Ik moet ook nog eens een topic openen voor Green Lanternquote:Op maandag 15 februari 2010 21:40 schreef Young_David het volgende:
Oeh ... ben eigenlijk een DC-fan, maar al die leuke Marvel fans kunnen mij zeker bekoren. Ik plaats alvast een TVP'tje
quote:De film zou uitkomen in juli 2011, dat is 2 maanden na Thor. De film kadert uiteraard ook in de hele Avengers-franchise (Iron Man, Hulk, Thor, Captain America en de daarop volgende Avengers film)
Iron Man hebben ze geniaal verfilmt vind ik, dus wie weet lukt dat nu met Cpt America.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:12 schreef Reuzelbek het volgende:
Ah bah weer een cheesy marvel karakter dat zonodig verfilmd moet worden, alsof ghost rider en the punisher niet erg genoeg waren.
En ik dacht nog, whats next, toch niet? jawel...
[..]
Als het Iron man weet te benaderen ben ik al tevreden. Maar Downey jr. IS Tony Stark, dus dat zal lastig worden.quote:
Mjaa, maar het ging me om Steve.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:20 schreef Young_David het volgende:
Plaatje komt me bekend voor ...
[ afbeelding ]
Inderdaad..zou een bizarre keuze zijn..quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:24 schreef Mike het volgende:
Volgens de laatste berichten wordt het niet Krasinski en ik denk dat we daar alleen maar gelukkig mee kunnen zijn. Die is me toch wel veel te slungelig om een superhero te kunnen neerzetten.
Je hebt hem sowieso nodig voor een Avengersfilm.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:00 schreef athlonkmf het volgende:
Ik vond CA altijd een van de saaiste karakters van marvel...
Zeg maar Cap...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:00 schreef athlonkmf het volgende:
Ik vond CA altijd een van de saaiste karakters van marvel...
Mjaaah, die heeftie in de comics ook echt. Maar dan kiest hij ervoor om in dienst te gaan en gaan ze met zijn beste vriend ofzo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
De held heeft uiteraard een love interest en de actrices die daarvoor bekeken worden (wat dat dan ook mag betekenen) zijn Keira Knightley, Alice Eve en Emily Blunt.
Deze figuur zou ondertussen gecast zijn als Bucky. Zijn naam is Sebastian Stan.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
En ... euhm.... één of andere figuur uit Gossip Girl wiens naam ik nu al terug ben vergeten.
De rol is aangeboden aan Emily Blunt en die heeft "Nee, bedankt" geantwoord, nadat ze ook al de rol van Black Widow had geweigerd in de 2e Iron Man film (al was dat om andere redenen).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
De held heeft uiteraard een love interest en de actrices die daarvoor bekeken worden (wat dat dan ook mag betekenen) zijn Keira Knightley, Alice Eve en Emily Blunt.
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:38 schreef RSH11 het volgende:
Had Cap in de comics eigenlijk een lover?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Gelukkig wel ja.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er komt dan ook een nieuwe FF-film zonder Evans.
Hmmmmm......quote:Op donderdag 8 april 2010 22:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er komt dan ook een nieuwe FF-film zonder Evans.
Volgens mij wordt het een reboot (nieuw verhaal, nieuwe acteurs)quote:Op donderdag 8 april 2010 22:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hmmmmm......
Maar wat gebeurd er met torch dan?
Er staat me iets bij dat hij wel dood ging op een gegeven moment, maar dat kan ik niet terug vinden....
Het wordt ene Hayley Atwell.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm2017943/quote:Op woensdag 14 april 2010 23:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het wordt ene Hayley Atwell.
Nee, ik weet ook niet wie dat is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:37 schreef Netsplitter het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:07 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:18 schreef luffyd het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou dat een zeer vroeg prototype zijn?OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:13 schreef TheThirdMark het volgende:PleeasssseeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:13 schreef TheThirdMark het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt er meer op.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:07 schreef RSH11 het volgende:
Had je liever zoiets gezien? Of nog meer zoals het klassieke kostuum?
http://www.spinoffonline.com/2010/06/01/close-your-eyes-and-imagine-the-captain-america-costume/quote:It’s somewhat difficult to get excited by news that somebody other than you has seen Steve Rogers’ costume from The First Avenger: Captain America, but with filming set to begin at the end of this month and official photos likely a while away from release, we’ll take what we can get for the time being. Apparently, Mike Sampson at JoBlo was lucky enough to catch a glimpse of the star-spangled uniform, and while he can’t share the photo with readers quite yet, he’s more than happy to discuss the particulars.
Sampson writes:
The first thing I noticed is that the trademark wings that flank the side of Cap’s hood are gone. In fact the “hood” is gone entirely. In its place is a more traditional M1 Army helmet though this helmet does come over the eyes to give Cap a traditional “domino mask” look. Still present is the white “A” in the middle of the hat (nothing fancy, this is the traditional font), though like the rest of the costume, the blue of the helmet is much more muted than the blue in the comic costume. A thick black strap comes down over the ears and connects under the chin. …
On his chest still lies the white star though it’s not as prominent as the comic version. The costume is still split horizontally through the middle with blue on top and red and white stripes on the bottom. But instead of stripes, it’s actually just a white base with two red utility straps acting as stripes. These straps affix to a metal loop at the midpoint of the chest and a black strap extends up to the shoulders from that point.
Additionally, Sampson notes that the suit’s fabric is more akin to the leather of the X-Men costumes than the scaled look of Tobey Maguire’s Spider-Man costume. As a whole, the suit is described as having “a practical WWII military look to it with some of the obvious Captain America flourishes that we would expect.” Overall, Sampson said he was “pretty impressed” with the design, and has hinted that three fan art submissions are actually rather close to nailing the official design.
It’s probably best to hold out judgment until we’ve seen the actual thing for ourselves, but assuming that Sampson’s description is accurate, how does the Cap costume sound to you?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
Iddquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:39 schreef Komakie het volgende:
Ik vind Captain America nooit zo boeiend, maar ben wel benieuwd naar deze film
Hij kan wel acteren hoor, ik heb films gezein waar hij gewoon goed speelt. Alleen in F4 was iedereen en alles gewoon slecht.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Chris Evans als Captain America? Hoe gaat ie de rol van Johnny Storm uit F4 I en II eraf shaken? Dat waren toch echt wel dramatische Marvel-verfilmingen. Of gaan ze er gewoon vanuit dat niemand die film gezien hebben en em nu maar posteren als een stoere mooiboy
Ja, zelfs Ioan Gruffudd was daar niet zo goedquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij kan wel acteren hoor, ik heb films gezein waar hij gewoon goed speelt. Alleen in F4 was iedereen en alles gewoon slecht.
Iron Man had ik voor de films niet veel van mee gekregen, maar Spidey en X-men wel. Hoewel ik die verfilmingen niet echt supervet vindt. Ze zijn ok, maar Iron Man en Batman vind ik bijvoorbeeld veel gaver.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd
Ik kom uit de spiderman, X-men en Iron man tijd dus dat zal het hem wel zijn.
gelukkig wel!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:05 schreef rubje het volgende:
ik wil niet veel zeggen maar er is duidelijk een gebrek aan echt filmfantasie want je ziet alleen maar reruns en comics boeken die worden nagemaakt.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:05 schreef rubje het volgende:
ik wil niet veel zeggen maar er is duidelijk een gebrek aan echt filmfantasie want je ziet alleen maar reruns en comics boeken die worden nagemaakt.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wordt hier niet meer bedoelt dat zowel de Hulk, Spider-man als X-men een reboot krijgen zo vlak na het eindigen van de vorige reeks ?
De hulk had in 2005 ofzo een film en vorige jaar weer compleet met andere acteurs etc.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welke reeks heeft de Hulk gehad dan?
Daarbij krijgen de X-men geen reboot.
Aangezien de nieuwe film over de begin jaren gaat.
Zelfde geldt eigenlijk ook voor Spidey.
1 film is geen reeks.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De hulk had in 2005 ofzo een film en vorige jaar weer compleet met andere acteurs etc.
X-men begint ook gewoon opnieuw het verschil is dat ze er new voor zetten.
Spider-man 1 ging ook al over het begin..
quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:28 schreef One_conundrum het volgende:
In de comics wordt hij toch afgewezen voor normale dienst door een fysiek defect? Beetje onnodig om dat te veranderen denk ik...
helaas, Nick Fury was al zwart voordat hij in de films kwam. En hij leek al op Samuel L Jackson voordat die die rol aanvaardde.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er wordt zoveel veranderd voor films.
Een zwarte Nick Fury bv.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:58 schreef Tokus het volgende:
[..]
helaas, Nick Fury was al zwart voordat hij in de films kwam. En hij leek al op Samuel L Jackson voordat die die rol aanvaardde.
ja, dat heb je correct, echter stamt de Ultimate versie van Nick Fury van enkele jaren voordat Jackson de rol als Nick Fury accepteerde.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ultimate Nick Fury
Main article: Ultimate Nick Fury
In the Ultimate Marvel Universe, General Nick Fury is African American, with his look and personality tailored after actor Samuel L. Jackson. This was done with the actor's explicit permission.[35] Jackson also played Nick Fury in the 2008 film Iron Man (appearing in a post-credits scene) and reprised the role in the sequel.[36]
http://en.wikipedia.org/wiki/Nick_Fury#Ultimate_Nick_Fury
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:05 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja, dat heb je correct, echter stamt de Ultimate versie van Nick Fury van enkele jaren voordat Jackson de rol als Nick Fury accepteerde.
dat was omdat Nick Fury een no bullshit vent zonder angst moet zijn. Iets wat Jackson vaak in films is. Toen ze hem opnieuw aan het designen waren voor de Ultimate comics vonden ze dat hij zo'n soort figuur moest zijn. en toen kwamen ze met het idee om hem dan ook op Jackson te laten lijken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat ze dat niet zo maar gedaan hebben, die verandering en specifiek naar hem.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:13 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat was omdat Nick Fury een no bullshit vent zonder angst moet zijn. Iets wat Jackson vaak in films is. Toen ze hem opnieuw aan het designen waren voor de Ultimate comics vonden ze dat hij zo'n soort figuur moest zijn. en toen kwamen ze met het idee om hem dan ook op Jackson te laten lijken.
En dat was zo rond het jaar 2000, en pas zo rond 2004 begon de film echt op gang te komen.
De orginele "geboorte" van CA:quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:08 schreef luffyd het volgende:
Captain America: The First Avenger director Joe Johnston told the Los Angeles Times the screen version of the hero will be true to his roots up to a certain point.
"We're sort of putting a slightly different spin on Steve Rogers," said Joe Johnston, "He's a guy that wants to serve his country but he's not a flag-waver. We're reinterpretating sort of what the comic book version of Steve Rogers was."
"He wants to serve his country, but he's not this sort of jingoistic American flag-waver," Johnston added. "He's just a good person. We make a point of that in the script: Don't change who you are once you go from Steve Rogers to this super-soldier, you have to stay who you are inside, that's really what's important more than your strength and everything. It'll be interesting and fun to put a different spin on the character and one that the fans are really going to appreciate."
Kortom, het verhaal is niet zo heel veel aangepast. Alleen het gedeelte dat hij eerst geweigerd wordt is eruit gelaten.quote:Steve Rogers werd geboren gedurende de Grote Depressie in New York. Zijn vader kwam om toen Steve zelf nog een kind was, en zijn moeder toen hij een tiener was. In 1940 probeerde Steve, geschokt van het nieuws over de opkomst van de Nazi’s in Europa, dienst te nemen in het Amerikaanse leger. Vanwege zijn zwakheid en het feit dat hij veel ziek was werd hij geweigerd. Een legerofficier, Generaal Chester Phillips, bood Steve toen de kans om alsnog zijn land te dienen door deel te nemen aan een geheim militair project genaamd “Operation Rebirth”. Steve ging akkoord en werd naar een geheim laboratorium in Washington gebracht waar hij werd voorgesteld aan Dr. Abraham Erskine (codenaam: Prof. Reinstein), de uitvinder van het zogenaamde “Super Soldaten serum”. Een nieuw militair wapen dat mensen kon veranderen in perfecte soldaten.
Na weken van testen kreeg Steve het serum toegediend en werd blootgesteld aan “Vita-straling”, een speciaal soort straling die het effect van het serum op het lichaam versterkte. Steve kwam weer uit de Vita-stralings kamer tevoorschijn met een lichaam dat zo perfect kon zijn als voor een mens mogelijk is. Echter: een nazi-spion had het hele project gezien en vermoordde Dr. Erskine kort nadat Steve zijn verandering had kunnen ondergaan. Omdat Dr. Erskine de experimentele formule nog niet op papier had gezet bleef Steve de enige Super Soldaat.
Dan mogen ze wel gaan opschieten om die datum te halen. Volgens mij waren ze voor Thor al een tijdje aan het filmen (begin februari?) om de release datum van 4 mei te halen (vanaf filmen tot release dus meer dan een jaar). Nu zitten we al bijn op eind augustus en hebben ze dus nog minder dan een jaar (en ja, ik snap dat ze al een tijd bezig zijn met pre-productie en cg graphics). Daar komt bij dat Captain America een 'period piece' is: het speelt zich grotendeels af in de jaren 40. Dat betekend dat die film veel zwaarder op de sets hangt (kost meer tijd en geld). We gaan het meemaken...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:45 schreef Netsplitter het volgende:
21 juli 2011 komt 'ie uit: Captain America: The First Avenger, een van de eerste films die op moet bouwen naar Marvel's grote superheldenverzamelfilm The Avengers. Alle ins en outs van die laatste film zijn hier te vinden. De opnames van Captain America moeten binnenkort al beginnen, wil men de releasedatum halen. Daarvoor zijn natuurlijk locaties nodig, die nu bekend zijn.
....
Bron: Filmtotaal.nl
Ik mag het hopen. Dit is een pakje waarmee de doorsnee Comic-Con nerd wordt uitgelachen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:17 schreef japzooi het volgende:
Ik hoop dat Chris Evans er beter in het pak uitziet dan deze stuntman
We zien inderdaad vooral zijn WO II kostuum.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:03 schreef RedGuy het volgende:
Je moet natuurlijk bedenken dat het pak van Cap een stuk minder fraai was in de jaren '40 dan wanneer hij ontdooid is en The Avengers opricht.
Waar baseer je dat op heb je Thor al gezien ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:07 schreef Yi-Long het volgende:
...slechter dan Thor zal het toch niet worden..... toch!? TOCH!?!?
De trailer was al ongelooflijk waardeloos, en ik neem aan dat ze daar niet de slechtste stukjes in stoppen...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op heb je Thor al gezien ?
Vond de trailer wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De trailer was al ongelooflijk waardeloos, en ik neem aan dat ze daar niet de slechtste stukjes in stoppen...
Dan verandert weinig aan de suffe look van die figuren op de achtergrond. Dat lijken wel versies van Snake Eyes uit G.I. Joe waarvan Stephen Sommers zei "Nee, laat me niet lachen, gooi maar weg."quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:03 schreef RedGuy het volgende:
Je moet natuurlijk bedenken dat het pak van Cap een stuk minder fraai was in de jaren '40 dan wanneer hij ontdooid is en The Avengers opricht.
Nu vind ik Thor sowieso totaal niet interressant als marvel-personage, dus dat zal er ook mee te maken hebben, maar dan hebben ze ook nog zo'n Thijs Romer look-a-like in de hoofdrol...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vond de trailer wel vermakelijk.
Ach een beetje CGI er overheen en het ziet er allemaal dik uitquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:59 schreef Djaser het volgende:
Het ziet er allemaal zo fout uit dat het misschien nog wel verrassend gaaf wordt.
Bronquote:19 upcoming superhero movies you need to know about
Ever since Spider-Man came out in 2002 and set all kinds of records for making money, the movie industry has gone crazy for superheros. Eight years on, they just keep on coming. We've had some great ones (Iron Man, The Dark Knight) along with some not-so-good ones (Wolverine, Fantastic Four).
Over the next three years we're going to have the chance to see more than a dozen superhero films, mostly from Marvel and DC, but also a few others. To help keep track of it all we've created this handy guide to the 19 most notable titles that are supposed to come out (some more tentatively than others) through 2013.
Title: Ant-Man
Who's involved: Edgar Wright is directing and Joe Cornish is writing the screenplay
What it is: Adaptation of the Marvel comic
Notes: Scott Pilgrim vs. The World is proof that Wright is capable of making a solid film. The real question is, is he capable of making a film that people will actually go see? Ant-Man also isn't the first character who leaps to mind when we think "We want to see a movie about a superhero!" But, conversely, that's actually why we're interested in it.
Release Date: Tentatively 2012
Title: The Avengers
Who's involved: Samuel L. Jackson as Nick Fury, Robert Downey Jr. as Tony Stark, Clark Gregg as Agent Coulson, Scarlett Johansson as Black Widow, Chris Hemsworth as Thor, Chris Evans as Captain America, Jeremy Renner as Hawkeye, Mark Ruffalo as the Incredible Hulk. Joss Whedon has finally made it official as director.
Notes: The buzz is getting higher and higher for Avengers, which will be preceded by a bunch of movies featuring the individual heroes first. It's going to be a completely massive spectacle, good or bad, and is an automatic must-see.
Release Date: May 4, 2012
Title: Untitled Batman 3 Project
Who's involved: Christian Bale, Morgan Freeman, Gary Oldman and Michael Caine will all be back, as will Chris Nolan.
What it is: Last film in the trilogy
Notes: We all know that The Dark Knight was the most successful comic-book movie ever made (so far), so this is another must-see film. So far Nolan has done right by Batman, and even though this one won't have Heath Ledger it should still be pretty awesome.
Release Date: July 20, 2012
Title: Captain America: The First Avenger
Who's involved: Chris Evans, Samuel L. Jackson, Hugo Weaving, Stanley Tucci, Tommy Lee Jones. Joe Johnston will direct.
Notes: Evans is already well versed in playing a superhero, starring in the Fantastic Four movies. Though not everyone seemed to love the films, most people agreed that Evans stole the show. There's also never been a great (or particularly good) Cap film out there, and we think the frozen super soldier deserves one.
Release Date: July 22, 2011
Title: Conan
Who's involved: Jason Momoa is the new Conan, with Ron Perlman and Rose McGowan as his support team. Marcus Nispel (The Texas Chainsaw Massacre) is directing.
What it is: An all-new adaptation of Robert Howard's Conan the Barbarian
Notes: Based on the early pics, this film looks shockingly good. At least relative to what we were expecting. The script has reportedly had a lot of problems (at one point we heard they were working with only 50 "shootable" pages instead of the usual 100 or so), but supposedly those have been somewhat straightened out, so we're cautiously optimistic.
Release Date: 2011
Title: Deadpool
Who's involved: Ryan Reynolds. Robert Rodriguez has been discussed as the director.
What it is: A spinoff of X-Men Origins: Wolverine
Notes: It's not clear whether this flick will actually get made, because Reynolds is busy with The Green Lantern sequels and Rodriguez has about 37 other films on his plate right now. But the writers of Zombieland are apparently working on a script, and that's pretty promising right there.
Release Date: Tentatively 2012
Title: Untitled Fantastic Four Reboot
Who's involved: Some new rumors have been floating around that Sue Storm will be played by either Alice Eve or Amber Heard and that Adrien Brody and Jonathan Rhys Meyers are being considered for Reed Richards. Maybe even the legend himself Bruce Willis will show up to play the Thing.
What it is: Reboot of the 2005 franchise
Notes: The first two Fantastic Four movies have their fans, but overall many were disappointed by them, so why not just ignore those and start over? There is no official director, but some good names have been discussed that give us hope.
Release Date: Tentatively 2013
Title: Ghost Rider: Spirit of Vengeance
Who's involved: Nic Cage will return as the Ghost Rider. Eva Mendes won't be back. Producer Mike De Luca will, as will David Goyer to write the screenplay.
What it is: Sequel to the 2007 film
Notes: All in all, the first movie wasn't so special. Luckily, we like David Goyer and think that he can turn in a good script. Nic Cage is, well, Nic Cage, so there's that. Good if you love him, not so good if you don't. We're okay with him. Mostly.
Release Date: Tentatively 2011
Title: The Green Hornet
Who's involved: Seth Rogen, Christopher Waltz, Cameron Diaz, and Michel Gondry is directing.
What it is: Movie adaptation of the 1966 TV show
Notes: Although we really appreciate Rogen's enthusiasm for the role, we're not quite convinced that he will be able to use his famous chuckle to get him through this one. Still the, trailer looks entertaining, if not especially memorable. We'll see it.
Release Date: Jan. 14, 2011
Title: Green Lantern
Who's involved: Ryan Reynolds, Blake Lively, Peter Sarsgaard and Mark Strong. Martin Campbell is directing.
What it is: Adaptation of the DC comic
Notes: Campbell's GoldenEye was pretty sweet, right? Not sure the same can be said for Edge of Darkness, but he definitely has experience making action movies, so that's promising. And this is another one with "good buzz" coming out of Comic-Con. We're there.
Release Date: June 17, 2011
Title: Iron Man 3
Who's involved: So far only Robert Downey Jr. is confirmed, though the rest will follow shortly. John Favreau is back at it again.
What it is: Third film from the 2008 franchise
Notes: Iron Man 2 lacked some of the charm of its predecessor, but Favreau knows that and we trust him to get it back on track. Plus, it's got Downey, who's always fun to watch.
Release Date: 2013
Title: Kick-Ass 2: Balls to the Wall
Who's involved: Looks like the whole cast will return for numero dos. Matthew Vaughn will be back to direct.
What it is: Sequel to 2010 film
Notes: After being relatively well received by critics and fans (and grossing more than $90 million worldwide), Kick-Ass was destined for a sequel. Especially since the first one is going to make a reported $250 million after DVD sales. Ka-ching!
Release Date: 2012
Title: Red Sonja
Who's involved: Rose McGowan. A Robert Rodriguez production
What it is: Remake of the 1985 film of the same name
Notes:This film was originally set to be released in 2009, but due to Rodriguez's busy schedule it keeps getting delayed. Rose seems to be a bit of a muse for Rodriguez, though so if they can get the schedule thing worked out, it should be a good Rodriguez-style flick. Last update was this would follow the Conan remake, so a lot will depend on how well that does.
Title: Untitled Spider-Man Reboot
Who's involved: Andrew Garfield has been cast as Spidey. Mark Webb of (500) Days of Summer will direct.
What it is: Reboot of the 2002 film franchise
Notes: We're not really sure what to say about this, as there are so many unknowns, but alongside Batman and Superman this is the hero we most want to see on the big screen again by a wide margin.
Release Date: July 3, 2012
Title: Superman: Man of Steel
Who's involved: All we know is that Brandon Routh is unlikely to return. Christopher Nolan is producing/writing with the help of David Goyer. The rumor mill is spreading word that Nolan's brother Jonathan will direct.
What it is: Reboot/remake/let's pretend Superman Returns never happened
Notes: Superman has recently had a long, troubled history as far as films go, but it seems like Chris Nolan and David Goyer are a good duo to sort things out. There's not much else to say at this point, other than fingers crossed!
Release Date: December 2012
Title: Thor
Who's involved: Chris Hemsworth (George Kirk in J.J. Abram's Star Trek), Natalie Portman, Anthony Hopkins and Kat Dennings, with Kenneth Branagh directing. Ashley Miller (Terminator: The Sarah Connor Chronicles, Fringe) wrote the script.
Notes: Branagh is better known for directing Shakespeare than anything else, so a superhero film doesn't seem like an immediate match. But Thor does have Shakespearean overtones, so we don't see why this shouldn't work out well. Plus, the trailer looked very promising.
Release Date: May 6, 2011
Title: Wanted 2
Who's involved: James McAvoy is the sole cast member coming back so far. Timur Bekmambetov of nothing else you've probably ever heard of will return as the director.
What it is: Sequel to 2008 film
Notes: Angelina Jolie dropped out of this film after reading the script, so that's not good (or maybe it is if you're not a fan). But the first film turned out better than anyone had any right to expect or hope, so lightning could strike twice.
Release Date: 2011
Title: X-Men: First Class
Who's involved: The cast is finally nearing completion (it's so big we'll just give you the highlights), with James McAvoy as Professor Charles Xavier, Michael Fassbender as Magneto, Nicholas Hoult as Beast, Jennifer Lawrence as Mystique, Kevin Bacon as Sebastian Shaw, January Jones as Emma Frost and Oliver Platt as the Man in Black. Matthew Vaughn will direct, and Bryan Singer is returning to produce. Ashley Miller had his hand in this screenplay too.
What it is: Reboot/prequel of original franchise
Notes: Everyone seemed to be pretty happy with Singer's first X films, so there's no reason to believe he can't do it again. Plus, he seems to do better with ensemble casts, and this one is ensemble-rific. We'll definitely miss the original cast, but some of the new players aren't exactly shabby.
Release Date: June 11, 2011
Title: X-Men Origins: Wolverine 2
What it is: Hugh Jackman is the sole actor signed right now. There's also a little rumor going around that Darren Aronofsky may direct.
Notes: Well, we all know how the first one turned out. This can't be any worse. We hope. A lot.
Mooie poster, of beter gezegd, mooie foto, want de font-keuze (en plaatsing) en logo's verneuken het een beetje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Red Skull,,/
quote:Op maandag 7 februari 2011 03:28 schreef -Menn0- het volgende:
Die ziet er zeer cool uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Red Skull
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Voor Red Sonja, Deadpool en Wanted 2 zou ik maar niet teveel verwachtingen hebben want de kans dat die (in de nabije toekomst) gemaakt gaan worden is niet heel groot.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:17 schreef Exentric90 het volgende:
Grapig dit
Er is dit jaar en volgendjaar echt een stormloop aan nieuwe superhelden films van Marvel maar ook DC
oa:
[..]
Bron
Maar dit wisten jullie natuurlijk allemaal al
Naast Superman: Man of Steel ben ik vooral naar Wanted 2 erg nieuwschierig.
Was ook niet echt onder de indruk van die tv-spot.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:29 schreef Dagonet het volgende:
Ik wacht even een trailer af, echt onder de indruk was ik hier niet van.
Mjah, wanneer je 'savonds uitgaat, maar op een legerbasis tijdens de oorlog!?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:57 schreef One_conundrum het volgende:
Die dikke make-up stijl hoort wel een beetje bij de tijd natuurlijk...
Misschien gaat ze daarna wel naar een gala, maar moest ze nog even snel het schild testen met Capquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, wanneer je 'savonds uitgaat, maar op een legerbasis tijdens de oorlog!?
Het is een teaser he.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:23 schreef Yi-Long het volgende:
Trailer ziet er OK uit, behalve dan de overdreven make-up/haar van dat vrouwtje dat op zijn nieuwe schild schiet.
Daarnaast zie je ook nergens in die trailer dat oude schild volgens mij... welke wel op die afbeelding van Empire staat.
quote:Op maandag 7 februari 2011 03:28 schreef -Menn0- het volgende:
had iets 'feller' rood mogen zijn imoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Red Skull![]()
Absoluut niet, IMHO. Deze trailer weet me meer warm te maken voor de film dan dat die van Thor deedquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Leuk, maar Thor zag er beter uit.
http://www.nu.nl/film/249(...)krijgen-vervolg.htmlquote:AMSTERDAM - Marvel Studios is bezig met de vervolgfilms op Thor en Captain America. Dat heeft studiobaas Kevin Feige bekendgemaakt, schrijft het Britse muziektijdschrift NME.
Opmerkelijk, want zowel de eerste Thor-film als Captain America: The First Avenger moet nog in de bioscoop verschijnen.
"Thor gaat een nieuw avontuur beleven", zegt Feige over de Noorse dondergod. "En Captain America gaat de moderne wereld ontdekken in zijn eigen film".
Captain America is in werkelijkheid militair Steve Rogers, die tijdens de Tweede Wereldoorlog wordt omgebouwd tot supersoldaat. Hij wordt ingevroren om te worden ontdooid tijdens latere conflicten.
The Avengers
Beide personages keren ook terug in het superheldenepos The Avengers, waarin vrijwel alle grote superhelden van Marvel voorkomen.
Hierin zijn naast Thor en Captain America ook The Hulk (Mark Ruffalo), Iron Man (Robert Downey Jr.), Hawkeye (Jeremy Renner) en Black Widow (Scarlett Johansson) te zien. The Avengers gaat volgend jaar mei draaien.
Evans
Of Chris Evans en Chris Hemsworth ook in de vervolgfilms weer van de partij zijn, is nog niet duidelijk. Marvel lijkt echter kosten noch moeite te sparen om te zorgen dat de hoofdrollen steeds worden gespeeld door dezelfde acteurs.
Thor verschijnt op 27 april in de Nederlandse bioscopen, Captain America: The First Avenger gaat op 28 juli in première.
Het is ook een geweldige poster.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[ afbeelding ]
Limited edition poster. Deze zal dus niet in bioscopen hangen (omdat hij te mooi is of zo![]()
)
Ik neem aan dat het door de computer gedaan is. Als je hem even opzoekt op internet heeft hij aardig wat massa. Die gaat niet zomaar even weg om skinny te worden en dat train je er ook niet even weer aan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:03 schreef Hippie15 het volgende:
Wat ik me nou afvraag heh, is die Chris Evans nou echt van gespierd naar skinny gegaan om vervolgens weer gespierd te worden?
Of is dat dunne lichaam door de computer er bij gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben een man van weinig woorden
De film heet niet voor niks 'The First Avenger'...dit is dus de eerste in de tijdslijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:39 schreef Operc het volgende:
Ik ga hem waarschijnlijk dit weekend zien.
Zijn er nog films die ik van te voren gezien moet hebben qua tijdslijn?
Ik wist niet of de Hulk films van een paar jaar terug er nog toe deden etc.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:40 schreef Mike het volgende:
[..]
De film heet niet voor niks 'The First Avenger'...dit is dus de eerste in de tijdslijn.
Het hoeft niet, maar is wel leuk:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:39 schreef Operc het volgende:
Ik ga hem waarschijnlijk dit weekend zien.
Zijn er nog films die ik van te voren gezien moet hebben qua tijdslijn?
Dat vond ik erg goed gedaan, zag er goed uit.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:17 schreef Komakie het volgende:
Hoe hebben ze dat gedaan met die acteur. Eerst is hij heel klein en dan ineens heel gespierd enzo. CGI of is het gewoon helemaal een andere acteur
Vooral in dat eerste gedeelte. Vrij matige film, gewoon wel leuk maar zeker niet meer. Kwam te vaak te soft/te kinderachtig over.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:10 schreef Steve het volgende:
Ik vond het een vrij zwakke film, gewoon wel aardig om naar te kijken. Misschien omdat ik niet echt bekend ben met de bronverhalen, maar dat was ik met Iron Man 2 ook niet, en die vond ik stukken beter.
Wacht even,quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:18 schreef KarelvA het volgende:
Gisteren met mijn PUC onder de arm naar deze film geweest. Zo slecht vind ik hem nog niet. Ik zou zeggen een zeventje. Ga je 1 of 2 keer per maand naar de bios dan zou ik deze film overslaan. Maar heb je HP, HB, TC, S8 al gezien, waarom niet?? Het is zeker een BluRay'tje waard ;-) En om je eerlijk te zeggen... ik ben erg geintresseerd in het vervolg!
Ohw sorry, omgeving Rotterdam heeft videotheken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:40 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Wacht even,
je zegt het is de bios niet waard [8 euro] maar wel het kopen op blue ray?[20 euro]
Idd knap hoe ze Chris Evans zo vermagerd hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:10 schreef Tomzazo het volgende:
Vond het zeker een vette film! Vooral ook goed gedaan hoe ze het hoofd van Chris Evans op het lijf van zo'n mager kereltje hebben geplakt. Nu ben ik toch wel erg benieuwd naar de 'The Avengers'. En eigenlijk ook wel een beetje naar de remake van Spiderman 'The Amazing Spiderman'.
ik neem aan dat je Elektra en de 2 Fantastic Four films uit je geheugen verbannen hebt?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:00 schreef Big-Ern het volgende:
Vond het de minste 'Marvel' verfilming.
Die waren idd ook niet veel soeps, al heb ik Elektra nooit gezien. FF is gelijkwaardig aan Captain America.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:10 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik neem aan dat je Elektra en de 2 Fantastic Four films uit je geheugen verbannen hebt?
Dat vind ik dan weer een belediging voor Captain America. Het was minder spectaculair dan wat ik ervan had verwacht maar zeker niet dusdanig slecht dat het met FF te vergelijken isquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:40 schreef Big-Ern het volgende:
FF is gelijkwaardig aan Captain America.
Om maar te zwijgen van Daredevil the Punisher en Swamp Thing ,quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:10 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik neem aan dat je Elektra en de 2 Fantastic Four films uit je geheugen verbannen hebt?
"ze" willen dat niet. Alleen screenwriter Christopher Markus. De rest van de wereld wil dat niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voor deel 2 willen ze blijkbaar MODOK als bad guy. Dat vind ik niet de meest tot de verbeelding sprekende villain (om niet te zeggen dat ik 'm eigenlijk serieus belachelijk vind), maar Captain America heeft eigenlijk maar 1 interessante vijand en die hebben we al gehad.
Winter Soldier zou heel gaaf zijn, eigenlijk.quote:Desalniettemin zou ik Winter Soldier of Scourge (die dan wat B-villains kan afmaken) toch interessanter dan dat rondvliegend reuzehoofd.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voor deel 2 willen ze blijkbaar MODOK als bad guy. Dat vind ik niet de meest tot de verbeelding sprekende villain (om niet te zeggen dat ik 'm eigenlijk serieus belachelijk vind), maar Captain America heeft eigenlijk maar 1 interessante vijand en die hebben we al gehad.
Desalniettemin zou ik Winter Soldier of Scourge (die dan wat B-villains kan afmaken) toch interessanter dan dat rondvliegend reuzehoofd.
Das nog langquote:
quote:'Scarlett Johanssons Black Widow in Captain America 2'
Het lijkt erop dat Scarlett Johanssons personage Black Widow te zien zal zijn in Captain America: The Winter Soldier.
Dat beweren bronnen binnen Marvel Studios, schrijft de Amerikaanse film- en tv-site Deadline. Black Widow was eerder al te zien in de aanverwante superheldenfilms Iron Man 2 en The Avengers.
Producent Marvel heeft de kruisbestuiving van al haar superheldenfilms, waarbij personages uit de ene film ook opduiken in andere films, zowat tot kunstvorm verheven.
Zo ook in het geval van Black Widow, een voormalig Russische spion die zich inmiddels inzet voor de wereldveiligheid en deel uitmaakt van het superheldenteam The Avengers.
De film The Avengers, met naast Captain America ook Iron Man, Thor, The Hulk en Hawkeye in de hoofdrollen, was eerder dit jaar een enorm commercieel succes. Dat is een van de redenen dat zelfs grote acteurs als Johansson bereid zijn te tekenen voor meerdere films, zelfs als nog niet duidelijk is wanneer en in welke films het personage terugkeert.
Captain America: The Winter Soldier staat gepland voor april 2014. The Avengers 2, waarin Black Widow ook weer voorkomt, verschijnt het jaar erop.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:34 schreef Franktastic1984 het volgende:
Als ze een nieuwe Frank Castle zoeken hoeven ze niet verder te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar zal Emily VanCamp deze rol gaan krijgen (al is nog steeds niet duidelijk over welk personage het zal gaan).quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ondertussen zoeken ze een actrice voor een hoofdrol (zal wel Sharon Carter zijn) en gaat het daar tussen Imogen Poots, Anne Kendrick en Felicity Jones.
Eenschquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:02 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik denk dat dit wel een trap omhoog waard is![]()
Toffe trailer, heb er zin inquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:02 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik denk dat dit wel een trap omhoog waard is![]()
Openings plot van The First Avenger.... En nu? Das al 4 films terugquote:Op maandag 30 december 2013 07:12 schreef jessejames76 het volgende:
Back in Europe, Schmidt and Dr. Arnim Zola successfully harness the energies of the Tesseract, intending to use the power to fuel Zola's inventions, mounting an offensive that will change the world. Schmidt discovered Erskine's location and dispatches an assassin to kill him.
quote:9.0, saying it's the best standalone avenger movie yet, and calling The Winter Soldier the Terminator of the Marvel Universe, and saying he is maybe even better than Loki. Man, I'm sooooooooooooooooooooooooooooooooooo excited.
and it's easily one of the top two movies that Marvel Studios has done. The Avengers is already a classic so it's hard to take it down. However, this movie is taut, surprisingly adult, and MCU altering. Beats IM3 and TDW easily.
Psychedquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren was het een 8.6
[..]
Nolan Batman reeks was anders primaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:33 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Wauww een 8.6 is zeker niet slecht zoals gewoonlijk Marvel wint altijd van DC als het gaat om real life films maken.
DC probeert nu Marvel bij te houden, maar als resultaat allemaal matige films kijk maar naar Man of steel. Wel leuke film, maar te snel en flot gedaan en het kan veel beter actie en effects vond ik wel goed van die film.
Hebben ze nu inmiddels Batman gereboot? Maar klopt wat je zegt was een hele goeie film, maar krijg het idee dat ze beetje een nek aan nek race spelletje spelen met Marvel en dat moeten ze niet doen vind ikquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:48 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nolan Batman reeks was anders prima
Dat is de keuze van Marvel. Superman vs Batman had al een datum, en Captain America 3 is daarbij gekomen (domme keuze overig).quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:53 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
Hebben ze nu inmiddels Batman gereboot? Maar klopt wat je zegt was een hele goeie film, maar krijg het idee dat ze beetje een nek aan nek race spelletje spelen met Marvel en dat moeten ze niet doen vind ik![]()
Superman vs Batman movie komt uit op 2016 en ik hoorde dat precies op diezelfde dag ook Captain America 3 uitkomt.
Zal zeker spannend op die dag worden hoor beide concurrenten releasen hun films op die zelfde dagquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dat is de keuze van Marvel. Superman vs Batman had al een datum, en Captain America 3 is daarbij gekomen (domme keuze overig).
Ja, het heeft een iets andere uitstraling, maar de castleden uit de films zijn te zien in de serie en de films hebben hun weerslag op de wat er in de serie gebeurt. Zoals een tijdje geleden met The Dark World; daar was één aflevering over, maar toch. En nu met The Winter Soldier; S.H.I.E.L.D. speelt daar een grote rol en daar ga je wat van merken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het moeilijk om Agents of SHIELD als echte MCU te beschouwen, dat blijft meer als gelicentieerde fanfiction overkomen.
Ik vind een 8.6 wel wat hoog hoor. Zijn nog gewoon eerste enthousiaste stemmen. De film is nog niet uit in de VS.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:33 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Wauww een 8.6 is zeker niet slecht zoals gewoonlijk Marvel wint altijd van DC als het gaat om real life films maken.
Als ik bij ben met de films, mis ik dan iets cruciaals in Captain America 2 door Agents of SHIELD nog niet gezien te hebben?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:04 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, het heeft een iets andere uitstraling, maar de castleden uit de films zijn te zien in de serie en de films hebben hun weerslag op de wat er in de serie gebeurt. Zoals een tijdje geleden met The Dark World; daar was één aflevering over, maar toch. En nu met The Winter Soldier; S.H.I.E.L.D. speelt daar een grote rol en daar ga je wat van merken.
[..]
Ik vind een 8.6 wel wat hoog hoor. Zijn nog gewoon eerste enthousiaste stemmen. De film is nog niet uit in de VS.
ik vermoed van niet. AoS is een uitbreiding op de films, niet andersom. Wat er gebeurt in de films zal meer invloed hebben op de serie dan de serie op de film reeksen. Misschien de een of ander cameo, of een verwijzing maar daar zal het -denk ik- ook wel bij blijven.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:12 schreef Operc het volgende:
[..]
Als ik bij ben met de films, mis ik dan iets cruciaals in Captain America 2 door Agents of SHIELD nog niet gezien te hebben?
Nope. Je mist helemaal niks.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:12 schreef Operc het volgende:
[..]
Als ik bij ben met de films, mis ik dan iets cruciaals in Captain America 2 door Agents of SHIELD nog niet gezien te hebben?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik vermoed van niet. AoS is een uitbreiding op de films, niet andersom. Wat er gebeurt in de films zal meer invloed hebben op de serie dan de serie op de film reeksen. Misschien de een of ander cameo, of een verwijzing maar daar zal het -denk ik- ook wel bij blijven.
En dat zal ook te maken hebben dat nog niet overal AoS te zien is op TV (of qua tijdlijn gelijk loopt) waardoor het voor de filmgangers lastig gaat zijn om het verhaal van de (toekomstige) film(s) te volgen.
Bedanktquote:
je hebt hem al gezien begrijp ik, komen er wel karakters van agents of shield in voor, of wordt er een link mee gelegd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op maandag 24 maart 2014 14:50 schreef Breuls het volgende:
Zit je me nou om een spoiler te vragen?idd, een milde spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke precies dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Die godverse hoeren-Metro tyfus gazet heeft ook een hendige spoiler in hun kut review staan! Sterf, dweil krant!
Wel een te verwachten wending in de film, maar zoiets doe je niet!![]()
![]()
Is het dezelfde spoiler die de tv-trailer al weggeeft...!?quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Die godverse hoeren-Metro tyfus gazet heeft ook een hendige spoiler in hun kut review staan! Sterf, dweil krant!
Wel een te verwachten wending in de film, maar zoiets doe je niet!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |