook mee te maken hebben, maar dan hebben ze ook nog zo'n Thijs Romer look-a-like in de hoofdrol... :N

Nee, ik vond het echt helemaal niks die trailer en die film lijkt me ook echt niks.

Cap America kan leuk worden, als het waar is dat de eerste film zich eigenlijk vrijwel geheel in de 2de w.o. afspeelt...
      woensdag 19 januari 2011 @ 11:33:09 #151
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_91554515
    er is ook al een plaatje van een rennende Cap.

Is er trouwens ook een x men first class topic? Daarvan zag ik ook al een groepsfoto..
      donderdag 20 januari 2011 @ 14:23:46 #152
    122987 japzooi
    pi_91611715
    Wat pics van Empire:

old school Cap

Hugo Weaving als Red Skull. Pre-red skull.

Cap rent!!

donderdag 20 januari 2011 @ 15:23:05 #153
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_91614290
    die eerste is mooi. Lekker sfeertje als Band of B
    pi_91617934
    ik heb hier wel een goed gevoel over
      donderdag 20 januari 2011 @ 17:59:14 #155
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_91621401
    Die laatste twee stemmen me weer optimistisch over de film.
      donderdag 20 januari 2011 @ 19:20:16 #156
    268260 Dr.Mikey
    pi_91624971
    Ik hoop echt dat het van het niveau Iron-Man gaat zijn.
    Thor en X-men heb ik wat dat betreft een slechter gevoel bij.
    R.I.P DTS.
      donderdag 20 januari 2011 @ 21:59:31 #157
    45563 Djaser
    Holy monk yorp
    pi_91634525
    Het ziet er allemaal zo fout uit dat het misschien nog wel verrassend gaaf wordt.
      donderdag 3 februari 2011 @ 21:32:02 #158
    67640 SaintOfKillers
    pi_92294954
    pi_92296503
    ^O^
      donderdag 3 februari 2011 @ 22:09:47 #160
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_92297524
    quote:
    1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:59 schreef Djaser het volgende:
    Het ziet er allemaal zo fout uit dat het misschien nog wel verrassend gaaf wordt.
    Ach een beetje CGI er overheen en het ziet er allemaal dik uit ;)
      vrijdag 4 februari 2011 @ 20:26:37 #161
    67640 SaintOfKillers
    pi_92341173
      FOK!fotograaf vrijdag 4 februari 2011 @ 20:43:42 #162
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_92342157
    Nice!
    ,,/
      zaterdag 5 februari 2011 @ 10:03:07 #163
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_92362425
    Er waren ook al 2 Bucky foto's te zien.
    pi_92362622
    Grapig dit :Y

Er is dit jaar en volgendjaar echt een stormloop aan nieuwe superhelden films van Marvel maar ook DC :)

oa:
    quote:
    19 upcoming superhero movies you need to know about
    Ever since Spider-Man came out in 2002 and set all kinds of records for making money, the movie industry has gone crazy for superheros. Eight years on, they just keep on coming. We've had some great ones (Iron Man, The Dark Knight) along with some not-so-good ones (Wolverine, Fantastic Four).

Over the next three years we're going to have the chance to see more than a dozen superhero films, mostly from Marvel and DC, but also a few others. To help keep track of it all we've created this handy guide to the 19 most notable titles that are supposed to come out (some more tentatively than others) through 2013.

Title: Ant-Man
    Who's involved: Edgar Wright is directing and Joe Cornish is writing the screenplay
    What it is: Adaptation of the Marvel comic
    Notes: Scott Pilgrim vs. The World is proof that Wright is capable of making a solid film. The real question is, is he capable of making a film that people will actually go see? Ant-Man also isn't the first character who leaps to mind when we think "We want to see a movie about a superhero!" But, conversely, that's actually why we're interested in it.
    Release Date: Tentatively 2012

Title: The Avengers
    Who's involved: Samuel L. Jackson as Nick Fury, Robert Downey Jr. as Tony Stark, Clark Gregg as Agent Coulson, Scarlett Johansson as Black Widow, Chris Hemsworth as Thor, Chris Evans as Captain America, Jeremy Renner as Hawkeye, Mark Ruffalo as the Incredible Hulk. Joss Whedon has finally made it official as director.
    Notes: The buzz is getting higher and higher for Avengers, which will be preceded by a bunch of movies featuring the individual heroes first. It's going to be a completely massive spectacle, good or bad, and is an automatic must-see.
    Release Date: May 4, 2012

Title: Untitled Batman 3 Project
    Who's involved: Christian Bale, Morgan Freeman, Gary Oldman and Michael Caine will all be back, as will Chris Nolan.
    What it is: Last film in the trilogy
    Notes: We all know that The Dark Knight was the most successful comic-book movie ever made (so far), so this is another must-see film. So far Nolan has done right by Batman, and even though this one won't have Heath Ledger it should still be pretty awesome.
    Release Date: July 20, 2012

Title: Captain America: The First Avenger
    Who's involved: Chris Evans, Samuel L. Jackson, Hugo Weaving, Stanley Tucci, Tommy Lee Jones. Joe Johnston will direct.
    Notes: Evans is already well versed in playing a superhero, starring in the Fantastic Four movies. Though not everyone seemed to love the films, most people agreed that Evans stole the show. There's also never been a great (or particularly good) Cap film out there, and we think the frozen super soldier deserves one.
    Release Date: July 22, 2011

Title: Conan
    Who's involved: Jason Momoa is the new Conan, with Ron Perlman and Rose McGowan as his support team. Marcus Nispel (The Texas Chainsaw Massacre) is directing.
    What it is: An all-new adaptation of Robert Howard's Conan the Barbarian
    Notes: Based on the early pics, this film looks shockingly good. At least relative to what we were expecting. The script has reportedly had a lot of problems (at one point we heard they were working with only 50 "shootable" pages instead of the usual 100 or so), but supposedly those have been somewhat straightened out, so we're cautiously optimistic.
    Release Date: 2011

Title: Deadpool
    Who's involved: Ryan Reynolds. Robert Rodriguez has been discussed as the director.
    What it is: A spinoff of X-Men Origins: Wolverine
    Notes: It's not clear whether this flick will actually get made, because Reynolds is busy with The Green Lantern sequels and Rodriguez has about 37 other films on his plate right now. But the writers of Zombieland are apparently working on a script, and that's pretty promising right there.
    Release Date: Tentatively 2012

Title: Untitled Fantastic Four Reboot
    Who's involved: Some new rumors have been floating around that Sue Storm will be played by either Alice Eve or Amber Heard and that Adrien Brody and Jonathan Rhys Meyers are being considered for Reed Richards. Maybe even the legend himself Bruce Willis will show up to play the Thing.
    What it is: Reboot of the 2005 franchise
    Notes: The first two Fantastic Four movies have their fans, but overall many were disappointed by them, so why not just ignore those and start over? There is no official director, but some good names have been discussed that give us hope.
    Release Date: Tentatively 2013

Title: Ghost Rider: Spirit of Vengeance
    Who's involved: Nic Cage will return as the Ghost Rider. Eva Mendes won't be back. Producer Mike De Luca will, as will David Goyer to write the screenplay.
    What it is: Sequel to the 2007 film
    Notes: All in all, the first movie wasn't so special. Luckily, we like David Goyer and think that he can turn in a good script. Nic Cage is, well, Nic Cage, so there's that. Good if you love him, not so good if you don't. We're okay with him. Mostly.
    Release Date: Tentatively 2011

Title: The Green Hornet
    Who's involved: Seth Rogen, Christopher Waltz, Cameron Diaz, and Michel Gondry is directing.
    What it is: Movie adaptation of the 1966 TV show
    Notes: Although we really appreciate Rogen's enthusiasm for the role, we're not quite convinced that he will be able to use his famous chuckle to get him through this one. Still the, trailer looks entertaining, if not especially memorable. We'll see it.
    Release Date: Jan. 14, 2011

Title: Green Lantern
    Who's involved: Ryan Reynolds, Blake Lively, Peter Sarsgaard and Mark Strong. Martin Campbell is directing.
    What it is: Adaptation of the DC comic
    Notes: Campbell's GoldenEye was pretty sweet, right? Not sure the same can be said for Edge of Darkness, but he definitely has experience making action movies, so that's promising. And this is another one with "good buzz" coming out of Comic-Con. We're there.
    Release Date: June 17, 2011

Title: Iron Man 3
    Who's involved: So far only Robert Downey Jr. is confirmed, though the rest will follow shortly. John Favreau is back at it again.
    What it is: Third film from the 2008 franchise
    Notes: Iron Man 2 lacked some of the charm of its predecessor, but Favreau knows that and we trust him to get it back on track. Plus, it's got Downey, who's always fun to watch.
    Release Date: 2013

Title: Kick-Ass 2: Balls to the Wall
    Who's involved: Looks like the whole cast will return for numero dos. Matthew Vaughn will be back to direct.
    What it is: Sequel to 2010 film
    Notes: After being relatively well received by critics and fans (and grossing more than $90 million worldwide), Kick-Ass was destined for a sequel. Especially since the first one is going to make a reported $250 million after DVD sales. Ka-ching!
    Release Date: 2012

Title: Red Sonja
    Who's involved: Rose McGowan. A Robert Rodriguez production
    What it is: Remake of the 1985 film of the same name
    Notes:This film was originally set to be released in 2009, but due to Rodriguez's busy schedule it keeps getting delayed. Rose seems to be a bit of a muse for Rodriguez, though so if they can get the schedule thing worked out, it should be a good Rodriguez-style flick. Last update was this would follow the Conan remake, so a lot will depend on how well that does.

Title: Untitled Spider-Man Reboot
    Who's involved: Andrew Garfield has been cast as Spidey. Mark Webb of (500) Days of Summer will direct.
    What it is: Reboot of the 2002 film franchise
    Notes: We're not really sure what to say about this, as there are so many unknowns, but alongside Batman and Superman this is the hero we most want to see on the big screen again by a wide margin.
    Release Date: July 3, 2012

Title: Superman: Man of Steel
    Who's involved: All we know is that Brandon Routh is unlikely to return. Christopher Nolan is producing/writing with the help of David Goyer. The rumor mill is spreading word that Nolan's brother Jonathan will direct.
    What it is: Reboot/remake/let's pretend Superman Returns never happened
    Notes: Superman has recently had a long, troubled history as far as films go, but it seems like Chris Nolan and David Goyer are a good duo to sort things out. There's not much else to say at this point, other than fingers crossed!
    Release Date: December 2012

Title: Thor
    Who's involved: Chris Hemsworth (George Kirk in J.J. Abram's Star Trek), Natalie Portman, Anthony Hopkins and Kat Dennings, with Kenneth Branagh directing. Ashley Miller (Terminator: The Sarah Connor Chronicles, Fringe) wrote the script.
    Notes: Branagh is better known for directing Shakespeare than anything else, so a superhero film doesn't seem like an immediate match. But Thor does have Shakespearean overtones, so we don't see why this shouldn't work out well. Plus, the trailer looked very promising.
    Release Date: May 6, 2011

Title: Wanted 2
    Who's involved: James McAvoy is the sole cast member coming back so far. Timur Bekmambetov of nothing else you've probably ever heard of will return as the director.
    What it is: Sequel to 2008 film
    Notes: Angelina Jolie dropped out of this film after reading the script, so that's not good (or maybe it is if you're not a fan). But the first film turned out better than anyone had any right to expect or hope, so lightning could strike twice.
    Release Date: 2011

Title: X-Men: First Class
    Who's involved: The cast is finally nearing completion (it's so big we'll just give you the highlights), with James McAvoy as Professor Charles Xavier, Michael Fassbender as Magneto, Nicholas Hoult as Beast, Jennifer Lawrence as Mystique, Kevin Bacon as Sebastian Shaw, January Jones as Emma Frost and Oliver Platt as the Man in Black. Matthew Vaughn will direct, and Bryan Singer is returning to produce. Ashley Miller had his hand in this screenplay too.
    What it is: Reboot/prequel of original franchise
    Notes: Everyone seemed to be pretty happy with Singer's first X films, so there's no reason to believe he can't do it again. Plus, he seems to do better with ensemble casts, and this one is ensemble-rific. We'll definitely miss the original cast, but some of the new players aren't exactly shabby.
    Release Date: June 11, 2011

Title: X-Men Origins: Wolverine 2
    What it is: Hugh Jackman is the sole actor signed right now. There's also a little rumor going around that Darren Aronofsky may direct.
    Notes: Well, we all know how the first one turned out. This can't be any worse. We hope. A lot.
    Bron

Maar dit wisten jullie natuurlijk allemaal al :@

Naast Superman: Man of Steel ben ik vooral naar Wanted 2 erg nieuwschierig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Exentric90 op 05-02-2011 10:23:17 ]
    Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
    vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
      zaterdag 5 februari 2011 @ 13:03:50 #165
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_92366671
    quote:
    7s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
    [ afbeelding ]
    Mooie poster, of beter gezegd, mooie foto, want de font-keuze (en plaatsing) en logo's verneuken het een beetje.

Wat ook opvalt is het ronde schild, waar we eerder nog een plaatje zagen van zijn oude schild...
      Admin zaterdag 5 februari 2011 @ 13:06:37 #166
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_92366765
    Ik denk, ik kom even een linkje droppen, maar ik hoef jullie niks wijs te maken. :P
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      FOK!fotograaf maandag 7 februari 2011 @ 03:28:30 #168
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_92445975
    SPOILER
    Red Skull
    ,,/
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 7 februari 2011 @ 08:16:31 #169
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_92447607
    quote:
    1s.gif Op maandag 7 februari 2011 03:28 schreef -Menn0- het volgende:
    SPOILER
    Red Skull
    Die ziet er zeer cool uit. :D
      maandag 7 februari 2011 @ 09:12:52 #170
    122987 japzooi
    pi_92448540
    quote:
    16s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 10:17 schreef Exentric90 het volgende:
    Grapig dit :Y

Er is dit jaar en volgendjaar echt een stormloop aan nieuwe superhelden films van Marvel maar ook DC :)

oa:

[..]

Bron

Maar dit wisten jullie natuurlijk allemaal al :@

Naast Superman: Man of Steel ben ik vooral naar Wanted 2 erg nieuwschierig.
    Voor Red Sonja, Deadpool en Wanted 2 zou ik maar niet teveel verwachtingen hebben want de kans dat die (in de nabije toekomst) gemaakt gaan worden is niet heel groot.
      maandag 7 februari 2011 @ 10:27:15 #171
    9689 RedGuy
    I'll Smash Glasses
    pi_92450262
    Godsallejezuschristus, die TV spot ziet er goed uit!
    The Most Incredible, Baby
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 februari 2011 @ 10:34:30 #172
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_92450449
    yep, beter dan verwacht, eigenlijk.
      maandag 7 februari 2011 @ 11:06:00 #173
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_92451365
    Bruuuuuuuuut _O_
      maandag 7 februari 2011 @ 19:29:59 #174
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_92471258
    Ik wacht even een trailer af, echt onder de indruk was ik hier niet van.
      maandag 7 februari 2011 @ 20:00:28 #175
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_92472859
    We zien de Howling commando's ook nog even zeker?
      dinsdag 8 februari 2011 @ 11:35:27 #176
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_92495276
    quote:
    14s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:29 schreef Dagonet het volgende:
    Ik wacht even een trailer af, echt onder de indruk was ik hier niet van.
    Was ook niet echt onder de indruk van die tv-spot.
    pi_92495360
    Dit gaat vast vermakelijk worden _O_
      dinsdag 8 februari 2011 @ 12:23:23 #178
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_92496777
    Trailer ziet er OK uit, behalve dan de overdreven make-up/haar van dat vrouwtje dat op zijn nieuwe schild schiet.

Daarnaast zie je ook nergens in die trailer dat oude schild volgens mij... welke wel op die afbeelding van Empire staat.
      dinsdag 8 februari 2011 @ 12:57:17 #179
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_92497832
    Die dikke make-up stijl hoort wel een beetje bij de tijd natuurlijk...
      dinsdag 8 februari 2011 @ 13:00:36 #180
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_92497921
    quote:
    1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:57 schreef One_conundrum het volgende:
    Die dikke make-up stijl hoort wel een beetje bij de tijd natuurlijk...
    Mjah, wanneer je 'savonds uitgaat, maar op een legerbasis tijdens de oorlog!?
    pi_92498209
    't is een film he
      dinsdag 8 februari 2011 @ 15:10:46 #182
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_92502925
    quote:
    1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:00 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mjah, wanneer je 'savonds uitgaat, maar op een legerbasis tijdens de oorlog!?
    Misschien gaat ze daarna wel naar een gala, maar moest ze nog even snel het schild testen met Cap ;)
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 8 februari 2011 @ 15:17:19 #183
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_92503231
    quote:
    1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:23 schreef Yi-Long het volgende:
    Trailer ziet er OK uit, behalve dan de overdreven make-up/haar van dat vrouwtje dat op zijn nieuwe schild schiet.

Daarnaast zie je ook nergens in die trailer dat oude schild volgens mij... welke wel op die afbeelding van Empire staat.
    Het is een teaser he. ;)
    Dat ronde schild is iconisch natuurlijk icm Capt. America.
      woensdag 9 februari 2011 @ 10:49:28 #184
    122987 japzooi
    pi_92537341
    TV spot was echt heel goed. Ik vond vooral wel cool hoe iel en mager Chris Evans eruit zag voordat ie het soldier serum kreeg. (en erna: "I feel....taller")

En de glimps van RED SKULL!!!

Wordt wel erg tof denk ik. Vol vertrouwen.
    pi_92629366
    quote:
    1s.gif Op maandag 7 februari 2011 03:28 schreef -Menn0- het volgende:
    SPOILER
    Red Skull
    had iets 'feller' rood mogen zijn imo :)
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 maart 2011 @ 10:59:34 #186
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_93761496

Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 7 maart 2011 @ 11:02:01 #187
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_93761560
    Van het weekend weer The Incredible Hulk zitten kijken.
    De verwijzingen naar Capt America zijn geweldig. :P
      donderdag 24 maart 2011 @ 02:30:22 #189
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_94541518
    Hier is de 720p versie ;)

Ziet er goed uit. Ben blij dat ze gewoon die hele film in de 2de w.o. laten afspelen, zoals het hoort.
      donderdag 24 maart 2011 @ 02:31:55 #190
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_94541536
    Toffe trailer.
      donderdag 24 maart 2011 @ 08:51:28 #191
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_94543616
    quote:
    1s.gif Op maandag 7 februari 2011 11:06 schreef One_conundrum het volgende:
    Bruuuuuuuuut _O_
    dit
    pi_94546960
    ziet er goed uit, verhaal van captain amerika spreekt me zowiezo wel aan ^O^
      donderdag 24 maart 2011 @ 14:07:52 #193
    67640 SaintOfKillers
    pi_94553980
    Leuk, maar Thor zag er beter uit.
      vrijdag 25 maart 2011 @ 01:17:48 #194
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_94584782
    Hoe hebben ze dat gedaan met die acteur. Eerst is hij heel klein en dan ineens heel gespierd enzo. CGI of is het gewoon helemaal een andere acteur :?
      vrijdag 25 maart 2011 @ 05:12:12 #195
    23982 planethugo
    Forza Roda!
    pi_94586316
    zal wel dezelfde techniek als in black swan zijn. ziet er iig heel overtuigend uit
    pi_94586864
    Damn, ziet er gewoon eng uit, zo klein en ielig :)
    En zal idd wel gewoon andere acteur zijn waar ze Evans gezicht op geplakt hebben
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 maart 2011 @ 08:17:07 #197
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_94587073
    Denk het ook, maar ik vind zijn hoofd nogal groot op dat kleine lichaam
      vrijdag 25 maart 2011 @ 20:54:23 #198
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_94614866
    quote:
    2s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
    Leuk, maar Thor zag er beter uit.
    Absoluut niet, IMHO. Deze trailer weet me meer warm te maken voor de film dan dat die van Thor deed :Y
      woensdag 20 april 2011 @ 20:29:36 #199
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_95776460
    quote:
    AMSTERDAM - Marvel Studios is bezig met de vervolgfilms op Thor en Captain America. Dat heeft studiobaas Kevin Feige bekendgemaakt, schrijft het Britse muziektijdschrift NME.

Opmerkelijk, want zowel de eerste Thor-film als Captain America: The First Avenger moet nog in de bioscoop verschijnen.

"Thor gaat een nieuw avontuur beleven", zegt Feige over de Noorse dondergod. "En Captain America gaat de moderne wereld ontdekken in zijn eigen film".

Captain America is in werkelijkheid militair Steve Rogers, die tijdens de Tweede Wereldoorlog wordt omgebouwd tot supersoldaat. Hij wordt ingevroren om te worden ontdooid tijdens latere conflicten.

The Avengers

Beide personages keren ook terug in het superheldenepos The Avengers, waarin vrijwel alle grote superhelden van Marvel voorkomen.

Hierin zijn naast Thor en Captain America ook The Hulk (Mark Ruffalo), Iron Man (Robert Downey Jr.), Hawkeye (Jeremy Renner) en Black Widow (Scarlett Johansson) te zien. The Avengers gaat volgend jaar mei draaien.

Evans

Of Chris Evans en Chris Hemsworth ook in de vervolgfilms weer van de partij zijn, is nog niet duidelijk. Marvel lijkt echter kosten noch moeite te sparen om te zorgen dat de hoofdrollen steeds worden gespeeld door dezelfde acteurs.

Thor verschijnt op 27 april in de Nederlandse bioscopen, Captain America: The First Avenger gaat op 28 juli in première.
    http://www.nu.nl/film/249(...)krijgen-vervolg.html

Dikgedrukte is wel een dikke spoiler :') :D
    pi_95797348
    Spoiler voor de mensen die het verhaal of de tekenfilms nog nooit hebben gelezen of gezien. Want voor de kenners is het algemeen bekend :D
      donderdag 21 april 2011 @ 11:06:48 #201
    67640 SaintOfKillers
    pi_95797969
    Mja, spoiler van het type "King Kong valt van het Empire State Building". Als je je een beetje inleest, is dat één van de eerste dingen die je tegenkomt.
      donderdag 21 april 2011 @ 11:23:17 #202
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_95798527
    Uuuh, ik ben alleen bekend met de Ultimates versie, maar hij valt toch van die raket die hij probeert te stoppen? Of zijn daar ook verschillende soorten verhalen?
      donderdag 2 juni 2011 @ 17:01:55 #203
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_97624507

Admin donderdag 2 juni 2011 @ 17:04:39 #204
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_97624608
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      donderdag 2 juni 2011 @ 17:22:29 #205
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_97625142
    Lekkere rol van Tommy Lee Jones ook. Prachtig als hij dat accent zo gebruikt.
      maandag 13 juni 2011 @ 21:37:22 #206
    67640 SaintOfKillers
    pi_98132815

Limited edition poster. Deze zal dus niet in bioscopen hangen (omdat hij te mooi is of zo :? :'))
      maandag 13 juni 2011 @ 22:00:54 #207
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_98134434
    quote:
    2s.gif Op maandag 13 juni 2011 21:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
    [ afbeelding ]

Limited edition poster. Deze zal dus niet in bioscopen hangen (omdat hij te mooi is of zo :? :'))
    Het is ook een geweldige poster.
      dinsdag 14 juni 2011 @ 01:48:26 #208
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_98144609
    Best mooie poster.
    Een beetje ouderwets. Past wel bij de film denk ik :)
      Admin vrijdag 24 juni 2011 @ 09:42:32 #209
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_98594828
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_98625632
    Wat ik me nou afvraag heh, is die Chris Evans nou echt van gespierd naar skinny gegaan om vervolgens weer gespierd te worden?
    Of is dat dunne lichaam door de computer er bij gemaakt?
    Yeah bitch!
      zaterdag 25 juni 2011 @ 00:24:53 #211
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_98633020
    quote:
    0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 22:03 schreef Hippie15 het volgende:
    Wat ik me nou afvraag heh, is die Chris Evans nou echt van gespierd naar skinny gegaan om vervolgens weer gespierd te worden?
    Of is dat dunne lichaam door de computer er bij gemaakt?
    Ik neem aan dat het door de computer gedaan is. Als je hem even opzoekt op internet heeft hij aardig wat massa. Die gaat niet zomaar even weg om skinny te worden en dat train je er ook niet even weer aan.
      zaterdag 25 juni 2011 @ 09:53:09 #212
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_98638753
    Ik ga The Rocketeer maar weer eens kijken denk ik. Deze film doet me er sterk aan denken. :P.
    pi_98737319
    quote:
    Zo fout dat het tof is. Ofzo.
    No resentment ever evened out a weaker hand
      Admin woensdag 27 juli 2011 @ 09:11:49 #214
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_99992984
    Film: Captain America: The First Avenger

Hij mist diepte. Verder wel tof. :)
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      woensdag 27 juli 2011 @ 09:19:21 #215
    23982 planethugo
    Forza Roda!
    pi_99993078
    edit: nevermind. Wil hem binnenkort gaan zien, nu alleen geen tijd voor :(

[ Bericht 80% gewijzigd door planethugo op 27-07-2011 09:27:23 ]
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 juli 2011 @ 09:25:59 #216
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_99993185
    ik ben blij om te lezen dat ze alles niet compleet omgegooid hebben.
      Admin woensdag 27 juli 2011 @ 10:09:22 #217
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_99994127
    Ja, ze zijn redelijk trouw. Er is ook verhaaltechnisch een leuke reden gevonden om hem zijn originele outfit en oud schild te geven, voordat hij in het nieuwe uniform gaat vechten. :)
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_100078649
    Mooi film _O_ Alles zit goed in elkaar :Y Einde is ook mooi gemaakt ^O^
    SPOILER
    ik ben een man van weinig woorden
    pi_100181693
    Niemand anders gezien?
    pi_100182733
    Nog niet, maar lijkt me een leuke film om hier (Amerika) te ervaren. Ik hoop eind deze week :)
      maandag 1 augustus 2011 @ 10:31:50 #221
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_100185878
    Zaterdag naar Cap Am geweest, ik vond hem best OK eigenlijk. Niet supergrandioos, maar daar is het ook gewoon een te brave held voor. Tijdsbeeld was leuk gedaan, art direction was subliem, ontwikkeling naar de held leuk uitgebeeld
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_100230693
    Ik ga hem waarschijnlijk dit weekend zien. :)
    Zijn er nog films die ik van te voren gezien moet hebben qua tijdslijn?
      Moderator dinsdag 2 augustus 2011 @ 13:40:10 #223
    1212 crew  Mike
    Excellent!
    pi_100230717
    quote:
    0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 13:39 schreef Operc het volgende:
    De film heet niet voor niks 'The First Avenger'...dit is dus de eerste in de tijdslijn. ;)
    In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
    pi_100231318
    quote:
    0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 13:40 schreef Mike het volgende:

[..]

De film heet niet voor niks 'The First Avenger'...dit is dus de eerste in de tijdslijn. ;)
    Ik wist niet of de Hulk films van een paar jaar terug er nog toe deden etc. :)
    Maar bedankt :)
      dinsdag 2 augustus 2011 @ 13:59:23 #225
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_100231354
    de laatste hulk wel.
      Admin dinsdag 2 augustus 2011 @ 14:07:25 #226
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_100231662
    quote:
    0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 13:39 schreef Operc het volgende:
    Het hoeft niet, maar is wel leuk:
    Iron Man
    The Incredible Hulk
    Iron Man 2
    Thor
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      dinsdag 2 augustus 2011 @ 19:10:37 #227
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_100242046
    Ik vond het een vrij zwakke film, gewoon wel aardig om naar te kijken. Misschien omdat ik niet echt bekend ben met de bronverhalen, maar dat was ik met Iron Man 2 ook niet, en die vond ik stukken beter.
    "Atb is lief, groetjes Peri."
      dinsdag 2 augustus 2011 @ 19:17:30 #228
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_100242215
    quote:
    0s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 01:17 schreef Komakie het volgende:
    Hoe hebben ze dat gedaan met die acteur. Eerst is hij heel klein en dan ineens heel gespierd enzo. CGI of is het gewoon helemaal een andere acteur :?
    Dat vond ik erg goed gedaan, zag er goed uit.
    "Atb is lief, groetjes Peri."
      dinsdag 2 augustus 2011 @ 22:50:54 #229
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_100251541
    Vanavond gezien en hier kan ik me wel in vinden

quote:
    11s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 19:10 schreef Steve het volgende:
    Ik vond het een vrij zwakke film, gewoon wel aardig om naar te kijken. Misschien omdat ik niet echt bekend ben met de bronverhalen, maar dat was ik met Iron Man 2 ook niet, en die vond ik stukken beter.
    Vooral in dat eerste gedeelte. Vrij matige film, gewoon wel leuk maar zeker niet meer. Kwam te vaak te soft/te kinderachtig over.
    Het feit dat het einde en het deel na de aftiteling het beste was van alles zegt genoeg. Dat einde vond ik wel tamelijk geniaal en had ik eerlijk gezegd niet zien aankomen.
    Hoop dat the Avengers beter wordt :Y :Y
    pi_100286933
    Gisterenavond gezien en heb een beetje een dubbel gevoel bij de film.
    Alvorens ik mijn mening geef, moet ik er wel bij zeggen dat ik de comics niet (goed) ken.

SPOILER
    pi_100305226
    Aangezien ik toch een Pathe Unlimited pas heb, heb ik vanavond een plekje vastgehouden in de Kuip. Ik hoor gemengde verhalen; de een vind um fantastisch, de ander maar matig. We gaan het zien. Erger dan de smurfen zal het hopelijk niet worden. De smurfen, je weet dat het nix wordt en het blijft stamp volle zalen trekken. Het is net Feyenoord ;-)

[ Bericht 0% gewijzigd door KarelvA op 04-08-2011 09:53:49 (typo) ]
      donderdag 4 augustus 2011 @ 15:40:07 #232
    343879 LolaLovesYou
    Je bent een schatje!
    pi_100316071
    Hij stond al een tijdje op mijn te reviewen film lijst.
    Maar had helemaal geen zin hem te kijken.

Hij was toch niet zo slecht als ik had verwacht,
    Ik vind Spider men niks, de hulk al helemaal niet en xmen doet het hem ook niet meer.
    [en dan te bedenken dat ik van al deze toch wel minstens 1 comic reeks heb gelezen]

Er zijn wat dingen die ik jammer vind, als iemand die zowaar het Captain America verhaal kent.
    Dan gaat het over dingen die ze hebben toegevoegd of weg gelaten. Maar veel is logies, want mensen die het verhaal niet kennen die snappen er dan geen drol meer van.

Maar daar buiten vond ik hoe dan ook het 2e wereld oorlog beeld slecht neer gezet in deze film.
    Het was gewoon net te onrealistische,
    Hollywood laat nog steeds veel liggen qua verhaal en denkt dit goed te maken met special effects, zelfs als het ten kosten van het verhaal gaat wat al matig was, want we komen tenslotte voor lelijk geconcepte wapens met neon lichtjes en explosies naar de bioscoop.

Zeker geen bioscoop waardige film, als een biosje pakken een speciaal uitje voor je is.
    Ik zelf ben dan ook zeer blij de mogelijkheid te hebben hem lekker thuis te kunnen kijken.
    [moet ik eerlijk zeggen, dit jaar nog weinig tot niks gezien wat bioscoop waardig is en wat het wel was is niet eens in de bioscoop geweest [vaak Spaanse of Franse maak]]
    pi_100344068
    Gisteren met mijn PUC onder de arm naar deze film geweest. Zo slecht vind ik hem nog niet. Ik zou zeggen een zeventje. Ga je 1 of 2 keer per maand naar de bios dan zou ik deze film overslaan. Maar heb je HP, HB, TC, S8 al gezien, waarom niet?? Het is zeker een BluRay'tje waard ;-) En om je eerlijk te zeggen... ik ben erg geintresseerd in het vervolg!
      vrijdag 5 augustus 2011 @ 09:40:50 #234
    343879 LolaLovesYou
    Je bent een schatje!
    pi_100344559
    quote:
    0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 09:18 schreef KarelvA het volgende:
    Gisteren met mijn PUC onder de arm naar deze film geweest. Zo slecht vind ik hem nog niet. Ik zou zeggen een zeventje. Ga je 1 of 2 keer per maand naar de bios dan zou ik deze film overslaan. Maar heb je HP, HB, TC, S8 al gezien, waarom niet?? Het is zeker een BluRay'tje waard ;-) En om je eerlijk te zeggen... ik ben erg geintresseerd in het vervolg!
    Wacht even,
    je zegt het is de bios niet waard [8 euro] maar wel het kopen op blue ray?[20 euro]
    pi_100374492
    quote:
    0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 09:40 schreef LolaLovesYou het volgende:

[..]

Wacht even,
    je zegt het is de bios niet waard [8 euro] maar wel het kopen op blue ray?[20 euro]
    Ohw sorry, omgeving Rotterdam heeft videotheken.
      vrijdag 5 augustus 2011 @ 23:13:42 #236
    12888 Skull-splitter
    pi_100375074
    Bestaan die nog ja?
    pi_100388620
    Vond het zeker een vette film! Vooral ook goed gedaan hoe ze het hoofd van Chris Evans op het lijf van zo'n mager kereltje hebben geplakt. Nu ben ik toch wel erg benieuwd naar de 'The Avengers'. En eigenlijk ook wel een beetje naar de remake van Spiderman 'The Amazing Spiderman'.
    ja
      Admin zaterdag 6 augustus 2011 @ 13:33:13 #238
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_100389109
    Dan moet je nog even drie seizoenen wachten. :P Avengers komt in mei, Spider-Man in juli. :)
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      zaterdag 6 augustus 2011 @ 15:03:03 #239
    12888 Skull-splitter
    pi_100391213
    Ik ga hem gewoon nog eens kijken.
      † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 04:28:11 #240
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_100495837
    Ik vond het een vermakelijke film maar had ergens iets meer verwacht. De eindstrijd viel me een beetje tegen en ik vond het 3D effect helemaal niks toevoegen. Ik vond het zelfs heel erg vervelend kijken, maar omdat ze 'm in Pathe de Munt alleen maar in 3D hadden moest ik wel.
    Wel veel lachmomenten gehad :D.
    Fat bikers bounce better.
    I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
    pi_100519311
    quote:
    0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 13:10 schreef Tomzazo het volgende:
    Vond het zeker een vette film! Vooral ook goed gedaan hoe ze het hoofd van Chris Evans op het lijf van zo'n mager kereltje hebben geplakt. Nu ben ik toch wel erg benieuwd naar de 'The Avengers'. En eigenlijk ook wel een beetje naar de remake van Spiderman 'The Amazing Spiderman'.
    Idd knap hoe ze Chris Evans zo vermagerd hebben.
    Ik vond echter wel dat ze zijn stem wel iets hadden mogen vervormen, die klonk nog iets te zwaar en stoer.
      dinsdag 9 augustus 2011 @ 19:12:39 #242
    12888 Skull-splitter
    pi_100520530
    Ik vond de 3D effecten deze keer juist prima subtiel en netjes gedaan (maar nog steeds geen toelage waard, laat staan nodig).

Het is wel een braaf heldje natuurlijk, het is een van de luchtiger superhelden. Al met al vond ik hem best OK. Eindstrijd was natuurlijk helemaal geen eindstrijd, maar daarom was het dan ook een introductiefilm.

Ik vond het gehele sfeertje gewoon tof O+
    pi_100550120
    Vond het de minste 'Marvel' verfilming. Het ging allemaal wel erg hak op de tak en sommige stukken werden bijna lachwekkend, iets wat bij de Iron Man en Hulk films knap werd voorkomen. Engelssprekende Duitsers helpt dan ook bepaald niet mee. Waarom huur je dan geen Duitser in die ook duits praat? Het leek soms een beetje op eeen parodie en dat was vast niet de bedoeling.
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 augustus 2011 @ 14:10:56 #244
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_100550507
    quote:
    0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 14:00 schreef Big-Ern het volgende:
    Vond het de minste 'Marvel' verfilming.
    ik neem aan dat je Elektra en de 2 Fantastic Four films uit je geheugen verbannen hebt?
    pi_100551593
    quote:
    0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 14:10 schreef Tokus het volgende:

[..]

ik neem aan dat je Elektra en de 2 Fantastic Four films uit je geheugen verbannen hebt?
    Die waren idd ook niet veel soeps, al heb ik Elektra nooit gezien. FF is gelijkwaardig aan Captain America.
      woensdag 10 augustus 2011 @ 14:49:50 #246
    12888 Skull-splitter
    pi_100552023
    Nou...
      † In Memoriam † woensdag 10 augustus 2011 @ 17:58:49 #247
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_100559761
    quote:
    0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 14:40 schreef Big-Ern het volgende:
    FF is gelijkwaardig aan Captain America.
    Dat vind ik dan weer een belediging voor Captain America. Het was minder spectaculair dan wat ik ervan had verwacht maar zeker niet dusdanig slecht dat het met FF te vergelijken is :D ;(
    Fat bikers bounce better.
    I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
      woensdag 10 augustus 2011 @ 18:01:00 #248
    268260 Dr.Mikey
    pi_100559836
    quote:
    0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 14:10 schreef Tokus het volgende:

[..]

Om maar te zwijgen van Daredevil the Punisher en Swamp Thing ,
    R.I.P DTS.
      maandag 29 augustus 2011 @ 18:27:25 #249
    67640 SaintOfKillers
    pi_101338745
    Voor deel 2 willen ze blijkbaar MODOK als bad guy. Dat vind ik niet de meest tot de verbeelding sprekende villain (om niet te zeggen dat ik 'm eigenlijk serieus belachelijk vind :P), maar Captain America heeft eigenlijk maar 1 interessante vijand en die hebben we al gehad.

Desalniettemin zou ik Winter Soldier of Scourge (die dan wat B-villains kan afmaken) toch interessanter dan dat rondvliegend reuzehoofd.
    pi_101338881
    omg :')
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 30 augustus 2011 @ 09:59:59 #251
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_101362568
    quote:
    2s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
    Voor deel 2 willen ze blijkbaar MODOK als bad guy. Dat vind ik niet de meest tot de verbeelding sprekende villain (om niet te zeggen dat ik 'm eigenlijk serieus belachelijk vind :P), maar Captain America heeft eigenlijk maar 1 interessante vijand en die hebben we al gehad.
    "ze" willen dat niet. Alleen screenwriter Christopher Markus. De rest van de wereld wil dat niet.

quote:
    Desalniettemin zou ik Winter Soldier of Scourge (die dan wat B-villains kan afmaken) toch interessanter dan dat rondvliegend reuzehoofd.
    Winter Soldier zou heel gaaf zijn, eigenlijk.
    pi_105553688
    Dan nu eindelijk gezien. In glorieus 2D op mijn Full HD TV.

Vette productie hoor, Hugo Weaving steelde voor mij de show als Red Skull. Verder vond ik het verhaal boeiend en Evans een puike Cap Am.

ERG veel zin in The Avengers, want Joss Whedon O+ _O_
    lekker faxen heel de dag echt genot
    pi_105564612
    Schaamteloze USA=great, others are bad film.

Wat een bagger. 5.0/10
    The only limit is your own imagination
    Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
      woensdag 14 december 2011 @ 08:01:13 #254
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_105565226
    Wat had je dan verwacht van Captain America.

Het was een leuke film, niet te gecompliceerd, qua stijl heel erg Rocketeer of Hellboy met een vleugje Return to Wolfenstein.
      woensdag 14 december 2011 @ 12:08:30 #255
    268260 Dr.Mikey
    pi_105570618
    Cap is een toffe film.
    R.I.P DTS.
      zondag 15 juli 2012 @ 10:40:39 #256
    183944 ROFLOL
    Annyong
    pi_114221587

For fans of the comics, the subtitle “The Winter Soldier” should provide a hint as to where the Captain America sequel will go. The title is a reference to a comics storyline that will find Bucky Barnes (Sebastian Stan) taking an integral role.
    I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 15 juli 2012 @ 11:05:20 #257
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_114222097
    quote:
    2s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:27 schreef SaintOfKillers het volgende:

:D
    Ben zeer benieuwd naar deze film.
    Denk dat het niveau van deel 1 ruimschoots overtroffen gaat worden.
    Hoop ik. O-)
      zondag 15 juli 2012 @ 11:54:33 #258
    268260 Dr.Mikey
    pi_114223189
    Toch wel Bucky ik zei het al.
    R.I.P DTS.
    pi_114235122
    Terugkomend op de film Captain America.

Het enige wat ik wel 'cool'vond was de auto en dat vliegtuig waarbij laatstgenoemde veel weg had van die bommenwerper (uiterste rechts aan de zijkant in de film Avatar.
      maandag 16 juli 2012 @ 17:05:54 #260
    144695 Sinister-D-
    NL'er in België
    pi_114276506
    quote:
    7s.gif Op zondag 15 juli 2012 10:40 schreef ROFLOL het volgende:
    [ afbeelding ]
    Das nog lang ;(

Gelukkig heeft Marvel nog véél in de hoge hoed zitten de komende tijd *O*
    Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 17 juli 2012 @ 08:22:52 #261
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_114304738
      maandag 20 augustus 2012 @ 18:30:53 #262
    67640 SaintOfKillers
    pi_115791030
    Ondertussen zoeken ze een actrice voor een hoofdrol (zal wel Sharon Carter zijn) en gaat het daar tussen Imogen Poots, Anne Kendrick en Felicity Jones.
    pi_117548705
    quote:
    'Scarlett Johanssons Black Widow in Captain America 2'

Het lijkt erop dat Scarlett Johanssons personage Black Widow te zien zal zijn in Captain America: The Winter Soldier.
    Dat beweren bronnen binnen Marvel Studios, schrijft de Amerikaanse film- en tv-site Deadline. Black Widow was eerder al te zien in de aanverwante superheldenfilms Iron Man 2 en The Avengers.

Producent Marvel heeft de kruisbestuiving van al haar superheldenfilms, waarbij personages uit de ene film ook opduiken in andere films, zowat tot kunstvorm verheven.

Zo ook in het geval van Black Widow, een voormalig Russische spion die zich inmiddels inzet voor de wereldveiligheid en deel uitmaakt van het superheldenteam The Avengers.

De film The Avengers, met naast Captain America ook Iron Man, Thor, The Hulk en Hawkeye in de hoofdrollen, was eerder dit jaar een enorm commercieel succes. Dat is een van de redenen dat zelfs grote acteurs als Johansson bereid zijn te tekenen voor meerdere films, zelfs als nog niet duidelijk is wanneer en in welke films het personage terugkeert.

Captain America: The Winter Soldier staat gepland voor april 2014. The Avengers 2, waarin Black Widow ook weer voorkomt, verschijnt het jaar erop.
    c_/
    Nothing has changed. Everything has changed.
    pi_117549263
    Dat is ook het mooie aan karakters als Fury, Black Widow en Hawkeye, die kunnen mooi opduiken in alle films en het zo de verbanden tussen de verschillende films goed versterken.
    pi_118614531
    SPOILER
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:37:01 #266
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_118614624
    quote:
    0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 11:34 schreef Franktastic1984 het volgende:
    SPOILER
    Als ze een nieuwe Frank Castle zoeken hoeven ze niet verder te kijken. :D
      zaterdag 2 februari 2013 @ 01:03:17 #267
    67640 SaintOfKillers
    pi_122367101
    quote:
    2s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
    Ondertussen zoeken ze een actrice voor een hoofdrol (zal wel Sharon Carter zijn) en gaat het daar tussen Imogen Poots, Anne Kendrick en Felicity Jones.
    Blijkbaar zal Emily VanCamp deze rol gaan krijgen (al is nog steeds niet duidelijk over welk personage het zal gaan).
      donderdag 24 oktober 2013 @ 21:02:37 #268
    144695 Sinister-D-
    NL'er in België
    pi_132527215
    Ik denk dat dit wel een trap omhoog waard is _O_

Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
    pi_132528135
    Bruuuuuuuuut.
    pi_132534957
    quote:
    Eensch :Y
      vrijdag 25 oktober 2013 @ 22:28:03 #271
    231576 -Techno-
    De kracht van herhaling
    pi_132567198
    quote:
    Toffe trailer, heb er zin in *)
    We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
      zaterdag 26 oktober 2013 @ 03:37:36 #272
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_132575223
    wel een bekend superheld scenario; dat de held overbodig is.
      zondag 29 december 2013 @ 14:53:01 #273
    67640 SaintOfKillers
    pi_134827599

Winter Soldier zit in zijn vrije tijd blijkbaar in een black metal band.
      zondag 29 december 2013 @ 16:23:56 #274
    144695 Sinister-D-
    NL'er in België
    pi_134831675
    Kostuum ziet er beter uit als in The Avengers, althans de helm toch. In deze had wat rood mogen zitten imho. Mijn favo blijft toch nog die uit CA:TFA, het WWII kostuum :)
    pi_134863434
    Back in Europe, Schmidt and Dr. Arnim Zola successfully harness the energies of the Tesseract, intending to use the power to fuel Zola's inventions, mounting an offensive that will change the world. Schmidt discovered Erskine's location and dispatches an assassin to kill him.
      maandag 30 december 2013 @ 08:49:14 #276
    144695 Sinister-D-
    NL'er in België
    pi_134864092
    quote:
    0s.gif Op maandag 30 december 2013 07:12 schreef jessejames76 het volgende:
    Back in Europe, Schmidt and Dr. Arnim Zola successfully harness the energies of the Tesseract, intending to use the power to fuel Zola's inventions, mounting an offensive that will change the world. Schmidt discovered Erskine's location and dispatches an assassin to kill him.
    Openings plot van The First Avenger.... En nu? Das al 4 films terug :?
    pi_138005297

Gisteren was het een 8.6

quote:
    9.0, saying it's the best standalone avenger movie yet, and calling The Winter Soldier the Terminator of the Marvel Universe, and saying he is maybe even better than Loki. Man, I'm sooooooooooooooooooooooooooooooooooo excited.

and it's easily one of the top two movies that Marvel Studios has done. The Avengers is already a classic so it's hard to take it down. However, this movie is taut, surprisingly adult, and MCU altering. Beats IM3 and TDW easily.
      Admin vrijdag 21 maart 2014 @ 14:37:17 #278
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_138005726
    De film is zeker MCU-altering, ja. Zeker Agents of S.H.I.E.L.D. gaat iets merken van de uitkomst van het verhaal. :)
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      vrijdag 21 maart 2014 @ 15:24:30 #279
    67640 SaintOfKillers
    pi_138007496
    Ik vind het moeilijk om Agents of SHIELD als echte MCU te beschouwen, dat blijft meer als gelicentieerde fanfiction overkomen.
      vrijdag 21 maart 2014 @ 19:31:56 #280
    242444 Pannenkoek3000
    Dying is for fools
    pi_138014746
    quote:
    0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
    [ afbeelding ]

Gisteren was het een 8.6

[..]

Psyched *O* *O*
    Malheureusement le fromage de cacahouète.
    pi_138014826
    Wauww een 8.6 is zeker niet slecht zoals gewoonlijk Marvel wint altijd van DC als het gaat om real life films maken.

DC probeert nu Marvel bij te houden, maar als resultaat allemaal matige films kijk maar naar Man of steel. Wel leuke film, maar te snel en flot gedaan en het kan veel beter actie en effects vond ik wel goed van die film.
      vrijdag 21 maart 2014 @ 19:35:07 #282
    144695 Sinister-D-
    NL'er in België
    pi_138014884
    Hmmm kijken of ik ergens in de komende 2 weekenden eens naar de bios kan gaan met het vrouwtje :P

Edit: ben nog een week te vroeg :@

[ Bericht 13% gewijzigd door Sinister-D- op 22-03-2014 10:17:38 ]
      vrijdag 21 maart 2014 @ 19:48:27 #283
    242444 Pannenkoek3000
    Dying is for fools
    pi_138015458
    quote:
    0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:33 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
    Wauww een 8.6 is zeker niet slecht zoals gewoonlijk Marvel wint altijd van DC als het gaat om real life films maken.

DC probeert nu Marvel bij te houden, maar als resultaat allemaal matige films kijk maar naar Man of steel. Wel leuke film, maar te snel en flot gedaan en het kan veel beter actie en effects vond ik wel goed van die film.
    Nolan Batman reeks was anders prima
    pi_138015709
    quote:
    14s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:48 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Nolan Batman reeks was anders prima
    Hebben ze nu inmiddels Batman gereboot? Maar klopt wat je zegt was een hele goeie film, maar krijg het idee dat ze beetje een nek aan nek race spelletje spelen met Marvel en dat moeten ze niet doen vind ik :)

Superman vs Batman movie komt uit op 2016 en ik hoorde dat precies op diezelfde dag ook Captain America 3 uitkomt.
      vrijdag 21 maart 2014 @ 19:59:44 #285
    242444 Pannenkoek3000
    Dying is for fools
    pi_138015924
    quote:
    0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:53 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:

[..]

Hebben ze nu inmiddels Batman gereboot? Maar klopt wat je zegt was een hele goeie film, maar krijg het idee dat ze beetje een nek aan nek race spelletje spelen met Marvel en dat moeten ze niet doen vind ik :)

Superman vs Batman movie komt uit op 2016 en ik hoorde dat precies op diezelfde dag ook Captain America 3 uitkomt.
    Dat is de keuze van Marvel. Superman vs Batman had al een datum, en Captain America 3 is daarbij gekomen (domme keuze overig).
    pi_138016101
    quote:
    0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Dat is de keuze van Marvel. Superman vs Batman had al een datum, en Captain America 3 is daarbij gekomen (domme keuze overig).
    Zal zeker spannend op die dag worden hoor beide concurrenten releasen hun films op die zelfde dag :P
    http://www.moviescene.nl/(...)_batman_vs_superman_
      Admin vrijdag 21 maart 2014 @ 22:04:04 #287
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_138021332
    quote:
    99s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 15:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
    Ik vind het moeilijk om Agents of SHIELD als echte MCU te beschouwen, dat blijft meer als gelicentieerde fanfiction overkomen.
    Ja, het heeft een iets andere uitstraling, maar de castleden uit de films zijn te zien in de serie en de films hebben hun weerslag op de wat er in de serie gebeurt. Zoals een tijdje geleden met The Dark World; daar was één aflevering over, maar toch. En nu met The Winter Soldier; S.H.I.E.L.D. speelt daar een grote rol en daar ga je wat van merken. :)
    quote:
    0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:33 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
    Ik vind een 8.6 wel wat hoog hoor. Zijn nog gewoon eerste enthousiaste stemmen. De film is nog niet uit in de VS. :)
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_138021761
    quote:
    0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:04 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ja, het heeft een iets andere uitstraling, maar de castleden uit de films zijn te zien in de serie en de films hebben hun weerslag op de wat er in de serie gebeurt. Zoals een tijdje geleden met The Dark World; daar was één aflevering over, maar toch. En nu met The Winter Soldier; S.H.I.E.L.D. speelt daar een grote rol en daar ga je wat van merken. :)

[..]

Ik vind een 8.6 wel wat hoog hoor. Zijn nog gewoon eerste enthousiaste stemmen. De film is nog niet uit in de VS. :)
    Als ik bij ben met de films, mis ik dan iets cruciaals in Captain America 2 door Agents of SHIELD nog niet gezien te hebben?
      vrijdag 21 maart 2014 @ 23:47:03 #289
    144695 Sinister-D-
    NL'er in België
    pi_138026170
    quote:
    0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:12 schreef Operc het volgende:

[..]

Als ik bij ben met de films, mis ik dan iets cruciaals in Captain America 2 door Agents of SHIELD nog niet gezien te hebben?
    ik vermoed van niet. AoS is een uitbreiding op de films, niet andersom. Wat er gebeurt in de films zal meer invloed hebben op de serie dan de serie op de film reeksen. Misschien de een of ander cameo, of een verwijzing maar daar zal het -denk ik- ook wel bij blijven.

En dat zal ook te maken hebben dat nog niet overal AoS te zien is op TV (of qua tijdlijn gelijk loopt) waardoor het voor de filmgangers lastig gaat zijn om het verhaal van de (toekomstige) film(s) te volgen.
      Admin zaterdag 22 maart 2014 @ 08:20:18 #290
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_138031172
    quote:
    0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:12 schreef Operc het volgende:

[..]

Nope. Je mist helemaal niks. :)
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_138036361
    quote:
    1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:47 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

ik vermoed van niet. AoS is een uitbreiding op de films, niet andersom. Wat er gebeurt in de films zal meer invloed hebben op de serie dan de serie op de film reeksen. Misschien de een of ander cameo, of een verwijzing maar daar zal het -denk ik- ook wel bij blijven.

En dat zal ook te maken hebben dat nog niet overal AoS te zien is op TV (of qua tijdlijn gelijk loopt) waardoor het voor de filmgangers lastig gaat zijn om het verhaal van de (toekomstige) film(s) te volgen.
    quote:
    0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 08:20 schreef Breuls het volgende:

[..]

Bedankt ^O^
      maandag 24 maart 2014 @ 14:05:04 #292
    23982 planethugo
    Forza Roda!
    pi_138113013
    quote:
    0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 08:20 schreef Breuls het volgende:

[..]

je hebt hem al gezien begrijp ik, komen er wel karakters van agents of shield in voor, of wordt er een link mee gelegd?
      Admin maandag 24 maart 2014 @ 14:50:46 #293
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_138114664
    Zit je me nou om een spoiler te vragen? :P
    SPOILER
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      maandag 24 maart 2014 @ 17:01:48 #294
    23982 planethugo
    Forza Roda!
    pi_138120052
    quote:
    0s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:50 schreef Breuls het volgende:
    Zit je me nou om een spoiler te vragen? :P
    SPOILER
    idd, een milde spoiler ;)
    thnx
    SPOILER
    pi_138217686
    Het was een vermakelijke film, allesbehalve slecht. Maar een 8.6, nee dat vind ik dan weer een beetje overdreven. Ik verwacht dan ook wel dat het cijfer ook nog wel gaat zakken. Ze hebben er wel een flink spektakel van gemaakt. :)
      Admin donderdag 27 maart 2014 @ 09:16:37 #296
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_138218072
    De FOK!review: Captain America: The Winter Soldier

Ik heb 'm een zeventje gegeven. :)
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      donderdag 27 maart 2014 @ 12:20:01 #297
    144695 Sinister-D-
    NL'er in België
    pi_138222448
    Die godverse hoeren-Metro tyfus gazet heeft ook een hendige spoiler in hun kut review staan! Sterf, dweil krant!

Wel een te verwachten wending in de film, maar zoiets doe je niet! :( :r
      Admin donderdag 27 maart 2014 @ 12:34:07 #298
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_138222806
    quote:
    8s.gif Op donderdag 27 maart 2014 12:20 schreef Sinister-D- het volgende:
    Die godverse hoeren-Metro tyfus gazet heeft ook een hendige spoiler in hun kut review staan! Sterf, dweil krant!

Welke precies dan?

Overigens bevat de review op Filmpjekijken.com ook een spoiler, dus die zou ik pas na het kijken lezen.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      donderdag 27 maart 2014 @ 12:50:17 #299
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_138223233
    quote:
    8s.gif Op donderdag 27 maart 2014 12:20 schreef Sinister-D- het volgende:

Is het dezelfde spoiler die de tv-trailer al weggeeft...!?

SPOILER
      Admin donderdag 27 maart 2014 @ 13:54:46 #300
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_138225097
    Ik zie in de Metro van vandaag anders helemaal niks van een spoiler...
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_138227630
    Vanavond 18:45 knallen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')