Nog geen mailtje terug gekregen. En erg jammer dat ze hem niet in die andere shop verkopenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:48 schreef Hondenfluitje het volgende:
Ik heb gelijk een mailtje teruggestuurd met de vraag of het in de toekomst misschien wel op de markt komt.
quote:Zonder Asics en Olympisch logo. NOC*NSF wil de originele trui helaas niet op de markt brengen.
Voor de echte fans is er daarom deze coole sweater van hoge kwaliteit, met het bekende 'nederland' logo.
IK WIL ZO'N HOODYquote:Betreft: NOC*NSF
Geachte heer/mevrouw,
Op tv volg ik de olympische verrichtingen van onze Nederlandse sporters. Zo zie ik ze ook in warming-up en cooling downs. De teamgear die ze echter dragen vind ik persoonlijk ontzettend leuk!
Dus daarom vraag ik hierbij of NOC*NSF de *VUL HIER KLEDINGSTUK NAAR KEUZE IN* op de markt brengt voor de Nederlandse consument. Ik heb begrepen dat er grote vraag naar is, en het zou dan ook een slimme zet zijn om de kledij op de markt te brengen. Hiermee kan grof geld worden verdiend en kan NOC*NSF weer investeren in de sport in Nederland.
Met vriendelijke groet en afwachtende op uw antwoord,
*VUL HIER JE NAAM IN*
Schandalig!quote:Dag Jimmy,
Helaas is de kleding deze keer niet te koop.
Met vriendelijke groet,
NOC*NSF
Tineke Derksen
+31 26 4834659
Zijn volgens mij van Burton, dus ff hun website checken?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:29 schreef Beach het volgende:
Zijn de snowboardjassen van team USA te koop?
Die zijn wel vet.
Haha geen ideequote:Op vrijdag 19 februari 2010 02:30 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Hoe groot is die koffer van die vriend van jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |