Ik moet ook nog eens een topic openen voor Green Lanternquote:Op maandag 15 februari 2010 21:40 schreef Young_David het volgende:
Oeh ... ben eigenlijk een DC-fan, maar al die leuke Marvel fans kunnen mij zeker bekoren. Ik plaats alvast een TVP'tje
quote:De film zou uitkomen in juli 2011, dat is 2 maanden na Thor. De film kadert uiteraard ook in de hele Avengers-franchise (Iron Man, Hulk, Thor, Captain America en de daarop volgende Avengers film)
Iron Man hebben ze geniaal verfilmt vind ik, dus wie weet lukt dat nu met Cpt America.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:12 schreef Reuzelbek het volgende:
Ah bah weer een cheesy marvel karakter dat zonodig verfilmd moet worden, alsof ghost rider en the punisher niet erg genoeg waren.
En ik dacht nog, whats next, toch niet? jawel...
[..]
Als het Iron man weet te benaderen ben ik al tevreden. Maar Downey jr. IS Tony Stark, dus dat zal lastig worden.quote:
Mjaa, maar het ging me om Steve.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:20 schreef Young_David het volgende:
Plaatje komt me bekend voor ...
[ afbeelding ]
Inderdaad..zou een bizarre keuze zijn..quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:24 schreef Mike het volgende:
Volgens de laatste berichten wordt het niet Krasinski en ik denk dat we daar alleen maar gelukkig mee kunnen zijn. Die is me toch wel veel te slungelig om een superhero te kunnen neerzetten.
Je hebt hem sowieso nodig voor een Avengersfilm.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:00 schreef athlonkmf het volgende:
Ik vond CA altijd een van de saaiste karakters van marvel...
Zeg maar Cap...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:00 schreef athlonkmf het volgende:
Ik vond CA altijd een van de saaiste karakters van marvel...
Mjaaah, die heeftie in de comics ook echt. Maar dan kiest hij ervoor om in dienst te gaan en gaan ze met zijn beste vriend ofzo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
De held heeft uiteraard een love interest en de actrices die daarvoor bekeken worden (wat dat dan ook mag betekenen) zijn Keira Knightley, Alice Eve en Emily Blunt.
Deze figuur zou ondertussen gecast zijn als Bucky. Zijn naam is Sebastian Stan.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
En ... euhm.... één of andere figuur uit Gossip Girl wiens naam ik nu al terug ben vergeten.
De rol is aangeboden aan Emily Blunt en die heeft "Nee, bedankt" geantwoord, nadat ze ook al de rol van Black Widow had geweigerd in de 2e Iron Man film (al was dat om andere redenen).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
De held heeft uiteraard een love interest en de actrices die daarvoor bekeken worden (wat dat dan ook mag betekenen) zijn Keira Knightley, Alice Eve en Emily Blunt.
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:38 schreef RSH11 het volgende:
Had Cap in de comics eigenlijk een lover?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Gelukkig wel ja.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er komt dan ook een nieuwe FF-film zonder Evans.
Hmmmmm......quote:Op donderdag 8 april 2010 22:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er komt dan ook een nieuwe FF-film zonder Evans.
Volgens mij wordt het een reboot (nieuw verhaal, nieuwe acteurs)quote:Op donderdag 8 april 2010 22:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hmmmmm......
Maar wat gebeurd er met torch dan?
Er staat me iets bij dat hij wel dood ging op een gegeven moment, maar dat kan ik niet terug vinden....
Het wordt ene Hayley Atwell.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm2017943/quote:Op woensdag 14 april 2010 23:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het wordt ene Hayley Atwell.
Nee, ik weet ook niet wie dat is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:37 schreef Netsplitter het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:07 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:18 schreef luffyd het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou dat een zeer vroeg prototype zijn?OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:13 schreef TheThirdMark het volgende:PleeasssseeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:13 schreef TheThirdMark het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt er meer op.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:07 schreef RSH11 het volgende:
Had je liever zoiets gezien? Of nog meer zoals het klassieke kostuum?
http://www.spinoffonline.com/2010/06/01/close-your-eyes-and-imagine-the-captain-america-costume/quote:It’s somewhat difficult to get excited by news that somebody other than you has seen Steve Rogers’ costume from The First Avenger: Captain America, but with filming set to begin at the end of this month and official photos likely a while away from release, we’ll take what we can get for the time being. Apparently, Mike Sampson at JoBlo was lucky enough to catch a glimpse of the star-spangled uniform, and while he can’t share the photo with readers quite yet, he’s more than happy to discuss the particulars.
Sampson writes:
The first thing I noticed is that the trademark wings that flank the side of Cap’s hood are gone. In fact the “hood” is gone entirely. In its place is a more traditional M1 Army helmet though this helmet does come over the eyes to give Cap a traditional “domino mask” look. Still present is the white “A” in the middle of the hat (nothing fancy, this is the traditional font), though like the rest of the costume, the blue of the helmet is much more muted than the blue in the comic costume. A thick black strap comes down over the ears and connects under the chin. …
On his chest still lies the white star though it’s not as prominent as the comic version. The costume is still split horizontally through the middle with blue on top and red and white stripes on the bottom. But instead of stripes, it’s actually just a white base with two red utility straps acting as stripes. These straps affix to a metal loop at the midpoint of the chest and a black strap extends up to the shoulders from that point.
Additionally, Sampson notes that the suit’s fabric is more akin to the leather of the X-Men costumes than the scaled look of Tobey Maguire’s Spider-Man costume. As a whole, the suit is described as having “a practical WWII military look to it with some of the obvious Captain America flourishes that we would expect.” Overall, Sampson said he was “pretty impressed” with the design, and has hinted that three fan art submissions are actually rather close to nailing the official design.
It’s probably best to hold out judgment until we’ve seen the actual thing for ourselves, but assuming that Sampson’s description is accurate, how does the Cap costume sound to you?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
Iddquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:39 schreef Komakie het volgende:
Ik vind Captain America nooit zo boeiend, maar ben wel benieuwd naar deze film
Hij kan wel acteren hoor, ik heb films gezein waar hij gewoon goed speelt. Alleen in F4 was iedereen en alles gewoon slecht.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Chris Evans als Captain America? Hoe gaat ie de rol van Johnny Storm uit F4 I en II eraf shaken? Dat waren toch echt wel dramatische Marvel-verfilmingen. Of gaan ze er gewoon vanuit dat niemand die film gezien hebben en em nu maar posteren als een stoere mooiboy
Ja, zelfs Ioan Gruffudd was daar niet zo goedquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij kan wel acteren hoor, ik heb films gezein waar hij gewoon goed speelt. Alleen in F4 was iedereen en alles gewoon slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |