klinkt goed , hou me op de hoogte!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:58 schreef B.Linus het volgende:
Zal ik alvast een zeecontainer bestellen?
Ik ben van plan t volgende te doen, ik krijg nog meer info van hen, zo beschreef ze in de mail. wanneer ik deze binnen heb probeer ik zo vlug mogelijk een bestelling te plaatsen. Wat vrienden van me willen de beanie en iemand anders het presentatiepak.
Wanneer dit allemaal correct binnen is weten jullie ook goeie zaken te doen, en de info is natuurlijk hier te vinden. Ik houd jullie op de hoogte;)
Tis der nu 12.13.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:49 schreef B.Linus het volgende:
Heb de 2e mail nog niet binnen, maar t is daar nu ook pas 10 uur sochtends.
Ze hebben daar een klantenservice tot Middernacht, mocht ik geen mail meer gehad hebben bel ik wel even na t stappen;)
Ahum. nee 9 uur verschil.quote:
Hetzelfde.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:49 schreef GasTurbine het volgende:
Bij een groepsorder doe ik ook mee. Wellicht ook andere gear. Hou ons op de hoogte!
Die dingen verkopen natuurlijk als warme broodjes , is er misschien een foto van de longe sleeve shirts? wel top dat je even langs geweest bent!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 06:24 schreef hetismijrobbert het volgende:
Goedemorgen fokkers!
Ik ben vandaag in de HBC store geweest, op de 5e verdieping, en alle hoodies waren helaaaas uitverkocht...Er lagen nog wel een hele hoop long sleeve shirts, mutsen en tasjes maar de hoodie was nergens te bekennen. Nu is er op de begane grond ook een official merchandise store en wellicht hebben ze daar ook spullen van het nederlandse team maar daar stond een kilometer lange rij om naar binnen te mogen dus misschien van de week nog eens proberen..
Kwam toevallig vandaag op straat iemand tegen met de hoodie, gelijk even gevraagd waar hij die vandaan had en toen bleek zijn moeder bij het nederlandse consulaat te werken...
Hoop dat jullie wat kunnen regelen met HBC!![]()
zijn er van deze ook foto's te bewonderen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:25 schreef B.Linus het volgende:
Enige wat zij aangaven dat nog in de verkoop was zijn:
1. a bag
2. a toque
3. a longsleeve tee
4. a sweatshirt
http://www.asics.nl/vancouver/uniform.htmlquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:35 schreef SweexNL het volgende:
[..]
zijn er van deze ook foto's te bewonderen?
Balen zegquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:25 schreef B.Linus het volgende:
Opnieuw contact gehad,
Enige wat zij aangaven dat nog in de verkoop was zijn:
1. a bag
2. a toque
3. a longsleeve tee
4. a sweatshirt
Helaas dus geen truien, vesten jassen what so ever.
Hierom zal ik dus ook geen bestelling plaatsen,
ter info voor diegene d-ie wel een shipping willen doen,
Neem contact op met 1-800-521-2364
Dit is costumerservice en die kunnen jullie voor een shipping verder helpen.
Helaas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |