Niet veel fraais en kan het ook niet meer kopieren want sinds een ha;f uur kan ik ook het openbare deel van NL niet meer lezen vanwege een "dubbele account"quote:
Ik moet er wel om lachen dat ze hier zo ijverig zitten mee te lezen en zelfs caps stelen. Dat geeft de armoede van hun eigen content aanquote:Op maandag 15 februari 2010 10:15 schreef spuitje het volgende:
[..]
Niet veel fraais en kan het ook niet meer kopieren want sinds een ha;f uur kan ik ook het openbare deel van NL niet meer lezen vanwege een "dubbele account"Trucje wat ik de vorige keer heb toegepast werkt helaas ook niet.
ETV. Eindhoven tv?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:09 schreef Copycat het volgende:
Eventuele stagiaires van de school waar die buschauffeur lesgeeft?
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Het ontbijtnieuws van een halfuur is alweer voorbij. Het heeft precies 11 minuten geduurd.
Dat ken ik niet. Wel EDtv.quote:
Ik las het ja....quote:Op maandag 15 februari 2010 10:22 schreef mootie het volgende:
Damn, ik probeer uit te vinden wanneer ze starten met verschillende chatboxen, maar de strijk is belangrijker.
Ik vind het zo grappig, ze hebben altijd mond vol van respect e.d., maar als je niet 'bij hen' hoort, moet je echt niet rekenen op een antwoord.quote:
Dat is van het Eindhovens Dagblad, maar of ze daar zulke jeugdige verslaggevers hebben?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:24 schreef Disana het volgende:
Johan zei etv maar ik neem aan dat EDtv dan Eindhoven tv is?
Op zich ben ik er niet tegen, ik word gewoon gek, het gaat echt nooit over de stream. Het zijn vooral groetjes, ahahaha en wat ga ik nu doen in huis.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is van het Eindhovens Dagblad, maar of ze daar zulke jeugdige verslaggevers hebben?
Nog iets vernomen van de stickeractie?
En die chatboxen ... wat een onzinnig idee weer.
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:15 schreef spuitje het volgende:
[..]
Niet veel fraais en kan het ook niet meer kopieren want sinds een ha;f uur kan ik ook het openbare deel van NL niet meer lezen vanwege een "dubbele account"Trucje wat ik de vorige keer heb toegepast werkt helaas ook niet.
Hmm, dan weet ik het ook niet en laat ik gewoon ETV in de update staan.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is van het Eindhovens Dagblad, maar of ze daar zulke jeugdige verslaggevers hebben?
Nog iets vernomen van de stickeractie?
En die chatboxen ... wat een onzinnig idee weer.
Ik ben alleen bang dat zij je in een box werpen en dan kom je er nooit meer uit. Zit je voor eeuwig opgescheept met de spruiten van Sanzoveel.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:27 schreef mootie het volgende:
Op zich ben ik er niet tegen, ik word gewoon gek, het gaat echt nooit over de stream. Het zijn vooral groetjes, ahahaha en wat ga ik nu doen in huis.
Johan deed net nog alsof er tig auto's vol waren geplakt, communicatie ftw.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:28 schreef Laysa het volgende:
Klopt Mootie...tis toch wat...wat een gezever weer
@ Cc uiteindelijk beleken er bijna geen stickers te missen...Peter schatte dat er zo'n stuk of 5 miste...dus de bkende sisser blijkt hier wel op zn plaats
Ja peter zei gisteravond nog dat ie johan niet te pakken kreeg....ach kan johan zich nog een dag extra druk maken over dat stickeren....tenzij liesbeth het hem verteld...maar dat is ze ws alweer vergetenquote:Op maandag 15 februari 2010 10:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Johan deed net nog alsof er tig auto's vol waren geplakt, communicatie ftw.
Ik lurk ook vaak meequote:Op maandag 15 februari 2010 10:31 schreef Disana het volgende:
Als ze van het dagblad zijn is het wel raar dat ze een camera bij zich hebben.
Mootie ik word ook iebel van die irrelevante chat over kopjes koffie en kleinkinderen en de avondmaaltijd als je echt iets wilt bespreken. Ben er dan ook zelden ingelogd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |