Ja da's pas rond kerst op z'n vroegst.quote:
Nou, dan leeft de Wii dus wel langer dan nog 2 maanden. Er is daarbij nog niets bekend over de line-up voor na de zomer.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja da's pas rond kerst op z'n vroegst.
Ik had hem binnen een weekje, toffe gamequote:Op woensdag 3 maart 2010 15:08 schreef Deceit het volgende:
Is Tatsunoko vs Capcom al op een nederlandse site te bestellen zonder een wachttijd? Ik had Okami weeeeken geleden besteld en nog niks binnen
MH laat ik gaan, zo niet mijn game... Juni, dan gaat de Wii hierpas weer aan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:51 schreef speknek het volgende:
Monster Hunter Tri, daarna SMG2, daarna Metroid OM.
Ik zag hem ook al voor 15 euro in de winkel liggen, ze willen er echt van afquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:21 schreef nomar83 het volgende:
Ik heb trouwens begrepen: Wie Metroid Prime 3 of Trilogy wil hebben moet snel zijn, tegen de tijd dat Metroid Other M in de winkels ligt zijn de Prime-games niet meer te koop.
Heb 'm voor 26 kunnen krijgen. Ja, ik heb m'n eigen advies maar meteen gevolgd en MP Trilogy gekocht. Metroid Prime met Wii-controls maakt de game meteen een heel stuk speelbaarder.quote:
Ik zit te twijfelen. Kan aan de game komen voor 25 euro. Maar dan heb ik weer drie games, en mn God of War Collection (1tm3) komt er ook bijna aanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:21 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Heb 'm voor 26 kunnen krijgen. Ja, ik heb m'n eigen advies maar meteen gevolgd en MP Trilogy gekocht. Metroid Prime met Wii-controls maakt de game meteen een heel stuk speelbaarder.![]()
Nu kijken of ik de 3 games kan klaren voor Other M uit is.
GoW1 en 2 heb je in 10u each uitgespeeld. GoW3 waarschijnlijk 15. En als je de MP trilogie wil hebben moet je 'm nu kopen nu het nog kan. Over drie maanden kan je ze nog steeds spelen he, 25 is geen geld voor 3 games.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen. Kan aan de game komen voor 25 euro. Maar dan heb ik weer drie games, en mn God of War Collection (1tm3) komt er ook bijna aan
Over drie maanden komt Super Mario Galaxy 2 uitquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GoW1 en 2 heb je in 10u each uitgespeeld. GoW3 waarschijnlijk 15. En als je de MP trilogie wil hebben moet je 'm nu kopen nu het nog kan. Over drie maanden kan je ze nog steeds spelen he, 25 is geen geld voor 3 games.
Dat klinkt wel tof. Ik hoop alleen dat de first person view mij bevalt, want dat ben ik niet gewend.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:53 schreef __Saviour__ het volgende:
MP is geweldig, het is inderdaad vooral heel erg adventure. Je omgeving verkennen, zoeken hoe je verder moet komen. Ineens iets totaal ontoegankelijks tegenkomen. Alles proberen, lukt niet. Dan maar verder te gaan. Later verkrijg een je upgrade voor de krachten van je pak. He, zou je daarmee op dat eerdere punt wel verder kunnen komen? Eens proberen..
Rondom dat soort backtracken zijn de omgevingen echt sterk opgebouwd
Je moet me wel motiveren heh! Ik denk dat ik de game gewoon koop, en dan bewaar voor na de zomer (als ik Super Mario Galaxy 2 heb uitgespeeld)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bedenk wel de Prime onwijs veel backtracking heeft. Ik vond het vreselijk
Naja, iedereen moet zijn eigen beslissing maken, maar mijn mening over Prime is dat het niets voor mij is. De setting is onwijs gaaf. De intro is één van de coolste ooit en als je eenmaal op de planeet aankomt kijk je je ogen uit. Dan begint het drama echter. Je kunt zoveel kanten op dat je af en toe geen idee hebt. De vijanden komen steeds exact hetzelfde aan of je nou 1 keer of 10 keer door hetzelfde stuk loopt en het hele 'wapen X voor deur A ligt aan de andere kant van dit level' trek ik echt niet meer. Wat dat betreft is het een beetje als Zelda...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je moet me wel motiveren heh! Ik denk dat ik de game gewoon koop, en dan bewaar voor na de zomer (als ik Super Mario Galaxy 2 heb uitgespeeld)
Bij het type gameplay past het perfect. Je legt geen compleet voorgekauwd traject af, je moet de omgeving vaak echt goed bestuderen om te zien hoe je verder kan komen. Volledig rondom je kunnen kijken in firstperson is de beste manier daarvoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat klinkt wel tof. Ik hoop alleen dat de first person view mij bevalt, want dat ben ik niet gewend.
Dat soort gameplay trekt mij dan juist weer enorm aan. Ik hou niet van strakke lineaire voortgang in spellen. Ik heb het liever zo van "zoek het maar zelf uit". Eerst ergens enorm vastzitten, van alles proberen en dan ineens zie je de oplossing. Dat geeft mij meer voldoening dan simpelweg een level in een keer doorlopen in een vast pad zonder uitdagingen waarbij je echt moet nadenken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, iedereen moet zijn eigen beslissing maken, maar mijn mening over Prime is dat het niets voor mij is. De setting is onwijs gaaf. De intro is één van de coolste ooit en als je eenmaal op de planeet aankomt kijk je je ogen uit. Dan begint het drama echter. Je kunt zoveel kanten op dat je af en toe geen idee hebt. De vijanden komen steeds exact hetzelfde aan of je nou 1 keer of 10 keer door hetzelfde stuk loopt en het hele 'wapen X voor deur A ligt aan de andere kant van dit level' trek ik echt niet meer. Wat dat betreft is het een beetje als Zelda...
Het ligt er een beetje aan hoe het gedaan wordt. Fallout 3 kent onwijs veel vrijheid en dat vond ik geweldig. Het probleem van Zelda en Prime is in mijn ogen dat je verplicht wordt heen en weer te lopen. De games zijn in weze gewoon lineair, maar sturen je steeds van het kastje naar de muur; van A naar B, maar wel via C.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat soort gameplay trekt mij dan juist weer enorm aan. Ik hou niet van strakke lineaire voortgang in spellen. Ik heb het liever zo van "zoek het maar zelf uit". Eerst ergens enorm vastzitten, van alles proberen en dan ineens zie je de oplossing. Dat geeft mij meer voldoening dan simpelweg een level in een keer doorlopen in een vast pad zonder uitdagingen waarbij je echt moet nadenken.
Ik ken het, ik had precies hetzelfde toen de eerste Metroid Prime uit kwam. Ik hou van het principe van de Zelda's en de 2D-Metroids, maar toen ik deze game destijds in 2003 begon te spelen vond ik de controls in combinatie met de first-person view niet fijn werken. Ik begreep ook weinig van het scannen. Zodoende dat ik bij de release van The Wind Waker, ik geloof dat dat enkele weken later was, de hoop opgaf met Prime.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat klinkt wel tof. Ik hoop alleen dat de first person view mij bevalt, want dat ben ik niet gewend.
Er staat op van wel he.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:48 schreef Frenkel het volgende:
Ik heb Beatles Rockband en Guitar Hero 5.
Iemand enig idee of deze microfoon hierop zal werken.. ?
quote:It's just the director and producer talking about Ruri Island, which is the setting for the game. The director talks about how the continent is surrounded by mountain ranges and the only accessible point being that island port. As such it is heavily fortified and a major point of defense. It sounds like the ruler of the island carries certain ambitions and seeks magic as a resource to rise in power.
Somehow even though the entire empire is suffering poverty and decay, the town of Ruri remains prosperous. It's implied that the source of the town's wealth is related to magic, and there's a strange power in it which begins to attract monsters towards it, and the fate of the island is soon to be changed forever.
The world of The Last Story is supposed to be one where metal resources are scarce, and Sakaguchi is trying to limit the amount of sci-fi influence on the world setting, and he wants players to be able to enjoy a smooth experience of exploring around Ruri Island, a place bathed in the abundance of radiant sunlight.
the hut is toch gewoon een goeie site? ik heb 2 weken terug bij de hut een game besteld maar nog steeds niet binnen, 3 dagen na die bestelling had ik een game besteld bij zavvi (zelfde bedrijf heb ik begrepen) en die game heb ik nu bijna een week terug ontvangen maar die van de hut dus nog nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Silent Hill goedkoop:
http://www.thehut.com/gam(...)mories/10052869.html
Yup, kan gebeuren. Maar 3 weken is wel de grens, dan zou ik ff mailen. Zavvi en theHut zijn overigens van hetzelfde bedrijf.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
the hut is toch gewoon een goeie site? ik heb 2 weken terug bij de hut een game besteld maar nog steeds niet binnen, 3 dagen na die bestelling had ik een game besteld bij zavvi (zelfde bedrijf heb ik begrepen) en die game heb ik nu bijna een week terug ontvangen maar die van de hut dus nog niet
duurt het wel eens zo lang?
Ik herinner me de Playstation 1 demo, die was best leuk. De Wii versie heb ik niet gespeeld, wel goede dingen over gehoord.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klonoa kost nu nog maar een tientje bij veel winkels, iemand ervaring met die game?
Vooral de laatste alinea is interessant om te lezen. Meer van het interview dus 'binnenkort':quote:Nintendo to Third Parties: We've Done Our Job
Posted March 15, 2010 by James Brightman
During our time at the Game Developers Conference last week, IndustryGamers sat down with Nintendo of America President Reggie Fils-Aime. We spent a fair amount of time discussing third-party support for the Wii and Nintendo's role in the third-party publishing ecosystem. While Nintendo continues to do phenomenally well with the Wii, it does seem that since last fall publishers have been reallocating resources towards PS3 and 360, especially when it comes to core games. We asked Reggie how Nintendo is addressing that situation, and how Nintendo might help out third parties.
"Let me answer the question two different ways. First, as a platform holder our responsibility is to create a large installed base for developers to create content, to provide them with the tools and the insight to help them create great games, and to have in place a profit model that motivates them to create the content and reap the rewards. We've done that; global installed base is over 67 million for Wii and there are 120 million in the DS family. So there's a large installed base, an easy platform to develop for and a strong set of tools out there," Reggie began.
"In addition to that, part of the reason why we come to a conference like this, and bring some of our key development talent is also to challenge the mindset of what content can be. To have someone like Sakamoto-san talk about Tomodachi Collection and [Metroid's protagonist] Samus and share his experiences really is a way that we're trying to encourage developers to open their mind to do different things."
Reggie also questioned the long-term sales curve of the so-called core games. "On the other hand, the interesting thing about this business is that developers love to create technically advanced games, and very visually stunning games, but the fact of the matter is not all of that content is selling exceptionally well either," he said. "Look at the most recent NPD results. I'm not sure how much was infested into a game like Dante's Inferno, or how much is invested into a game like BioShock 2, but if that sales level is the best that they will do in a particular month, and it'll fall off rapidly from there, then those games aren't going to pay off their investment. So to me, it's a much bigger question than 'why aren't developers creating core content for the Wii?' It's a much broader question: 'How can the development community create content that will strike a chord with consumers and be financially attractive?' "
That said, we decided to play devil's advocate with Reggie. Since the installed base is there, from a business standpoint, Nintendo is doing very well and the hardware and software from Nintendo continue to sell. The casual consumer that makes up the majority of the installed base probably only buys a few games a year and is very happy with the Nintendo games that are developed for the platform. And so, the third parties can go do whatever... why should Nintendo care?
Reggie responded, acknowledging that Nintendo absolutely has to continue courting developers for core content: "Well, luckily we don't have that mentality. For us, it is important that third parties bring their very best content to our platform. You could say 'Why?' It's because... well, let me focus in on the West. There are 28 million Wiis out there in the marketplace. We know, based on our data, that we've got consumers from 5 to 95 playing on that platform. The fact of the matter is we know we create great content for younger consumers, we know we've got great content for more casual players, and we want fantastic content for that more active player who loves Metroid or Zelda but maybe also wants something like a BioShock 2 to play as well. And we also recognize that we don't create that type of content ourselves. We're not good at it and it's not a key focus area. So we want that content on our platform, so we have to court third-party developers and encourage them to make [those games], but it also has to be financially viable for them as well."
Geen centrale hub in SMG2, maar een map als in New Mario.quote:We first speculated on it last month, but now it's confirmed: Super Mario Galaxy 2 will abandon the hub worlds featured in the plumber's other 3D adventures in favor of a traditional world map. Shigeru Miyamoto explains, "You can think of it in terms of something similar to Super Mario World or New Super Mario Bros. Wii, where you will have a rather convenient map to navigate."
He continues, "We want players to focus on the joy of the action instead of getting to each game course. We wanted to make it as accessible as possible and as easy as possible for the players. Also because we’re going to incorporate a number of different stars and conquering all the stars is going to be one of the most challenging missions for the player, we want them to understand as easy as possible where they should go next and which places they should go back to in order to get access to the remaining stars."
Het eerste uur is het ergste, daarna ben je voor je het weet 5 uur verderquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:26 schreef Deceit het volgende:
Ik heb Okami binnen!!
Heb m heeeel ff gespeeld en vindt het (nog) niks aan!
Eerst 18 min moeten luisteren naar een verhaal.. fuck a duck!!
Dat heb je altijd met zulke spellen he. Er zit een heel verhaal achter. Dat is weer eens wat anders dan "oh, de prinses is ontvoerd!"quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:26 schreef Deceit het volgende:
Ik heb Okami binnen!!
de intro duurt idd wel iets te lan g maar het is een meesterlijk spel, blijf doorspelenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:26 schreef Deceit het volgende:
Ik heb Okami binnen!!
quote:Nintendo America’s president Reggi Fils-Aime has said that despite disastrous attempts to bring Mario to the big screen, Hollywood producers are still interested.
Accoding to Fils-Aime, the videogames giant is waiting for an offer of suitable quality, describing franchises such as Mario and Zelda as “our children”.
“All the time,” he told the LA Times when asked if produces still approached Nintendo. “The message is, ‘Thank you for the interest.’ There have been certain [people] that we have talked in more detail with.”
“But I think in the end, because we are a content company and are passionate about our franchises, it will be few and far between that actual deals are done to bring our franchises to life in a different way. These are our children.”
Ja ik zit nog steeds te dromen van een 3D-film van Zelda: Ocarina Of Time...quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is schijnbaar nog altijd veel interesse in films gebaseerd op Mario en Zelda
[..]
Oh nee he, is ze alwéér ontvoerd!?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat heb je altijd met zulke spellen he. Er zit een heel verhaal achter. Dat is weer eens wat anders dan "oh, de prinses is ontvoerd!"
Dit wordt'mquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is de box al bekend? Of is dit een tijdelijke op Amazon?
[ afbeelding ]
quote:It comes down to this: Muscle March is shallow, stupid, short, repetitive and crude. It's also the best WiiWare game I've ever played. It allows you to experience being a large Ghanaian bodybuilder with a yellow posing pouch and a duck on his head, chasing a Russian punk, a blue spaceman and a polar bear in Speedos through a series of office buildings. You already know whether you'd pay £3.50 for that.
7/10
Ik ken de game niet en zag nu een review er van op Eurogamer...quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bernie! WiiWare game die echt speciaaaal voor JOU gemaakt is!![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[..]
Ik lees nu dat deze box het antwoord op UR mr Gay bevat, maar dan achteraan beginnen:quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dit wordt'mLas ik ergens een paar dagen terug.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik lees nu dat deze box het antwoord op UR mr Gay bevat, maar dan achteraan beginnen:
Ya I M R U ?
Ik denk dat ik die Silent Hill vandaag even ga oppikken. Veel goede dingen over gehoord.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
de intro duurt idd wel iets te lan g maar het is een meesterlijk spel, blijf doorspelen
iemand de nieuwe silent hill gespeeld trouwens?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik lees nu dat deze box het antwoord op UR mr Gay bevat, maar dan achteraan beginnen:
Ya I M R U ?
Simply briljant.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ya I M R U ?
Al geprobeerd opnieuw te synchroniseren?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:23 schreef Dromer het volgende:
Bleuh.. hier is zo te zien een Wiimote overleden. Totaal geen power meer na een batterijwissel.
Zijn nog dure krengen ook om even te vervangen.
Yep. No luck. Geen enkel teken van leven. Nog bijna m'n voeding gesloopt omdat ik de schakelaar op m'n stekkerbak te snel uit en weer aandeed. (maar gelukkig deed die het weer na een minuutje loskoppelen)quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Al geprobeerd opnieuw te synchroniseren?
Balen... dan maar op (legale wijze) een kopietje ervan spelen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:55 schreef Deceit het volgende:
Mijn super smash brawl game is doodik stop m in het gleufje en hij maakt geen geluid, niks!!!
ok chill, ik ga hem sowieso spelen, alleen heb het op het moment te druk met ps3 en 360 gamesquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:46 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die Silent Hill vandaag even ga oppikken. Veel goede dingen over gehoord.
Heb vandaag mijn versie binnen gekregen van Smash Brawl van ebay (12 euro met verzendenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:55 schreef Deceit het volgende:
Mijn super smash brawl game is doodik stop m in het gleufje en hij maakt geen geluid, niks!!!
Is dat niet gewoon stof op de lens? Eerst even checken met andere Wii-disks met een dubbele laag.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:55 schreef Deceit het volgende:
Ik heb hem net opgepikt en een uurtje gespeeld. Spel is erg ok, ziet er goed uit en maakt ook goed gebruik van alle mogelijkheden die je hebt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
ok chill, ik ga hem sowieso spelen, alleen heb het op het moment te druk met ps3 en 360 gamesmisschien wil je de game ruilen als je em uit hebt
Heb daarna gewoon andere games kunnen spelen!! Ik vind het raar want heb de game niet vaak meer gespeeld..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:24 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon stof op de lens? Eerst even checken met andere Wii-disks met een dubbele laag.
Brawl is een van de zeer weinige spellen voor de Wii die zijn uitgebracht op een dubbellaagse DVD. Sommige Wii's hebben problemen bij het afspelen van zulke schijfjes, dat is een bekend probleem.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:37 schreef Deceit het volgende:
[..]
Heb daarna gewoon andere games kunnen spelen!! Ik vind het raar want heb de game niet vaak meer gespeeld..
Als ik game in doe krijg je een soort zoemmm opstart geluid, bij deze helemaal niks meer dus..
Maar Smash Bros Brawl is een speciale disc met double-layer:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:37 schreef Deceit het volgende:
[..]
Heb daarna gewoon andere games kunnen spelen!! Ik vind het raar want heb de game niet vaak meer gespeeld..
Als ik game in doe krijg je een soort zoemmm opstart geluid, bij deze helemaal niks meer dus..
griezelen is vetquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:34 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik heb hem net opgepikt en een uurtje gespeeld. Spel is erg ok, ziet er goed uit en maakt ook goed gebruik van alle mogelijkheden die je hebt.
Ik merk alleen wel weer dat ik een pussy ben.
Nein.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:05 schreef samjustme het volgende:
Een kort vraagje tussendoor. Is een Gamecube game op wii ook speelbaar met een ?
[ afbeelding ]
Ik heb wel een game cube controller gezien van big ben maar hij ziet afschuwelijk uit, wou een nintendo classic controller kopen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee helaas.
Althans, standaard niet. Er zijn geloof ik wel omzetplugjes voor.
Zeker leuk maar online stelt het helaas niet zoveel voor vergeleken met Mario Kart.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:15 schreef samjustme het volgende:
Sonic & Sega All Star Racing is trouwens![]()
[ afbeelding ]
vooral met stuurtje
Die heb ik ook. Ik vind hem prima werken, ligt lekker in de hand.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb wel een game cube controller gezien van big ben maar hij ziet afschuwelijk uit, wou een nintendo classic controller kopen.
Ik heb er zelfs 2, als aanvulling op mijn 2 wiimotes (om bv mario kart of brawl met zijn 4-en te kunnen spelen). Onderhand 3 wiimotes, maar die big ben cubecontrollers blijven handig.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Ik vind hem prima werken, ligt lekker in de hand.
Water effect ziet er vrij goed uit! Komt wel te gehaastig over gameplay.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Metroid:
Ziet er gehaast uit. Niet qua development, maar qua gameplay. Ik word er een beetje zenuwachtig van
Zero Mission daarentegen was ook heerlijk fast-paced.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:36 schreef seventhseagulll het volgende:
Terwijl de Prime games juist heel relaxed waren, alles op je eigen tempo verkennen.
Het werd ook verdomd tijd ook, aangezien de Amerikanen en Japanners er al een aantal maanden van mogen genieten...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:59 schreef CoExist het volgende:
Vrijdag Mario Kart SNES versie in de Virtual Console shop!
Ik kwam het ook net tegen (en meteen op de site gezet). Team Ninja is weer met fast gameplay bezig. Must havequote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Metroid:
Ziet er gehaast uit. Niet qua development, maar qua gameplay. Ik word er een beetje zenuwachtig van
Oe tof. Die ga ik zeker halenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Metroid:
Ze hebben het natuurlijk expres lang gerekt. Alle andere echte oude toppers zijn al uitgekomen, dus ze deze gewoon achtergehouden om mensen nog ergens naar uit te laten kijkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 01:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het werd ook verdomd tijd ook, aangezien de Amerikanen en Japanners er al een aantal maanden van mogen genieten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |