Het hoeft niet, maar is wel leuk:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:39 schreef Operc het volgende:
Ik ga hem waarschijnlijk dit weekend zien.
Zijn er nog films die ik van te voren gezien moet hebben qua tijdslijn?
Dat vond ik erg goed gedaan, zag er goed uit.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:17 schreef Komakie het volgende:
Hoe hebben ze dat gedaan met die acteur. Eerst is hij heel klein en dan ineens heel gespierd enzo. CGI of is het gewoon helemaal een andere acteur
Vooral in dat eerste gedeelte. Vrij matige film, gewoon wel leuk maar zeker niet meer. Kwam te vaak te soft/te kinderachtig over.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:10 schreef Steve het volgende:
Ik vond het een vrij zwakke film, gewoon wel aardig om naar te kijken. Misschien omdat ik niet echt bekend ben met de bronverhalen, maar dat was ik met Iron Man 2 ook niet, en die vond ik stukken beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht even,quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:18 schreef KarelvA het volgende:
Gisteren met mijn PUC onder de arm naar deze film geweest. Zo slecht vind ik hem nog niet. Ik zou zeggen een zeventje. Ga je 1 of 2 keer per maand naar de bios dan zou ik deze film overslaan. Maar heb je HP, HB, TC, S8 al gezien, waarom niet?? Het is zeker een BluRay'tje waard ;-) En om je eerlijk te zeggen... ik ben erg geintresseerd in het vervolg!
Ohw sorry, omgeving Rotterdam heeft videotheken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:40 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Wacht even,
je zegt het is de bios niet waard [8 euro] maar wel het kopen op blue ray?[20 euro]
Idd knap hoe ze Chris Evans zo vermagerd hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:10 schreef Tomzazo het volgende:
Vond het zeker een vette film! Vooral ook goed gedaan hoe ze het hoofd van Chris Evans op het lijf van zo'n mager kereltje hebben geplakt. Nu ben ik toch wel erg benieuwd naar de 'The Avengers'. En eigenlijk ook wel een beetje naar de remake van Spiderman 'The Amazing Spiderman'.
ik neem aan dat je Elektra en de 2 Fantastic Four films uit je geheugen verbannen hebt?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:00 schreef Big-Ern het volgende:
Vond het de minste 'Marvel' verfilming.
Die waren idd ook niet veel soeps, al heb ik Elektra nooit gezien. FF is gelijkwaardig aan Captain America.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:10 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik neem aan dat je Elektra en de 2 Fantastic Four films uit je geheugen verbannen hebt?
Dat vind ik dan weer een belediging voor Captain America. Het was minder spectaculair dan wat ik ervan had verwacht maar zeker niet dusdanig slecht dat het met FF te vergelijken isquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:40 schreef Big-Ern het volgende:
FF is gelijkwaardig aan Captain America.
Om maar te zwijgen van Daredevil the Punisher en Swamp Thing ,quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:10 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik neem aan dat je Elektra en de 2 Fantastic Four films uit je geheugen verbannen hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |