Waarom zou dat moeten dan? Moet er feel-good gecreëerd worden voor de Moslims? Dan moet bij elke voetbalwedstrijd waar weer rellen zijn ook even de aardige supporters hun zegje doen? Bij elke familiedrama moet even een leuk gezinnetje in beeld komen? Onzin, de Media laat feiten zien, dat die feiten vaak gaan over extremistische moslims dat hebben ze aan zichzelf te danken, wat ik zo mooi vind en wat ik ook vaak hier zie op FOK! is dat zodra er marokkanen slecht in het nieuws komen er meteen een legertje knuffelaars meteen op hoge tenen staan om de berichten te ontkrachten en de mensen aan te vallen die een mening hierover hebben, en dan meteen zeuren dat het de media is, doe er dan iets aan zou ik zeggen, afkeer spreken ze zelden uit, het gaat hier als volgt, iemand post een bericht over criminele marokkaantjes, in plaats van het te erkennen en zeggen dat het schandalig is gaan ze meteen in de verdediging, en nemen het op voor het tuig. Google eens op Marokkanen, merendeel berichten wat je ziet zijn gerelateerd aan criminele activiteiten of overlast.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
de media hebben hier ook een rol; die laten enkel de extreme moslims aan het woord. terwijl er toch echt hele normale, leuke moslims in nederland rondlopen.
Ik vind het zo mooi om te zien dat er mensen zijn die koste wat het kost Marokkanen erbij proberen te halen, ook al hebben ze er in de verste verte niets mee te maken. Dit topic is een uitstekend voorbeeld daarvan. Geen enkele krant of bron spreekt over Marokkanen. De term Egyptearen en Zuid-Amerikanen komt wel langs, maar toch zijn het de Marokkanen die schuldig zijn aan dit incident in Italie. Soortgelijke topics vinden wel vaker gretig aftrek, denk bijvoorbeeld aan de MP3-moord op de Belg, iedereen wist volstrekt zeker dat er sprake was van Marokkaanse criminelen....totdat de waarheid boven tafel kwam en het gewoon bleek te gaan om ordinaire Polen. Dat is meteen een stuk minder erg kennelijk, want het aantal reacties daalde signifcant.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:08 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeten dan? Moet er feel-good gecreëerd worden voor de Moslims? Dan moet bij elke voetbalwedstrijd waar weer rellen zijn ook even de aardige supporters hun zegje doen? Bij elke familiedrama moet even een leuk gezinnetje in beeld komen? Onzin, de Media laat feiten zien, dat die feiten vaak gaan over extremistische moslims dat hebben ze aan zichzelf te danken, wat ik zo mooi vind en wat ik ook vaak hier zie op FOK! is dat zodra er marokkanen slecht in het nieuws komen er meteen een legertje knuffelaars meteen op hoge tenen staan om de berichten te ontkrachten en de mensen aan te vallen die een mening hierover hebben, en dan meteen zeuren dat het de media is, doe er dan iets aan zou ik zeggen, afkeer spreken ze zelden uit, het gaat hier als volgt, iemand post een bericht over criminele marokkaantjes, in plaats van het te erkennen en zeggen dat het schandalig is gaan ze meteen in de verdediging, en nemen het op voor het tuig. Google eens op Marokkanen, merendeel berichten wat je ziet zijn gerelateerd aan criminele activiteiten of overlast.
http://translate.google.com/translate?hl=nl&sl=it&tl=nl&u=http%3A%2F%2Fmilano.repubblica.it%2Fdettaglio%2Fdelitto-in-strada-egiziano-ucciso-e-guerriglia-urbana-in-via-padova%2F1858823quote:Op zondag 14 februari 2010 12:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi om te zien dat er mensen zijn die koste wat het kost Marokkanen erbij proberen te halen, ook al hebben ze er in de verste verte niets mee te maken. Dit topic is een uitstekend voorbeeld daarvan. Geen enkele krant of bron spreekt over Marokkanen. De term Egyptearen en Zuid-Amerikanen komt wel langs, maar toch zijn het de Marokkanen die schuldig zijn aan dit incident in Italie. Soortgelijke topics vinden wel vaker gretig aftrek, denk bijvoorbeeld aan de MP3-moord op de Belg, iedereen wist volstrekt zeker dat er sprake was van Marokkaanse criminelen....totdat de waarheid boven tafel kwam en het gewoon bleek te gaan om ordinaire Polen. Dat is meteen een stuk minder erg kennelijk, want het aantal reacties daalde signifcant.
quote:Vanuit getuigenissen binnen enkele minuten de straat was gevuld met honderden Egyptenaren en Marokkanen
Tja goed, dan zullen er vast wel Marokkanen bij betrokken zijn geweest. En dat keur ik ook zeker af. Maar waarom moet het topic daar dan alleen over gaan? En niet over de moord, of het gehele incident? Er zijn 3 andere bevolkingsgroepen bij betrokken, maar de Marokkanen zijn uiteraard weer de enigen die er schuldig aan zijn. De Zuid-Amerikaanse criminele bende treft geen blaam. Men focust zich zo uitermate op Marokkanen, dat verhalen hun eigen leven gaan leiden.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:18 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
http://translate.google.com/translate?hl=nl&sl=it&tl=nl&u=http%3A%2F%2Fmilano.repubblica.it%2Fdettaglio%2Fdelitto-in-strada-egiziano-ucciso-e-guerriglia-urbana-in-via-padova%2F1858823
Lees even het verhaal bij Opstand
[..]
Misschien omdat we zelden tot nooit berichten krijgen over Egyptenaren of Zuid-Amerikanen, en er alweer Marokkanen betrokken bij zijn?quote:Op zondag 14 februari 2010 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja goed, dan zullen er vast wel Marokkanen bij betrokken zijn geweest. En dat keur ik ook zeker af. Maar waarom moet het topic daar dan alleen over gaan? En niet over de moord, of het gehele incident? Er zijn 3 andere bevolkingsgroepen bij betrokken, maar de Marokkanen zijn uiteraard weer de enigen die er schuldig aan zijn. De Zuid-Amerikaanse moordenaar treft geen blaam. Men focust zich zo uitermate op Marokkanen, dat verhalen hun eigen leven gaan leiden.
Oh, dus negeren we daarom maar het feit dat er een bende zuid-amerikaanse criminelen een persoon neersteken en dat er daarna mensen zijn gaan rellen.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:24 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Misschien omdat we zelden tot nooit berichten krijgen over Egyptenaren of Zuid-Amerikanen, en er alweer Marokkanen betrokken bij zijn?
In je eigen bron staat notabene dat het onderzoek wijst richting een zuid-amerikaans criminele bende!quote:Op zondag 14 februari 2010 12:24 schreef VatosLoco het volgende:
EDIT: En daarbij, vermoedelijk (is nog niet zeker) heeft een zuid-amerikaan een Egyptenaar vermoord, dat die 2 groepen gaan rellen oke, niet verstanding maar oke, maar waarom moeten de Marokkanen dan ook gaan rellen?
Ja moslims zijn vooral slachtoffers, altijd.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, dus negeren we daarom maar het feit dat er een bende zuid-amerikaanse criminelen een persoon neersteken en dat er daarna mensen zijn gaan rellen.
Hoe ziek is dat.
Dit vind je een belachelijke manier van redeneren, maar het tegenovergestelde niet? Rare logica.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:45 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Ja moslims zijn vooral slachtoffers, altijd.
In culemborg -> moslims slachtoffer
In Milan -> moslims slachtoffer
In Parijs -> moslims slachtoffer
aardbeving op haitie -> moslims slachtoffer![]()
Hou toch op ik wordt er doodziek van.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:45 schreef Karamsar het volgende:
[..]
Dit vind je een belachelijke manier van redeneren, maar het tegenovergestelde niet? Rare logica.
http://www.telegraaf.nl/b(...)op_Egyptenaar__.htmlquote:Op zondag 14 februari 2010 12:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi om te zien dat er mensen zijn die koste wat het kost Marokkanen erbij proberen te halen, ook al hebben ze er in de verste verte niets mee te maken. Dit topic is een uitstekend voorbeeld daarvan. Geen enkele krant of bron spreekt over Marokkanen. De term Egyptearen en Zuid-Amerikanen komt wel langs, maar toch zijn het de Marokkanen die schuldig zijn aan dit incident in Italie. Soortgelijke topics vinden wel vaker gretig aftrek, denk bijvoorbeeld aan de MP3-moord op de Belg, iedereen wist volstrekt zeker dat er sprake was van Marokkaanse criminelen....totdat de waarheid boven tafel kwam en het gewoon bleek te gaan om ordinaire Polen. Dat is meteen een stuk minder erg kennelijk, want het aantal reacties daalde signifcant.
Noord-Afrika is net zo in de buurt als Nederland bij Rusland ja, zoals Mutant01 al eerder aangaf met een kaartje.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:48 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)op_Egyptenaar__.html
Een groep van ongeveer honderd jongeren van naar verluidt Noord-Afrikaanse komaf heeft in de nacht van zaterdag op zondag in het noordoosten van Milaan vernielingen aangericht.
Weliswaar staat er niet explcciet marokkanen bij naar noord-afrikaanse kom er toch wel heel dicht bij in de buurt.
Ja, maar de vraag was waarom er weer marokkanen bij werden betrokken. Wanneer men in nederland het over noord-afrikanen heeft gaat het 10 van de 10 keer over marokkanen. Snap je?quote:Op zondag 14 februari 2010 12:49 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Noord-Afrika is net zo in de buurt als Nederland bij Rusland ja, zoals Mutant01 al eerder aangaf met een kaartje.
noord afrika = arabieren/ moslimsquote:Op zondag 14 februari 2010 12:49 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Noord-Afrika is net zo in de buurt als Nederland bij Rusland ja, zoals Mutant01 al eerder aangaf met een kaartje.
waren die figuren die met hun brommertje een man doodreden dezelfde als die figuren die 'vochten' in het ziekenhuis dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 12:48 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Hou toch op ik wordt er doodziek van.
Zelfs die achterlijke asocialen die met hun brommertje een man dood reden en daarna vochten in het ziekenhuis durven het zichzelf als slahtoffer af te schilderen.
Het zal wel iets cultureels zijn, ziek
ja.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
waren die figuren die met hun brommertje een man doodreden dezelfde als die figuren die 'vochten' in het ziekenhuis dan?
En iedereen op Geentijl slikt het voor zoete koek, dat is nog het raarste. Kritisch naar de media kijken is er niet meer bij tegenwoordig.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:37 schreef yvonne het volgende:
Gelukkig zijn er nog een klein aantal mensen over dat wel kan lezen:
http://www.lucaswashier.nl/?p=14044
http://www.nu.nl/buitenla(...)enaar-in-milaan.htmlquote:Op zondag 14 februari 2010 13:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
En iedereen op Geentijl slikt het voor zoete koek, dat is nog het raarste. Kritisch naar de media kijken is er niet meer bij tegenwoordig.
Helemaal mee eens. Een paar users praten het altijd goed want het meerendeel zijn volgens hen goede Marokkanen, dat zal allemaal best maar dat neemt niet weg dat de feiten er liggen en veel Marokkanen gewoon voor grote problemen zorgen.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:08 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeten dan? Moet er feel-good gecreëerd worden voor de Moslims? Dan moet bij elke voetbalwedstrijd waar weer rellen zijn ook even de aardige supporters hun zegje doen? Bij elke familiedrama moet even een leuk gezinnetje in beeld komen? Onzin, de Media laat feiten zien, dat die feiten vaak gaan over extremistische moslims dat hebben ze aan zichzelf te danken, wat ik zo mooi vind en wat ik ook vaak hier zie op FOK! is dat zodra er marokkanen slecht in het nieuws komen er meteen een legertje knuffelaars meteen op hoge tenen staan om de berichten te ontkrachten en de mensen aan te vallen die een mening hierover hebben, en dan meteen zeuren dat het de media is, doe er dan iets aan zou ik zeggen, afkeer spreken ze zelden uit, het gaat hier als volgt, iemand post een bericht over criminele marokkaantjes, in plaats van het te erkennen en zeggen dat het schandalig is gaan ze meteen in de verdediging, en nemen het op voor het tuig. Google eens op Marokkanen, merendeel berichten wat je ziet zijn gerelateerd aan criminele activiteiten of overlast.
Als de PVV daadwerkelijk iets te zeggen krijgt in NL dan kun je er op wachten. Dan krijg je juist toestanden zoals Molukse treinkapingen waar eerder aan gerefereerd is.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:54 schreef SeLang het volgende:
Je kunt er op wachten dat dit uiteindelijk tot grote rellen/ sociale onrust gaat leiden, ook in NL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |