In heel Europa zijn soortgelijke problemen. Nogal logisch dat mensen dit doortrekken naar Nederland.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik heb het over Nederland. Mensen trekken het door naar Nederland. jij ook.
Ja leuk.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
In mijn dorp niet maar bijvoorbeeld in Den Haag ofzo lijkt het me wel leuk, om via het nieuws te volgen. Haagse Sjonnies vs Marokkanen.
Hier zal het ook niet zo snel gebeuren denk ik. Alhoewel....quote:Op zondag 14 februari 2010 02:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
In mijn dorp niet maar bijvoorbeeld in Den Haag ofzo lijkt het me wel leuk, om via het nieuws te volgen. Haagse Sjonnies vs Marokkanen.
Dat meen je niet?quote:Op zondag 14 februari 2010 02:35 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja maar dat is onze eigen schuld las ik in een ander topic.
quote:Op zondag 14 februari 2010 02:46 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat meen je niet?Dus omdat wij zulke nare mensen zijn, zorgen Marokkanen iedere dag voor problemen?
Pff, het heeft ook met bepaalde manier van doen van het volk te maken.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Hier zal het ook niet zo snel gebeuren denk ik. Alhoewel....
Jaha, en het is dus ook allemaal begonnen op het Afrikaanderplein in Rotterdam, augutus 1972.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:46 schreef bascross het volgende:
Dat meen je niet?Dus omdat wij zulke nare mensen zijn, zorgen Marokkanen iedere dag voor problemen? Was ik maar wat aardiger geweest de afgelopen jaren, dan hadden we nu geen problemen gehad.
Dit is wel echt een schok voor me.Jarenlang Marokkanen een slecht gevoel gegeven en daarom zijn ze zich gaan misdragen.
Juist ja, we hebben het gewoon verdiend.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jaha, en het is dus ook allemaal begonnen op het Afrikaanderplein in Rotterdam, augutus 1972.
En daardoor hebben we in HEEL West-Europa NU zo'n gesodemieter met ze.
We hebben ze rot behandeld en ja, dan komt boontje etc. etc.
Wat niet is kan nog komen. Een moskee in de fik steken en een ADO vlag ophangen.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Hier zal het ook niet zo snel gebeuren denk ik. Alhoewel....
Voortaan bij een negatief nieuwsbericht over Marokkanen ons zelf maar verrot schelden dus. Kut Nederlanders.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jaha, en het is dus ook allemaal begonnen op het Afrikaanderplein in Rotterdam, augutus 1972.
quote:Op zondag 14 februari 2010 01:59 schreef IHVK het volgende:
Waarom moet altijd de situatie doorgetrokken worden naar Nederland. Hebben we hier rassenrellen? Nee. Okey, klaar dan, Niet doortrekken.
verantwoordelijkheid nemen voor je huidige daden en de gevolgen daarvan is ook een kunst natuurlijk.quote:Op zondag 14 februari 2010 01:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook.
Het schijnt in '72 al begonnen te zijn.
Nederlanders zijn west-europeanen, polen oost-europeanen. Als je zou zeggen dat duitsers, belgen, luxemburgers en nederlanders op elkaar leken had je een punt gehad.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:07 schreef remlof het volgende:
[..]
En Polen en Nederlanders zijn allebei Noord-Europeanen. Dat was mijn punt.
Mensen die nog steeds denken dat het een kleine minderheid is die het voor de rest verpestquote:Op zondag 14 februari 2010 09:49 schreef Mutant01 het volgende:
Mensen die het verschil niet zien tussen Egypenaren en Marokkanen. Oh, doet me denken aan een ander topic, waarbij men het verschil niet zag tussen een Pool en een Marokkaan.
Verder natuurlijk wel triest dit incident, de moord moet je natuurlijk niet gebruiken om meteen een hele bevolking over een kam te scheren (in dit geval de Zuid-Amerikanen). Zuid-Amerikanen hebben een minderheid die het verpest voor de rest - net als er hier sprake is van een minderheid onder de Egyptische gemeenschap die aan het rellen is.
Mensen die denken dat het een meerderheid is.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:42 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds denken dat het een kleine minderheid is die het voor de rest verpest
Mensen die wereldvreemd zijnquote:Op zondag 14 februari 2010 10:44 schreef Karamsar het volgende:
[..]
Mensen die denken dat het een meerderheid is.
Mensen die denken dat beperkte informatie uit hun persoonlijke referentiekader gelijk staat aan wereldkennis.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 02:36 schreef remlof het volgende:
Dat soort mongolen is dus alles behalve een homogene groep.
Persoonlijke referentiekaderquote:Op zondag 14 februari 2010 10:46 schreef Karamsar het volgende:
[..]
Mensen die denken dat beperkte informatie uit hun persoonlijke referentiekader gelijk staat aan wereldkennis.
Bullshit schat, je haalt 2 dingen door elkaar en je weet hetquote:Op zondag 14 februari 2010 02:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Als jij bewust gaat zoeken naar problemen waar Noord-Afrikanen mee te maken hebben, is dat jouw referentiekader en een zeer beperkte. Op het moment dat jij dat gaat doen, cijfer je iedereen weg die geen problemen veroorzaakt. Voor jouw gevoel zal het zo zijn dat de meerderheid problemen veroorzaakt, maar dat corrospondeert dan niet meer met de werkelijkheid, maar met jouw beperkte stroom aan informatie.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:52 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Persoonlijke referentiekaderAlsof ik de "beperkte informatie" zelf verzin of zo
Nee ik zoek de berichten over dat kutvolk over de hele wereld inderdaad zelf op en dat kost me veel moeite want voordat het wereldwijd wordt overgenomen, zijn we redelijk wat steekpenningen en bruine armen verder. Nee, dat gaat echt niet vanzelf!
Ik raad je eens aan om de verstandhouding tussen China en Rusland te onderzoeken.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:11 schreef WAARHEID het volgende:
EN waarom zijn het nooit eens CHINEZEN die met RUSSEN op de vuist gaan???
Nee, er is altijd een bepaalde groep bij betrokken of het nou nederland of italie is,
of het nou rellen in Parijs of Culemborg zijn:
ik zeg maatregelen op EU niveau treffen.
Wij zijn het zat. cést fin.
Nederlanders en Russen zijn geen verwante volken en hebben geen gemeenschappelijke godsdienst of cultuur.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Om het nog even compleet te maken:
[ afbeelding ]
Is dat de etnische verstandhouding of een barbaarse verstandhouding van straatbendes en terroristjes?quote:Op zondag 14 februari 2010 11:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik raad je eens aan om de verstandhouding tussen China en Rusland te onderzoeken.
Sorry, maar...quote:Op zondag 14 februari 2010 11:11 schreef WAARHEID het volgende:
EN waarom zijn het nooit eens CHINEZEN die met RUSSEN op de vuist gaan???
Zowel Rusland als Nederland kennen een van oorsprong Christelijke cultuur. Daar waar Egypte een grotendeels native Arabische populatie kent, heeft Marokko dat helemaal niet. Marokko, heeft ook nooit de ottomaanse overheersingen meegemaakt, in tegenstelling tot de landen naast haar. Egypte kent daarnaast geen Berberse invloeden in haar cultuur. Dit soort dingen zou je toch echt moeten weten WAARHEID!quote:Op zondag 14 februari 2010 11:13 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Nederlanders en Russen zijn geen verwante volken en hebben geen gemeenschappelijke godsdienst of cultuur.
egyptenaren zijn echter grotendeels arabisch. veel marrokanen ook. ze hebben beide de islamitische godsdienst en cultuur.
Je moet wel een hele ark van noach in je oog hebben wil je het verband niet zien.
Wat zijn dat?quote:Op zondag 14 februari 2010 01:29 schreef VatosLoco het volgende:
kindervrachters,
Ik heb gewoon gelijk.quote:
Oh ja, haal vooral het vrije volk aan, komop zeg!quote:Op zondag 14 februari 2010 11:19 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk.
Dit is weer van de uitwassen van eurarabia, de massa immigratie van noord-afrikanen die gestart is op initiatie van generaal de gaulle die dit als manier zag om europese (franse) invloed in de wereld te houden inruil voor olie en politieke steun van arabische landen.
Fijn om te zien dat juist frankrijk als eerste europese democratie zal instorten onder het fundamentalistische paard van troje, Ware het niet dat het gewoon heel treurig is.
Bron: http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=10652
van oorsprong is nederland een germaans land daar waar rusland een slavisch land is. Nederland is daarna eeuwenlang katholiek geweest om later voornamelijk door het protenstantisme gevormd te worden. Rusland is slavisch en veel beinvloed door viking en steppe culturen waarna het een oosters orthodoxe vorm van het christendom is gaan beleiden.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zowel Rusland als Nederland kennen een van oorsprong Christelijke cultuur. Daar waar Egypte een grotendeels native Arabische populatie kent, heeft Marokko dat helemaal niet. Marokko, heeft ook nooit de ottomaanse overheersingen meegemaakt, in tegenstelling tot de landen naast haar. Egypte kent daarnaast geen Berberse invloeden in haar cultuur. Dit soort dingen zou je toch echt moeten weten WAARHEID!
Ik haal een artikel over een essay aan van iemand. Maar goed wij rekenen informatie af op de bron in plaats van de informatie naar feiten te toetsen. En dat roept een fok moderator. Fok wordt steeds linkser en enger!quote:Op zondag 14 februari 2010 11:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh ja, haal vooral het vrije volk aan, komop zeg!
En nee, is dit het nieuwe gelijk?
Gewoon hard schreeuwen d'at je gelijk hebt?
Geschiedvervalsing ten top. De kolonies van Frankrijk in "de Arabische wereld" bestonden uit Marokko, Algerije, Tunesie. Daarvan bezitten zowel Marokko als Tunesie totaal geen olie. Algerije bezit wel wat olie, maar amper genoeg voor de export. Vreemd dat nu juist uit die landen de meeste immigranten komen... voor olie zal hij het dus zeker niet gedaan hebben. Als we kijken naar "politieke steun", dan vraag ik me af waarvoor Frankrijk die steun nodig heeft en waar die politieke steun zich op moet richten.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:19 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk.
Dit is weer van de uitwassen van eurarabia, de massa immigratie van noord-afrikanen die gestart is op initiatie van generaal de gaulle die dit als manier zag om europese (franse) invloed in de wereld te houden inruil voor olie en politieke steun van arabische landen.
Fijn om te zien dat juist frankrijk als eerste europese democratie zal instorten onder het fundamentalistische paard van troje, Ware het niet dat het gewoon heel treurig is.
Bron: http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=10652
Wat boeit het verschil in versie nou, jij maakt het onderscheid ook niet tussen de Islam zoals deze in Marokko wordt benaderd en de Islam zoals deze in Egypte wordt benaderd. Dan doe ik hetzelfde als het gaat om Nederland en Rusland.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:23 schreef WAARHEID het volgende:
van oorsprong is nederland een germaans land daar waar rusland een slavisch land is. Nederland is daarna eeuwenlang katholiek geweest om later voornamelijk door het protenstantisme gevormd te worden. Rusland is slavisch en veel beinvloed door viking en steppe culturen waarna het een oosters orthodoxe vorm van het christendom is gaan beleiden.
Wat het "in jouw ogen" īs, is irrelevant. Ik kijk namelijk naar wat daadwerkelijk zo is, de waarheid. 80% van Marokko is gemixt Berber-Arabisch, met nog een overige 20% puur Berbers. Dat vergelijk jij even met de bevolkingssamenstelling van Egypte. Hilarisch.quote:marrokko haar oorspronkelijke bewoners waren berbers, echter de berber cultuur is vernietigd door de arabische invasie die alle berbers gedwongen bekeerde, net als we dit proces overal in het midden oosten hebben zien gebeuren. Daarbij is de islam in mijn ogen behalve een godsdienst ook gelijk een cultuur. Zelfs berber namen zijn tegenwoordig nog verboden in marroko! Leuk landje.
Je vergeet dat arabische naties door veel fundamentalisten niet erkend worden.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geschiedvervalsing ten top. De kolonies van Frankrijk in "de Arabische wereld" bestonden uit Marokko, Algerije, Tunesie. Daarvan bezitten zowel Marokko als Tunesie totaal geen olie. Algerije bezit wel wat olie, maar amper genoeg voor de export. Vreemd dat nu juist uit die landen de meeste immigranten komen... voor olie zal hij het dus zeker niet gedaan hebben. Als we kijken naar "politieke steun", dan vraag ik me af waarvoor Frankrijk die steun nodig heeft en waar die politieke steun zich op moet richten.
Wat fundamentalisten wel of niet erkennen, daar heb ik bar weinig mee te maken. Ik kijk naar de situatie zoals deze is en was. Het is ook overduidelijk dat je er niets in tegen in te brengen hebt. Je had het over de zogenaamde deal van "De Gaulle", en "De Gaulle" was voor zover ik weet geen moslim-radicaal die de wereld zo indeelde.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:33 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Je vergeet dat arabische naties door veel fundamentalisten niet erkend worden.
Die leven niet in marroko of irak maar in het huis van de islam. Gewets over landen gaat dus totaal niet op in deze, die landen bestaan niet voor velen. Dat is ook de reden dat duizenden marrokanen gaan demonstreren voor de palestijnen die ze als landgenoten zien en niet als een andere natie duizenden kilometers ver weg.
Grappig dat je jezelf zo haat. Dat heeft de arabische overheersing jou geleerd, om je eigen berber volk te haten.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat het "in jouw ogen" īs, is irrelevant. Ik kijk namelijk naar wat daadwerkelijk zo is, de waarheid. 80% van Marokko is gemixt Berber-Arabisch, met nog een overige 20% puur Berbers. Dat vergelijk jij even met de bevolkingssamenstelling van Egypte. Hilarisch.
De situatie is dat fundamentalisten meer te zeggen hebben dan gematigde marrokanen want fundamentalisten hebben Allah aan hun zijde en dus altijd gelijk.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat fundamentalisten wel of niet erkennen, daar heb ik bar weinig mee te maken
Hilarisch, zeker weer van het vrije volk gehaald of niet, deze informatie.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:38 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Grappig dat je jezelf zo haat. Dat heeft de arabische overheersing jou geleerd, om je eigen berber volk te haten.
3 kwart van de marrokanen is berber.
Echter de hoge posten zijn allemaal bezet door arabieren. (in de hemel spreken ze ook arabisch en geen berber volgens de islam)
Maar goed als jij dat leidzaam ondergaat en je godsdienst en cultuur laat afnemen dan zal je dat wel verdienen als berber.
Ok, dat is weer genoeg voor vandaag. Enige ratio is ver te zoeken. Het is zondag trouwens, je mag helemaal niet op het internet zitten.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:41 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
De situatie is dat fundamentalisten meer te zeggen hebben dan gematigde marrokanen want fundamentalisten hebben Allah aan hun zijde en dus altijd gelijk.
En daar heb jij alles mee te maken want dit is de reden dat de PVV straks de grootste partij wordt in Nederland
De media berichten ook niet over auto's die niet bij een botsing betrokken zijn. Zo heeft de media altijd al gewerkt.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
de media hebben hier ook een rol; die laten enkel de extreme moslims aan het woord. terwijl er toch echt hele normale, leuke moslims in nederland rondlopen.
En hoe heeft de aanwezigheid van leuke moslims in Nederland te maken met dit topic?quote:Op zondag 14 februari 2010 11:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
de media hebben hier ook een rol; die laten enkel de extreme moslims aan het woord. terwijl er toch echt hele normale, leuke moslims in nederland rondlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |