HEYA Ard Schenk.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:31 schreef popolon het volgende:
Gaan ze weer naar het schansspringen! HEY!
quote:
Mevrouw Paaij woont sinds een paar dagen in Amsterdamquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:46 schreef appelsientje het volgende:
Hello
En weer terug uit Italië.... nog wat gebeurd in Nederland?
Mooi niks gemist..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Mevrouw Paaij woont sinds een paar dagen in Amsterdam
[/ole]
Meer niet
Zo Sven Popolonquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:56 schreef popolon het volgende:
Nondefuckingju, nog steeds schansspringen.
Kan je niet online kijken via de NOS site??quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:04 schreef popolon het volgende:
Ik heb hier een flesje Sam Adams, die gaat zometeen richting de televisie als ze niet snel opbokken met dat schansspringen.
Zit je dan met je dikke HDTV.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kan je niet online kijken via de NOS site??
Kijk maar uit dat je je tv niet raaktquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:04 schreef popolon het volgende:
Ik heb hier een flesje Sam Adams, die gaat zometeen richting de televisie als ze niet snel opbokken met dat schansspringen.
Ik hou 't in gedachten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:06 schreef just me het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je je tv niet raakt
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:14 schreef popolon het volgende:
Nu een korte docu over het schaatsen in NL.Elfstedentocht en alles.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:38 schreef just me het volgende:
Misschien kunnen we je voordragen voor een lintje popo
Alle nederlandsers beter dan de beste Yank...altijd leukquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:30 schreef popolon het volgende:
Even m'n Amerikaanse vrienden pesten.
Geen problemen mee!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Alle nederlandsers beter dan de beste Yank...altijd leuk
was ook naar je Am. vrienden toequote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:41 schreef popolon het volgende:
Geen problemen mee!
Zeker, wat een leuke kerel en wat een topsporterquote:Al heb ik wel een zwak voor Davis, geweldige vent.
Die had een foto van zijn grote held Erben op de ijskast.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Geen problemen mee!
Al heb ik wel een zwak voor Davis, geweldige vent.
Wennemars is ook een echte. Eentje met wilskracht. Prachtig zulke mensenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die had een foto van zijn grote held Erben op de ijskast.
Kijken ze in Canada naaar Evert ?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:14 schreef popolon het volgende:
Nu een korte docu over het schaatsen in NL.Elfstedentocht en alles.
Whehehe.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:25 schreef borisz het volgende:
Zeg Popo houdt NBC de Amerikanen dom ofzo?
NBChoer tegen Sven: Can you tell me your name, country and what you've won
Sven: What? Are you stupid
Nee niks aan de hand met mij... ik reed dus echt niet hard, maar ik had gewoon geen grip meerquote:Op zondag 14 februari 2010 16:24 schreef just me het volgende:
Das inderdaad kut Sien !! Behalve blikschade geen lichamelijke klachten?
Zelfde geldt voor De Guzman, was ook donkerrood.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:51 schreef Bos81 het volgende:
Tja terwijl vd Wiel er als een gek inkomt en slechts geel krijgt.
Vd Wiel had ook rood moeten krijgen. De rode kaart voor Grindheim vond ik ook terechtquote:Op zondag 14 februari 2010 19:31 schreef FR-1908-FR het volgende:
Krijgen we nu voor ieder tikje van achteren een rode kaart te zien..? Gisteren Grindheim, vandaag Slijngard..
Grindheim was gewoon geel en zeggen dat je hem in de gaten houdt; Slijngard speelt keurig de bal..
Sja, duurt inderdaad weer een paar weken en dan mag het ook allemaal weer. Maar waarom is dat van Grindheim rood? Hij tikt de tegenstander bewust aan om zo de counter eruit te halen. Hij kan daarmee nooit Rommedahl blesseren.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Vd Wiel had ook rood moeten krijgen. De rode kaart voor Grindheim vond ik ook terechtMaar de KNVB had weer eens berichtje naar buiten gebracht dat tackles van achter rood zijn dus deze speelronde wordt dat nog eens duidelijk
Gewoon een tackle van achter = rood.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:22 schreef FR-1908-FR het volgende:
[..]
Sja, duurt inderdaad weer een paar weken en dan mag het ook allemaal weer. Maar waarom is dat van Grindheim rood? Hij tikt de tegenstander bewust aan om zo de counter eruit te halen. Hij kan daarmee nooit Rommedahl blesseren.
quote:
Dat slaat toch nergens op? Dus bij ieder klein schopje van achteren moet volgens jouw rood getrokken worden. Dan eindig je iedere wedstrijd met vijf tegen zes.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Gewoon een tackle van achter = rood.Overtreding was dan misschien niet zo heel ernstig maar ik vond het terecht rood.
Ja, want het is een trieste actie. Als jij ruzie met iemand hebt en hij draait zich om ben je ook een grote pussy als je hem op dát moment een tik geeftquote:Op maandag 15 februari 2010 05:13 schreef FR-1908-FR het volgende:
Morgen.. net terug van de carnaval..![]()
[..]
Dat slaat toch nergens op? Dus bij ieder klein schopje van achteren moet volgens jouw rood getrokken worden. Dan eindig je iedere wedstrijd met vijf tegen zes.
Een Apfelkorntje kan helpen.quote:
Jaquote:
Ik ook.quote:
Een beetje wel. AL denk ik dat ik vanavond vroeg naar bed ga.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:52 schreef tong80 het volgende:
Hé Bos.
Zitten we klaar voor de spelen ?
Ik red het ook niet tot vannacht.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een beetje wel. AL denk ik dat ik vanavond vroeg naar bed ga.
Ja we liggen al een half uur stil.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:09 schreef Bos81 het volgende:
Ik schakel nu pas in, Tong. Is er iets belangrijks gebeurd?
Okee, vervelendquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja we liggen al een half uur stil.
2 Zambonies de ijsmachines hebben het begeven.
Verder Matige tijden door het klote ijs.
Het is idd triest.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 02:10 schreef Bos81 het volgende:
Eigenlijk is het niet eens grappig meer
Over een uurquote:Op dinsdag 16 februari 2010 03:04 schreef Bos81 het volgende:
Nu maar wel weer slapen. Hoe laat is de tweede ronde Tong?
Ik ben er ook uit gegaanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 05:05 schreef Bos81 het volgende:
Ja, al volg ik het de laatste jaren wat minder, vond ik het het opblijven wel waard.
Trusten Bossiequote:
Studiepuntjes meepakken is toch wel iets belangrijkerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:38 schreef Bruce117 het volgende:
Morning.
Maar goed dat je niet bent blijven kijken borisz.
MOoi zoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:39 schreef Ole het volgende:
Es war Super!
Heel gezellig. Nog een plaatselijke carnavalsoptocht bekeken. Paar geweldige skihutnummers gehoord![]()
Inderdaad. Al zijn de wegen nu wel weer redelijk goed begaanbaar. Teminste dat deel wat ik net heb moeten fietsen dan.quote:Wel veel sneeuw nog. Heb het er wel mee gehad nu, stomme sneeuw.Laat ze die maar naar Vancouver sturen
Dat zijn nog eens prijzenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:40 schreef Ole het volgende:
Oh ja, een biertje kostte maar 1,20 en een bacardi cola 2,30![]()
Hoe kan ik dat nou vergeten te melden
Ik red het ook niet vannacht.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:40 schreef Bos81 het volgende:
Vannacht voor mij geen OS. Moet morgen om 9.30 in het ziekenhuis zijn...
(jaarlijkse) MRI-scan. Stelt niet zoveel voorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik red het ook niet vannacht.
Mag ik vragen waarom je naar het ziekenhuis gaat ?
Ik schrok al.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
(jaarlijkse) MRI-scan. Stelt niet zoveel voor
Ja de spelen beginnen voor hen nu pas.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:17 schreef popolon het volgende:
3-0, weer even rustig nu. Niet op tv? Heel Canada ligt plat straks als Canada speelt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:19 schreef tong80 het volgende:
Spelen er nog echte professionele Canadeze sterren mee ?
Nou ik heb geen idee. Dus wel. Op andere tournooien zijn het de amateurs.quote:
Ja maar ik ben een Carnaval/ Skihut Noob!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:16 schreef Bjoro het volgende:
Voor Ole.....ook in de ned.versie issie al een paar jaar bekend hoor.
Incl bijbehorend dansje !
volgende week krijg ik de uitslagquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:28 schreef Ole het volgende:
Ging het goed Bos? Of hoor je pas later de uitslag?
Foto's van een verklede eend?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:40 schreef rubbereend het volgende:
oi
het was weer een geweldige carnaval
Ging vannacht even een shoarmaatje halen. Is vreemd om maten van je tegen te komen die dronken tegen je aan staan te lullen als je zelf nuchter bent.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:40 schreef rubbereend het volgende:oi
het was weer een geweldige carnaval
Nou zeg.quote:
daar is ook een Nederlandse versie van, die heeft wat meer pitquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:09 schreef Againzender het volgende:
Update vanuit de ziekenboeg: huize Againzender gaat deze zomer voor een drie-spitsen systeem.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:09 schreef Againzender het volgende:
Update vanuit de ziekenboeg: huize Againzender gaat deze zomer voor een drie-spitsen systeem.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:09 schreef Againzender het volgende:
nou.....quote:
eens kijken wat de WA verzekering daarovereen jaar of 10 van denktquote:
Dat wordt de Maxima prijs betalen natuurlijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
eens kijken wat de WA verzekering daarovereen jaar of 10 van denkt
Mijn ma is er één van een drieling.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
wow, een drieling in die tijd, lijkt mij heftig. Eerst medisch, en daarna financieel!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn ma is er één van een drieling.
Werd geboren in 1940 midden in de oorlog. Er werd door de krant een inzamelings actie gehouden voor baby kleertjes
Arjen Robben pakt weer eens een goaltje meequote:Op woensdag 17 februari 2010 21:19 schreef borisz het volgende:
Mark van Bommel pakt weer eens geel.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zeker leuke band met humor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:41 schreef Againzender het volgende:
tong, vind jij Eels eigenlijk een beetje te pruimen?
dat veldje het Slotervaartquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]tijd voor een eigen trapveldje
hoor de laatstetijd nieuwe nummersvan ze, en klonk wel weer goed, vandaarquote:
Heb het altijd een kutwijf gevonden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:05 schreef Bjoro het volgende:
jeetje mina....Terpstra bij Evers.
Redelijk lam !
Ok.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
hoor de laatstetijd nieuwe nummersvan ze, en klonk wel weer goed, vandaar
Terpstra is geweldigquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb het altijd een kutwijf gevonden.
Mensen die altijd maar lachen wantrouw ik. Vooral als ze van de VVD zijn. Net als Zalm.
Ja geweldigquote:
Ik heb het niet over haar politieke carriere, maar voor het NOC NSF was ze veruit de beste keuze. Prachtig hoe ze werd verkozen zonder de kandidaat van het bestuur te zijn! Hulde hoe dat ging.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja geweldig
Heeft het schoolzwemmen afgeschaft.
Kut VVDer
89e minuut, 3 meter buitenspel vanaf 800m afstand waar te nemen, alleen niet door de grensrechter die op 1 lijn liep.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:45 schreef Bos81 het volgende:
Wat gebeurde er dan? en wat heeft Blatter er mee te maken?
dat is ook wel weer zoquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:22 schreef Bos81 het volgende:
Ach ook al wil Blatter toch overstappen op hulpmiddelen, dan nog is het een lul
morgen uitslapen, dus voor mij geen belemmeringenquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:42 schreef Bos81 het volgende:
Ik blijf er speciaal voor wakker, al dan niet verstandig
Ik ging om 12 uur naar bed. Kan niet slapen er toch maar weer uit gegaanquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:42 schreef Bos81 het volgende:
Ik blijf er speciaal voor wakker, al dan niet verstandig
Ik hoop dat je geen spijt krijgt !quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:45 schreef tong80 het volgende:
Ik ging om 12 uur naar bed. Kan niet slapen er toch maar weer uit gegaan
Ik hoop het ook. Heb tot nu toe genoten 's nachts. Ondanks de belabberde organisatie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen spijt krijgt !
Twitter, al heb ik een account, zoals jullie met de juiste instellingen kunenn zien. vind ik echt niks aanquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:53 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro twittert mee
http://www.olympisch.nl/
quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:36 schreef Bjoro het volgende:
de voorbereiding is begonnen !
Ik heb er zin in, in die 1000m
de 10000 meter is pas volgende weekquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:00 schreef pascalheister het volgende:
heuj
nog ff een stukje 10000meter meepikken en dan maar eens slapen
Ik snap er ook niets van...vind er ok weinig aan...maar zag net hoe je op die pagina kon komen en heb dat dus ff gedaanquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:59 schreef Bos81 het volgende:
Twitter, al heb ik een account, zoals jullie met de juiste instellingen kunenn zien. vind ik echt niks aan
Okeequote:Op donderdag 18 februari 2010 01:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik snap er ook niets van...vind er ok weinig aan...maar zag net hoe je op die pagina kon komen en heb dat dus ff gedaan
oh toch een nul teveelquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de 10000 meter is pas volgende week
dat klinkt niet veel, maar komt in dit geval wel neer op een kleine 12 minuten minder schaatsenquote:
hoop dat je je ogen open kunt houdenquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:16 schreef rubbereend het volgende:Bjoor
ik ga het maar eens vanuit bed bekijkenveel plezier met de wedstrijd
is mooi...doe er ook bijna niets meequote:Op donderdag 18 februari 2010 01:20 schreef Bos81 het volgende:
Mooi Bjoro, Ik heb je toch maar bij mijn folowing list gezet, ook al doe ik er weinig tot niks mee
dat wordt straks wat met Mark Fluitertquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:32 schreef Bos81 het volgende:
Wat een sof
quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:59 schreef Bjoro het volgende:
lol @ twitter:
Ollie_of_Olaz: Hilbert van der Duim zou zich omdraaien in zijn graf! #OS2010
quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:59 schreef Bjoro het volgende:
lol @ twitter:
Ollie_of_Olaz: Hilbert van der Duim zou zich omdraaien in zijn graf! #OS2010
Dan had Robin wel geregeld dat het goed zou gaan hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:31 schreef Bjoro het volgende:
Jonge jonge, zitten Bassie & Adriaan in de organisatie daar ?
Ik liep even met Marc een rondje om de Arena.quote:
Het kan tenslotte ook met de lotto gebeuren, en daar hoop ik ook altijd opquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:14 schreef rubbereend het volgende:
zou het dan eindelijk gaan gebeuren? Zouden Balkenende zoveel eindelijk gaan vallen?
Bos heeft nu ook in de kamer gezegd dat hij en de PvdA bewindslieden tegen de voortzetting van de missie zijn............. komt Balkenende..... alle opties zijn nog open..... ze staan verdomme naast elkaar daarquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het kan tenslotte ook met de lotto gebeuren, en daar hoop ik ook altijd op
Maar ja, je weet hoe dat steeds weer afloopt
Nee.quote:
ahum.... 1-1quote:
tja, wat is tegen deverhouding? Vond ze niet negatief spelen ofzo. Erg effectief,dat wel, maar zo wonnen wij in 1995 ook de CL.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:35 schreef tong80 het volgende:
Ja
Mooie goal. Maar tegen de verhouding.
Nee dat was een kutfinale zonder kansen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, wat is tegen deverhouding? Vond ze niet negatief spelen ofzo. Erg effectief,dat wel, maar zo wonnen wij in 1995 ook de CL.
Milan hadtoen volgensmij twee of drie kansen.Ajax eentje.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee dat was een kutfinale zonder kansen.
Ik baal als een stekker.
Juventus is geen schim van vroeger. Verloren kansloos van Bayern en wonnen 8 keer achter elkaar niet in Italië.quote:
Word wakker: Ajax is ook geen schim meer van vroeger. Jaren geen kampioen geweest, Europees niets hoogstaands. Dus dit soort wedstrijden winnen we gewoon niet gewoon.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juventus is geen schim van vroeger. Verloren kansloos van Bayern en wonnen 8 keer achter elkaar niet in Italië.
Dit hadden we gewoon moeten winnen.
Ik bedoelde met gewoon, gezien de wedstrijd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Word wakker: Ajax is ook geen schim meer van vroeger. Jaren geen kampioen geweest, Europees niets hoogstaands. Dus dit soort wedstrijden winnen we gewoon niet gewoon.
door hierop tereplyen moetik wel.ik gaeerstdie spatiebalk uit het raam gooien.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoelde met gewoon, gezien de wedstrijd.
Open jij de nieuwe Hools ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |