Is niet gek, het was te belachelijk voor woordenquote:Op maandag 15 februari 2010 12:47 schreef Laysa het volgende:
Whehehe top dat jullie alles hier bijhouden
ik bedoel dat ik er blij mee benquote:Op maandag 15 februari 2010 12:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Is niet gek, het was te belachelijk voor woorden
We houden het voor je in de gaten!quote:Op maandag 15 februari 2010 12:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik er blij mee ben...ik moet nl zo weg
Werk ze!1quote:Op maandag 15 februari 2010 12:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik er blij mee ben...ik moet nl zo weg
Deels, hoezo?quote:Op maandag 15 februari 2010 13:00 schreef Anniebab het volgende:
Heeft er iemand, behalve Mootie, nog iemand meegelezen toevallig vanmorgen vroeg?
Oh, toen Liesbeth riep 'weg met de chat!'?quote:Op maandag 15 februari 2010 13:03 schreef Anniebab het volgende:
Hoe kinderlijk ze praatten over de "pesters"leek wel een kleuterschool...
Nee t was vroeger ,chatters die t hadden over hoe belachelijk t was hoe liesbeth werd vernederd, en dat leuke chatters ook gaan meedoen als de 'pesters "er zijn.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, toen Liesbeth riep 'weg met de chat!'?
ow oke, hier volgende week pasquote:Op maandag 15 februari 2010 13:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis vakantie hier....ik moet naar de kapperveel plezier jullie
De 'Pesters'quote:Op maandag 15 februari 2010 13:08 schreef Anniebab het volgende:
Nee t was vroeger ,chatters die t hadden over hoe belachelijk t was hoe liesbeth werd vernederd, en dat leuke chatters ook gaan meedoen als de 'pesters "er zijn.
Ja we moeten gewoon leuk blijven chatten, en niet toegeven aan de "pesters', k dacht ook dat groep 3 daar zat te keuvelen...quote:Op maandag 15 februari 2010 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
De 'Pesters'. Echt waar, hoe oud zijn ze?
Dat heb ik gemist, maar alleen het woord 'pesters' al.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee t was vroeger ,chatters die t hadden over hoe belachelijk t was hoe liesbeth werd vernederd, en dat leuke chatters ook gaan meedoen als de 'pesters "er zijn.
Gezellig keuvelen over het avondeten, waar je woont en welke muziek je zingtquote:Op maandag 15 februari 2010 13:13 schreef Anniebab het volgende:
Ja we moeten gewoon leuk blijven chatten, en niet toegeven aan de "pesters', k dacht ook dat groep 3 daar zat te keuvelen...
O dat heb ik met een grijns van oor tot oor gevolgd een tijdje. Was wel vermakelijkquote:Op maandag 15 februari 2010 13:03 schreef Anniebab het volgende:
Hoe kinderlijk ze praatten over de "pesters"leek wel een kleuterschool...
Nee, dan is het niet gezellig! En je mag ook niet zoiets zeggen als "wat zingt die gast vals zeg!" Je moet het positief benaderen.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gezellig keuvelen over het avondeten, waar je woont en welke muziek je zingt.
Opzouten! Kritiek moet en mag!
Die was ook wel goed inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:16 schreef Anniebab het volgende:
Ik lulde een beetje dat ieder zijn mening had enz, Toen zei Debby, jij werkt toch ook niet 8 uur achter elkaar bij je baas? doelend op liesbeth, ik zei ,oke maar wel 7 en half ,maw.zij niet.maar ze zijn volgens mij allemaal hetzelfde, want ze zien t niet.
ik probeerde iets te vertalen wat vrij moeilijk te vertalen was ...dus het zal wel niet helemaal kloppenquote:Op maandag 15 februari 2010 11:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen woensdag niet eens gebeld. Dat was iemand anders. Ik weet wie het wel was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |