Ja, maar die begeeft zich tenminste ook op de chat. Die kraakt de chat niet ongezien af zoals Alsido doet.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:25 schreef Toverheks het volgende:
Leo komt tenminste met echte ideeen opdravan.
Die man denkt tenminste na.
LOL. Vinger op de zere plek.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoor ik Annemarie nu zeggen "Als het aan Alsido ligt hebben we volgende week nog niets" ?
Iets soortgelijks zei ze vanmorgen ook al in de chat (Anne01). Ze zou er om 11 uur zijn om het zelf te regelen.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoor ik Annemarie nu zeggen "Als het aan Alsido ligt hebben we volgende week nog niets" ?
Heb je een ban?quote:Op maandag 15 februari 2010 11:40 schreef mootie het volgende:
Wtflux, ik kan niet inloggen op de chat
Wellicht omdat hij toen kon leunen op een aantal kundige mensen.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je een ban?
Volgens Alsido was TBO veul en veul makkelijker te maken dan SV. Huh?
Alsido bemoeide zich ten tijde van TBO alleen met de weinige zaken waar hij een klein beetje verstand van had. Bemoeide hij zich ergens anders mee, ging het altijd mis.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:42 schreef beequeen het volgende:
Volgens Alsido was TBO veul en veul makkelijker te maken dan SV. Huh?
Aha!quote:Op maandag 15 februari 2010 11:45 schreef Copycat het volgende:
Alsido bemoeide zich ten tijde van TBO alleen met de weinige zaken waar hij een klein beetje verstand van had. Bemoeide hij zich ergens anders mee, ging het altijd mis.
Hij wil het eerst in de groep gooien. Wat is die gast toch eigenwijs.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:46 schreef Disana het volgende:
Alsido tegen Leo: we gaan alles even opschrijven... nee niet NU!
Ze zijn zo doorzichtig en te dom om dat zelf te zien.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Als je de mensen in SV wijst op de Youtube-filmpjes van Jaap's misdragingen kunnen ze het internet niet op, maar nu ze een filmpje van Celine Dion willen bekijken kan het ineenns wel.
Belachelijk zoveel tijd als er op gaat aan een begintune van die zwendelaarster.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:12 schreef beequeen het volgende:
Leo begint weer over de bands maar Alsido heeft belangrijker zaken aan zijn hoofd en luistert gewoon niet.
Wat een hork.
Ze geeft een hele speech.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:19 schreef Toverheks het volgende:
Leo versus Alsido.
Leo heeft goede ideeen en zweefteef Annemarie bemoeit zich er ook ff mee.
Als het morgen wordt opgehaald wat mij betreft: graag!!quote:Op maandag 15 februari 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
Mag Alsido bij het grof vuil? Werken kan ie niet, maar tegenwerken des te beter.
Alsido snapt er niets van, maar ik snap alsido ook niet! Echt hoe een grote mongool ben je als je je niet realiseert dat er massa's mensen zijn die mee willen werken, maar die rennen allemaal gillend weg omdat er gewoon geen eer aan SV te behalen valt. De vrijwiligers die ze hadden BEHOUDEN ZE NIET!!!!quote:Op maandag 15 februari 2010 12:36 schreef mootie het volgende:
Leo zegt dat kennisen van hem niet aan SV willen meewerken omdat er te vaak een lege bar te zien is.
Alsido: Nou, dan kunnen zij die leegte toch opvullen?
Die man snapt echt niks...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |