In heel Europa zijn soortgelijke problemen. Nogal logisch dat mensen dit doortrekken naar Nederland.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik heb het over Nederland. Mensen trekken het door naar Nederland. jij ook.
Ja leuk.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
In mijn dorp niet maar bijvoorbeeld in Den Haag ofzo lijkt het me wel leuk, om via het nieuws te volgen. Haagse Sjonnies vs Marokkanen.
Hier zal het ook niet zo snel gebeuren denk ik. Alhoewel....quote:Op zondag 14 februari 2010 02:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
In mijn dorp niet maar bijvoorbeeld in Den Haag ofzo lijkt het me wel leuk, om via het nieuws te volgen. Haagse Sjonnies vs Marokkanen.
Dat meen je niet?quote:Op zondag 14 februari 2010 02:35 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja maar dat is onze eigen schuld las ik in een ander topic.
quote:Op zondag 14 februari 2010 02:46 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat meen je niet?Dus omdat wij zulke nare mensen zijn, zorgen Marokkanen iedere dag voor problemen?
Pff, het heeft ook met bepaalde manier van doen van het volk te maken.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Hier zal het ook niet zo snel gebeuren denk ik. Alhoewel....
Jaha, en het is dus ook allemaal begonnen op het Afrikaanderplein in Rotterdam, augutus 1972.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:46 schreef bascross het volgende:
Dat meen je niet?Dus omdat wij zulke nare mensen zijn, zorgen Marokkanen iedere dag voor problemen? Was ik maar wat aardiger geweest de afgelopen jaren, dan hadden we nu geen problemen gehad.
Dit is wel echt een schok voor me.Jarenlang Marokkanen een slecht gevoel gegeven en daarom zijn ze zich gaan misdragen.
Juist ja, we hebben het gewoon verdiend.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jaha, en het is dus ook allemaal begonnen op het Afrikaanderplein in Rotterdam, augutus 1972.
En daardoor hebben we in HEEL West-Europa NU zo'n gesodemieter met ze.
We hebben ze rot behandeld en ja, dan komt boontje etc. etc.
Wat niet is kan nog komen. Een moskee in de fik steken en een ADO vlag ophangen.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Hier zal het ook niet zo snel gebeuren denk ik. Alhoewel....
Voortaan bij een negatief nieuwsbericht over Marokkanen ons zelf maar verrot schelden dus. Kut Nederlanders.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jaha, en het is dus ook allemaal begonnen op het Afrikaanderplein in Rotterdam, augutus 1972.
quote:Op zondag 14 februari 2010 01:59 schreef IHVK het volgende:
Waarom moet altijd de situatie doorgetrokken worden naar Nederland. Hebben we hier rassenrellen? Nee. Okey, klaar dan, Niet doortrekken.
verantwoordelijkheid nemen voor je huidige daden en de gevolgen daarvan is ook een kunst natuurlijk.quote:Op zondag 14 februari 2010 01:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook.
Het schijnt in '72 al begonnen te zijn.
Nederlanders zijn west-europeanen, polen oost-europeanen. Als je zou zeggen dat duitsers, belgen, luxemburgers en nederlanders op elkaar leken had je een punt gehad.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:07 schreef remlof het volgende:
[..]
En Polen en Nederlanders zijn allebei Noord-Europeanen. Dat was mijn punt.
Mensen die nog steeds denken dat het een kleine minderheid is die het voor de rest verpestquote:Op zondag 14 februari 2010 09:49 schreef Mutant01 het volgende:
Mensen die het verschil niet zien tussen Egypenaren en Marokkanen. Oh, doet me denken aan een ander topic, waarbij men het verschil niet zag tussen een Pool en een Marokkaan.
Verder natuurlijk wel triest dit incident, de moord moet je natuurlijk niet gebruiken om meteen een hele bevolking over een kam te scheren (in dit geval de Zuid-Amerikanen). Zuid-Amerikanen hebben een minderheid die het verpest voor de rest - net als er hier sprake is van een minderheid onder de Egyptische gemeenschap die aan het rellen is.
Mensen die denken dat het een meerderheid is.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:42 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds denken dat het een kleine minderheid is die het voor de rest verpest
Mensen die wereldvreemd zijnquote:Op zondag 14 februari 2010 10:44 schreef Karamsar het volgende:
[..]
Mensen die denken dat het een meerderheid is.
Mensen die denken dat beperkte informatie uit hun persoonlijke referentiekader gelijk staat aan wereldkennis.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 02:36 schreef remlof het volgende:
Dat soort mongolen is dus alles behalve een homogene groep.
Persoonlijke referentiekaderquote:Op zondag 14 februari 2010 10:46 schreef Karamsar het volgende:
[..]
Mensen die denken dat beperkte informatie uit hun persoonlijke referentiekader gelijk staat aan wereldkennis.
Bullshit schat, je haalt 2 dingen door elkaar en je weet hetquote:Op zondag 14 februari 2010 02:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Als jij bewust gaat zoeken naar problemen waar Noord-Afrikanen mee te maken hebben, is dat jouw referentiekader en een zeer beperkte. Op het moment dat jij dat gaat doen, cijfer je iedereen weg die geen problemen veroorzaakt. Voor jouw gevoel zal het zo zijn dat de meerderheid problemen veroorzaakt, maar dat corrospondeert dan niet meer met de werkelijkheid, maar met jouw beperkte stroom aan informatie.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:52 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Persoonlijke referentiekaderAlsof ik de "beperkte informatie" zelf verzin of zo
Nee ik zoek de berichten over dat kutvolk over de hele wereld inderdaad zelf op en dat kost me veel moeite want voordat het wereldwijd wordt overgenomen, zijn we redelijk wat steekpenningen en bruine armen verder. Nee, dat gaat echt niet vanzelf!
Ik raad je eens aan om de verstandhouding tussen China en Rusland te onderzoeken.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:11 schreef WAARHEID het volgende:
EN waarom zijn het nooit eens CHINEZEN die met RUSSEN op de vuist gaan???
Nee, er is altijd een bepaalde groep bij betrokken of het nou nederland of italie is,
of het nou rellen in Parijs of Culemborg zijn:
ik zeg maatregelen op EU niveau treffen.
Wij zijn het zat. cést fin.
Nederlanders en Russen zijn geen verwante volken en hebben geen gemeenschappelijke godsdienst of cultuur.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Om het nog even compleet te maken:
[ afbeelding ]
Is dat de etnische verstandhouding of een barbaarse verstandhouding van straatbendes en terroristjes?quote:Op zondag 14 februari 2010 11:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik raad je eens aan om de verstandhouding tussen China en Rusland te onderzoeken.
Sorry, maar...quote:Op zondag 14 februari 2010 11:11 schreef WAARHEID het volgende:
EN waarom zijn het nooit eens CHINEZEN die met RUSSEN op de vuist gaan???
Zowel Rusland als Nederland kennen een van oorsprong Christelijke cultuur. Daar waar Egypte een grotendeels native Arabische populatie kent, heeft Marokko dat helemaal niet. Marokko, heeft ook nooit de ottomaanse overheersingen meegemaakt, in tegenstelling tot de landen naast haar. Egypte kent daarnaast geen Berberse invloeden in haar cultuur. Dit soort dingen zou je toch echt moeten weten WAARHEID!quote:Op zondag 14 februari 2010 11:13 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Nederlanders en Russen zijn geen verwante volken en hebben geen gemeenschappelijke godsdienst of cultuur.
egyptenaren zijn echter grotendeels arabisch. veel marrokanen ook. ze hebben beide de islamitische godsdienst en cultuur.
Je moet wel een hele ark van noach in je oog hebben wil je het verband niet zien.
Wat zijn dat?quote:Op zondag 14 februari 2010 01:29 schreef VatosLoco het volgende:
kindervrachters,
Ik heb gewoon gelijk.quote:
Oh ja, haal vooral het vrije volk aan, komop zeg!quote:Op zondag 14 februari 2010 11:19 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk.
Dit is weer van de uitwassen van eurarabia, de massa immigratie van noord-afrikanen die gestart is op initiatie van generaal de gaulle die dit als manier zag om europese (franse) invloed in de wereld te houden inruil voor olie en politieke steun van arabische landen.
Fijn om te zien dat juist frankrijk als eerste europese democratie zal instorten onder het fundamentalistische paard van troje, Ware het niet dat het gewoon heel treurig is.
Bron: http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=10652
van oorsprong is nederland een germaans land daar waar rusland een slavisch land is. Nederland is daarna eeuwenlang katholiek geweest om later voornamelijk door het protenstantisme gevormd te worden. Rusland is slavisch en veel beinvloed door viking en steppe culturen waarna het een oosters orthodoxe vorm van het christendom is gaan beleiden.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zowel Rusland als Nederland kennen een van oorsprong Christelijke cultuur. Daar waar Egypte een grotendeels native Arabische populatie kent, heeft Marokko dat helemaal niet. Marokko, heeft ook nooit de ottomaanse overheersingen meegemaakt, in tegenstelling tot de landen naast haar. Egypte kent daarnaast geen Berberse invloeden in haar cultuur. Dit soort dingen zou je toch echt moeten weten WAARHEID!
Ik haal een artikel over een essay aan van iemand. Maar goed wij rekenen informatie af op de bron in plaats van de informatie naar feiten te toetsen. En dat roept een fok moderator. Fok wordt steeds linkser en enger!quote:Op zondag 14 februari 2010 11:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh ja, haal vooral het vrije volk aan, komop zeg!
En nee, is dit het nieuwe gelijk?
Gewoon hard schreeuwen d'at je gelijk hebt?
Geschiedvervalsing ten top. De kolonies van Frankrijk in "de Arabische wereld" bestonden uit Marokko, Algerije, Tunesie. Daarvan bezitten zowel Marokko als Tunesie totaal geen olie. Algerije bezit wel wat olie, maar amper genoeg voor de export. Vreemd dat nu juist uit die landen de meeste immigranten komen... voor olie zal hij het dus zeker niet gedaan hebben. Als we kijken naar "politieke steun", dan vraag ik me af waarvoor Frankrijk die steun nodig heeft en waar die politieke steun zich op moet richten.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:19 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk.
Dit is weer van de uitwassen van eurarabia, de massa immigratie van noord-afrikanen die gestart is op initiatie van generaal de gaulle die dit als manier zag om europese (franse) invloed in de wereld te houden inruil voor olie en politieke steun van arabische landen.
Fijn om te zien dat juist frankrijk als eerste europese democratie zal instorten onder het fundamentalistische paard van troje, Ware het niet dat het gewoon heel treurig is.
Bron: http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=10652
Wat boeit het verschil in versie nou, jij maakt het onderscheid ook niet tussen de Islam zoals deze in Marokko wordt benaderd en de Islam zoals deze in Egypte wordt benaderd. Dan doe ik hetzelfde als het gaat om Nederland en Rusland.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:23 schreef WAARHEID het volgende:
van oorsprong is nederland een germaans land daar waar rusland een slavisch land is. Nederland is daarna eeuwenlang katholiek geweest om later voornamelijk door het protenstantisme gevormd te worden. Rusland is slavisch en veel beinvloed door viking en steppe culturen waarna het een oosters orthodoxe vorm van het christendom is gaan beleiden.
Wat het "in jouw ogen" ïs, is irrelevant. Ik kijk namelijk naar wat daadwerkelijk zo is, de waarheid. 80% van Marokko is gemixt Berber-Arabisch, met nog een overige 20% puur Berbers. Dat vergelijk jij even met de bevolkingssamenstelling van Egypte. Hilarisch.quote:marrokko haar oorspronkelijke bewoners waren berbers, echter de berber cultuur is vernietigd door de arabische invasie die alle berbers gedwongen bekeerde, net als we dit proces overal in het midden oosten hebben zien gebeuren. Daarbij is de islam in mijn ogen behalve een godsdienst ook gelijk een cultuur. Zelfs berber namen zijn tegenwoordig nog verboden in marroko! Leuk landje.
Je vergeet dat arabische naties door veel fundamentalisten niet erkend worden.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geschiedvervalsing ten top. De kolonies van Frankrijk in "de Arabische wereld" bestonden uit Marokko, Algerije, Tunesie. Daarvan bezitten zowel Marokko als Tunesie totaal geen olie. Algerije bezit wel wat olie, maar amper genoeg voor de export. Vreemd dat nu juist uit die landen de meeste immigranten komen... voor olie zal hij het dus zeker niet gedaan hebben. Als we kijken naar "politieke steun", dan vraag ik me af waarvoor Frankrijk die steun nodig heeft en waar die politieke steun zich op moet richten.
Wat fundamentalisten wel of niet erkennen, daar heb ik bar weinig mee te maken. Ik kijk naar de situatie zoals deze is en was. Het is ook overduidelijk dat je er niets in tegen in te brengen hebt. Je had het over de zogenaamde deal van "De Gaulle", en "De Gaulle" was voor zover ik weet geen moslim-radicaal die de wereld zo indeelde.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:33 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Je vergeet dat arabische naties door veel fundamentalisten niet erkend worden.
Die leven niet in marroko of irak maar in het huis van de islam. Gewets over landen gaat dus totaal niet op in deze, die landen bestaan niet voor velen. Dat is ook de reden dat duizenden marrokanen gaan demonstreren voor de palestijnen die ze als landgenoten zien en niet als een andere natie duizenden kilometers ver weg.
Grappig dat je jezelf zo haat. Dat heeft de arabische overheersing jou geleerd, om je eigen berber volk te haten.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat het "in jouw ogen" ïs, is irrelevant. Ik kijk namelijk naar wat daadwerkelijk zo is, de waarheid. 80% van Marokko is gemixt Berber-Arabisch, met nog een overige 20% puur Berbers. Dat vergelijk jij even met de bevolkingssamenstelling van Egypte. Hilarisch.
De situatie is dat fundamentalisten meer te zeggen hebben dan gematigde marrokanen want fundamentalisten hebben Allah aan hun zijde en dus altijd gelijk.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat fundamentalisten wel of niet erkennen, daar heb ik bar weinig mee te maken
Hilarisch, zeker weer van het vrije volk gehaald of niet, deze informatie.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:38 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Grappig dat je jezelf zo haat. Dat heeft de arabische overheersing jou geleerd, om je eigen berber volk te haten.
3 kwart van de marrokanen is berber.
Echter de hoge posten zijn allemaal bezet door arabieren. (in de hemel spreken ze ook arabisch en geen berber volgens de islam)
Maar goed als jij dat leidzaam ondergaat en je godsdienst en cultuur laat afnemen dan zal je dat wel verdienen als berber.
Ok, dat is weer genoeg voor vandaag. Enige ratio is ver te zoeken. Het is zondag trouwens, je mag helemaal niet op het internet zitten.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:41 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
De situatie is dat fundamentalisten meer te zeggen hebben dan gematigde marrokanen want fundamentalisten hebben Allah aan hun zijde en dus altijd gelijk.
En daar heb jij alles mee te maken want dit is de reden dat de PVV straks de grootste partij wordt in Nederland
De media berichten ook niet over auto's die niet bij een botsing betrokken zijn. Zo heeft de media altijd al gewerkt.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
de media hebben hier ook een rol; die laten enkel de extreme moslims aan het woord. terwijl er toch echt hele normale, leuke moslims in nederland rondlopen.
En hoe heeft de aanwezigheid van leuke moslims in Nederland te maken met dit topic?quote:Op zondag 14 februari 2010 11:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
de media hebben hier ook een rol; die laten enkel de extreme moslims aan het woord. terwijl er toch echt hele normale, leuke moslims in nederland rondlopen.
Waarom zou dat moeten dan? Moet er feel-good gecreëerd worden voor de Moslims? Dan moet bij elke voetbalwedstrijd waar weer rellen zijn ook even de aardige supporters hun zegje doen? Bij elke familiedrama moet even een leuk gezinnetje in beeld komen? Onzin, de Media laat feiten zien, dat die feiten vaak gaan over extremistische moslims dat hebben ze aan zichzelf te danken, wat ik zo mooi vind en wat ik ook vaak hier zie op FOK! is dat zodra er marokkanen slecht in het nieuws komen er meteen een legertje knuffelaars meteen op hoge tenen staan om de berichten te ontkrachten en de mensen aan te vallen die een mening hierover hebben, en dan meteen zeuren dat het de media is, doe er dan iets aan zou ik zeggen, afkeer spreken ze zelden uit, het gaat hier als volgt, iemand post een bericht over criminele marokkaantjes, in plaats van het te erkennen en zeggen dat het schandalig is gaan ze meteen in de verdediging, en nemen het op voor het tuig. Google eens op Marokkanen, merendeel berichten wat je ziet zijn gerelateerd aan criminele activiteiten of overlast.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ik vind het zo mooi om te zien dat er mensen zijn die koste wat het kost Marokkanen erbij proberen te halen, ook al hebben ze er in de verste verte niets mee te maken. Dit topic is een uitstekend voorbeeld daarvan. Geen enkele krant of bron spreekt over Marokkanen. De term Egyptearen en Zuid-Amerikanen komt wel langs, maar toch zijn het de Marokkanen die schuldig zijn aan dit incident in Italie. Soortgelijke topics vinden wel vaker gretig aftrek, denk bijvoorbeeld aan de MP3-moord op de Belg, iedereen wist volstrekt zeker dat er sprake was van Marokkaanse criminelen....totdat de waarheid boven tafel kwam en het gewoon bleek te gaan om ordinaire Polen. Dat is meteen een stuk minder erg kennelijk, want het aantal reacties daalde signifcant.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:08 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeten dan? Moet er feel-good gecreëerd worden voor de Moslims? Dan moet bij elke voetbalwedstrijd waar weer rellen zijn ook even de aardige supporters hun zegje doen? Bij elke familiedrama moet even een leuk gezinnetje in beeld komen? Onzin, de Media laat feiten zien, dat die feiten vaak gaan over extremistische moslims dat hebben ze aan zichzelf te danken, wat ik zo mooi vind en wat ik ook vaak hier zie op FOK! is dat zodra er marokkanen slecht in het nieuws komen er meteen een legertje knuffelaars meteen op hoge tenen staan om de berichten te ontkrachten en de mensen aan te vallen die een mening hierover hebben, en dan meteen zeuren dat het de media is, doe er dan iets aan zou ik zeggen, afkeer spreken ze zelden uit, het gaat hier als volgt, iemand post een bericht over criminele marokkaantjes, in plaats van het te erkennen en zeggen dat het schandalig is gaan ze meteen in de verdediging, en nemen het op voor het tuig. Google eens op Marokkanen, merendeel berichten wat je ziet zijn gerelateerd aan criminele activiteiten of overlast.
http://translate.google.com/translate?hl=nl&sl=it&tl=nl&u=http%3A%2F%2Fmilano.repubblica.it%2Fdettaglio%2Fdelitto-in-strada-egiziano-ucciso-e-guerriglia-urbana-in-via-padova%2F1858823quote:Op zondag 14 februari 2010 12:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi om te zien dat er mensen zijn die koste wat het kost Marokkanen erbij proberen te halen, ook al hebben ze er in de verste verte niets mee te maken. Dit topic is een uitstekend voorbeeld daarvan. Geen enkele krant of bron spreekt over Marokkanen. De term Egyptearen en Zuid-Amerikanen komt wel langs, maar toch zijn het de Marokkanen die schuldig zijn aan dit incident in Italie. Soortgelijke topics vinden wel vaker gretig aftrek, denk bijvoorbeeld aan de MP3-moord op de Belg, iedereen wist volstrekt zeker dat er sprake was van Marokkaanse criminelen....totdat de waarheid boven tafel kwam en het gewoon bleek te gaan om ordinaire Polen. Dat is meteen een stuk minder erg kennelijk, want het aantal reacties daalde signifcant.
quote:Vanuit getuigenissen binnen enkele minuten de straat was gevuld met honderden Egyptenaren en Marokkanen
Tja goed, dan zullen er vast wel Marokkanen bij betrokken zijn geweest. En dat keur ik ook zeker af. Maar waarom moet het topic daar dan alleen over gaan? En niet over de moord, of het gehele incident? Er zijn 3 andere bevolkingsgroepen bij betrokken, maar de Marokkanen zijn uiteraard weer de enigen die er schuldig aan zijn. De Zuid-Amerikaanse criminele bende treft geen blaam. Men focust zich zo uitermate op Marokkanen, dat verhalen hun eigen leven gaan leiden.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:18 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
http://translate.google.com/translate?hl=nl&sl=it&tl=nl&u=http%3A%2F%2Fmilano.repubblica.it%2Fdettaglio%2Fdelitto-in-strada-egiziano-ucciso-e-guerriglia-urbana-in-via-padova%2F1858823
Lees even het verhaal bij Opstand
[..]
Misschien omdat we zelden tot nooit berichten krijgen over Egyptenaren of Zuid-Amerikanen, en er alweer Marokkanen betrokken bij zijn?quote:Op zondag 14 februari 2010 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja goed, dan zullen er vast wel Marokkanen bij betrokken zijn geweest. En dat keur ik ook zeker af. Maar waarom moet het topic daar dan alleen over gaan? En niet over de moord, of het gehele incident? Er zijn 3 andere bevolkingsgroepen bij betrokken, maar de Marokkanen zijn uiteraard weer de enigen die er schuldig aan zijn. De Zuid-Amerikaanse moordenaar treft geen blaam. Men focust zich zo uitermate op Marokkanen, dat verhalen hun eigen leven gaan leiden.
Oh, dus negeren we daarom maar het feit dat er een bende zuid-amerikaanse criminelen een persoon neersteken en dat er daarna mensen zijn gaan rellen.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:24 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Misschien omdat we zelden tot nooit berichten krijgen over Egyptenaren of Zuid-Amerikanen, en er alweer Marokkanen betrokken bij zijn?
In je eigen bron staat notabene dat het onderzoek wijst richting een zuid-amerikaans criminele bende!quote:Op zondag 14 februari 2010 12:24 schreef VatosLoco het volgende:
EDIT: En daarbij, vermoedelijk (is nog niet zeker) heeft een zuid-amerikaan een Egyptenaar vermoord, dat die 2 groepen gaan rellen oke, niet verstanding maar oke, maar waarom moeten de Marokkanen dan ook gaan rellen?
Ja moslims zijn vooral slachtoffers, altijd.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, dus negeren we daarom maar het feit dat er een bende zuid-amerikaanse criminelen een persoon neersteken en dat er daarna mensen zijn gaan rellen.
Hoe ziek is dat.
Dit vind je een belachelijke manier van redeneren, maar het tegenovergestelde niet? Rare logica.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:45 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Ja moslims zijn vooral slachtoffers, altijd.
In culemborg -> moslims slachtoffer
In Milan -> moslims slachtoffer
In Parijs -> moslims slachtoffer
aardbeving op haitie -> moslims slachtoffer![]()
Hou toch op ik wordt er doodziek van.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:45 schreef Karamsar het volgende:
[..]
Dit vind je een belachelijke manier van redeneren, maar het tegenovergestelde niet? Rare logica.
http://www.telegraaf.nl/b(...)op_Egyptenaar__.htmlquote:Op zondag 14 februari 2010 12:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi om te zien dat er mensen zijn die koste wat het kost Marokkanen erbij proberen te halen, ook al hebben ze er in de verste verte niets mee te maken. Dit topic is een uitstekend voorbeeld daarvan. Geen enkele krant of bron spreekt over Marokkanen. De term Egyptearen en Zuid-Amerikanen komt wel langs, maar toch zijn het de Marokkanen die schuldig zijn aan dit incident in Italie. Soortgelijke topics vinden wel vaker gretig aftrek, denk bijvoorbeeld aan de MP3-moord op de Belg, iedereen wist volstrekt zeker dat er sprake was van Marokkaanse criminelen....totdat de waarheid boven tafel kwam en het gewoon bleek te gaan om ordinaire Polen. Dat is meteen een stuk minder erg kennelijk, want het aantal reacties daalde signifcant.
Noord-Afrika is net zo in de buurt als Nederland bij Rusland ja, zoals Mutant01 al eerder aangaf met een kaartje.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:48 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)op_Egyptenaar__.html
Een groep van ongeveer honderd jongeren van naar verluidt Noord-Afrikaanse komaf heeft in de nacht van zaterdag op zondag in het noordoosten van Milaan vernielingen aangericht.
Weliswaar staat er niet explcciet marokkanen bij naar noord-afrikaanse kom er toch wel heel dicht bij in de buurt.
Ja, maar de vraag was waarom er weer marokkanen bij werden betrokken. Wanneer men in nederland het over noord-afrikanen heeft gaat het 10 van de 10 keer over marokkanen. Snap je?quote:Op zondag 14 februari 2010 12:49 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Noord-Afrika is net zo in de buurt als Nederland bij Rusland ja, zoals Mutant01 al eerder aangaf met een kaartje.
noord afrika = arabieren/ moslimsquote:Op zondag 14 februari 2010 12:49 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Noord-Afrika is net zo in de buurt als Nederland bij Rusland ja, zoals Mutant01 al eerder aangaf met een kaartje.
waren die figuren die met hun brommertje een man doodreden dezelfde als die figuren die 'vochten' in het ziekenhuis dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 12:48 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Hou toch op ik wordt er doodziek van.
Zelfs die achterlijke asocialen die met hun brommertje een man dood reden en daarna vochten in het ziekenhuis durven het zichzelf als slahtoffer af te schilderen.
Het zal wel iets cultureels zijn, ziek
ja.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
waren die figuren die met hun brommertje een man doodreden dezelfde als die figuren die 'vochten' in het ziekenhuis dan?
En iedereen op Geentijl slikt het voor zoete koek, dat is nog het raarste. Kritisch naar de media kijken is er niet meer bij tegenwoordig.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:37 schreef yvonne het volgende:
Gelukkig zijn er nog een klein aantal mensen over dat wel kan lezen:
http://www.lucaswashier.nl/?p=14044
http://www.nu.nl/buitenla(...)enaar-in-milaan.htmlquote:Op zondag 14 februari 2010 13:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
En iedereen op Geentijl slikt het voor zoete koek, dat is nog het raarste. Kritisch naar de media kijken is er niet meer bij tegenwoordig.
Helemaal mee eens. Een paar users praten het altijd goed want het meerendeel zijn volgens hen goede Marokkanen, dat zal allemaal best maar dat neemt niet weg dat de feiten er liggen en veel Marokkanen gewoon voor grote problemen zorgen.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:08 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeten dan? Moet er feel-good gecreëerd worden voor de Moslims? Dan moet bij elke voetbalwedstrijd waar weer rellen zijn ook even de aardige supporters hun zegje doen? Bij elke familiedrama moet even een leuk gezinnetje in beeld komen? Onzin, de Media laat feiten zien, dat die feiten vaak gaan over extremistische moslims dat hebben ze aan zichzelf te danken, wat ik zo mooi vind en wat ik ook vaak hier zie op FOK! is dat zodra er marokkanen slecht in het nieuws komen er meteen een legertje knuffelaars meteen op hoge tenen staan om de berichten te ontkrachten en de mensen aan te vallen die een mening hierover hebben, en dan meteen zeuren dat het de media is, doe er dan iets aan zou ik zeggen, afkeer spreken ze zelden uit, het gaat hier als volgt, iemand post een bericht over criminele marokkaantjes, in plaats van het te erkennen en zeggen dat het schandalig is gaan ze meteen in de verdediging, en nemen het op voor het tuig. Google eens op Marokkanen, merendeel berichten wat je ziet zijn gerelateerd aan criminele activiteiten of overlast.
Als de PVV daadwerkelijk iets te zeggen krijgt in NL dan kun je er op wachten. Dan krijg je juist toestanden zoals Molukse treinkapingen waar eerder aan gerefereerd is.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:54 schreef SeLang het volgende:
Je kunt er op wachten dat dit uiteindelijk tot grote rellen/ sociale onrust gaat leiden, ook in NL.
Daar gaat het ook nergens over Marokkanen?quote:Op zondag 14 februari 2010 13:45 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)enaar-in-milaan.html
http://www.elsevier.nl/we(...)-Milaan.htm?rss=true
dus.....
Dat wordt zowel door links(ch) als rechts gezegd dat er veel Marokkanen voor problemen zorgen. Waar over getwist wordt zijn de oorzaken hiervan en hoeveel het nu procentueel is.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:47 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Een paar users praten het altijd goed want het meerendeel zijn volgens hen goede Marokkanen, dat zal allemaal best maar dat neemt niet weg dat de feiten er liggen en veel Marokkanen gewoon voor grote problemen zorgen.
Veel Marokkanen zorgen in Nederland inderdaad voor grote problemen. Maar lang niet allemaal. En die goedwillenden worden dus wel op het gedrag van dat tuig aangekeken wat het voor hen bijna onmogelijk maakt om gewoon geaccepteerd te worden en te kunnen slagen in onze maatschappij.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:47 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Een paar users praten het altijd goed want het meerendeel zijn volgens hen goede Marokkanen, dat zal allemaal best maar dat neemt niet weg dat de feiten er liggen en veel Marokkanen gewoon voor grote problemen zorgen.
I thank you. Leuk stukje en verdrietigmakend tegelijkertijd.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:37 schreef yvonne het volgende:
Gelukkig zijn er nog een klein aantal mensen over dat wel kan lezen:
http://www.lucaswashier.nl/?p=14044
Ik heb het op mijn werk of school echt nog nooit meegemaakt dat goedwillenden Marokkanen op het gedrag van de anderen worden aangesproken, sterker nog op sommige banen hebben ze zelfs voorrang.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Veel Marokkanen zorgen in Nederland inderdaad voor grote problemen. Maar lang niet allemaal. En die goedwillenden worden dus wel op het gedrag van dat tuig aangekeken wat het voor hen bijna onmogelijk maakt om gewoon geaccepteerd te worden en te kunnen slagen in onze maatschappij.
En dat laatste is wel van belang voor het oplossen van het probleem, daarom ga ik er altijd zo fel tegenin als een hele bevolkingsgroep over één kam wordt geschoren.
Ik heb in een rustig dorpje en een prachtwijk gewoond en moet de eerste goedwillende Marokkaan nog tegenkomen. Van Turken, Chinezen ed heb ik genoeg goedwillenden gezien, van Marokkanen niet.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Veel Marokkanen zorgen in Nederland inderdaad voor grote problemen. Maar lang niet allemaal. En die goedwillenden worden dus wel op het gedrag van dat tuig aangekeken wat het voor hen bijna onmogelijk maakt om gewoon geaccepteerd te worden en te kunnen slagen in onze maatschappij.
En dat laatste is wel van belang voor het oplossen van het probleem, daarom ga ik er altijd zo fel tegenin als een hele bevolkingsgroep over één kam wordt geschoren.
En dat is wat ik probeer aan te geven, gister en vandaag, misschien soms onhandig gekozen woorden.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:55 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
I thank you. Leuk stukje en verdrietigmakend tegelijkertijd.
En toch, zelfs bij een topic over rassenrellen in Milaan tussen een Zuid-Amerikaanse bende en een groepje voornamelijk Egyptenaren worden de Marokkanen er weer bij betrokken...quote:Op zondag 14 februari 2010 13:56 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn werk of school echt nog nooit meegemaakt dat goedwillenden Marokkanen op het gedrag van de anderen worden aangesproken, sterker nog op sommige banen hebben ze zelfs voorrang.
Ben jij trouwens al aangesproken op het gedrag van Volkert vanderG?quote:Op zondag 14 februari 2010 13:56 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn werk of school echt nog nooit meegemaakt dat goedwillenden Marokkanen op het gedrag van de anderen worden aangesproken, sterker nog op sommige banen hebben ze zelfs voorrang.
Zie het schreeuwende stuk op GS...quote:Op zondag 14 februari 2010 14:01 schreef remlof het volgende:
[..]
En toch, zelfs bij een topic over rassenrellen in Milaan tussen een Zuid-Amerikaanse bende en een groepje voornamelijk Egyptenaren worden de Marokkanen er weer bij betrokken...
Ik bedoel maar.
Waren niet mijn woorden he, Remlof zei dat de goedwillende Marokkanen er op worden aangekeken wat in mijn ogen dus niet zo is.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben jij trouwens al aangesproken op het gedrag van Volkert vanderG?
En hoeveel Marokkanen ken jij persoonlijk?quote:Op zondag 14 februari 2010 13:59 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb in een rustig dorpje en een prachtwijk gewoond en moet de eerste goedwillende Marokkaan nog tegenkomen. Van Turken, Chinezen ed heb ik genoeg goedwillenden gezien, van Marokkanen niet.
Dan wordt mijn beeld van Marokkanen er niet beter op nee. Er wordt door nogal wat users hier geroepen dat er goedwillige Marokkanen zijn, maar de eerste moet ik nog tegenkomen. Kun je het me dan kwalijk nemen dat ik zo langzamerhand niet meer geloof in 'de goedwillende Marokkaan'?
Ik mag niet oordelen omdat ik ze niet persoonlijk ken? Dan zal ik het eerstvolgende groepje dat mijn vriendin naslist uitnodigen voor een lekker bakje koffiequote:Op zondag 14 februari 2010 14:07 schreef remlof het volgende:
[..]
En hoeveel Marokkanen ken jij persoonlijk?
Zo werkt propaganda.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, te belachelijk voor woorden. Olie op het vuur.
Nee, niet allemaal maar als we even voor het gemak de marokkanen tussen 12 en 24 nemen dan is het percentage wel schrikbarend hoog. Buiten dit, hoe kom je erbij dat de welwillende marokkanen op het gedrag van "dat tuig" worden aangesproken? Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik iemand op een willekeurige marokkaan heb zien afstappen en hem heb horen zeggen: waarom heeft die marokkaan de tas van mijn vrouw gejat?quote:Op zondag 14 februari 2010 13:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil best geloven dat hele stadswijken verziekt worden door die lui.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik mag niet oordelen omdat ik ze niet persoonlijk ken? Dan zal ik het eerstvolgende groepje dat mijn vriendin naslist uitnodigen voor een lekker bakje koffie
Het probleem is denk ik dat het 8 van de 10 keer wel terecht is.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:15 schreef iteejer het volgende:
[..]
Zo werkt propaganda.
Wat blijft hangen is: 'zie je wel, weer die Marokkanen' . De krac ht van de herhaling. Daar wordt FOK! mee gefinancierd - maar dan als banners die ons steeds weer zeggen dat we merk A dan wel merk B moeten kopen.
En die techniek werkt.
Als iemand van ' onze' kant, zoals hoxha, op dit soort foutieve uitspraken betrapt wordt is er niets aan de hand. men gaat in ieder geval niet zeggen ' zie je wel, al die kritiek op Marokkanen is niet altijd terecht' .
Maar al;s een marokkaan naar buiten komt met net zulke idiote misinformatie en interpretaties zoals die van Hoxha, zoals die Laila, dan is dat ineens bewijs voor het niet deugen van de gehele bevolkingsgroep.
De meningen liggen vast: als er verteld wordt dat een Marokkaan iets gedaan heeft is nadere verificatie niet nodig, want dat past bij het beeld.
Een strijd die ze niet kunnen winnen en die wel moet leiden tot radicalisatie. Wees er maar trots op
Ja, hoeveel Marokkanen ben je tegengekomen en heb je daadwerkelijk gesproken? En heb je bij de kwaadwillende Marokkanen naar hun nationaliteit gevraagd?quote:Op zondag 14 februari 2010 13:59 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb in een rustig dorpje en een prachtwijk gewoond en moet de eerste goedwillende Marokkaan nog tegenkomen. Van Turken, Chinezen ed heb ik genoeg goedwillenden gezien, van Marokkanen niet.
Dan wordt mijn beeld van Marokkanen er niet beter op nee. Er wordt door nogal wat users hier geroepen dat er goedwillige Marokkanen zijn, maar de eerste moet ik nog tegenkomen. Kun je het me dan kwalijk nemen dat ik zo langzamerhand niet meer geloof in 'de goedwillende Marokkaan'?
That's it?quote:Op zondag 14 februari 2010 14:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik mag niet oordelen omdat ik ze niet persoonlijk ken? Dan zal ik het eerstvolgende groepje dat mijn vriendin naslist uitnodigen voor een lekker bakje koffie
Hou toch op zeg, iedere Marokkaan krijgt hier kansen genoeg om er iets van te maken.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:18 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik wil best geloven dat hele stadswijken verziekt worden door die lui.
Dan nog moet je imo die lui daar aanpakken, allemaal, zonder uitzondering.
Maar is het olie op het vuur door te stellen dat dus alle Marokkanen zo zijn. Je ontneemt een ieder zo de kans om er toch nog wat van te maken.
Iedere?quote:Op zondag 14 februari 2010 14:20 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Hou toch op zeg, iedere Marokkaan krijgt hier kansen genoeg om er iets van te maken.
Oh ja, vreselijk, hoe durven ze.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:21 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
en niet te vergeten het uitgescholden worden voor kankerhoer als ze niet reageert.
Kan bijzonder vervelend zijn als je er ook nog hoer bij wordt genoemd omdat je niet reageert. En dan zijn dit nog wel de minst erge ervaringen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |