Sneu en Sly zijn synoniemen. Eerst roept die plofkop op om vooral de normen en waarden te bewaken op fora en chat, maar Jaap's acties kunnen dan weer wel door de beugel.quote:Op maandag 15 februari 2010 00:25 schreef spuitje het volgende:
Gos, al dagen deed onze grote vriend niets, maar dan ook echt niets aan zijn eigen Vlemmix site. Maar deze kans kon hij toch niet voorbij laten gaan. Ik ga niet kopieren en plakken, maar dit vond Sly dus byzonder vermeldenswaardig. Wie is hier nu ontzettend sneu dan???
http://studiovlemmix.nowlive.eu/nieuws/20
quote:Op maandag 15 februari 2010 01:37 schreef Pearlbitch het volgende:
En ook Dottey nog even belachelijk maken.
[ afbeelding ]
ik heb het gelezen op de Studio Vlemmix chatquote:Op maandag 15 februari 2010 01:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb op school nooit zo goed opgelet bij de lessen Koeterwaals. Kan iemand onderstaande tekst van PIEMEITJE van NL even vertalen?
[ afbeelding ]
en wie heeft dit geschreven?quote:Op maandag 15 februari 2010 01:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Of één van Sly's bruintongdiscipelen.quote:Op maandag 15 februari 2010 07:41 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat staat er dan weer niet bij, maar ik vermoed Sly zelf of zijn lieftallige vriendin.
Ik ben helemaal niet van plan ls met respect te behandelen, niet na wat hij geflikt heeft.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:04 schreef Disana het volgende:
BRONmagazine vond het 'gescheld' op LS niet leuk gisteren. Je moet daar boven staan en het achter je laten, negeren is het devies dan stopt het ook. Zij heeft ook een aanvaring met LS gehad maar dat negeerde ze gewoon en nu kan ze weer met hem door een deur. Behandel elkaar met respect.
Streamverslag van disana is veul beterquote:Op maandag 15 februari 2010 01:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat is niet zo belachelijk gekleurd. En je deed het leuk hoor, niets van aantrekken.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
Streamverslag van disana is veul beter
Bron zat gewoon te oreren.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:08 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet van plan ls met respect te behandelen, niet na wat hij geflikt heeft.
Ik maak mij ook geen zorgenquote:Op maandag 15 februari 2010 09:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat is niet zo belachelijk gekleurd. En je deed het leuk hoor, niets van aantrekken.
Goedemorgen
Ja maar zij hebben hun eigen chat dus vragen stellen gaat dan niet hè.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik maak mij ook geen zorgen![]()
Leo en ik zaten gewoon in een melige bui
Dan hadden ze zelf vragen moeten komen stellen. En ja ik giebel nou eenmaal veel
Wat is de strekking? Ik neem aan dat het over de laatste blog van The Blob gaat?quote:Op maandag 15 februari 2010 00:25 schreef spuitje het volgende:
Gos, al dagen deed onze grote vriend niets, maar dan ook echt niets aan zijn eigen Vlemmix site. Maar deze kans kon hij toch niet voorbij laten gaan. Ik ga niet kopieren en plakken, maar dit vond Sly dus byzonder vermeldenswaardig. Wie is hier nu ontzettend sneu dan???
http://studiovlemmix.nowlive.eu/nieuws/20
Klopt, en Sly heeft de laatste regel even extra vetgedrukt weergegeven...........quote:Op maandag 15 februari 2010 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is de strekking? Ik neem aan dat het over de laatste blog van The Blob gaat?
Zou zomaar kunnen want het onderste deel waar normaal haar naam staat ontbreekt.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:36 schreef shomila het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft hij nou een cap van Chanel5 gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |