Ik ookquote:Op zondag 14 februari 2010 16:17 schreef Swine het volgende:
5 February 1962 - 24 January 1963: Water Tiger
23 January 1974 - 10 February 1975: Wood Tiger
9 February 1986 - 28 January 1987: Fire Tiger
28 January 1998 - 15 February 1999: Earth Tiger
14 February 2010 - 2 February 2011: Metal Tiger
Ik ben een vuur tijger
Ik ook niet, maar ik ben dan ook geen chinees!quote:Op zondag 14 februari 2010 17:17 schreef Dupje het volgende:
Hmm ik ben vuur konijn, maar vuur vind ik dan niet echt bij me passen
Dr liggen 2 boeken verkeerd???quote:Op zondag 14 februari 2010 17:24 schreef swarmahoer het volgende:
godver wat een kutzooi is t op mn kamer zeg
ik heb geneens boeken hierquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb geneens boeken hier![]()
maar k heb de palen van mn bed geverft, en dat moet nog 2x nu, heb er al 5 x opzitten, maar dus staat mn bank ff anders, er staan 2 kratten bier hier, alle carnavalsshit van gister ligt overal, mn kapstok moet ik ook verfen, dus mn jassen vesten ed liggen her en der
prullenbak zit bijna vol dus staan wat flesjes naasten k moet nog afwassen
dus ja
Haha, nu kom je er achter dat je toch echt alles zelf zal moeten opruimenquote:Op zondag 14 februari 2010 17:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb geneens boeken hier![]()
maar k heb de palen van mn bed geverft, en dat moet nog 2x nu, heb er al 5 x opzitten, maar dus staat mn bank ff anders, er staan 2 kratten bier hier, alle carnavalsshit van gister ligt overal, mn kapstok moet ik ook verfen, dus mn jassen vesten ed liggen her en der
prullenbak zit bijna vol dus staan wat flesjes naasten k moet nog afwassen
dus ja
Denk je dat je dalijk wel een keertje trek hebt?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:24 schreef swarmahoer het volgende:
godver wat een kutzooi is t op mn kamer zeg
Geweldigquote:Op zondag 14 februari 2010 17:39 schreef swarmahoer het volgende:
whehe, er loopt een meisje verkleed als ijsbeer buiten
ik heb nog genoeg in t potje voor 2xquote:Op zondag 14 februari 2010 17:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
ach, net alsof je het netjes houd.. Die kamer bij je moeder was toch ook altid een zooi
Maar hoe weet ej dat je nog 2 keer moet verven?
nee dinsdag weerquote:Op zondag 14 februari 2010 17:39 schreef Swine het volgende:
[..]
Denk je dat je dalijk wel een keertje trek hebt?
Meteen nummer aangezetquote:Op zondag 14 februari 2010 17:39 schreef swarmahoer het volgende:
whehe, er loopt een meisje verkleed als ijsbeer buiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:43 schreef Sander het volgende:
Bij gebrek aan tietenfipo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foto uit het eigen archief aan de link te zien?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:43 schreef Sander het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw Swine, wat is een man nu zonder zijn eigen privé archief?
[ Bericht 29% gewijzigd door royjn op 14-02-2010 18:00:53 ]what's your life worth when it's boring? Stop wasting your life ,you only live life once.
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:55 schreef royjn het volgende:
Die tietfipo hou je tegoed. was even weg.
Btw Swine, wat is een man nu zonder zijn eigen privé archief?
Ja, maar dat is meer toevalquote:Op zondag 14 februari 2010 17:45 schreef Swine het volgende:
[..]
Foto uit het eigen archief aan de link te zien?
ieeehlquote:Op zondag 14 februari 2010 19:49 schreef IrishBastard het volgende:
Turns out dat m'n koelkast waar ik de pasta saus van gister in had gezet, toch wat kouder stond dan gedacht
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |