Dat soort dingen dus.............ga even naar de stad, anders blijf ik achter die chat hangen, lurken, en me soms ergeren.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Die was ook wel goed inderdaad.
Nou Mootie, als jij vindt dat iemand vals zingt, kan een ander dat best mooi vinden, dat is gewoon een mening.
Zucht...
Niet te lezen ook, dat taalgebruik en die spaties .quote:Op maandag 15 februari 2010 13:47 schreef mootie het volgende:
Pim doet een moedige poging, het relt!
/proest
Volgens mij moest hij mij aanpakkenquote:Op maandag 15 februari 2010 13:47 schreef mootie het volgende:
Pim doet een moedige poging, het relt!
/proest
Geilquote:Op maandag 15 februari 2010 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij moest hij mij aanpakken
Ik kreeg gisteren wel een Valentijn PM, maar dat was op FOK! en dat voelt dan extra sneuquote:Op maandag 15 februari 2010 16:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet wel lachen om jouw nieuwe aanbidder, Copycat. Heeft hij je ook een valentijnskaart gestuurd?
Ik voel een bruiloft aankomen!quote:Op maandag 15 februari 2010 16:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet wel lachen om jouw nieuwe aanbidder, Copycat. Heeft hij je ook een valentijnskaart gestuurd?
Zit Jan Bakker ook op Fok!?quote:Op maandag 15 februari 2010 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren wel een Valentijn PM, maar dat was op FOK! en dat voelt dan extra sneu.
Ik hoop het niet.quote:
PeterN zit te wachten op een mailtje ivm personeel en vrijwilligers. Hij moet maar even wachten, zegt Alsido.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij zitten er nu 3 mensen aan tafel die elkaar e-mail sturen maar er komt geen mailtje aan.
Al met al is vandaag tot dusverre dus een geslaagde streamdagquote:Op maandag 15 februari 2010 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
PeterN zit te wachten op een mailtje ivm personeel en vrijwilligers. Hij moet maar even wachten, zegt Alsido.
Preoriteiten.
Want Alsido zit nog steeds te scrollen in het draaiboek voor vrijdag en Liesbeth verstopt zich want in de achtergrond hoor je Els bezig in de keuken.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
PeterN zit te wachten op een mailtje ivm personeel en vrijwilligers. Hij moet maar even wachten, zegt Alsido.
Preoriteiten.
Wie zit daar bij ze aan tafel dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Want Alsido zit nog steeds te scrollen in het draaiboek voor vrijdag en Liesbeth verstopt zich want in de achtergrond hoor je Els bezig in de keuken.
Niet te geloven. Alleen maar ginnegappen en wat scrollen. Oh, ik vergeet het tafeltje.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:56 schreef Disana het volgende:
Al met al is vandaag tot dusverre dus een geslaagde streamdag
Tafeltje? En ik moet vandaag alleen maar lachen om wat ik heb gezien. Krukkentelevisiequote:Op maandag 15 februari 2010 18:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet te geloven. Alleen maar ginnegappen en wat scrollen. Oh, ik vergeet het tafeltje.
Als het niet zo om te huilen was, zou ik lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |