geen idee...ik geef alleen maar door...misschien is het voor sommige mensen wat moeilijk om te volgen...maar raar is hett wel want over het algemeen chat er maar zo'n gemiddeld groepje van 20 man...met hier en daar een uitschieter...quote:Op zondag 14 februari 2010 23:32 schreef Gert het volgende:
Wat is de gedachte achter verschillende chatrooms?
En wat is er tegen lurkers?
Uhuh. Ja ik snap dat jij slechts de boodschapper bent hoor.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen idee...ik geef alleen maar door...misschien is het voor sommige mensen wat moeilijk om te volgen...maar raar is hett wel want over het algemeen chat er maar zo'n gemiddeld groepje van 20 man...met hier en daar een uitschieter...
Ja in de trant van het gaat voor sommigen te snel...maar ik geloof niet echt dat dat de reden is...ik denk persoonlijk...persoonlijk he...dat ze willen probren het zogenoemde rellen te voorkomen..iets anders kan ik me gewoon niet bedenken...Het getuigd van slecht inzicht imo want de chat is 85% het belangrijkste gedeelte van SV..quote:Op zondag 14 februari 2010 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh. Ja ik snap dat jij slechts de boodschapper bent hoor.
Maar misschien dat er iets over de gedachte erachter was gezegd.
Je mag wel lurken, maar dan alleen ingelogdquote:Op zondag 14 februari 2010 23:29 schreef Laysa het volgende:
OnStream gebeurd niets meer en dottey licht de chat in dat er naar alle waarschijnlijkheid verschillende chatrooms gaan komen met eem max tot 30 personen..."' Lurkers'' zijn dan niet meer welkom....Het gebeuren wordt dus onvriendelijk gemaakt...want van de'' lurkers'' moet men het hebben...nee gaat helemaal de goede kant daarop bij de SV...wordt echt rekening gehouden met de'' kijker''![]()
Lurken doe je dus anoniem...niet ingelogdquote:Op zondag 14 februari 2010 23:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
Je mag wel lurken, maar dan alleen ingelogd
Nee, omdat ze natuurlijk denken dat er strakjes over de 400 chatters zittenquote:Op zondag 14 februari 2010 23:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja in de trant van het gaat voor sommigen te snel...maar ik geloof niet echt dat dat de reden is...ik denk persoonlijk...persoonlijk he...dat ze willen probren het zogenoemde rellen te voorkomen..iets anders kan ik me gewoon niet bedenken...Het getuigd van slecht inzicht imo want de chat is 85% het belangrijkste gedeelte van SV..
Dat kan.. Lurken is gewoon meekijken.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lurken doe je dus anoniem...niet ingelogd
Het is gewoon verteld toen ik er was met de stream op mijn giecheltje..quote:Op zondag 14 februari 2010 23:46 schreef Laysa het volgende:
Waarom breng jij eigenlijk dat ''nieuws'' naar buiten? johan gaat al over de rooie als Peter verteld dat ze in een tv programma zitten....
Zou best kunnen, tztquote:Op zondag 14 februari 2010 23:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee, omdat ze natuurlijk denken dat er strakjes over de 400 chatters zitten
Psies....en ik zet het weer hier neer wat jij daar verteld...maar denk je dat johan al wilt dat dit nu naar buiten komt?quote:Op zondag 14 februari 2010 23:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat kan.. Lurken is gewoon meekijken.
ingelogt of niet..
Maar goed.. dat is niet mijn planIk hoorde het alleen maar Liesbeth vertellen..
Ik denk eerlijk waar dat het er geen 400 gaan worden...dit is toch wel een max en das niet erg...quote:Op zondag 14 februari 2010 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou best kunnen, tzt, maar ik worstel nog wat met mirc, kut-lettertype en geen tijden
och! gaan we gewoon toch gezellie met zijn allen in 1 room zittenquote:Op zondag 14 februari 2010 23:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
Het is gewoon verteld toen ik er was met de stream op mijn giecheltje..
Aangezien Liesbeth niet goed te volgen was.. vertelde ik het nog eens gezellig op de chat![]()
Zodat er weet is van de verschillende rooms enzo![]()
Althans dat het in de planning staat! Maar ja.. termijn enzo.. dat kon ze niet vertellen.
Ach dolle dwaze plannen van SV, komt waarschijnlijk helemaal niets van. Net zomin als vam al die andere plannen..........quote:Op zondag 14 februari 2010 23:56 schreef snetje het volgende:
[..]
och! gaan we gewoon toch gezellie met zijn allen in 1 room zittenmochten er meer als 30 zijn dan wisselen we gewoon af
Tis misselijkmakendquote:Op maandag 15 februari 2010 00:25 schreef spuitje het volgende:
Gos, al dagen deed onze grote vriend niets, maar dan ook echt niets aan zijn eigen Vlemmix site. Maar deze kans kon hij toch niet voorbij laten gaan. Ik ga niet kopieren en plakken, maar dit vond Sly dus byzonder vermeldenswaardig. Wie is hier nu ontzettend sneu dan???
http://studiovlemmix.nowlive.eu/nieuws/20
Sneu en Sly zijn synoniemen. Eerst roept die plofkop op om vooral de normen en waarden te bewaken op fora en chat, maar Jaap's acties kunnen dan weer wel door de beugel.quote:Op maandag 15 februari 2010 00:25 schreef spuitje het volgende:
Gos, al dagen deed onze grote vriend niets, maar dan ook echt niets aan zijn eigen Vlemmix site. Maar deze kans kon hij toch niet voorbij laten gaan. Ik ga niet kopieren en plakken, maar dit vond Sly dus byzonder vermeldenswaardig. Wie is hier nu ontzettend sneu dan???
quote:Op maandag 15 februari 2010 01:37 schreef Pearlbitch het volgende:
En ook Dottey nog even belachelijk maken.
[ afbeelding ]
ik heb het gelezen op de Studio Vlemmix chatquote:Op maandag 15 februari 2010 01:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb op school nooit zo goed opgelet bij de lessen Koeterwaals. Kan iemand onderstaande tekst van PIEMEITJE van NL even vertalen?
[ afbeelding ]
en wie heeft dit geschreven?quote:Op maandag 15 februari 2010 01:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Of één van Sly's bruintongdiscipelen.quote:Op maandag 15 februari 2010 07:41 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat staat er dan weer niet bij, maar ik vermoed Sly zelf of zijn lieftallige vriendin.
Ik ben helemaal niet van plan ls met respect te behandelen, niet na wat hij geflikt heeft.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:04 schreef Disana het volgende:
BRONmagazine vond het 'gescheld' op LS niet leuk gisteren. Je moet daar boven staan en het achter je laten, negeren is het devies dan stopt het ook. Zij heeft ook een aanvaring met LS gehad maar dat negeerde ze gewoon en nu kan ze weer met hem door een deur. Behandel elkaar met respect.
Streamverslag van disana is veul beterquote:Op maandag 15 februari 2010 01:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat is niet zo belachelijk gekleurd. En je deed het leuk hoor, niets van aantrekken.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
Streamverslag van disana is veul beter
Bron zat gewoon te oreren.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:08 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet van plan ls met respect te behandelen, niet na wat hij geflikt heeft.
Ik maak mij ook geen zorgenquote:Op maandag 15 februari 2010 09:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat is niet zo belachelijk gekleurd. En je deed het leuk hoor, niets van aantrekken.
Goedemorgen
Ja maar zij hebben hun eigen chat dus vragen stellen gaat dan niet hè.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik maak mij ook geen zorgen![]()
Leo en ik zaten gewoon in een melige bui
Dan hadden ze zelf vragen moeten komen stellen. En ja ik giebel nou eenmaal veel
Wat is de strekking? Ik neem aan dat het over de laatste blog van The Blob gaat?quote:Op maandag 15 februari 2010 00:25 schreef spuitje het volgende:
Klopt, en Sly heeft de laatste regel even extra vetgedrukt weergegeven...........quote:Op maandag 15 februari 2010 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is de strekking? Ik neem aan dat het over de laatste blog van The Blob gaat?
Zou zomaar kunnen want het onderste deel waar normaal haar naam staat ontbreekt.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:36 schreef shomila het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft hij nou een cap van Chanel5 gebruikt.
Niet veel fraais en kan het ook niet meer kopieren want sinds een ha;f uur kan ik ook het openbare deel van NL niet meer lezen vanwege een "dubbele account"quote:
Ik moet er wel om lachen dat ze hier zo ijverig zitten mee te lezen en zelfs caps stelen. Dat geeft de armoede van hun eigen content aanquote:Op maandag 15 februari 2010 10:15 schreef spuitje het volgende:
[..]
Niet veel fraais en kan het ook niet meer kopieren want sinds een ha;f uur kan ik ook het openbare deel van NL niet meer lezen vanwege een "dubbele account"Trucje wat ik de vorige keer heb toegepast werkt helaas ook niet.
ETV. Eindhoven tv?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:09 schreef Copycat het volgende:
Eventuele stagiaires van de school waar die buschauffeur lesgeeft?
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Het ontbijtnieuws van een halfuur is alweer voorbij. Het heeft precies 11 minuten geduurd.
Dat ken ik niet. Wel EDtv.quote:
Ik las het ja....quote:Op maandag 15 februari 2010 10:22 schreef mootie het volgende:
Damn, ik probeer uit te vinden wanneer ze starten met verschillende chatboxen, maar de strijk is belangrijker.
Ik vind het zo grappig, ze hebben altijd mond vol van respect e.d., maar als je niet 'bij hen' hoort, moet je echt niet rekenen op een antwoord.quote:
Dat is van het Eindhovens Dagblad, maar of ze daar zulke jeugdige verslaggevers hebben?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:24 schreef Disana het volgende:
Johan zei etv maar ik neem aan dat EDtv dan Eindhoven tv is?
Op zich ben ik er niet tegen, ik word gewoon gek, het gaat echt nooit over de stream. Het zijn vooral groetjes, ahahaha en wat ga ik nu doen in huis.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is van het Eindhovens Dagblad, maar of ze daar zulke jeugdige verslaggevers hebben?
Nog iets vernomen van de stickeractie?
En die chatboxen ... wat een onzinnig idee weer.
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:15 schreef spuitje het volgende:
[..]
Niet veel fraais en kan het ook niet meer kopieren want sinds een ha;f uur kan ik ook het openbare deel van NL niet meer lezen vanwege een "dubbele account"Trucje wat ik de vorige keer heb toegepast werkt helaas ook niet.
Hmm, dan weet ik het ook niet en laat ik gewoon ETV in de update staan.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is van het Eindhovens Dagblad, maar of ze daar zulke jeugdige verslaggevers hebben?
Ik ben alleen bang dat zij je in een box werpen en dan kom je er nooit meer uit. Zit je voor eeuwig opgescheept met de spruiten van Sanzoveel.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:27 schreef mootie het volgende:
Op zich ben ik er niet tegen, ik word gewoon gek, het gaat echt nooit over de stream. Het zijn vooral groetjes, ahahaha en wat ga ik nu doen in huis.
Johan deed net nog alsof er tig auto's vol waren geplakt, communicatie ftw.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:28 schreef Laysa het volgende:
Klopt Mootie...tis toch wat...wat een gezever weer
@ Cc uiteindelijk beleken er bijna geen stickers te missen...Peter schatte dat er zo'n stuk of 5 miste...dus de bkende sisser blijkt hier wel op zn plaats
Ja peter zei gisteravond nog dat ie johan niet te pakken kreeg....ach kan johan zich nog een dag extra druk maken over dat stickeren....tenzij liesbeth het hem verteld...maar dat is ze ws alweer vergetenquote:Op maandag 15 februari 2010 10:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Johan deed net nog alsof er tig auto's vol waren geplakt, communicatie ftw.
Ik lurk ook vaak meequote:Op maandag 15 februari 2010 10:31 schreef Disana het volgende:
Als ze van het dagblad zijn is het wel raar dat ze een camera bij zich hebben.
Mootie ik word ook iebel van die irrelevante chat over kopjes koffie en kleinkinderen en de avondmaaltijd als je echt iets wilt bespreken. Ben er dan ook zelden ingelogd.
ED TV ... dus de (internet-)televisiezender van het ED ...quote:Op maandag 15 februari 2010 10:31 schreef Disana het volgende:
Als ze van het dagblad zijn is het wel raar dat ze een camera bij zich hebben.
Aha!quote:Op maandag 15 februari 2010 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
ED TV ... dus de (internet-)televisiezender van het ED ...
Johan heeft de gewoonte de letter d onuitgesproken te laten.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Johan zei etv maar ik neem aan dat EDtv dan Eindhoven tv is?
Die stickeractie scheen reuze mee te vallen. Er waren uiteindelijk maar vijf stickers geplakt.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat blijkt. Ik laat het gewoon staan, geen zin in die grijze edit-regel onderaanquote:Op maandag 15 februari 2010 10:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Johan heeft de gewoonte de letter d onuitgesproken te laten.
Ik heb afgelopen woensdag niet eens gebeld. Dat was iemand anders. Ik weet wie het wel was.quote:Op maandag 15 februari 2010 01:45 schreef snetje het volgende:
[..]
ik heb het gelezen op de Studio Vlemmix chat
wat walgelijk dat die jaap alle mensen daar gewoon afmaakt
toen wou gher sly aan de schandpaal gaan hangen samen met Rob want die most dat ook
dat heeft jaap steeds gebelt
liesbeth moest toen gaan zeiken en huilt steeds omdat marian komt
daardoor worden anderen heel triest
-------------
zoiets![]()
'Nou spannend, vertel.'quote:Op maandag 15 februari 2010 11:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen woensdag niet eens gebeld. Dat was iemand anders. Ik weet wie het wel was.
Het is iemand van hier, die ooit een interactief radioprogramma heeft gehad en zijn naam begint met een P.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:05 schreef mootie het volgende:
[..]
'Nou spannend, vertel.'![]()
'Nee, dat kan ik niet doen.'![]()
'Kom dan ook niet interessant doen!'
Heb het niet gehoord maar neem het zomaar aan. Dat zwaaien van Alsido voor de camera vond ik ook maar zozo, er was door Johan gezegd de camera op het kantoor te zetten en dat hebben ze niet gedaan.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Liesbeth zou gezegd hebben 'weg met de chat!'.
Dat zwaaien kwam over als provocatie.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb het niet gehoord maar neem het zomaar aan. Dat zwaaien van Alsido voor de camera vond ik ook maar zozo, er was door Johan gezegd de camera op het kantoor te zetten en dat hebben ze niet gedaan.
Hans weet helemaal niks, dat scheelt.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zwaaien kwam over als provocatie.
En Hans weet niet of de chat opgedeeld gaat worden.
Het moet ook wel een zot idee van Alsido en Liesbeth zijn.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Hans weet helemaal niks, dat scheelt.
Zo zag ik het ook.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:16 schreef Disana het volgende:
Zo zag ik het ook, of het zo is???quote:Op maandag 15 februari 2010 11:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |