Mario Galaxyquote:Op maandag 19 april 2010 10:10 schreef Schanulleke het volgende:
Nieuwe Wii-bezitter meldt zich. Wat zijn de toppers op de Wii eigenlijk?
Super Smash Bros.: Brawlquote:Op maandag 19 april 2010 10:10 schreef Schanulleke het volgende:
Vergeet ook de Wiiware niet.quote:Op maandag 19 april 2010 10:10 schreef Schanulleke het volgende:
Tsja, sommige sites doen helaas erg luchtig over dit soort zaken, terwijl het voor velen het spel redelijk kan bederven.quote:Op maandag 19 april 2010 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb trouwens weer een Mario Galaxy 2 spoiler gezien. Er is een nieuwe power-up bekend gemaakt en die stond zo, inclusief plaatje, op de index van 4colorrebellion. Zo zonde
Resident Evil 4quote:Op maandag 19 april 2010 10:10 schreef Schanulleke het volgende:
[TK/TR/GEZ] WII games, PS2 Gamesquote:Op maandag 19 april 2010 10:10 schreef Schanulleke het volgende:
Mario, Zelda, Metroid. Zie je dat op het doosje, zit je altijd goed.quote:Op maandag 19 april 2010 10:10 schreef Schanulleke het volgende:
Zelf niet gespeeld, maar goede dingen gehoord over de Pro Evo versie voor de Wii. Pointer controls schijnen veel toe te voegen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:59 schreef Schanulleke het volgende:
Overigens... ik twijfel tussen de Pro Evo en de Fifa versie voor de Wii. Nu las ik ergens dat de Fifa behoorlijk uitgekleed is qua mogelijkheden voor de Wii. Klopt dit? En zijn er ervaringsdeskundigen?
wat was dit dom zeg, toen al, maar nu helemaalquote:
Pro evo moet je inderdaad kopen puur en alleen al om het even te proberen. Een van de beste Wiimote implementaties die er bestaan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:00 schreef kipknots het volgende:
[..]
Zelf niet gespeeld, maar goede dingen gehoord over de Pro Evo versie voor de Wii. Pointer controls schijnen veel toe te voegen.
Ik begin JRPG fatigue te krijgen. Heel groot been there, done that gevoel.quote:
Ik speel er ook maar één per jaar. Vind echter Xenoblade wel steeds interessanter wordenquote:Op woensdag 21 april 2010 11:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik begin JRPG fatigue te krijgen. Heel groot been there, done that gevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |