ED TV ... dus de (internet-)televisiezender van het ED ...quote:Op maandag 15 februari 2010 10:31 schreef Disana het volgende:
Als ze van het dagblad zijn is het wel raar dat ze een camera bij zich hebben.
Aha!quote:Op maandag 15 februari 2010 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
ED TV ... dus de (internet-)televisiezender van het ED ...
Johan heeft de gewoonte de letter d onuitgesproken te laten.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Johan zei etv maar ik neem aan dat EDtv dan Eindhoven tv is?
Die stickeractie scheen reuze mee te vallen. Er waren uiteindelijk maar vijf stickers geplakt.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is van het Eindhovens Dagblad, maar of ze daar zulke jeugdige verslaggevers hebben?
Nog iets vernomen van de stickeractie?
En die chatboxen ... wat een onzinnig idee weer.
Dat blijkt. Ik laat het gewoon staan, geen zin in die grijze edit-regel onderaanquote:Op maandag 15 februari 2010 10:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Johan heeft de gewoonte de letter d onuitgesproken te laten.
Ik heb afgelopen woensdag niet eens gebeld. Dat was iemand anders. Ik weet wie het wel was.quote:Op maandag 15 februari 2010 01:45 schreef snetje het volgende:
[..]
ik heb het gelezen op de Studio Vlemmix chat
wat walgelijk dat die jaap alle mensen daar gewoon afmaakt
toen wou gher sly aan de schandpaal gaan hangen samen met Rob want die most dat ook
dat heeft jaap steeds gebelt
liesbeth moest toen gaan zeiken en huilt steeds omdat marian komt
daardoor worden anderen heel triest
-------------
zoiets![]()
'Nou spannend, vertel.'quote:Op maandag 15 februari 2010 11:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen woensdag niet eens gebeld. Dat was iemand anders. Ik weet wie het wel was.
Het is iemand van hier, die ooit een interactief radioprogramma heeft gehad en zijn naam begint met een P.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:05 schreef mootie het volgende:
[..]
'Nou spannend, vertel.'![]()
'Nee, dat kan ik niet doen.'![]()
'Kom dan ook niet interessant doen!'
Heb het niet gehoord maar neem het zomaar aan. Dat zwaaien van Alsido voor de camera vond ik ook maar zozo, er was door Johan gezegd de camera op het kantoor te zetten en dat hebben ze niet gedaan.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Liesbeth zou gezegd hebben 'weg met de chat!'.
Dat zwaaien kwam over als provocatie.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb het niet gehoord maar neem het zomaar aan. Dat zwaaien van Alsido voor de camera vond ik ook maar zozo, er was door Johan gezegd de camera op het kantoor te zetten en dat hebben ze niet gedaan.
Hans weet helemaal niks, dat scheelt.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zwaaien kwam over als provocatie.
En Hans weet niet of de chat opgedeeld gaat worden.
Het moet ook wel een zot idee van Alsido en Liesbeth zijn.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Hans weet helemaal niks, dat scheelt.
Zo zag ik het ook.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:16 schreef Disana het volgende:
Zo zag ik het ook, of het zo is???quote:Op maandag 15 februari 2010 11:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |