Of zelfs omdat ze zich er totaal niet van bewust zijnquote:Op zondag 21 maart 2010 15:30 schreef Amos_ het volgende:
Vrij veel art designers enzo gebruiken die symbolen juist omdat het mensen doet denken, of gewoon omdat ze ze mooi/inspirerend vinden.
ik schreef er nog iets bij, lees effe terug.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:00 schreef Amos_ het volgende:
Volgens mij ben je gewoon jaloers op het succes van anderen. Dat JIJ hem een clown vindt staat niet gelijk aan het ontbreken van talent bij hem. Nogmaals ik vind die muziek ook gruwelijk maar ik kan niet anders dan toegeven dat die gasten wel iets daadwerkelijk kunnen.
Ja, allemaal gebaseerd op jouw mening. Maar als je puur naar de droge feiten kijkt zie je dat je compleet verkeerd zit. Het verschil tussen objectief/subjectief.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik schreef er nog iets bij, lees effe terug.
Ja, ik denk dat je nog niet door hebt dat hij ook bij de club zitquote:Op zondag 21 maart 2010 16:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Of zelfs omdat ze zich er totaal niet van bewust zijn.
Mijn vriend is kunstenaar en heeft een aantal schilderijen gemaakt waar ogen centraal staan (niet eens echt heel veel trouwens). Jaren geleden tijdens een expositie was er een vrouw die maar door bleef vragen over die ogen. Ze wilde precies weten wat voor onderliggende betekenis mijn vriend ermee voor ogen () had. Die onderliggende betekenis is er gewoon niet en dat zei mijn vriend dan ook tegen haar, maar ze bleef doorzaniken en werd zelfs een beetje boos
. Nu pas heb ik een vermoeden waarom ze zo reageerde
.
Of zit mijn vriend bij de Illuminatie zonder dat ik het weet?!
Nou nee. Mijn punt was meer dat aanhangers van Eminem wellicht zijn verleid door het hele idee achter Eminem Ipv het om talent ging. Dat denk ik. Een witte jongen dat ook meedoet met de zwarte cultuur. Dat is tof en hip enzo en dat geeft status. En daar zijn meisjes ook geil van. Oh kijk een witte jongen kan het ook! Ik zeg komop, eminem heeft géén rap-talent. Hij mist heel veel in zijn stem. Het is meer een iele zeurderige clown. Er zijn wel witte rappers die het naar mijn idee beter doen dan Eminiem nog voordat Eminem begon. MC Serch van 3rd Bass bv. klinkt al stukken beter.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:03 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ja, allemaal gebaseerd op jouw mening. Maar als je puur naar de droge feiten kijkt zie je dat je compleet verkeerd zit. Het verschil tussen objectief/subjectief.
Mwa ik snap wat je bedoelt, maar vraag je je niet af waarom al die artiesten over de Illuminati, secret society trying to keep their on me, zingen en de NWO?quote:Op zondag 21 maart 2010 16:10 schreef TitusPullo het volgende:
Eminem kan best goed rijmen samenstellen. Dat-ie daarbij niets van belang zegt, is voor de meeste mensen bijzaak. Daarbij, veel rappers die pretenderen de wereldgeschiedenis te kennen (Nas, Ras Kass) begaan geweldige flaters, dus eerlijke clownsmuziek kan ik best waarderen.
Er zijn veel meer artiesten die over andere dingen zingen.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:19 schreef heartz het volgende:
Mwa ik snap wat je bedoelt, maar vraag je je niet af waarom al die artiesten over de Illuminati, secret society trying to keep their on me, zingen en de NWO?
Mwa je hebt natuurlijk ook positieve rap, maar dat is niet commercieel dus kennen de meeste mensen nietquote:Op zondag 21 maart 2010 16:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Het punt met die Illuminati en de Joden en de muziek-industrie enzo. is dat het publiek niet meer verleid wordt door écht talent. Maar meer een idee, een imago. Daar zit een hele (wellicht Joodse) miljoenen reklame industrie achter. Die hokjes en cliches uitbuiten en pimpen tot iets wat het publiek graag slikt. Wat betreft de rap, als je talentloze shyt tot broemdheden kan maken omdat je geld en psychologisch kennis bezit. Dan verkracht je een een hele geschiedenis van een mooie subcultuur dat rijk is aan mensen met wél het talent.
Je bedoelt de literatuur in rap? Het hangt ervan af, het kan grof zijn en waarheid bevatten, de manier of vorm waarop die waarheid wordt gebracht leidt zo makkelijk tot misinterpretatie als de 'taal' niet begrepen en verstaan wordtquote:Op zondag 21 maart 2010 16:33 schreef TitusPullo het volgende:
Er zijn wel mooiere subculturen die op die manier worden bedorven ( de literatuur, bij voorbeeld), maar daar klaagt kennelijk niemand over in dit subforum.
Nee, de meer traditionele literatuur, die zoals gebruikelijk door Kluuuntroep verdrongen wordt.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:38 schreef heartz het volgende:
[..]
Je bedoelt de literatuur in rap? Het hangt ervan af, het kan grof zijn en waarheid bevatten, de manier of vorm waarop die waarheid wordt gebracht leidt zo makkelijk tot misinterpretatie als de 'taal' niet begrepen en verstaan wordt
Klopt, maar Kluun zit dan ook bij de illuminatie. Van zijn site:quote:Op zondag 21 maart 2010 16:46 schreef TitusPullo het volgende:
Nee, de meer traditionele literatuur, die zoals gebruikelijk door Kluuuntroep verdrongen wordt.
Maar het is dan toch blijkbaar ook wat het publiek wil?!quote:Op zondag 21 maart 2010 16:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Het punt met die Illuminati en de Joden en de muziek-industrie enzo. is dat het publiek niet meer verleid wordt door echt talent. Maar meer een idee, een imago. Daar zit een hele (wellicht Joodse) miljoenen reklame industrie achter. Die hokjes en cliches uitbuiten en pimpen tot iets wat het publiek graag slikt. Wat betreft de rap, als je talentloze shyt tot broemdheden kan maken omdat je geld en psychologisch kennis bezit. Dan verkracht je een een hele geschiedenis van een mooie subcultuur dat rijk is aan mensen met wel het talent.
Wat zit je nu te beschermen?quote:Op zondag 21 maart 2010 17:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar het is dan toch blijkbaar ook wat het publiek wil?!
Jij bent toch Chinees of vergis ik me? Zo ja, zoals je weet serveren de meeste Chinese restaurants helemaal geen traditioneel Chinees eten. De Chinese restaurants die wel traditioneel Chinees eten serveren zijn zwaar in de minderheid, omdat veel (Hollandse) gasten dat eten niet lekker vinden. De meeste Hollandse gasten willen alles met zoveel mogelijk saus en dat is bij het meeste traditionele Chinese eten niet zo.
Zoals je waarschijnlijk wel weet ben ik zelf een Indo met een volbloed Chinese oma. Als ik met echt Hollandse mensen in een traditioneel Chinees restaurant ga eten, vinden ze dat eten meestal maar niks.
Met muziek is dat natuurlijk net zo. Wat de meeste mensen willen horen wordt het best verkocht. Dat is toch logisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |