75 euro lijkt me ook geen onredelijke prijs eigenlijk (voor de trui)quote:Op maandag 15 februari 2010 00:46 schreef rcco het volgende:
Dit topic wou ik net maken. Ik heb dezelfde vraag namelijk.
In deze advertentie voor een muts op marktplaats wordt beweerd dat hij niet in de winkel te koop zou zijn. Er wordt zelfs 75 euro voor geboden!
Zou de sweater dan wel in de winkel te koop zijn?
Nee voor die trui heb ik wel meer over. Maar 75 euro voor een muts?quote:Op maandag 15 februari 2010 00:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
75 euro lijkt me ook geen onredelijke prijs eigenlijk (voor de trui)
het is voor een mutsquote:Op maandag 15 februari 2010 00:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
75 euro lijkt me ook geen onredelijke prijs eigenlijk (voor de trui)
Tsja, dat vind ik dus niet meer normaalquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 00:59 schreef Dos37 het volgende:
Ik vind hem ook mooi maar even volgen dit topic
Zal nu niet anders zijn gok ik zo...quote:Op maandag 15 februari 2010 01:13 schreef Fortitudo het volgende:
Ik weet wel dat ik in 2002/2004/2006/2008 (?) een mail heb gestuurd naar asics met de vraag waar ik de olympiusche koffer kon kopen.
kon niet zeiden ze. exclusief voorbehouden aan olympische sporters
Maar even een mailtje sturen naar het NOC*NSF dan. Ik had trouwens niet verwacht dat er zoveel mensen in geïnteresseerd zouden zijnquote:Beste Hondenfluitje,
ASICS heeft in Nederland exclusief de merchandise verkocht aan NOC*NSF. Tijdens vorige Olympische Spelen heeft de sportkoepel hun webshop ingezet om de items op de markt te brengen. Voor de Winterspelen van Vancouver heeft NOC*NSF ervoor gekozen om de aangekochte merchandise-items op een andere wijze in te zetten en zodoende niet via de webshop aan consumenten te verkopen. Dit is helaas niet iets waar ASICS inspraak in heeft.
Wellicht kun je via NOC*NSF (info@noc-nsf.nl) trachten om alsnog aan Vancouver merchandise te geraken.
Met sportieve groet,
ASICS Benelux
a division of ASICS Europe B.V.
www.asics.nl
www.onitsukatiger.nl
www.myasics.nl
Ik ben zo vrij geweest om aan de hand van jouw mail een mail naar NOC*NSF te sturen:quote:Op maandag 15 februari 2010 13:47 schreef Hondenfluitje het volgende:
Ik heb een antwoord gekregen op de vraag of ik bij Asics de hooded sweater kon kopen:
[..]
Maar even een mailtje sturen naar het NOC*NSF dan. Ik had trouwens niet verwacht dat er zoveel mensen in geïnteresseerd zouden zijn
quote:Beste NOC*NSF,
Bij het kijken naar de Olympische Winterspelen viel mijn oog op de Hooded Sweater die de Nederlandse sporters dragen. Het gaat om deze trui van ASICS: http://www.asics.nl/vanco(...)pic_product02_06.jpg
Ik heb ASICS gemaild met de vraag of deze Hooded Sweater ook in de winkel of via een webshop te koop is. Hierop kreeg ik het volgende antwoord:
-------------------------------------------------------------
"Beste ***,
ASICS heeft in Nederland exclusief de merchandise verkocht aan NOC*NSF. Tijdens vorige Olympische Spelen heeft de sportkoepel hun webshop ingezet om de items op de markt te brengen. Voor de Winterspelen van Vancouver heeft NOC*NSF ervoor gekozen om de aangekochte merchandise-items op een andere wijze in te zetten en zodoende niet via de webshop aan consumenten te verkopen. Dit is helaas niet iets waar ASICS inspraak in heeft.
Wellicht kun je via NOC*NSF (info@noc-nsf.nl) trachten om alsnog aan Vancouver merchandise te geraken.
Met sportieve groet,
ASICS Benelux
a division of ASICS Europe B.V.
www.asics.nl
www.onitsukatiger.nl
www.myasics.nl"
-------------------------------------------------------------
Mijn vraag is of u deze Hooded Sweater op de consumenten markt gaat brengen? Ik ben erg benieuwd want ik wil graag in het bezit komen van deze Hooded Sweater!
Alvast bedankt voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Morpheus2002
* Stuart wil een NL of een UK truiquote:Op maandag 15 februari 2010 16:23 schreef FP128 het volgende:
Ja leuk zo een bericht maar een kennis van mij die daar in Vancouver is, zegt dat in de shops daar
je alle outfits van alle landen kunt krijgen waaronder die ook van Nederland. Daarbij vertelde Mart
Smeets twee? avonden geleden tijdens de openingsceremonie ook dat alle kleding/mutsen die de
diverse ploegen dragen gewoon hier in Vancouver in de stores te koop zijn.
Dat is niet de officiële kleding hoor, maar gewoon een trui per land gemaakt door een kledingmerk in Canada. Maar absoluut geen officiële teamkleding.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:23 schreef FP128 het volgende:
Ja leuk zo een bericht maar een kennis van mij die daar in Vancouver is, zegt dat in de shops daar
je alle outfits van alle landen kunt krijgen waaronder die ook van Nederland. Daarbij vertelde Mart
Smeets twee? avonden geleden tijdens de openingsceremonie ook dat alle kleding/mutsen die de
Als die kennis slim is springt hij in dit gat in de markt.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:23 schreef FP128 het volgende:
Van de Canadezen en Amerikanen kan je de kleren zo kopen inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:23 schreef FP128 het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is niet de officiële kleding hoor, maar gewoon een trui per land gemaakt door een kledingmerk in Canada. Maar absoluut geen officiële teamkleding.
quote:Netherlands 2010 Olympic Team Uniforms
Designed by Alano Edzerza & Asics -available to purchase from HBC in downtown Vancouver, 5th floor!
Heb gevraagd of ze de Nederlandse outfits ook online (gaan) verkopen, ben benieuwd naar de reactie.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:46 schreef Delnooz het volgende:
de online shop:
http://store.hbc.com/clothing/catapparel-p1.html
alles van usa en canada staat (al) wel online
Ze zeggen in Nederland. Dus in Canada mag Asics het misschien wel verkopen.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:50 schreef Hondenfluitje het volgende:
Dat kan geen officiële kleding zijn als Asics zelf zegt dat de enigste inkoper het NOC*NSF is. Namaak denk ik?
quote:Dag Morpheus2002,
Helaas is de kleding deze keer niet te koop.
Met vriendelijke groet,
NOC*NSF
quote:Dag Hondenfluitje,
Helaas is de kleding deze keer niet te koop en kunnen we je niet alsnog helpen.
Met vriendelijke groet,
NOC*NSF
Tineke Derksen
+31 26 4834659
Dit is hun reactiequote:Op maandag 15 februari 2010 17:03 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Heb gevraagd of ze de Nederlandse outfits ook online (gaan) verkopen, ben benieuwd naar de reactie.
quote:Dear Jovatov
Thank you for contacting the Hudson’s Bay Company Official Olympic Store.
This is not an item that we have for sale. We are terribly sorry for the inconvenience.
Melissa Smith
Customer Service Representative
Hudson’s Bay Company Vancouver 2010 Olympic Online Store
Toll Free: 1-877-648-7465 / 604-529-3464
Business Hours: 5am-9pm (PST) Monday to Friday and Saturday-Sunday from 9am to 5pm (PST)
http://www.store.hbc.com
Nog geen mailtje terug gekregen. En erg jammer dat ze hem niet in die andere shop verkopenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:48 schreef Hondenfluitje het volgende:
Ik heb gelijk een mailtje teruggestuurd met de vraag of het in de toekomst misschien wel op de markt komt.
quote:Zonder Asics en Olympisch logo. NOC*NSF wil de originele trui helaas niet op de markt brengen.
Voor de echte fans is er daarom deze coole sweater van hoge kwaliteit, met het bekende 'nederland' logo.
IK WIL ZO'N HOODYquote:Betreft: NOC*NSF
Geachte heer/mevrouw,
Op tv volg ik de olympische verrichtingen van onze Nederlandse sporters. Zo zie ik ze ook in warming-up en cooling downs. De teamgear die ze echter dragen vind ik persoonlijk ontzettend leuk!
Dus daarom vraag ik hierbij of NOC*NSF de *VUL HIER KLEDINGSTUK NAAR KEUZE IN* op de markt brengt voor de Nederlandse consument. Ik heb begrepen dat er grote vraag naar is, en het zou dan ook een slimme zet zijn om de kledij op de markt te brengen. Hiermee kan grof geld worden verdiend en kan NOC*NSF weer investeren in de sport in Nederland.
Met vriendelijke groet en afwachtende op uw antwoord,
*VUL HIER JE NAAM IN*
Schandalig!quote:Dag Jimmy,
Helaas is de kleding deze keer niet te koop.
Met vriendelijke groet,
NOC*NSF
Tineke Derksen
+31 26 4834659
Zijn volgens mij van Burton, dus ff hun website checken?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:29 schreef Beach het volgende:
Zijn de snowboardjassen van team USA te koop?
Die zijn wel vet.
Haha geen ideequote:Op vrijdag 19 februari 2010 02:30 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Hoe groot is die koffer van die vriend van jou?
Helaasquote:Dag Sebas,
De kleding is helaas deze keer niet te koop.
Met vriendelijke groet,
NOC*NSF
Tineke Derksen
+31 26 4834659
Die trui is dus 90 dollarquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:08 schreef B.Linus het volgende:
Menn0, Ik heb zelf contact opgenomen met HBC aldaar, om een indicatie te krijgen welke outfits ze hebben + prijzen.
Wacht even een reactie af. Ikzelf ben van plan de jas en het vest te bestellen, erg mooi!
beetje jammer , het zou een gat in de markt kunnen wordenquote:
een trui is toch snel een investering voor enkele jaren , en het is goed te gebruiken tijdens het wk / ek , oefenwedstrijden of tijdens een OS. zou die trui mooi erg mooi zijn , dan is 90 dollar echt niet veel voor een mooie trui.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:44 schreef Fortitudo het volgende:
nee denk het niet
zoiets draag je alleen tijdens het sporten en meeste mensen gaan voor een sporttrui echt geen 90 dollar aftikken.
Marktplaatsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:40 schreef B.Linus het volgende:
Als ik 100 truien kan verkopen voor 5 euro meer pp. dan kan ik ze zelf gaan halen
|quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:45 schreef Hondenfluitje het volgende:
70 euro valt me zelfs nog mee als het een echte van Asics is. Maar ik heb zelf geen vesten van Asics, dus ik weet niet welke maat ik moet hebben (ben ongeveer 1.85). Iemand misschien een idee?
Dat is dus precies het probleem iddquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:08 schreef SweexNL het volgende:
[..]
|
M of L zou voldoende zijn , ik ben ongeveer netzo groot. maar ligt er net aan hoegroot of klein de trui uitvalt
altijd een probleem , als hij niet past geef je hem aan je neefje of zet je hem op marktplaatsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:24 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Dat is dus precies het probleem iddM of L moet ik sowieso hebben, maar dat verschilt weer per merk...
Indeed , heeft iemand al een reactie gehad?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:43 schreef B.Linus het volgende:
Beter op de groei dan te klein toch;)
quote:Dear ,
Thank you for your email dated February 19th, 2010 regarding your query for Olympic clothing collection of dutch (Netherlands) team.
I have taken the liberty of forwarding your query to our buyer. I will reply as soon as I receive any information.
I would like to inform you that Olympic clothing collection of dutch (Netherlands) team is available only at Vancouver Downtown.
We appreciate your patience.
Please feel free to contact Zellers Customer Service at 1-888-226-2225 and the Bay Customer Service at 1-800-521-2364,
Monday through Saturday 8am - Midnight EST, Sunday 10am to 9pm EST for any further assistance. Your support of Hbc is appreciated and we trust that we may be able to continue serving you in our Hbc stores. Regards, Ananya
Customer ServicesCustomer.Service@hbc.com Original Message Follows
:------------------------Hbc - Store InquiriesFrom
Name:---
From Email: ---
Subject: Hbc - Store InquiriesInquiry
Type: Hbc - Store InquiriesProduct:
-Company: HBC
OnlineComment:
Dear HBC,I would like to know if you have any clothing collection regarding the dutch (Netherlands) team for the Olympic games of Vancouver.
Can you send me info on which items you sell regarding this team? And perhaps the prices?
Your Webshop shows only clothing for Canada and USA, but other websites link to your store downtown Vancouver to buy the teamwear.
Thank you.Christian.
Ik groei niet meerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:43 schreef B.Linus het volgende:
Beter op de groei dan te klein toch;)
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:37 schreef B.Linus het volgende:
Wellicht iemand in voor een gezamelijke shipping?
Ik hoop dat het luktquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:37 schreef B.Linus het volgende:
Dus uit mijn vorige post maak ik op dat ik nog een gedetailleerde lijst krijg, en inderdaad official collection aanwezig is downtown vancouver.
Zodra ik de kledinglijst, prijsopgaaf ontvang zal ik deze hier posten. Wellicht iemand in voor een gezamelijke shipping?
klinkt goed , hou me op de hoogte!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:58 schreef B.Linus het volgende:
Zal ik alvast een zeecontainer bestellen?
Ik ben van plan t volgende te doen, ik krijg nog meer info van hen, zo beschreef ze in de mail. wanneer ik deze binnen heb probeer ik zo vlug mogelijk een bestelling te plaatsen. Wat vrienden van me willen de beanie en iemand anders het presentatiepak.
Wanneer dit allemaal correct binnen is weten jullie ook goeie zaken te doen, en de info is natuurlijk hier te vinden. Ik houd jullie op de hoogte;)
Tis der nu 12.13.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:49 schreef B.Linus het volgende:
Heb de 2e mail nog niet binnen, maar t is daar nu ook pas 10 uur sochtends.
Ze hebben daar een klantenservice tot Middernacht, mocht ik geen mail meer gehad hebben bel ik wel even na t stappen;)
Ahum. nee 9 uur verschil.quote:
Hetzelfde.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:49 schreef GasTurbine het volgende:
Bij een groepsorder doe ik ook mee. Wellicht ook andere gear. Hou ons op de hoogte!
Die dingen verkopen natuurlijk als warme broodjes , is er misschien een foto van de longe sleeve shirts? wel top dat je even langs geweest bent!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 06:24 schreef hetismijrobbert het volgende:
Goedemorgen fokkers!
Ik ben vandaag in de HBC store geweest, op de 5e verdieping, en alle hoodies waren helaaaas uitverkocht...Er lagen nog wel een hele hoop long sleeve shirts, mutsen en tasjes maar de hoodie was nergens te bekennen. Nu is er op de begane grond ook een official merchandise store en wellicht hebben ze daar ook spullen van het nederlandse team maar daar stond een kilometer lange rij om naar binnen te mogen dus misschien van de week nog eens proberen..
Kwam toevallig vandaag op straat iemand tegen met de hoodie, gelijk even gevraagd waar hij die vandaan had en toen bleek zijn moeder bij het nederlandse consulaat te werken...
Hoop dat jullie wat kunnen regelen met HBC!![]()
zijn er van deze ook foto's te bewonderen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:25 schreef B.Linus het volgende:
Enige wat zij aangaven dat nog in de verkoop was zijn:
1. a bag
2. a toque
3. a longsleeve tee
4. a sweatshirt
http://www.asics.nl/vancouver/uniform.htmlquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:35 schreef SweexNL het volgende:
[..]
zijn er van deze ook foto's te bewonderen?
Balen zegquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:25 schreef B.Linus het volgende:
Opnieuw contact gehad,
1. a bag
2. a toque
3. a longsleeve tee
4. a sweatshirt
Helaas dus geen truien, vesten jassen what so ever.
Hierom zal ik dus ook geen bestelling plaatsen,
ter info voor diegene d-ie wel een shipping willen doen,
Neem contact op met 1-800-521-2364
Dit is costumerservice en die kunnen jullie voor een shipping verder helpen.
Helaas!
enig idee hoe de sweatshirt eruit ziet ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:25 schreef B.Linus het volgende:
Opnieuw contact gehad,
1. a bag
2. a toque
3. a longsleeve tee
4. a sweatshirt
Helaas dus geen truien, vesten jassen what so ever.
Hierom zal ik dus ook geen bestelling plaatsen,
ter info voor diegene d-ie wel een shipping willen doen,
Neem contact op met 1-800-521-2364
Dit is costumerservice en die kunnen jullie voor een shipping verder helpen.
Helaas!
50 cent maar dan wil ik er wel op stampenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:12 schreef djtommi het volgende:
IK HEB 'M!
EN IK VERKOOP 'M!
zie hier: http://link.marktplaats.nl/323421876
bieden maar!
Welke maten hadden ze daar? Ook XXLT?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:37 schreef djtommi het volgende:
en ook nog een longsleeve van Asics / NOC-NSF Olympische Spelen:
http://link.marktplaats.nl/323429996
(koffer volgestouwd in Vancouver...:-)
Kan 'ie er niet 2 meenemen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:45 schreef popolon het volgende:
en djtommi, waar precies kun je ze kopen? M'n collega wil er eentje voor me meenemen.
3!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:48 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Kan 'ie er niet 2 meenemen?
ik daht al dat iemanddit had gepostquote:
Het spijt mequote:Op zondag 21 februari 2010 04:08 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ik daht al dat iemanddit had gepost
Beter geef je even door waar die collega van jou ze gaat vinden dan ga ik daar ook wel naar toe!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:45 schreef popolon het volgende:
en djtommi, waar precies kun je ze kopen? M'n collega wil er eentje voor me meenemen.
quote:Wees er snel bij want van zowel van het t-shirt als de sweater zijn slechts 80 exemplaren beschikbaar. Van de beani en de rugzak is met 200 stuks per item iets meer voorraad
beetje nutteloos , wij zitten hier , en het hangt daarquote:Op zondag 21 februari 2010 19:10 schreef Pino112 het volgende:
WTF WTF WTF
http://www.oranjeinvancouver.com/index.php?id=3888914886533101872
Die al gezien menschen?
[..]
Daarom dit:quote:Op zondag 21 februari 2010 19:15 schreef SweexNL het volgende:
[..]
beetje nutteloos , wij zitten hier , en het hangt daar
quote:Hi,
I want a hooded sweater (Size XL) of the Dutch (Netherlands) Olympic Team, but I don´t know where I can buy it.
I saw on the internet that this shop is an olympic shop, so do you have clothes (especially the Hooded Sweater) of the Dutch Team?
Thanks,
'Pino112'
The Netherlands
Mmm , ik hoop dat je nog iets kan bemachtigen , maar als er maar van elk 80 items aanwezig zijn. geef ik je een kleine kans.quote:
Het stukje is ook al geplaatst op 1 feb. dus ik ben bang dat het te laat is.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:19 schreef SweexNL het volgende:
[..]
Mmm , ik hoop dat je nog iets kan bemachtigen , maar als er maar van elk 80 items aanwezig zijn. geef ik je een kleine kans.
Maar niet geschoten is altijd mis
The Bay = Hudson Bay Co = de winkel die al gemaild was en dus geen hoodies meer had (wel sweatshirts maar wat is het verschil eigenlijk?quote:Op zondag 21 februari 2010 19:10 schreef Pino112 het volgende:
WTF WTF WTF
http://www.oranjeinvancouver.com/index.php?id=3888914886533101872
Die al gezien menschen?
[..]
Hier heb ik niks aan toe te voegenquote:Op maandag 22 februari 2010 08:34 schreef GasTurbine het volgende:
TeringNOCNSF. Gierige huichelaars. Arrogante viespeuken.
Ik heb teruggestuurd of ze hem kunnen verzenden. Zo ja, dan kan ik voor meerder Fok!kers een sweater kopen, en dan doorsturen naar jullie..quote:Dear 'Pino112',
Thank you for your email dated February 21st, 2010 regarding your
enquiry for the availability of Netherlands Olympic hooded sweater in
size XL.
We would like to inform you that this product is available in our Bay
Vancouver downtown store.
Pag.3/4/5quote:Op maandag 22 februari 2010 12:23 schreef Pino112 het volgende:
Dit krijg ik terug:
[..]
Ik heb teruggestuurd of ze hem kunnen verzenden. Zo ja, dan kan ik voor meerder Fok!kers een sweater kopen, en dan doorsturen naar jullie..
Maarja, mn Engels is zo slecht dat ik niet ga bellenquote:Dear 'Pino112',
Thank you for your email of February 22nd, 2010 regarding providing us
with the required information.
We would like to inform you that the Bay Queen street is taking
international orders at present, so we would request you to contact the
Queen street store at (416)861-9111 for further assistance.
We appreciate your patience. Your support of the Bay is appreciated and
we trust that we will be able to continue serving you in our Hbc stores.
Regards,
Als er echt serieuze interesse is om meerdere hoodies te kopen (als ze er nog zijn) wil ik best even bellen..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maarja, mn Engels is zo slecht dat ik niet ga bellen
Ik belde ze net: "Completely sold out." De hooded sweater dus, de rest weet ik niet want die vind ik niet echt de moeite waard.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maarja, mn Engels is zo slecht dat ik niet ga bellen
http://www.nocnsf.nl/cms/showpage.aspx?id=958quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:16 schreef bamso het volgende:
Is het bij god niet mogenlijk om iemand bij het IOC*NSF een open brief te sturen dat ze wat kunnen leren van de KNVB bv, wat een knurften. Er komt geen EK of WK voorbij of we worden door Nike of de KNVB overspoelt met truitjes.
Probeert iemand hier een email adres te publicren dat we een email bombardement starten, zit toch thuis met een hernia kan wel een mailtje of 400 sturen perr dag.
gr. Bamso
Kijk eens op Marktplaats zou ik zeggen, daar staan er genoeg. Alleen een beetje jammer dat mensen er al gauw 75 euro voor over hebben. Dan kan je idd beter een Nederlandse atleet hoeken ofzo.quote:
Heb het net gedaanquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.nocnsf.nl/cms/showpage.aspx?id=958
Gewoon allemaal dit formuliertje invullen!
Kemkersquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:22 schreef bamso het volgende:
Kwam deze op Marktplaats tegen
[ afbeelding ]
van wie zou dit shirt zijn
gr. Bamso
Wat een bedroevend laag niveau Nederlands.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:28 schreef bamso het volgende:
[..]
Heb het net gedaan
Hierbij mijn berichtje:
"Het moet toch echt wel mogenlijk zijn om ergens olympische kleding te bestellen, toch een mooie manier in tijd van bezuinigingen zo geld binnen te krijgen of is dit een politiek incorrecte opmerking.
Daarbij vind ik het schandalig dat er in Vancouver wel te krijgen zijn. Misschien en tip om de volgende spelen eens met de merchandise afdeling van de KNVB te bellen die hebben zeker een paar waardevolle tips voor U organisatie.
Eerlijk is eerlijk vind het gewoon een jammer dat U zo met ons Nederlandse supporters ongaat."
gr. Bamso
Wtf, 300 euroquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:48 schreef zeebeschuit het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0-trainingsjack.htmliets Te duur, goed doel of niet...
Maar ic hep ten misde werk gelukig en sory je werkd zekker bij asiks sory maar gewoon volgente keer geneog truijen breien dan houf ic geen meel te sturren naar jouw werkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:44 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Wat een bedroevend laag niveau Nederlands.
Wtfquote:Op zondag 28 februari 2010 03:22 schreef bamso het volgende:
[..]
Maar ic hep ten misde werk gelukig en sory je werkd zekker bij asiks sory maar gewoon volgente keer geneog truijen breien dan houf ic geen meel te sturren naar jouw werk
grusse Bamso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |