75 euro lijkt me ook geen onredelijke prijs eigenlijk (voor de trui)quote:Op maandag 15 februari 2010 00:46 schreef rcco het volgende:
Dit topic wou ik net maken. Ik heb dezelfde vraag namelijk.
In deze advertentie voor een muts op marktplaats wordt beweerd dat hij niet in de winkel te koop zou zijn. Er wordt zelfs 75 euro voor geboden!
Zou de sweater dan wel in de winkel te koop zijn?
Nee voor die trui heb ik wel meer over. Maar 75 euro voor een muts?quote:Op maandag 15 februari 2010 00:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
75 euro lijkt me ook geen onredelijke prijs eigenlijk (voor de trui)
het is voor een mutsquote:Op maandag 15 februari 2010 00:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
75 euro lijkt me ook geen onredelijke prijs eigenlijk (voor de trui)
Tsja, dat vind ik dus niet meer normaalquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 00:59 schreef Dos37 het volgende:
Ik vind hem ook mooi maar even volgen dit topic
Zal nu niet anders zijn gok ik zo...quote:Op maandag 15 februari 2010 01:13 schreef Fortitudo het volgende:
Ik weet wel dat ik in 2002/2004/2006/2008 (?) een mail heb gestuurd naar asics met de vraag waar ik de olympiusche koffer kon kopen.
kon niet zeiden ze. exclusief voorbehouden aan olympische sporters
Maar even een mailtje sturen naar het NOC*NSF dan. Ik had trouwens niet verwacht dat er zoveel mensen in geïnteresseerd zouden zijnquote:Beste Hondenfluitje,
ASICS heeft in Nederland exclusief de merchandise verkocht aan NOC*NSF. Tijdens vorige Olympische Spelen heeft de sportkoepel hun webshop ingezet om de items op de markt te brengen. Voor de Winterspelen van Vancouver heeft NOC*NSF ervoor gekozen om de aangekochte merchandise-items op een andere wijze in te zetten en zodoende niet via de webshop aan consumenten te verkopen. Dit is helaas niet iets waar ASICS inspraak in heeft.
Wellicht kun je via NOC*NSF (info@noc-nsf.nl) trachten om alsnog aan Vancouver merchandise te geraken.
Met sportieve groet,
ASICS Benelux
a division of ASICS Europe B.V.
www.asics.nl
www.onitsukatiger.nl
www.myasics.nl
Ik ben zo vrij geweest om aan de hand van jouw mail een mail naar NOC*NSF te sturen:quote:Op maandag 15 februari 2010 13:47 schreef Hondenfluitje het volgende:
Ik heb een antwoord gekregen op de vraag of ik bij Asics de hooded sweater kon kopen:
[..]
Maar even een mailtje sturen naar het NOC*NSF dan. Ik had trouwens niet verwacht dat er zoveel mensen in geïnteresseerd zouden zijn
quote:Beste NOC*NSF,
Bij het kijken naar de Olympische Winterspelen viel mijn oog op de Hooded Sweater die de Nederlandse sporters dragen. Het gaat om deze trui van ASICS: http://www.asics.nl/vanco(...)pic_product02_06.jpg
Ik heb ASICS gemaild met de vraag of deze Hooded Sweater ook in de winkel of via een webshop te koop is. Hierop kreeg ik het volgende antwoord:
-------------------------------------------------------------
"Beste ***,
ASICS heeft in Nederland exclusief de merchandise verkocht aan NOC*NSF. Tijdens vorige Olympische Spelen heeft de sportkoepel hun webshop ingezet om de items op de markt te brengen. Voor de Winterspelen van Vancouver heeft NOC*NSF ervoor gekozen om de aangekochte merchandise-items op een andere wijze in te zetten en zodoende niet via de webshop aan consumenten te verkopen. Dit is helaas niet iets waar ASICS inspraak in heeft.
Wellicht kun je via NOC*NSF (info@noc-nsf.nl) trachten om alsnog aan Vancouver merchandise te geraken.
Met sportieve groet,
ASICS Benelux
a division of ASICS Europe B.V.
www.asics.nl
www.onitsukatiger.nl
www.myasics.nl"
-------------------------------------------------------------
Mijn vraag is of u deze Hooded Sweater op de consumenten markt gaat brengen? Ik ben erg benieuwd want ik wil graag in het bezit komen van deze Hooded Sweater!
Alvast bedankt voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Morpheus2002
* Stuart wil een NL of een UK truiquote:Op maandag 15 februari 2010 16:23 schreef FP128 het volgende:
Ja leuk zo een bericht maar een kennis van mij die daar in Vancouver is, zegt dat in de shops daar
je alle outfits van alle landen kunt krijgen waaronder die ook van Nederland. Daarbij vertelde Mart
Smeets twee? avonden geleden tijdens de openingsceremonie ook dat alle kleding/mutsen die de
diverse ploegen dragen gewoon hier in Vancouver in de stores te koop zijn.
Dat is niet de officiële kleding hoor, maar gewoon een trui per land gemaakt door een kledingmerk in Canada. Maar absoluut geen officiële teamkleding.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:23 schreef FP128 het volgende:
Ja leuk zo een bericht maar een kennis van mij die daar in Vancouver is, zegt dat in de shops daar
je alle outfits van alle landen kunt krijgen waaronder die ook van Nederland. Daarbij vertelde Mart
Smeets twee? avonden geleden tijdens de openingsceremonie ook dat alle kleding/mutsen die de
Als die kennis slim is springt hij in dit gat in de markt.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:23 schreef FP128 het volgende:
Van de Canadezen en Amerikanen kan je de kleren zo kopen inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:23 schreef FP128 het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is niet de officiële kleding hoor, maar gewoon een trui per land gemaakt door een kledingmerk in Canada. Maar absoluut geen officiële teamkleding.
quote:Netherlands 2010 Olympic Team Uniforms
Designed by Alano Edzerza & Asics -available to purchase from HBC in downtown Vancouver, 5th floor!
Heb gevraagd of ze de Nederlandse outfits ook online (gaan) verkopen, ben benieuwd naar de reactie.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:46 schreef Delnooz het volgende:
de online shop:
http://store.hbc.com/clothing/catapparel-p1.html
alles van usa en canada staat (al) wel online
Ze zeggen in Nederland. Dus in Canada mag Asics het misschien wel verkopen.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:50 schreef Hondenfluitje het volgende:
Dat kan geen officiële kleding zijn als Asics zelf zegt dat de enigste inkoper het NOC*NSF is. Namaak denk ik?
quote:Dag Morpheus2002,
Helaas is de kleding deze keer niet te koop.
Met vriendelijke groet,
NOC*NSF
quote:Dag Hondenfluitje,
Helaas is de kleding deze keer niet te koop en kunnen we je niet alsnog helpen.
Met vriendelijke groet,
NOC*NSF
Tineke Derksen
+31 26 4834659
Dit is hun reactiequote:Op maandag 15 februari 2010 17:03 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Heb gevraagd of ze de Nederlandse outfits ook online (gaan) verkopen, ben benieuwd naar de reactie.
quote:Dear Jovatov
Thank you for contacting the Hudson’s Bay Company Official Olympic Store.
This is not an item that we have for sale. We are terribly sorry for the inconvenience.
Melissa Smith
Customer Service Representative
Hudson’s Bay Company Vancouver 2010 Olympic Online Store
Toll Free: 1-877-648-7465 / 604-529-3464
Business Hours: 5am-9pm (PST) Monday to Friday and Saturday-Sunday from 9am to 5pm (PST)
http://www.store.hbc.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |