Ja, maar die begeeft zich tenminste ook op de chat. Die kraakt de chat niet ongezien af zoals Alsido doet.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:25 schreef Toverheks het volgende:
Leo komt tenminste met echte ideeen opdravan.
Die man denkt tenminste na.
LOL. Vinger op de zere plek.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoor ik Annemarie nu zeggen "Als het aan Alsido ligt hebben we volgende week nog niets" ?
Iets soortgelijks zei ze vanmorgen ook al in de chat (Anne01). Ze zou er om 11 uur zijn om het zelf te regelen.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoor ik Annemarie nu zeggen "Als het aan Alsido ligt hebben we volgende week nog niets" ?
Heb je een ban?quote:Op maandag 15 februari 2010 11:40 schreef mootie het volgende:
Wtflux, ik kan niet inloggen op de chat
Wellicht omdat hij toen kon leunen op een aantal kundige mensen.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je een ban?
Volgens Alsido was TBO veul en veul makkelijker te maken dan SV. Huh?
Alsido bemoeide zich ten tijde van TBO alleen met de weinige zaken waar hij een klein beetje verstand van had. Bemoeide hij zich ergens anders mee, ging het altijd mis.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:42 schreef beequeen het volgende:
Volgens Alsido was TBO veul en veul makkelijker te maken dan SV. Huh?
Aha!quote:Op maandag 15 februari 2010 11:45 schreef Copycat het volgende:
Alsido bemoeide zich ten tijde van TBO alleen met de weinige zaken waar hij een klein beetje verstand van had. Bemoeide hij zich ergens anders mee, ging het altijd mis.
Hij wil het eerst in de groep gooien. Wat is die gast toch eigenwijs.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:46 schreef Disana het volgende:
Alsido tegen Leo: we gaan alles even opschrijven... nee niet NU!
Ze zijn zo doorzichtig en te dom om dat zelf te zien.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Als je de mensen in SV wijst op de Youtube-filmpjes van Jaap's misdragingen kunnen ze het internet niet op, maar nu ze een filmpje van Celine Dion willen bekijken kan het ineenns wel.
Belachelijk zoveel tijd als er op gaat aan een begintune van die zwendelaarster.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:12 schreef beequeen het volgende:
Leo begint weer over de bands maar Alsido heeft belangrijker zaken aan zijn hoofd en luistert gewoon niet.
Wat een hork.
Ze geeft een hele speech.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:19 schreef Toverheks het volgende:
Leo versus Alsido.
Leo heeft goede ideeen en zweefteef Annemarie bemoeit zich er ook ff mee.
Als het morgen wordt opgehaald wat mij betreft: graag!!quote:Op maandag 15 februari 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
Mag Alsido bij het grof vuil? Werken kan ie niet, maar tegenwerken des te beter.
Alsido snapt er niets van, maar ik snap alsido ook niet! Echt hoe een grote mongool ben je als je je niet realiseert dat er massa's mensen zijn die mee willen werken, maar die rennen allemaal gillend weg omdat er gewoon geen eer aan SV te behalen valt. De vrijwiligers die ze hadden BEHOUDEN ZE NIET!!!!quote:Op maandag 15 februari 2010 12:36 schreef mootie het volgende:
Leo zegt dat kennisen van hem niet aan SV willen meewerken omdat er te vaak een lege bar te zien is.
Alsido: Nou, dan kunnen zij die leegte toch opvullen?
Die man snapt echt niks...
Is niet gek, het was te belachelijk voor woordenquote:Op maandag 15 februari 2010 12:47 schreef Laysa het volgende:
Whehehe top dat jullie alles hier bijhouden
ik bedoel dat ik er blij mee benquote:Op maandag 15 februari 2010 12:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Is niet gek, het was te belachelijk voor woorden
We houden het voor je in de gaten!quote:Op maandag 15 februari 2010 12:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik er blij mee ben...ik moet nl zo weg
Werk ze!1quote:Op maandag 15 februari 2010 12:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik er blij mee ben...ik moet nl zo weg
Deels, hoezo?quote:Op maandag 15 februari 2010 13:00 schreef Anniebab het volgende:
Heeft er iemand, behalve Mootie, nog iemand meegelezen toevallig vanmorgen vroeg?
Oh, toen Liesbeth riep 'weg met de chat!'?quote:Op maandag 15 februari 2010 13:03 schreef Anniebab het volgende:
Hoe kinderlijk ze praatten over de "pesters"leek wel een kleuterschool...
Nee t was vroeger ,chatters die t hadden over hoe belachelijk t was hoe liesbeth werd vernederd, en dat leuke chatters ook gaan meedoen als de 'pesters "er zijn.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, toen Liesbeth riep 'weg met de chat!'?
ow oke, hier volgende week pasquote:Op maandag 15 februari 2010 13:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis vakantie hier....ik moet naar de kapperveel plezier jullie
De 'Pesters'quote:Op maandag 15 februari 2010 13:08 schreef Anniebab het volgende:
Nee t was vroeger ,chatters die t hadden over hoe belachelijk t was hoe liesbeth werd vernederd, en dat leuke chatters ook gaan meedoen als de 'pesters "er zijn.
Ja we moeten gewoon leuk blijven chatten, en niet toegeven aan de "pesters', k dacht ook dat groep 3 daar zat te keuvelen...quote:Op maandag 15 februari 2010 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
De 'Pesters'. Echt waar, hoe oud zijn ze?
Dat heb ik gemist, maar alleen het woord 'pesters' al.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee t was vroeger ,chatters die t hadden over hoe belachelijk t was hoe liesbeth werd vernederd, en dat leuke chatters ook gaan meedoen als de 'pesters "er zijn.
Gezellig keuvelen over het avondeten, waar je woont en welke muziek je zingtquote:Op maandag 15 februari 2010 13:13 schreef Anniebab het volgende:
Ja we moeten gewoon leuk blijven chatten, en niet toegeven aan de "pesters', k dacht ook dat groep 3 daar zat te keuvelen...
O dat heb ik met een grijns van oor tot oor gevolgd een tijdje. Was wel vermakelijkquote:Op maandag 15 februari 2010 13:03 schreef Anniebab het volgende:
Hoe kinderlijk ze praatten over de "pesters"leek wel een kleuterschool...
Nee, dan is het niet gezellig! En je mag ook niet zoiets zeggen als "wat zingt die gast vals zeg!" Je moet het positief benaderen.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gezellig keuvelen over het avondeten, waar je woont en welke muziek je zingt.
Opzouten! Kritiek moet en mag!
Die was ook wel goed inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:16 schreef Anniebab het volgende:
Ik lulde een beetje dat ieder zijn mening had enz, Toen zei Debby, jij werkt toch ook niet 8 uur achter elkaar bij je baas? doelend op liesbeth, ik zei ,oke maar wel 7 en half ,maw.zij niet.maar ze zijn volgens mij allemaal hetzelfde, want ze zien t niet.
ik probeerde iets te vertalen wat vrij moeilijk te vertalen was ...dus het zal wel niet helemaal kloppenquote:Op maandag 15 februari 2010 11:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen woensdag niet eens gebeld. Dat was iemand anders. Ik weet wie het wel was.
Dat soort dingen dus.............ga even naar de stad, anders blijf ik achter die chat hangen, lurken, en me soms ergeren.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Die was ook wel goed inderdaad.
Nou Mootie, als jij vindt dat iemand vals zingt, kan een ander dat best mooi vinden, dat is gewoon een mening.
Zucht...
Niet te lezen ook, dat taalgebruik en die spaties .quote:Op maandag 15 februari 2010 13:47 schreef mootie het volgende:
Pim doet een moedige poging, het relt!
/proest
Volgens mij moest hij mij aanpakkenquote:Op maandag 15 februari 2010 13:47 schreef mootie het volgende:
Pim doet een moedige poging, het relt!
/proest
Geilquote:Op maandag 15 februari 2010 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij moest hij mij aanpakken
Ik kreeg gisteren wel een Valentijn PM, maar dat was op FOK! en dat voelt dan extra sneuquote:Op maandag 15 februari 2010 16:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet wel lachen om jouw nieuwe aanbidder, Copycat. Heeft hij je ook een valentijnskaart gestuurd?
Ik voel een bruiloft aankomen!quote:Op maandag 15 februari 2010 16:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet wel lachen om jouw nieuwe aanbidder, Copycat. Heeft hij je ook een valentijnskaart gestuurd?
Zit Jan Bakker ook op Fok!?quote:Op maandag 15 februari 2010 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren wel een Valentijn PM, maar dat was op FOK! en dat voelt dan extra sneu.
Ik hoop het niet.quote:
PeterN zit te wachten op een mailtje ivm personeel en vrijwilligers. Hij moet maar even wachten, zegt Alsido.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij zitten er nu 3 mensen aan tafel die elkaar e-mail sturen maar er komt geen mailtje aan.
Al met al is vandaag tot dusverre dus een geslaagde streamdagquote:Op maandag 15 februari 2010 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
PeterN zit te wachten op een mailtje ivm personeel en vrijwilligers. Hij moet maar even wachten, zegt Alsido.
Preoriteiten.
Want Alsido zit nog steeds te scrollen in het draaiboek voor vrijdag en Liesbeth verstopt zich want in de achtergrond hoor je Els bezig in de keuken.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
PeterN zit te wachten op een mailtje ivm personeel en vrijwilligers. Hij moet maar even wachten, zegt Alsido.
Preoriteiten.
Wie zit daar bij ze aan tafel dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Want Alsido zit nog steeds te scrollen in het draaiboek voor vrijdag en Liesbeth verstopt zich want in de achtergrond hoor je Els bezig in de keuken.
Niet te geloven. Alleen maar ginnegappen en wat scrollen. Oh, ik vergeet het tafeltje.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:56 schreef Disana het volgende:
Al met al is vandaag tot dusverre dus een geslaagde streamdag
Tafeltje? En ik moet vandaag alleen maar lachen om wat ik heb gezien. Krukkentelevisiequote:Op maandag 15 februari 2010 18:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet te geloven. Alleen maar ginnegappen en wat scrollen. Oh, ik vergeet het tafeltje.
Als het niet zo om te huilen was, zou ik lachen.
Ah okee.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is Jolanda van de niewuesitems. En de thee.
Het tafeltje voor het decor van die spirimuts. Werkelijk waar, daar zijn ze volgens mij 2 uur over bezig geweest. Als het niet langer is.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:04 schreef Disana het volgende:
Tafeltje? En ik moet vandaag alleen maar lachen om wat ik heb gezien. Krukkentelevisie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |