Openings plot van The First Avenger.... En nu? Das al 4 films terugquote:Op maandag 30 december 2013 07:12 schreef jessejames76 het volgende:
Back in Europe, Schmidt and Dr. Arnim Zola successfully harness the energies of the Tesseract, intending to use the power to fuel Zola's inventions, mounting an offensive that will change the world. Schmidt discovered Erskine's location and dispatches an assassin to kill him.
quote:9.0, saying it's the best standalone avenger movie yet, and calling The Winter Soldier the Terminator of the Marvel Universe, and saying he is maybe even better than Loki. Man, I'm sooooooooooooooooooooooooooooooooooo excited.
and it's easily one of the top two movies that Marvel Studios has done. The Avengers is already a classic so it's hard to take it down. However, this movie is taut, surprisingly adult, and MCU altering. Beats IM3 and TDW easily.
Psychedquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren was het een 8.6
[..]
Nolan Batman reeks was anders primaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:33 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Wauww een 8.6 is zeker niet slecht zoals gewoonlijk Marvel wint altijd van DC als het gaat om real life films maken.
DC probeert nu Marvel bij te houden, maar als resultaat allemaal matige films kijk maar naar Man of steel. Wel leuke film, maar te snel en flot gedaan en het kan veel beter actie en effects vond ik wel goed van die film.
Hebben ze nu inmiddels Batman gereboot? Maar klopt wat je zegt was een hele goeie film, maar krijg het idee dat ze beetje een nek aan nek race spelletje spelen met Marvel en dat moeten ze niet doen vind ikquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:48 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nolan Batman reeks was anders prima
Dat is de keuze van Marvel. Superman vs Batman had al een datum, en Captain America 3 is daarbij gekomen (domme keuze overig).quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:53 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
Hebben ze nu inmiddels Batman gereboot? Maar klopt wat je zegt was een hele goeie film, maar krijg het idee dat ze beetje een nek aan nek race spelletje spelen met Marvel en dat moeten ze niet doen vind ik![]()
Superman vs Batman movie komt uit op 2016 en ik hoorde dat precies op diezelfde dag ook Captain America 3 uitkomt.
Zal zeker spannend op die dag worden hoor beide concurrenten releasen hun films op die zelfde dagquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dat is de keuze van Marvel. Superman vs Batman had al een datum, en Captain America 3 is daarbij gekomen (domme keuze overig).
Ja, het heeft een iets andere uitstraling, maar de castleden uit de films zijn te zien in de serie en de films hebben hun weerslag op de wat er in de serie gebeurt. Zoals een tijdje geleden met The Dark World; daar was één aflevering over, maar toch. En nu met The Winter Soldier; S.H.I.E.L.D. speelt daar een grote rol en daar ga je wat van merken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het moeilijk om Agents of SHIELD als echte MCU te beschouwen, dat blijft meer als gelicentieerde fanfiction overkomen.
Ik vind een 8.6 wel wat hoog hoor. Zijn nog gewoon eerste enthousiaste stemmen. De film is nog niet uit in de VS.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:33 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Wauww een 8.6 is zeker niet slecht zoals gewoonlijk Marvel wint altijd van DC als het gaat om real life films maken.
Als ik bij ben met de films, mis ik dan iets cruciaals in Captain America 2 door Agents of SHIELD nog niet gezien te hebben?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:04 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, het heeft een iets andere uitstraling, maar de castleden uit de films zijn te zien in de serie en de films hebben hun weerslag op de wat er in de serie gebeurt. Zoals een tijdje geleden met The Dark World; daar was één aflevering over, maar toch. En nu met The Winter Soldier; S.H.I.E.L.D. speelt daar een grote rol en daar ga je wat van merken.
[..]
Ik vind een 8.6 wel wat hoog hoor. Zijn nog gewoon eerste enthousiaste stemmen. De film is nog niet uit in de VS.
ik vermoed van niet. AoS is een uitbreiding op de films, niet andersom. Wat er gebeurt in de films zal meer invloed hebben op de serie dan de serie op de film reeksen. Misschien de een of ander cameo, of een verwijzing maar daar zal het -denk ik- ook wel bij blijven.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:12 schreef Operc het volgende:
[..]
Als ik bij ben met de films, mis ik dan iets cruciaals in Captain America 2 door Agents of SHIELD nog niet gezien te hebben?
Nope. Je mist helemaal niks.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:12 schreef Operc het volgende:
[..]
Als ik bij ben met de films, mis ik dan iets cruciaals in Captain America 2 door Agents of SHIELD nog niet gezien te hebben?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik vermoed van niet. AoS is een uitbreiding op de films, niet andersom. Wat er gebeurt in de films zal meer invloed hebben op de serie dan de serie op de film reeksen. Misschien de een of ander cameo, of een verwijzing maar daar zal het -denk ik- ook wel bij blijven.
En dat zal ook te maken hebben dat nog niet overal AoS te zien is op TV (of qua tijdlijn gelijk loopt) waardoor het voor de filmgangers lastig gaat zijn om het verhaal van de (toekomstige) film(s) te volgen.
Bedanktquote:
je hebt hem al gezien begrijp ik, komen er wel karakters van agents of shield in voor, of wordt er een link mee gelegd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op maandag 24 maart 2014 14:50 schreef Breuls het volgende:
Zit je me nou om een spoiler te vragen?idd, een milde spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke precies dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Die godverse hoeren-Metro tyfus gazet heeft ook een hendige spoiler in hun kut review staan! Sterf, dweil krant!
Wel een te verwachten wending in de film, maar zoiets doe je niet!![]()
![]()
Is het dezelfde spoiler die de tv-trailer al weggeeft...!?quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Die godverse hoeren-Metro tyfus gazet heeft ook een hendige spoiler in hun kut review staan! Sterf, dweil krant!
Wel een te verwachten wending in de film, maar zoiets doe je niet!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |