quote:Op zondag 14 februari 2010 21:15 schreef BrandX het volgende:
Ik heb gisteren een wii black edition gekocht. Daar zaten wii sport en wii sportresort bij. Ontzettend leuk!!!![]()
Zelfs het boksen is nog grappig om te doenMaar goed, mijn vraag is: wat zijn nou leuke spellen voor mij om te spelen (en dus te kopen)?
Ik hou doorgaans van spellen als anno 1404, heroes of might and magic, civilization enz. Dus strategy vooral.
Daarnaast ben ik een puzzelaar, dus games met puzzels om op te lossen (bijv spullen zoeken en combineren om iets te laten werken enzo, of jewels based 3 op een rij spul). Wellicht bestaat zoiets wii-wise?
Wat ik ook wel leuk vind is call of duty en far cry, maar na een paar levels, wanneer het moeilijker begint te worden verlies ik bijna standaard alleen nog maaren dan vind ik het op een gegeven moment niet zo veel meer aan en speel ik het niet meer
Adventure vind ik ook wel leuk, maar ik hou niet van alleen maar oeverloos moeten lullen met jan en alleman. Adventures met een hoog puzzelelement dus weer wel.
fighters zoals a tegen b met allerlei fightskills vind ik niets, ik blijf een chick he
Iemand ideeen of aanraders?
Oh, en als ik er zo'n controller bij nodig heb, anders als dat bij de wii zat, hoor ik het graag, want die heb ik nog niet
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:17 schreef Pheno het volgende:
Sowieso Super Mario Galaxy. Zonder dat is je Wii niet compleetEcht een superspel.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja? Hoe is de gameplay? beetje te doorgronden voor de gemiddelde gamen00b?
En heb ik daar zo'n (ouderwets ogende) controller bij nodig?
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Er is een anno spel voor de Wii.
Qua puzzelspellen is Zack&Wiki geweldig. En Tales of Monkey Island (wiiware)
Leuke adventures zijn Zelda en Okami. En als firstperson adventure is er de Metroid Prime Trilogy
Nooit mario gespeeld gekquote:Op zondag 14 februari 2010 21:32 schreef BrandX het volgende:
@ Pheno: ik heb de oude mario haast nooit gespeeld. Denk je dat ik hem op de wii wel leuk genoeg ga vinden?
In dit pakket zat standaard een controller (zo'n langwerpige) en een nunchuck. Maar deze game staat genoteerd.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:35 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, de reactie op Mario Galaxy. Ja, elke n00b kan het doorgronden. Er zijn wat uitdagende levels (vraag maar aan iemand of ze de vuilnisplaats geschoond hebben in de gegeven tijd om een extra bonus vrij te spelen), maar niets storends. Het ziet er tof uit, speelt alsof het voor de Wii gemaakt is (oh wacht...) en die muziek vind ik ook heerlijk.
En het maakt niet uit of je ooit een Mario gespeeld hebt, zelfs mijn moeder kan er mee om gaan
Als je de standaard controller en een nunchuk hebt ben je klaar. Volgens mij zitten er toch die twee controllers toch bij de Wii als je het koopt?
En daarna New Super Mario Bros Wiiquote:Op zondag 14 februari 2010 21:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nooit mario gespeeld gek![]()
doe die eens even snel downloaden uit het winkelkanaal. Stukje broodnodige nostalgie is dat!
naja, ik heb vroeger de aller aller aller eerste mario gespeeld. Was een kastje, vierkant, met een soort spiegel-reflectie oid. Toen was ik 12-13 jaar, nu 25 jaar geleden dusquote:Op zondag 14 februari 2010 21:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nooit mario gespeeld gek![]()
doe die eens even snel downloaden uit het winkelkanaal. Stukje broodnodige nostalgie is dat!
dat klinkt wel erg lekker! Ook genoteerdquote:Op zondag 14 februari 2010 23:03 schreef seventhseagulll het volgende:
@BrandX
PuzzleQuest is echt een aanrader als je die nog niet op een ander platform gespeeld hebt. Het is zeg maar een strategische RPG waarbij je de battles uitvoert door bejeweled tegen de tegenstander te spelen. Erg leuk spel. Qua adventures zou je ook nog kunnen kijken naar Another Code: R, een niet al te origineel mysterie adventure. Batallion Wars 2 is wel een grappige RTS, niet heel hoogstaand, maar best leuk. LittleKingsStory is ook heel erg leuk, je speelt een Little King die zijn koninkrijk moet opbouwen, en je kan dan mensjes beroepen geven en gebouwen bouwen enzo. Beetje lastig uitleggen, dus je kan beter even naar een recensie kijken.Op WiiWare zijn een aantal originele puzzelgames uitgebracht in de Artstyle serie, daar kan je ook naar kijken.
Kan best hoor (zwaardvechten bijv), en ik vind het geloofwaardiger dan een vervolgquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:18 schreef seventhseagulll het volgende:
Ik zie echt geen New Play Control van ED voor me eigenlijk, geen flauw idee hoe ze dat precies willen doen.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komt Eternal Darkness nieuws aan![]()
Het wordt OF een Remake/New Play Control OF een heel nieuwe game
Vetquote:
Ik zie een New Super Mario World 2 ook wel zitten..quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:00 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Veten nee wist niet dat het mogelijk was..
Gaat Yoshi's island ook naar de virtual console komen?
Nog beterquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:17 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Ik zie een New Super Mario World 2 ook wel zitten..
Verzamel 100 paarse pegels op de dreadnought!quote:
Als je van de muziek van de Beatles houdt moet je je eigenlijk schamen dat je The Beatles Rock Band nog niet hebtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:56 schreef Jesse_ het volgende:
tvp.
Wil deze week een nieuwe game halen maar zit te twijfelen tussen rock band: beatles, tatsunoko vs capcom en little king's story
Ik hoop het, maar een nieuwe Yoshi, Donkey Kong, StarFox, Kirby of F-Zero zou ook wel eens leuk zijn. Leuk dat Mario, Zelda en Metroid meerdere delen krijgen op de Wii, maar ik heb het idee dat de overige bekende franchises enorm worden achtergesteld hierdoor. Een New Donkey Kong Country of New Yoshi's Island lijkt me toch ook erg tof.quote:
Ik speel het bijna dagelijks! Zit zowat vastgebrand in m'n Wii.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:23 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Als je van de muziek van de Beatles houdt moet je je eigenlijk schamen dat je The Beatles Rock Band nog niet hebt![]()
Speel het wekelijks sinds de release, heeft nog geen andere game voor elkaar gekregen
quote:The GameCube menu music, sped up 25x
“ABoredGameDev” on the NinDB forum posted this video of the fairly ambient music sped up, revealing the melody. It’s the Famicom Disk System startup music!
I’ve heard this jingle about a million times since buying my Twin Famicom (the disk part still doesn’t work, so I hear this music a lot).
Die wordt ook rond die tijd verwacht volgens Nintendo Australie, US keynote is nu bezig dus ik verwacht nog een datum voor Other M, Zelda zal wel de eindejaarsklapper worden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Da's heel rap. Kunnen ze beter de nieuwe Metroid flink later doen, want zoveel knaller heeft de Wii niet in de planning staan.
GoNintendo heeft een Live Blog op de site staan, verder niets gevondenquote:
Snap het ook niet hoor, gewoon een camera neerplempen, verbindinkje maken en iedereen met een internetverbinding die beter is dan een internetverbinding uit 1990 kan het live volgen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:13 schreef Pheno het volgende:
Ergerlijk. Apple is ook al zo irritant. Heb je nieuws, sluit je iedereen buiten. Iedereen met een beetje fatsoenlijke verbinding zou het toch moeten kunnen volgen? Nou ja, livebloggen dan maar. Net als bij Apple
Ik zie juist alleen maar nieuwe dingenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:28 schreef Pheno het volgende:
Het ziet er leuk uit
Veel hetzelfde zo te zien, maar boeien. Het is Mario. EnYoshi
Het ging me meer om de 'zwaartekrachtkamers', vallende vloeren, etc. Dat hebben we al gehad. Maar dat maakt niet uit. Hebben! Gewoon omdat het weer goed moet zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zie juist alleen maar nieuwe dingenNieuwe werelden, nieuwe gameplay elementen (zoals dat boor ding en Yoshi
![]()
En natuurlijk de Yoshi 2D gameplay
OMFG.
het is hopelijk geen lineaire voortgangquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:24 schreef RaymanNL het volgende:
[ afbeelding ]
Geen overworld![]()
![]()
*stapt uit de hypetrein
*trein rijdt eenzaam weg
MEEERRRR
Waar baseer je dat op? Is dit niet gewoon het schermpje wat je in de vorige Galaxy ook kreeg nadat je een bepaald huisje in gelopen was?quote:
Heel prima spel was dat.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:40 schreef nomar83 het volgende:
Hey, een Mario Sunshine-planeet:
[ afbeelding ]
Vast voor iedereen die dat toch stiekem een leuk spel vond.
Dat had ik nog niet eens doorquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:40 schreef nomar83 het volgende:
Hey, een Mario Sunshine-planeet:
[ afbeelding ]
Vast voor iedereen die dat toch stiekem een leuk spel vond.
OMFG:quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
het is hopelijk geen lineaire voortgang
het goede van galaxy was juist dat je zelf kon kiezen voor welke ster nu weer eens te gaan
Ja shit! De hypetrain had vertraging! Maar ik ben alsnog aan boord!quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:52 schreef RaymanNL het volgende:
[url=http://www.gametrailers.com/video/nintendo-media-super-mario/62271]NIEUWE SUPER MARIO
Roy waar ben je![]()
quote:February 24, 2010 - It was the worst-kept secret Nintendo had: Super Mario Galaxy 2 was playable at its Media Summit in San Francisco today. This limited demo was the first time we saw anything on the game since its trailer debut at last year's Electronic Entertainment Expo. But today, we didn't just watch. We experienced.
The version at the Summit is far from finished as it lacked any sort of front end interface. Instead, to play a level you simply cycled through a quickly programmed menu system to pick one of about a dozen different Star challenges that will be in the final game.
In this context, it really felt like Super Mario Galaxy 2 is just more of the same: more challenges in the same established Super Mario Galaxy engine. Apart from the new gameplay mechanics, if you were walking past the systems at the Media Summit you'd probably think that Nintendo was showing off the original 2007 release.
But you know what? That's not really a bad thing. Super Mario Galaxy is still the best damn game on the Nintendo Wii, so to get more of the best damn Wii game is still a wonderful thing indeed.
Many of the levels feature a lot of the mechanics that were revealed in the E3 trailer. You can now encounter Yoshi in a variety of platforming challenges. He can do all the same Yoshi things he's been doing in other Mario platformers: eat enemies, flutterjump to reach higher platforms, and take one for the team if an enemy gets too close for comfort. He can also consume "blimp berries" that'll inflate him like a balloon, letting him float up to higher areas as he exhales the extra air. You can have him hold his breath with the A button to let him float in place. Dash Peppers can be consumed to give him a boost in speed, which then lets him, in some levels, run up walls. As long as he doesn't bump into objects while on fire he'll stay on that surface.
One of the things I wished the original Super Mario Galaxy had was more forced perspective side-scrolling levels. And in this demo of the sequel, Nintendo does not disappoint. Not only did I play some really clever gravity focused challenges (the gravity shifts from down to up depending on the backdrop, the floor becoming the ceiling and vice versa), there were also some awesome "rolling log" levels with 2D platforms cut within the cylinder. In these levels, you can pretty much fall forever…or at least until you land on a safe platform.
There are also side-challenges to earn additional stars: I found a hard-to-reach pipe that whisked me off to a mini-game where I had to pick up a fire flower and smash all the crates on a specific platform within 30 seconds. This was not easy. It took me at least six tries to figure out the layout and the proper plan of attack to smash them all…and even then I barely had a single second to spare.
One of the hardest levels I played was one where you had to flip a network of platforms by flicking the Wii remote in order to collect 100 purple coins within 4 minutes. You have to land on a platform and jump towards a gap, flick the Wii remote to rotate the shared platform into the gap you're jumping to. The deeper into the level you got the harder the challenge. Rolling bombs would suddenly start following the platform network and you had to flip the platforms -- while you were still on them -- to detonate the bombs in order to move forward.
Many of the televisions demoing Super Mario Galaxy 2 had headphones attached so we could hear the audio for the sequel. While I didn't hear much in the way of orchestral pieces (though the trailer definitely spotlighted a remix of the Super Mario Galaxy theme) the game does have some great audio. There's lots of throwback pieces, including the early level themes ripped right out of Super Mario World.
The game utilizes the Super Mario Galaxy engine so there wasn't much in the way of new visual effects, but the strength of the engine still shows that the Wii is capable of a lot of cool graphic techniques and styles. So while the visual impact has already been played out in the original game, that's not to say I'm disappointed in the look of Super Mario Galaxy 2…it's easily one of the most beautiful Wii games to date. It's just not much of a stretch from the already beautiful Super Mario Galaxy.
I absolutely can't wait to sit down and play the full version of Super Mario Galaxy 2 when it ships later this year. More of the best game on Wii might not have the same first impression as a fresh Wii project (read Metroid Other M), but I'm still totally excited for this sequel.
Ik wilde het net posten (incl meer data):quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:33 schreef gamefreek het volgende:
EU Summit is nu begonnen als het goed is, alleen nergens een Live Blog te vinden (N-Europe doet wat via Twitter, maar dat is niet echt ideaal)
Edit: Galaxy 2 op 11 juni![]()
Other M heeft nog een vage datum: Q3 2010
quote:Nintendo Europe has announced European dates for Super Mario Galaxy 2 and other titles at its London press event.
Super Mario Galaxy 2 will be released on 11th June in Europe. It's out in the US on 23rd May.
It will be preceded by Monster Hunter Tri on 23rd April and Sin & Punishment 2 on 7th May.
Metroid: Other M has only been given a Q3 date for now, despite the 27th June US date handed down overnight.
quote:Nintendo has announced that 76 Wii games and 108 DS titles have sold over one million copies.
22 first-party and 54 third-party Wii titles have cleared the sales milestone, Nintendo of America’s head of business development, Dan Adelman, said at the company’s US media summit.
Ik verwacht dat Nintendo vandaag of binnen enkele dagen een Q2 releaselijst rond gaat sturen met meer data. Wario Ware DIY wordt overigens eind april gereleased en ik verwacht dat er nog wel een aantal andere games op die Q2 lijst zullen staan (zoals enkele DS games die binnenkort zouden moeten komen maar nog geen woord over gesproken is)quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wilde het net posten (incl meer data):
[..]
Voor Wii begrippen ziet dit er prima uit hoor. Mis aleen de wowness van de E3 trailer. Dat zag er echt wicked uit.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen Metroid hype?
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ben er zelf nog niet zo van onder de indruk...
Wario Ware DIY met koninginnedag dus, benieuwd naar de Wii-DS connectiviteitenquote:25 februari 2010 – Tijdens een Europese persconferentie in Londen presenteert Nintendo of Europe vandaag diverse spellen die gedurende de eerste helft van 2010 worden gelanceerd voor Wii en Nintendo DS. Tot de hoogtepunten van de dag behoren onder andere speelbare versies van twee titels waar al een tijd reikhalzend naar wordt uitgekeken: Super Mario Galaxy 2 en Metroid: Other M. Ook werden de releasedata van deze spellen bevestigd.
•
Super Mario Galaxy 2 is het vervolg op het buitenaards sterke en hoog gewaardeerde origineel. Het spelen met de natuurwetten in buitenaardse omgevingen krijgt een nieuwe dimensie met geheel nieuwe sterrenstelsels die op allerlei spannende nieuwe manieren verkend kunnen worden. In sommige stages kan Mario op de rug van Yoshi rijden en de tong van dit dinosaurusvriendje gebruiken om voorwerpen te pakken en daarmee vijanden te bekogelen. Spelers kunnen zich ook vermaken met nieuwe voorwerpen, zoals een drilboor waarmee onze held tunnels door stenen ondergronden kan boren. Super Mario Galaxy 2 wordt in Europa gelanceerd op 11 juni 2010.
•
Metroid: Other M is het geweldige nieuwe Metroid-spel dat voor Wii wordt ontwikkeld. Het spel komt voort uit een unieke samenwerking tussen Nintendo en het wereldberoemde Team Ninja. De klassieke franchise wordt dit keer grotendeels vanuit een derdepersoons perspectief gespeeld, maar krijgt een heel nieuwe dimensie doordat spelers wanneer ze maar willen kunnen overschakelen naar een eerstepersoons 3D-perspectief. Op deze manier kan de speler de wervelende gangen van een verlaten ruimtestation verkennen om zich te verdiepen in een filmachtig, nooit eerder verteld verhaal uit het verleden van premiejaagster Samus Aran. Deze nieuwe aanpak maakt gebruik van een nieuwe besturingsmethode. Spelers kunnen de Wii-afstandsbediening horizontaal vasthouden om vijanden te verslaan en de uitgebreide omgevingen te verkennen met de klassieke Metroid-besturing. Vervolgens kan de pointer van de Wii-afstandsbediening op het beeld gericht worden om in eerstepersoons perspectief op vijanden te schieten, en naar aanwijzingen en geheime gangen te speuren. De Europese lancering van Metroid: Other M zal plaatsvinden in Q3 2010.
•
Monster Hunter Tri is een episch actiespel voor Wii dat op 23 april 2010 wordt gelanceerd. Het spel laat de speler zijn eigen personage, pantsers en wapens kiezen om zijn dorp te beschermen tegen de reusachtige monsters die sinds een vernietigende aardbeving het dorp bedreigen. Vandaag wordt bevestigd dat dit spel zonder extra kosten online gespeeld kan worden door Europese spelers met een breedbandinternetverbinding. Daarbij wordt ‘text chat’ volledig ondersteund, en is bij gebruik van het Wii Speak-accessoire ook ‘online voice chat’ beschikbaar.
•
Dragon Quest IX: Sentinels of the Starry Skies wordt in de zomer van 2010 uitgegeven in Europa door een uniek partnership tussen Nintendo en Square-Enix. Dragon Quest IX is in Japan al goed gebleken voor 4,15 miljoen verkochte exemplaren. Nintendo en Square-Enix zullen samenwerken om deze titel ook naar de Nintendo DS-bezitters in Europa te brengen.
•
Sin and Punishment: Successor of the Skies is een baanbrekend schietspel voor Wii van ontwikkelaar Treasue, en wordt op 7 mei 2010 gelanceerd in Europa. Het spel biedt non-stop actie met twee speelbare personages en biedt de mogelijkheid om hi-scores toe te voegen aan internationale online-klassementen. Dankzij de pointer van de Wii-afstandsbediening brengt het spel ongekende precisie naar het shooter-genre.
•
FlingSmash voor Wii zal de behendigheid van spelers met de Wii-afstandsbediening flink op de proef stellen. Het is in dit spel de bedoeling om een bal-achtige held door tal van zijwaarts scrollende levels te laten stuiteren, waarbij de nauwkeurigheid van racketsporten wordt gecombineerd met de onvoorspelbare fun van een flipperkast. Het spel kan alleen met het Wii MotionPlus-accessoire worden bestuurd, en wordt in de zomer van 2010 gelanceerd.
•
Een belangrijke aanwezige bij de persconferentie van vandaag is de Nintendo DSi XL, het nieuwe portable spelsysteem dat op 5 maart 2010 wordt gelanceerd. De schermen van de Nintendo DSi XL zijn 93% groter dan die van de Nintendo DS Lite, voor een nog mooiere en meeslepender spelervaring. De schermen van de Nintendo DSi XL bieden een grotere kijkhoek, waardoor ook vrienden, familie en andere omstanders de actie goed kunnen volgen. Het nieuwste lid van de Nintendo DS-familie wordt gelanceerd in twee kleuren – wijnrood en donkerbruin. Beide versies zijn voorzien van een glanzende laag aan de bovenkant en matte afwerking aan de onderkant, waardoor het systeem niet verschuift als het op een tafel of ander oppervlak is geplaatst. Het systeem is standaard voorzien van de volgende software: Even tijd voor… Brain Training: Woorden en Beelden, Dictionary 6 in 1 with Camera Function en de Nintendo DSi Browser, welke je via een Wi-Fi-verbinding snel en gemakkelijk laat internetten. De Nintendo DSi XL wordt geleverd inclusief een grotere stylus die als een pen in de hand ligt, voor meer comfort en gebruikersgemak bij spellen die gebruik maken van het touchscreen van de Nintendo DS.
•
Vandaag is ook bekend gemaakt dat WarioWare: Do It Yourself voor Nintendo DS wordt gelanceerd op 30 april 2010. Dit geheel nieuwe spel kan op elk Nintendo DS-systeem worden gespeeld, maar demonstreert tegelijk de vernieuwde ervaring die de Nintendo DSi XL biedt. Ook WarioWare: D.I.Y. Showcase komt op 30 april 2010 beschikbaar via WiiWare. Dit is een opzichzelfstaand product met meer dan 70 nieuwe microgames die kunnen worden gebruikt in combinatie met WarioWare: D.I.Y. voor de diverse Nintendo DS-systemen. Spelers die in het bezit zijn van beide spellen, kunnen hiertussen content uitwisselen, en kunnen in WarioWare: D.I.Y. Showcase zelfs door andere spelers gemaakte microgames spelen op hun televisie.
•
Ook Photo Dojo is vandaag in speelbare vorm op de persconferentie aanwezig. Dit spel komt in de lente van 2010 beschikbaar als DSiWare en zou wel eens de culthit van 2010 kunnen worden. Aan het begin vraagt dit spel de speler te poseren voor 13 foto’s en 10 geluidseffecten op te nemen. Vervolgens verandert de speler in de hoofdpersoon van een hilarisch zijwaarts scrollend vechtspel. Spelers kunnen maximaal acht personages maken om alleen of tegen een vriend te strijden op een enkel Nintendo DSi- of Nintendo DSi XL-systeem.
Ik vermoed dat Zelda Nintendo door de feestdagen heen moet trekken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar euh wat heeft Nintendo voor de feestdagen in petto? Animal Cross Racing?
OF iets heel bijzonders aangezien ze SMG2 en Metroid al vroeg uitbrengenquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar euh wat heeft Nintendo voor de feestdagen in petto? Animal Cross Racing?
Dat verwacht ik niet eigenlijk, deze console-generatie gaat langer duren dan we gewend zijn dus ik verwacht dat de Wii nog wel een jaartje of 3 meegaat en mocht er sneller een opvolger komen zal het niet meer zijn dan een Wii HD. Een opvolger voor de DS verwacht ik wel tussen nu en zomer 2011.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:18 schreef __Saviour__ het volgende:
De enige andere aankomende toptitel is Zelda. Daarna zal het ver afgelopen zijn met de Wii. Met Natal en de Arc begeven Microsoft en Sony zich op het terrein van Nintendo.
XBLAquote:
Ik ga hem opzeker halenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:14 schreef Jesse_ het volgende:
Vrijdag Mega Man 10, gaat iemand hier hem halen?
Ik zit te twijfelen..
Ik had het over 9 ook. Ik weet niet wanneer 10 komt, geloof eind maart pas.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:07 schreef Jesse_ het volgende:
Ik vind alleen de trial van 9 op XBLA.
Zeker alleen nog maar voor gold members?
Ik heb geen bron bij de hand maar heb meerdere geruchten gelezen o.a. op G-faqs dat MM10 a.s. vrijdag uitkomt in het Winkelkanaalquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had het over 9 ook. Ik weet niet wanneer 10 komt, geloof eind maart pas.
Op de Wii wel, maar dit gaat over XBLA. Ben ik nou zo onduidelijk dat niemand mij begrijpt?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb geen bron bij de hand maar heb meerdere geruchten gelezen o.a. op G-faqs dat MM10 a.s. vrijdag uitkomt in het Winkelkanaal
Te snel gelezen mijnerzijds, komt ws. door het enthousiasme om MM10 te gaan spelenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op de Wii wel, maar dit gaat over XBLA. Ben ik nou zo onduidelijk dat niemand mij begrijpt?
?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:24 schreef speknek het volgende:
nog zo'n anderhalve maand, dan is het melk en honing tijd.
En je vergeet Zelda dus eventjes?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:51 schreef speknek het volgende:
Monster Hunter Tri, daarna SMG2, daarna Metroid OM.
Ja da's pas rond kerst op z'n vroegst.quote:
Nou, dan leeft de Wii dus wel langer dan nog 2 maanden. Er is daarbij nog niets bekend over de line-up voor na de zomer.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja da's pas rond kerst op z'n vroegst.
Ik had hem binnen een weekje, toffe gamequote:Op woensdag 3 maart 2010 15:08 schreef Deceit het volgende:
Is Tatsunoko vs Capcom al op een nederlandse site te bestellen zonder een wachttijd? Ik had Okami weeeeken geleden besteld en nog niks binnen
MH laat ik gaan, zo niet mijn game... Juni, dan gaat de Wii hierpas weer aan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:51 schreef speknek het volgende:
Monster Hunter Tri, daarna SMG2, daarna Metroid OM.
Ik zag hem ook al voor 15 euro in de winkel liggen, ze willen er echt van afquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:21 schreef nomar83 het volgende:
Ik heb trouwens begrepen: Wie Metroid Prime 3 of Trilogy wil hebben moet snel zijn, tegen de tijd dat Metroid Other M in de winkels ligt zijn de Prime-games niet meer te koop.
Heb 'm voor 26 kunnen krijgen. Ja, ik heb m'n eigen advies maar meteen gevolgd en MP Trilogy gekocht. Metroid Prime met Wii-controls maakt de game meteen een heel stuk speelbaarder.quote:
Ik zit te twijfelen. Kan aan de game komen voor 25 euro. Maar dan heb ik weer drie games, en mn God of War Collection (1tm3) komt er ook bijna aanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:21 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Heb 'm voor 26 kunnen krijgen. Ja, ik heb m'n eigen advies maar meteen gevolgd en MP Trilogy gekocht. Metroid Prime met Wii-controls maakt de game meteen een heel stuk speelbaarder.![]()
Nu kijken of ik de 3 games kan klaren voor Other M uit is.
GoW1 en 2 heb je in 10u each uitgespeeld. GoW3 waarschijnlijk 15. En als je de MP trilogie wil hebben moet je 'm nu kopen nu het nog kan. Over drie maanden kan je ze nog steeds spelen he, 25 is geen geld voor 3 games.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen. Kan aan de game komen voor 25 euro. Maar dan heb ik weer drie games, en mn God of War Collection (1tm3) komt er ook bijna aan
Over drie maanden komt Super Mario Galaxy 2 uitquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GoW1 en 2 heb je in 10u each uitgespeeld. GoW3 waarschijnlijk 15. En als je de MP trilogie wil hebben moet je 'm nu kopen nu het nog kan. Over drie maanden kan je ze nog steeds spelen he, 25 is geen geld voor 3 games.
Dat klinkt wel tof. Ik hoop alleen dat de first person view mij bevalt, want dat ben ik niet gewend.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:53 schreef __Saviour__ het volgende:
MP is geweldig, het is inderdaad vooral heel erg adventure. Je omgeving verkennen, zoeken hoe je verder moet komen. Ineens iets totaal ontoegankelijks tegenkomen. Alles proberen, lukt niet. Dan maar verder te gaan. Later verkrijg een je upgrade voor de krachten van je pak. He, zou je daarmee op dat eerdere punt wel verder kunnen komen? Eens proberen..
Rondom dat soort backtracken zijn de omgevingen echt sterk opgebouwd
Je moet me wel motiveren heh! Ik denk dat ik de game gewoon koop, en dan bewaar voor na de zomer (als ik Super Mario Galaxy 2 heb uitgespeeld)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bedenk wel de Prime onwijs veel backtracking heeft. Ik vond het vreselijk
Naja, iedereen moet zijn eigen beslissing maken, maar mijn mening over Prime is dat het niets voor mij is. De setting is onwijs gaaf. De intro is één van de coolste ooit en als je eenmaal op de planeet aankomt kijk je je ogen uit. Dan begint het drama echter. Je kunt zoveel kanten op dat je af en toe geen idee hebt. De vijanden komen steeds exact hetzelfde aan of je nou 1 keer of 10 keer door hetzelfde stuk loopt en het hele 'wapen X voor deur A ligt aan de andere kant van dit level' trek ik echt niet meer. Wat dat betreft is het een beetje als Zelda...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je moet me wel motiveren heh! Ik denk dat ik de game gewoon koop, en dan bewaar voor na de zomer (als ik Super Mario Galaxy 2 heb uitgespeeld)
Bij het type gameplay past het perfect. Je legt geen compleet voorgekauwd traject af, je moet de omgeving vaak echt goed bestuderen om te zien hoe je verder kan komen. Volledig rondom je kunnen kijken in firstperson is de beste manier daarvoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat klinkt wel tof. Ik hoop alleen dat de first person view mij bevalt, want dat ben ik niet gewend.
Dat soort gameplay trekt mij dan juist weer enorm aan. Ik hou niet van strakke lineaire voortgang in spellen. Ik heb het liever zo van "zoek het maar zelf uit". Eerst ergens enorm vastzitten, van alles proberen en dan ineens zie je de oplossing. Dat geeft mij meer voldoening dan simpelweg een level in een keer doorlopen in een vast pad zonder uitdagingen waarbij je echt moet nadenken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, iedereen moet zijn eigen beslissing maken, maar mijn mening over Prime is dat het niets voor mij is. De setting is onwijs gaaf. De intro is één van de coolste ooit en als je eenmaal op de planeet aankomt kijk je je ogen uit. Dan begint het drama echter. Je kunt zoveel kanten op dat je af en toe geen idee hebt. De vijanden komen steeds exact hetzelfde aan of je nou 1 keer of 10 keer door hetzelfde stuk loopt en het hele 'wapen X voor deur A ligt aan de andere kant van dit level' trek ik echt niet meer. Wat dat betreft is het een beetje als Zelda...
Het ligt er een beetje aan hoe het gedaan wordt. Fallout 3 kent onwijs veel vrijheid en dat vond ik geweldig. Het probleem van Zelda en Prime is in mijn ogen dat je verplicht wordt heen en weer te lopen. De games zijn in weze gewoon lineair, maar sturen je steeds van het kastje naar de muur; van A naar B, maar wel via C.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat soort gameplay trekt mij dan juist weer enorm aan. Ik hou niet van strakke lineaire voortgang in spellen. Ik heb het liever zo van "zoek het maar zelf uit". Eerst ergens enorm vastzitten, van alles proberen en dan ineens zie je de oplossing. Dat geeft mij meer voldoening dan simpelweg een level in een keer doorlopen in een vast pad zonder uitdagingen waarbij je echt moet nadenken.
Ik ken het, ik had precies hetzelfde toen de eerste Metroid Prime uit kwam. Ik hou van het principe van de Zelda's en de 2D-Metroids, maar toen ik deze game destijds in 2003 begon te spelen vond ik de controls in combinatie met de first-person view niet fijn werken. Ik begreep ook weinig van het scannen. Zodoende dat ik bij de release van The Wind Waker, ik geloof dat dat enkele weken later was, de hoop opgaf met Prime.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat klinkt wel tof. Ik hoop alleen dat de first person view mij bevalt, want dat ben ik niet gewend.
Er staat op van wel he.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:48 schreef Frenkel het volgende:
Ik heb Beatles Rockband en Guitar Hero 5.
Iemand enig idee of deze microfoon hierop zal werken.. ?
quote:It's just the director and producer talking about Ruri Island, which is the setting for the game. The director talks about how the continent is surrounded by mountain ranges and the only accessible point being that island port. As such it is heavily fortified and a major point of defense. It sounds like the ruler of the island carries certain ambitions and seeks magic as a resource to rise in power.
Somehow even though the entire empire is suffering poverty and decay, the town of Ruri remains prosperous. It's implied that the source of the town's wealth is related to magic, and there's a strange power in it which begins to attract monsters towards it, and the fate of the island is soon to be changed forever.
The world of The Last Story is supposed to be one where metal resources are scarce, and Sakaguchi is trying to limit the amount of sci-fi influence on the world setting, and he wants players to be able to enjoy a smooth experience of exploring around Ruri Island, a place bathed in the abundance of radiant sunlight.
the hut is toch gewoon een goeie site? ik heb 2 weken terug bij de hut een game besteld maar nog steeds niet binnen, 3 dagen na die bestelling had ik een game besteld bij zavvi (zelfde bedrijf heb ik begrepen) en die game heb ik nu bijna een week terug ontvangen maar die van de hut dus nog nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Silent Hill goedkoop:
http://www.thehut.com/gam(...)mories/10052869.html
Yup, kan gebeuren. Maar 3 weken is wel de grens, dan zou ik ff mailen. Zavvi en theHut zijn overigens van hetzelfde bedrijf.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
the hut is toch gewoon een goeie site? ik heb 2 weken terug bij de hut een game besteld maar nog steeds niet binnen, 3 dagen na die bestelling had ik een game besteld bij zavvi (zelfde bedrijf heb ik begrepen) en die game heb ik nu bijna een week terug ontvangen maar die van de hut dus nog niet
duurt het wel eens zo lang?
Ik herinner me de Playstation 1 demo, die was best leuk. De Wii versie heb ik niet gespeeld, wel goede dingen over gehoord.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klonoa kost nu nog maar een tientje bij veel winkels, iemand ervaring met die game?
Vooral de laatste alinea is interessant om te lezen. Meer van het interview dus 'binnenkort':quote:Nintendo to Third Parties: We've Done Our Job
Posted March 15, 2010 by James Brightman
During our time at the Game Developers Conference last week, IndustryGamers sat down with Nintendo of America President Reggie Fils-Aime. We spent a fair amount of time discussing third-party support for the Wii and Nintendo's role in the third-party publishing ecosystem. While Nintendo continues to do phenomenally well with the Wii, it does seem that since last fall publishers have been reallocating resources towards PS3 and 360, especially when it comes to core games. We asked Reggie how Nintendo is addressing that situation, and how Nintendo might help out third parties.
"Let me answer the question two different ways. First, as a platform holder our responsibility is to create a large installed base for developers to create content, to provide them with the tools and the insight to help them create great games, and to have in place a profit model that motivates them to create the content and reap the rewards. We've done that; global installed base is over 67 million for Wii and there are 120 million in the DS family. So there's a large installed base, an easy platform to develop for and a strong set of tools out there," Reggie began.
"In addition to that, part of the reason why we come to a conference like this, and bring some of our key development talent is also to challenge the mindset of what content can be. To have someone like Sakamoto-san talk about Tomodachi Collection and [Metroid's protagonist] Samus and share his experiences really is a way that we're trying to encourage developers to open their mind to do different things."
Reggie also questioned the long-term sales curve of the so-called core games. "On the other hand, the interesting thing about this business is that developers love to create technically advanced games, and very visually stunning games, but the fact of the matter is not all of that content is selling exceptionally well either," he said. "Look at the most recent NPD results. I'm not sure how much was infested into a game like Dante's Inferno, or how much is invested into a game like BioShock 2, but if that sales level is the best that they will do in a particular month, and it'll fall off rapidly from there, then those games aren't going to pay off their investment. So to me, it's a much bigger question than 'why aren't developers creating core content for the Wii?' It's a much broader question: 'How can the development community create content that will strike a chord with consumers and be financially attractive?' "
That said, we decided to play devil's advocate with Reggie. Since the installed base is there, from a business standpoint, Nintendo is doing very well and the hardware and software from Nintendo continue to sell. The casual consumer that makes up the majority of the installed base probably only buys a few games a year and is very happy with the Nintendo games that are developed for the platform. And so, the third parties can go do whatever... why should Nintendo care?
Reggie responded, acknowledging that Nintendo absolutely has to continue courting developers for core content: "Well, luckily we don't have that mentality. For us, it is important that third parties bring their very best content to our platform. You could say 'Why?' It's because... well, let me focus in on the West. There are 28 million Wiis out there in the marketplace. We know, based on our data, that we've got consumers from 5 to 95 playing on that platform. The fact of the matter is we know we create great content for younger consumers, we know we've got great content for more casual players, and we want fantastic content for that more active player who loves Metroid or Zelda but maybe also wants something like a BioShock 2 to play as well. And we also recognize that we don't create that type of content ourselves. We're not good at it and it's not a key focus area. So we want that content on our platform, so we have to court third-party developers and encourage them to make [those games], but it also has to be financially viable for them as well."
Geen centrale hub in SMG2, maar een map als in New Mario.quote:We first speculated on it last month, but now it's confirmed: Super Mario Galaxy 2 will abandon the hub worlds featured in the plumber's other 3D adventures in favor of a traditional world map. Shigeru Miyamoto explains, "You can think of it in terms of something similar to Super Mario World or New Super Mario Bros. Wii, where you will have a rather convenient map to navigate."
He continues, "We want players to focus on the joy of the action instead of getting to each game course. We wanted to make it as accessible as possible and as easy as possible for the players. Also because we’re going to incorporate a number of different stars and conquering all the stars is going to be one of the most challenging missions for the player, we want them to understand as easy as possible where they should go next and which places they should go back to in order to get access to the remaining stars."
Het eerste uur is het ergste, daarna ben je voor je het weet 5 uur verderquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:26 schreef Deceit het volgende:
Ik heb Okami binnen!!
Heb m heeeel ff gespeeld en vindt het (nog) niks aan!
Eerst 18 min moeten luisteren naar een verhaal.. fuck a duck!!
Dat heb je altijd met zulke spellen he. Er zit een heel verhaal achter. Dat is weer eens wat anders dan "oh, de prinses is ontvoerd!"quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:26 schreef Deceit het volgende:
Ik heb Okami binnen!!
Heb m heeeel ff gespeeld en vindt het (nog) niks aan!
Eerst 18 min moeten luisteren naar een verhaal.. fuck a duck!!
de intro duurt idd wel iets te lan g maar het is een meesterlijk spel, blijf doorspelenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:26 schreef Deceit het volgende:
Ik heb Okami binnen!!
Heb m heeeel ff gespeeld en vindt het (nog) niks aan!
Eerst 18 min moeten luisteren naar een verhaal.. fuck a duck!!
quote:Nintendo America’s president Reggi Fils-Aime has said that despite disastrous attempts to bring Mario to the big screen, Hollywood producers are still interested.
Accoding to Fils-Aime, the videogames giant is waiting for an offer of suitable quality, describing franchises such as Mario and Zelda as “our children”.
“All the time,” he told the LA Times when asked if produces still approached Nintendo. “The message is, ‘Thank you for the interest.’ There have been certain [people] that we have talked in more detail with.”
“But I think in the end, because we are a content company and are passionate about our franchises, it will be few and far between that actual deals are done to bring our franchises to life in a different way. These are our children.”
Ja ik zit nog steeds te dromen van een 3D-film van Zelda: Ocarina Of Time...quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is schijnbaar nog altijd veel interesse in films gebaseerd op Mario en Zelda
[..]
Oh nee he, is ze alwéér ontvoerd!?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat heb je altijd met zulke spellen he. Er zit een heel verhaal achter. Dat is weer eens wat anders dan "oh, de prinses is ontvoerd!"
Dit wordt'mquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is de box al bekend? Of is dit een tijdelijke op Amazon?
[ afbeelding ]
quote:It comes down to this: Muscle March is shallow, stupid, short, repetitive and crude. It's also the best WiiWare game I've ever played. It allows you to experience being a large Ghanaian bodybuilder with a yellow posing pouch and a duck on his head, chasing a Russian punk, a blue spaceman and a polar bear in Speedos through a series of office buildings. You already know whether you'd pay £3.50 for that.
7/10
Ik ken de game niet en zag nu een review er van op Eurogamer...quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bernie! WiiWare game die echt speciaaaal voor JOU gemaakt is!![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[..]
Ik lees nu dat deze box het antwoord op UR mr Gay bevat, maar dan achteraan beginnen:quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dit wordt'mLas ik ergens een paar dagen terug.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik lees nu dat deze box het antwoord op UR mr Gay bevat, maar dan achteraan beginnen:
Ya I M R U ?
Ik denk dat ik die Silent Hill vandaag even ga oppikken. Veel goede dingen over gehoord.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
de intro duurt idd wel iets te lan g maar het is een meesterlijk spel, blijf doorspelen
iemand de nieuwe silent hill gespeeld trouwens?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik lees nu dat deze box het antwoord op UR mr Gay bevat, maar dan achteraan beginnen:
Ya I M R U ?
Simply briljant.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik lees nu dat deze box het antwoord op UR mr Gay bevat, maar dan achteraan beginnen:
Ya I M R U ?
Al geprobeerd opnieuw te synchroniseren?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:23 schreef Dromer het volgende:
Bleuh.. hier is zo te zien een Wiimote overleden. Totaal geen power meer na een batterijwissel.
Zijn nog dure krengen ook om even te vervangen.
Yep. No luck. Geen enkel teken van leven. Nog bijna m'n voeding gesloopt omdat ik de schakelaar op m'n stekkerbak te snel uit en weer aandeed. (maar gelukkig deed die het weer na een minuutje loskoppelen)quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Al geprobeerd opnieuw te synchroniseren?
Balen... dan maar op (legale wijze) een kopietje ervan spelen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:55 schreef Deceit het volgende:
Mijn super smash brawl game is doodik stop m in het gleufje en hij maakt geen geluid, niks!!!
ok chill, ik ga hem sowieso spelen, alleen heb het op het moment te druk met ps3 en 360 gamesquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:46 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die Silent Hill vandaag even ga oppikken. Veel goede dingen over gehoord.
Heb vandaag mijn versie binnen gekregen van Smash Brawl van ebay (12 euro met verzendenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:55 schreef Deceit het volgende:
Mijn super smash brawl game is doodik stop m in het gleufje en hij maakt geen geluid, niks!!!
Is dat niet gewoon stof op de lens? Eerst even checken met andere Wii-disks met een dubbele laag.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:55 schreef Deceit het volgende:
Mijn super smash brawl game is doodik stop m in het gleufje en hij maakt geen geluid, niks!!!
Ik heb hem net opgepikt en een uurtje gespeeld. Spel is erg ok, ziet er goed uit en maakt ook goed gebruik van alle mogelijkheden die je hebt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
ok chill, ik ga hem sowieso spelen, alleen heb het op het moment te druk met ps3 en 360 gamesmisschien wil je de game ruilen als je em uit hebt
Heb daarna gewoon andere games kunnen spelen!! Ik vind het raar want heb de game niet vaak meer gespeeld..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:24 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon stof op de lens? Eerst even checken met andere Wii-disks met een dubbele laag.
Brawl is een van de zeer weinige spellen voor de Wii die zijn uitgebracht op een dubbellaagse DVD. Sommige Wii's hebben problemen bij het afspelen van zulke schijfjes, dat is een bekend probleem.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:37 schreef Deceit het volgende:
[..]
Heb daarna gewoon andere games kunnen spelen!! Ik vind het raar want heb de game niet vaak meer gespeeld..
Als ik game in doe krijg je een soort zoemmm opstart geluid, bij deze helemaal niks meer dus..
Maar Smash Bros Brawl is een speciale disc met double-layer:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:37 schreef Deceit het volgende:
[..]
Heb daarna gewoon andere games kunnen spelen!! Ik vind het raar want heb de game niet vaak meer gespeeld..
Als ik game in doe krijg je een soort zoemmm opstart geluid, bij deze helemaal niks meer dus..
griezelen is vetquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:34 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik heb hem net opgepikt en een uurtje gespeeld. Spel is erg ok, ziet er goed uit en maakt ook goed gebruik van alle mogelijkheden die je hebt.
Ik merk alleen wel weer dat ik een pussy ben.
Nein.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:05 schreef samjustme het volgende:
Een kort vraagje tussendoor. Is een Gamecube game op wii ook speelbaar met een ?
[ afbeelding ]
Ik heb wel een game cube controller gezien van big ben maar hij ziet afschuwelijk uit, wou een nintendo classic controller kopen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee helaas.
Althans, standaard niet. Er zijn geloof ik wel omzetplugjes voor.
Zeker leuk maar online stelt het helaas niet zoveel voor vergeleken met Mario Kart.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:15 schreef samjustme het volgende:
Sonic & Sega All Star Racing is trouwens![]()
[ afbeelding ]
vooral met stuurtje
Die heb ik ook. Ik vind hem prima werken, ligt lekker in de hand.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb wel een game cube controller gezien van big ben maar hij ziet afschuwelijk uit, wou een nintendo classic controller kopen.
Ik heb er zelfs 2, als aanvulling op mijn 2 wiimotes (om bv mario kart of brawl met zijn 4-en te kunnen spelen). Onderhand 3 wiimotes, maar die big ben cubecontrollers blijven handig.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Ik vind hem prima werken, ligt lekker in de hand.
Water effect ziet er vrij goed uit! Komt wel te gehaastig over gameplay.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Metroid:
Ziet er gehaast uit. Niet qua development, maar qua gameplay. Ik word er een beetje zenuwachtig van
Zero Mission daarentegen was ook heerlijk fast-paced.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:36 schreef seventhseagulll het volgende:
Terwijl de Prime games juist heel relaxed waren, alles op je eigen tempo verkennen.
Het werd ook verdomd tijd ook, aangezien de Amerikanen en Japanners er al een aantal maanden van mogen genieten...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:59 schreef CoExist het volgende:
Vrijdag Mario Kart SNES versie in de Virtual Console shop!
Ik kwam het ook net tegen (en meteen op de site gezet). Team Ninja is weer met fast gameplay bezig. Must havequote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Metroid:
Ziet er gehaast uit. Niet qua development, maar qua gameplay. Ik word er een beetje zenuwachtig van
Oe tof. Die ga ik zeker halenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Metroid:
Ziet er gehaast uit. Niet qua development, maar qua gameplay. Ik word er een beetje zenuwachtig van
Ze hebben het natuurlijk expres lang gerekt. Alle andere echte oude toppers zijn al uitgekomen, dus ze deze gewoon achtergehouden om mensen nog ergens naar uit te laten kijkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 01:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het werd ook verdomd tijd ook, aangezien de Amerikanen en Japanners er al een aantal maanden van mogen genieten...
IGN is positiever. Al is het zo te zien geen topper.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:44 schreef Slayage het volgende:
Fragile Dreams gaat em ook niet worden
http://www.eurogamer.net/(...)e-moon-review?page=1
Spoilerklootzakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Het verhaal van Galaxy 2 is ook al grotendeels uitgelekt.
(Speciaal voor Notorious_Roy in een spoiler)Ja hihi. Maar serieus, het is toch veel leuker als je ineens tijdens het gamen een nieuwe power-up ziet? Zo vond ik de Springveer Mario in Galaxy 1 erg tof, wist ook niet dat die er in zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(na 2 jaar is het geen spoiler meer
)
Van Galaxy 2 ken ik nu twee power-ups die nieuw zijn, en dat vind ik jammer. Natuurlijk is het geen spoiler als laatst in het Heavy Rain topic, maar toch. Ik lees zoiets liever niet dan wel.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Jij kijkt helemaal geen trailers? Ook geen screenshots? Ook geen Art?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja hihi. Maar serieus, het is toch veel leuker als je ineens tijdens het gamen een nieuwe power-up ziet? Zo vond ik de Springveer Mario in Galaxy 1 erg tof, wist ook niet dat die er in zat(na 2 jaar is het geen spoiler meer
)
Van Galaxy 2 ken ik nu twee power-ups die nieuw zijn, en dat vind ik jammer. Natuurlijk is het geen spoiler als laatst in het Heavy Rain topic, maar toch. Ik lees zoiets liever niet dan wel.
Nee, ik kijk geen trailers en screenshots. Trailers klik ik niet aan en als ik screens gepost zie scroll ik er altijd overheen. Natuurlijk is 100% nooit mogelijk, maar ik probeer het zoveel mogelijk te ontwijken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jij kijkt helemaal geen trailers? Ook geen screenshots? Ook geen Art?![]()
Ik kan wel begrijpen dat het leuk is om een nieuwe power up te ontdekken, maar je komt er moeilijk omheen Roy. Dan kun je jezelf wel helemaal ingraven totdat de game uitkomtEen verhaal, Oké, maar een power up, voor het zelfde geld stond tie op het hoesje van de game (wie weet staat die power up wel op het hoesje).
Maargoed, sorry voor de spoiler
En als je zodra het zwaard teveel afwijkt gewoon je Wii Motion Plus synchroniseerd?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:52 schreef horned_reaper het volgende:
Ik heb sinds een paar weken een splinternieuw Wii... een zwarte met 2 Wii Motion Plus controllers !
Nu speel ik redelijk vaak Wii Sports Resort, en dan Swordplay !
Alleen ik heb sinds een aantal weken problemen met beide controllers... de problemen begonnen tegelijk dus ik denk dat het aan de ontvanger ligt.
Ik ben al over de lvl 2000 met swordplay en beleefde ook veel plezier aan het goede reactievermogen van de controllers, maar sinds kort herstellen de controllers zich heel erg traag.
Wanneer ik een paar keer sla, staat mijn zwaard opeens naar rechts of links terwijl ik echt naar voren aan het richten ben, en dan duurt het een seconde of 3 tot 5 voordat mijn zwaard zich weer naar voren heeft gecorrigeerd.
Dit maakt het onmogelijk om het spelletje nog op een leuke manier te spelen, omdat ik niet meer snel genoeg in de juiste richtingen kan slaan en/of blokken.
Nieuwe batterijen heb ik ook al geprobeerd, dit haalde niets uit.
Hebben meer mensen hier last van? of zijn hier oplossingen voor?
Lekker gamen is datquote:Op woensdag 7 april 2010 23:00 schreef nomar83 het volgende:
[..]
En als je zodra het zwaard teveel afwijkt gewoon je Wii Motion Plus synchroniseerd?
quote:Although the precise number of levels is being kept under wraps for now, the sheer depth of variation already on show bears witness to a playing field of real diversity. Super Mario Galaxy 2 feels fresh yet familiar, challenging yet charming. It's a game for anyone with an ounce of soul left in eyes tired of staring down sniper scopes and iron sights. The toybox beauty of this sequel, its aesthetic appeal and prismatic hypnotism, have charmed all over again.
In Amerika als het goed is wel, wij moeten nog wachten tot Q3quote:Op donderdag 8 april 2010 13:27 schreef Marble het volgende:
Waar is Metroid Other M, die zou toch ook in juni uitkomen?
Ik ga ook alleen voor Mario. En misschien pas een maandje later ook i.v.m. tentamenperiode enzo.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kansloos lijstje, eigenlijk maar 1 interressante game... smg2. NMH2 heb ik maar geïmporteerd ondertussen.. Dat rare lang wachten ook...
Hmm dat duurt wel lang, dan importeer ik hem wel denk ik.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:29 schreef gamefreek het volgende:
[..]
In Amerika als het goed is wel, wij moeten nog wachten tot Q3
Alles is een stap terug na FFXIII, maar dat is niet helemaal eerlijk om mee te vergelijken he. Maar zeer weinig titels hebben een dergelijk budget ter beschikking.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu ik zelf FFXIII aan het spelen ben is dit toch echt wel een flinke stap terugIk hoop dat ze van The Last Story een mooiere game kunnen maken... Sowieso omdat ik meer vertrouwen in Mistwalker heb dan in Monolith.
Nouja, het zijn beide RPG's in eenzelfde soort setting. Dan is het misschien niet eerlijk om te vergelijken, maar dat doe ik wel. Bewust of onbewust.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:58 schreef Marble het volgende:
[..]
Alles is een stap terug na FFXIII, maar dat is niet helemaal eerlijk om mee te vergelijken he. Maar zeer weinig titels hebben een dergelijk budget ter beschikking.
De concept art van The Last Story is wel al erg mooi, maar dat zegt ook niet altijd even veel (zie Epic Mickey voor de grootste boosdoener).
Je kan sowieso WiiConnect24 uitzetten, dat scheelt al heel veel. Als je dat aan hebt staan (lampje oranje als hij 'uit' staat) blijft er een internetverbinding aanwezig. Die zorgt voor de warmte.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
Hallo allemaal,
Heb tijdje terug een WII voor m'n kids gekocht, alles prima en ze vermaken zich uitstekend ermee (heb nog
maar 2 games....). Echter valt het me op dat de unit vrij warm is, ook in de Standby stand.
Kan het ding ertegen om op een schakelaar gezet te worden zodat ie echt 'uit' staat? (stroomloos dus).
Of gaan er dan als je hem tijdens bv vakanties weken stroomloos zet instellingen verloren?
Thanks!!!!!!
En om te laten zien dat het wel kan, hier nieuwe screens:quote:Op donderdag 8 april 2010 13:58 schreef Marble het volgende:
[..]
Alles is een stap terug na FFXIII, maar dat is niet helemaal eerlijk om mee te vergelijken he. Maar zeer weinig titels hebben een dergelijk budget ter beschikking.
De concept art van The Last Story is wel al erg mooi, maar dat zegt ook niet altijd even veel (zie Epic Mickey voor de grootste boosdoener).
Het ziet er dus al beter uit nu!quote:- Monolithsoft estimates the game to be 70-80 hours long, over 100 hours if you decide to enjoy all the optional content
- The entire world in Xenoblade is "seamless" and all areas flow naturally and continuously. But there are loading breaks when you travel between major areas. Major areas are defined as different body parts of the two gods. So travelling from the region of the lower leg up to the knee area, there will be loading.
- The battles are all in realtime and seamless as well. No transitions or break, and you can see enemies roaming on the fields. When you attack enemies normally, you use auto-attack which makes the character automatically attack the targeted enemy continuously with regular attacks. If you manage to move behind an enemy or to the enemy's sides, you can trigger special attacks called Arts.
- Xenoblade's soundtrack is composed by Yoko Shimomura, and she's the only one mentioned in relation to the pre-order "special soundtrack" bonus. If there are other composers involved, they haven't been mentioned, but it's clear she's the main composer.
Eh Roy, dat is Xenobladequote:Op vrijdag 9 april 2010 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En om te laten zien dat het wel kan, hier Last Story:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Extra info:
[..]
Die wil ik dus wel hebben!
Whut?quote:
Waarschijnlijk pas in 2011/2012 WII HDquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:29 schreef BroccoliBeer het volgende:
Weet iemand of er al een opvolger van de Wii gaat komen?
De wii 2 ofzo?
Ik heb pas het origineel op de SNES weer eens herspeeld na vele jaren. Kon me niet herinneren dat de 150cc zo moeilijk was, maar het is wel een heerlijk spel. Iets compleet anders dan wat Mario Kart tegenwoordig is.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Super Mario Kart SNES als VC voor de Nintendo Wii, de nostalgie
Laatste kan je anders vastpakken, als een GC controller.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:51 schreef Jesse_ het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de classic controller en de classic controller pro?
Daar heb ik mn GC controllers toch voorquote:Op donderdag 15 april 2010 21:00 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Laatste kan je anders vastpakken, als een GC controller.
Meer zoals Army of Twoquote:
Nog even doorspelen, na nog eens 25 uur wordt het echt leukerquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:36 schreef speknek het volgende:
Ik wil FF13 ook snel uitspelen, omdat ik hem zat ben, helaas zit ik pas op 25 uur.
Bij de Pro zijn de ZL en ZR schouderknoppen i.p.v. twee kleine knoppen; handvat zoals bij de Gamecube-controller; snoer aan boven- i.p.v. onderkant.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:51 schreef Jesse_ het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de classic controller en de classic controller pro?
En ik Monster Hunter Tri ook met de gewone classic controller spelen?
Mario Galaxyquote:Op maandag 19 april 2010 10:10 schreef Schanulleke het volgende:
Nieuwe Wii-bezitter meldt zich. Wat zijn de toppers op de Wii eigenlijk?
Super Smash Bros.: Brawlquote:Op maandag 19 april 2010 10:10 schreef Schanulleke het volgende:
Nieuwe Wii-bezitter meldt zich. Wat zijn de toppers op de Wii eigenlijk?
Vergeet ook de Wiiware niet.quote:Op maandag 19 april 2010 10:10 schreef Schanulleke het volgende:
Nieuwe Wii-bezitter meldt zich. Wat zijn de toppers op de Wii eigenlijk?
Tsja, sommige sites doen helaas erg luchtig over dit soort zaken, terwijl het voor velen het spel redelijk kan bederven.quote:Op maandag 19 april 2010 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb trouwens weer een Mario Galaxy 2 spoiler gezien. Er is een nieuwe power-up bekend gemaakt en die stond zo, inclusief plaatje, op de index van 4colorrebellion. Zo zonde
Resident Evil 4quote:Op maandag 19 april 2010 10:10 schreef Schanulleke het volgende:
Nieuwe Wii-bezitter meldt zich. Wat zijn de toppers op de Wii eigenlijk?
[TK/TR/GEZ] WII games, PS2 Gamesquote:Op maandag 19 april 2010 10:10 schreef Schanulleke het volgende:
Nieuwe Wii-bezitter meldt zich. Wat zijn de toppers op de Wii eigenlijk?
Mario, Zelda, Metroid. Zie je dat op het doosje, zit je altijd goed.quote:Op maandag 19 april 2010 10:10 schreef Schanulleke het volgende:
Nieuwe Wii-bezitter meldt zich. Wat zijn de toppers op de Wii eigenlijk?
Zelf niet gespeeld, maar goede dingen gehoord over de Pro Evo versie voor de Wii. Pointer controls schijnen veel toe te voegen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:59 schreef Schanulleke het volgende:
Overigens... ik twijfel tussen de Pro Evo en de Fifa versie voor de Wii. Nu las ik ergens dat de Fifa behoorlijk uitgekleed is qua mogelijkheden voor de Wii. Klopt dit? En zijn er ervaringsdeskundigen?
wat was dit dom zeg, toen al, maar nu helemaalquote:
Pro evo moet je inderdaad kopen puur en alleen al om het even te proberen. Een van de beste Wiimote implementaties die er bestaan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:00 schreef kipknots het volgende:
[..]
Zelf niet gespeeld, maar goede dingen gehoord over de Pro Evo versie voor de Wii. Pointer controls schijnen veel toe te voegen.
Ik begin JRPG fatigue te krijgen. Heel groot been there, done that gevoel.quote:
Ik speel er ook maar één per jaar. Vind echter Xenoblade wel steeds interessanter wordenquote:Op woensdag 21 april 2010 11:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik begin JRPG fatigue te krijgen. Heel groot been there, done that gevoel.
Dit gaat kont schoppen. Dubbele punt.quote:
.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:43 schreef RaymanNL het volgende:
[Brakke Youtube link dankzij FOK!]
Punt.
Silent Hill Shattered Memories kan ik aanraden. Zelf net uitgespeeld, fantastische trip.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:54 schreef Oksel het volgende:
Ik ga eerst Dead Space extraction & New Super Mario bros kopen & spelen. Heb ik verder nog toppers gemist afgelopen jaar? A boy and his Blob misschien? Zag er redelijk kinds uit.
Spek, heb jij ergens je Wii game lijst online staan?
Vandaag de bevestiging gekregen dat het verzonden is. Ben benieuwd! Heb er wel een classic controller bij besteld. Is dat vloeken in de kerk?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Pro evo moet je inderdaad kopen puur en alleen al om het even te proberen. Een van de beste Wiimote implementaties die er bestaan.
Nee, maar ik heb naast NSMBWii ook geen Wii games gekocht afgelopen jaar, en die hoef je eigenlijk ook niet echt te hebben.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:54 schreef Oksel het volgende:
Spek, heb jij ergens je Wii game lijst online staan?
Het ziet er wel super uit! Erg mooie graphics voor niet-HD vind ik.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand hier al Monster Hunter Tri gespeeld? Een stemmetje in mij zegt dat ik 'm moet kopen
Tja.. installeer het homebrew kanaal etc. en hang er een usb-diskje aan. Dat mag je ook legaal gebruiken hè. (als je een kopie speelt van een spel dat je gekocht hebt)quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:08 schreef Deceit het volgende:
ik baal er nog steeds van dat SMBB's disc niet meer gelezen kan worden.. zucht
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:08 schreef Deceit het volgende:
ik baal er nog steeds van dat SMBB's SSBB's disc niet meer gelezen kan worden.. zucht
Dan moet je minder rokenquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:08 schreef Deceit het volgende:
ik baal er nog steeds van dat SMBB's disc niet meer gelezen kan worden.. zucht
Dan zet je je eigen cd opquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:18 schreef Wii-Style het volgende:
SMG2 lijkt me eigenlijk niks... weer van die dramatische muziek.
Echt? Moet je 'm dan opsturen oid?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dan moet je minder rokenJe kunt je Wii lens gratis schoonmaken bij Nintendo heh?
Dat vind ik dus zwaar ongepast. Als ik een single-player spel speel, wil ik alles overlaten aan de ontwikkelaar.quote:
Als bepaalde muziek me ergert, dan zet ik echt wel een cd op. Maar ik heb er eigenlijk nooit last van, ook niet bij Galaxy. Ik vind het juist wel wat hebbenquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:35 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dat vind ik dus zwaar ongepast. Als ik een single-player spel speel, wil ik alles overlaten aan de ontwikkelaar.
Oh, in sommige levels vond ik het echt bijdragen, bij andere viel het me niet op. En idd, ik wacht al zolang op Zelda. Damn, need news.... Maar Nintendo verwent ons dit jaar: SMG2, Metroid en met wat mazzel Zelda!quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:51 schreef Wii-Style het volgende:
Nu ja, wat ik eigenlijk bedoel is dat de sfeer die ze hebben gekozen voor SMG2 weer zo episch is als het eerste spel, wat ik dus niet vind passen bij Mario. Het moet speels & grappig zijn, niet zo dramatisch. Dat moet Zelda juist hebben, niet een dikke loodgieter.
Je hebt wel een punt, maar aan de andere kant vind ik de game thematisch veel beter passen bij het Mario-universum dan Mario Sunshine of Luigi's Mansion. Daar vond ik de sfeer helemaal niet passen bij wat Mario is.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:51 schreef Wii-Style het volgende:
Nu ja, wat ik eigenlijk bedoel is dat de sfeer die ze hebben gekozen voor SMG2 weer zo episch is als het eerste spel, wat ik dus niet vind passen bij Mario. Het moet speels & grappig zijn, niet zo dramatisch. Dat moet Zelda juist hebben, niet een dikke loodgieter.
Ik vind dit wel een aardige aanbieding. Dan krijg je er ook nog een motion plus en Wii sports resort bij.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weet iemand waar ik vandaag een Wii console aanbieding kan vinden? De zwarte versie? Liefst omgeving Den Haag. Of is 190 euro een redelijke prijs? Ben een totale nOOb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |