HEYA Ard Schenk.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:31 schreef popolon het volgende:
Gaan ze weer naar het schansspringen! HEY!
quote:
Mevrouw Paaij woont sinds een paar dagen in Amsterdamquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:46 schreef appelsientje het volgende:
Hello
En weer terug uit Italië.... nog wat gebeurd in Nederland?
Mooi niks gemist..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Mevrouw Paaij woont sinds een paar dagen in Amsterdam
[/ole]
Meer niet
Zo Sven Popolonquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:56 schreef popolon het volgende:
Nondefuckingju, nog steeds schansspringen.
Kan je niet online kijken via de NOS site??quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:04 schreef popolon het volgende:
Ik heb hier een flesje Sam Adams, die gaat zometeen richting de televisie als ze niet snel opbokken met dat schansspringen.
Zit je dan met je dikke HDTV.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kan je niet online kijken via de NOS site??
Kijk maar uit dat je je tv niet raaktquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:04 schreef popolon het volgende:
Ik heb hier een flesje Sam Adams, die gaat zometeen richting de televisie als ze niet snel opbokken met dat schansspringen.
Ik hou 't in gedachten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:06 schreef just me het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je je tv niet raakt
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:14 schreef popolon het volgende:
Nu een korte docu over het schaatsen in NL.Elfstedentocht en alles.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:38 schreef just me het volgende:
Misschien kunnen we je voordragen voor een lintje popo
Alle nederlandsers beter dan de beste Yank...altijd leukquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:30 schreef popolon het volgende:
Even m'n Amerikaanse vrienden pesten.
Geen problemen mee!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Alle nederlandsers beter dan de beste Yank...altijd leuk
was ook naar je Am. vrienden toequote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:41 schreef popolon het volgende:
Geen problemen mee!
Zeker, wat een leuke kerel en wat een topsporterquote:Al heb ik wel een zwak voor Davis, geweldige vent.
Die had een foto van zijn grote held Erben op de ijskast.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Geen problemen mee!
Al heb ik wel een zwak voor Davis, geweldige vent.
Wennemars is ook een echte. Eentje met wilskracht. Prachtig zulke mensenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die had een foto van zijn grote held Erben op de ijskast.
Kijken ze in Canada naaar Evert ?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:14 schreef popolon het volgende:
Nu een korte docu over het schaatsen in NL.Elfstedentocht en alles.
Whehehe.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:25 schreef borisz het volgende:
Zeg Popo houdt NBC de Amerikanen dom ofzo?
NBChoer tegen Sven: Can you tell me your name, country and what you've won
Sven: What? Are you stupid
Nee niks aan de hand met mij... ik reed dus echt niet hard, maar ik had gewoon geen grip meerquote:Op zondag 14 februari 2010 16:24 schreef just me het volgende:
Das inderdaad kut Sien !! Behalve blikschade geen lichamelijke klachten?
Zelfde geldt voor De Guzman, was ook donkerrood.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:51 schreef Bos81 het volgende:
Tja terwijl vd Wiel er als een gek inkomt en slechts geel krijgt.
Vd Wiel had ook rood moeten krijgen. De rode kaart voor Grindheim vond ik ook terechtquote:Op zondag 14 februari 2010 19:31 schreef FR-1908-FR het volgende:
Krijgen we nu voor ieder tikje van achteren een rode kaart te zien..? Gisteren Grindheim, vandaag Slijngard..
Grindheim was gewoon geel en zeggen dat je hem in de gaten houdt; Slijngard speelt keurig de bal..
Sja, duurt inderdaad weer een paar weken en dan mag het ook allemaal weer. Maar waarom is dat van Grindheim rood? Hij tikt de tegenstander bewust aan om zo de counter eruit te halen. Hij kan daarmee nooit Rommedahl blesseren.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Vd Wiel had ook rood moeten krijgen. De rode kaart voor Grindheim vond ik ook terechtMaar de KNVB had weer eens berichtje naar buiten gebracht dat tackles van achter rood zijn dus deze speelronde wordt dat nog eens duidelijk
Gewoon een tackle van achter = rood.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:22 schreef FR-1908-FR het volgende:
[..]
Sja, duurt inderdaad weer een paar weken en dan mag het ook allemaal weer. Maar waarom is dat van Grindheim rood? Hij tikt de tegenstander bewust aan om zo de counter eruit te halen. Hij kan daarmee nooit Rommedahl blesseren.
quote:
Dat slaat toch nergens op? Dus bij ieder klein schopje van achteren moet volgens jouw rood getrokken worden. Dan eindig je iedere wedstrijd met vijf tegen zes.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Gewoon een tackle van achter = rood.Overtreding was dan misschien niet zo heel ernstig maar ik vond het terecht rood.
Ja, want het is een trieste actie. Als jij ruzie met iemand hebt en hij draait zich om ben je ook een grote pussy als je hem op dát moment een tik geeftquote:Op maandag 15 februari 2010 05:13 schreef FR-1908-FR het volgende:
Morgen.. net terug van de carnaval..![]()
[..]
Dat slaat toch nergens op? Dus bij ieder klein schopje van achteren moet volgens jouw rood getrokken worden. Dan eindig je iedere wedstrijd met vijf tegen zes.
Een Apfelkorntje kan helpen.quote:
Jaquote:
Ik ook.quote:
Een beetje wel. AL denk ik dat ik vanavond vroeg naar bed ga.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:52 schreef tong80 het volgende:
Hé Bos.
Zitten we klaar voor de spelen ?
Ik red het ook niet tot vannacht.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een beetje wel. AL denk ik dat ik vanavond vroeg naar bed ga.
Ja we liggen al een half uur stil.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:09 schreef Bos81 het volgende:
Ik schakel nu pas in, Tong. Is er iets belangrijks gebeurd?
Okee, vervelendquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja we liggen al een half uur stil.
2 Zambonies de ijsmachines hebben het begeven.
Verder Matige tijden door het klote ijs.
Het is idd triest.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 02:10 schreef Bos81 het volgende:
Eigenlijk is het niet eens grappig meer
Over een uurquote:Op dinsdag 16 februari 2010 03:04 schreef Bos81 het volgende:
Nu maar wel weer slapen. Hoe laat is de tweede ronde Tong?
Ik ben er ook uit gegaanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 05:05 schreef Bos81 het volgende:
Ja, al volg ik het de laatste jaren wat minder, vond ik het het opblijven wel waard.
Trusten Bossiequote:
Studiepuntjes meepakken is toch wel iets belangrijkerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:38 schreef Bruce117 het volgende:
Morning.
Maar goed dat je niet bent blijven kijken borisz.
MOoi zoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:39 schreef Ole het volgende:
Es war Super!
Heel gezellig. Nog een plaatselijke carnavalsoptocht bekeken. Paar geweldige skihutnummers gehoord![]()
Inderdaad. Al zijn de wegen nu wel weer redelijk goed begaanbaar. Teminste dat deel wat ik net heb moeten fietsen dan.quote:Wel veel sneeuw nog. Heb het er wel mee gehad nu, stomme sneeuw.Laat ze die maar naar Vancouver sturen
Dat zijn nog eens prijzenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:40 schreef Ole het volgende:
Oh ja, een biertje kostte maar 1,20 en een bacardi cola 2,30![]()
Hoe kan ik dat nou vergeten te melden
Ik red het ook niet vannacht.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:40 schreef Bos81 het volgende:
Vannacht voor mij geen OS. Moet morgen om 9.30 in het ziekenhuis zijn...
(jaarlijkse) MRI-scan. Stelt niet zoveel voorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik red het ook niet vannacht.
Mag ik vragen waarom je naar het ziekenhuis gaat ?
Ik schrok al.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
(jaarlijkse) MRI-scan. Stelt niet zoveel voor
Ja de spelen beginnen voor hen nu pas.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:17 schreef popolon het volgende:
3-0, weer even rustig nu. Niet op tv? Heel Canada ligt plat straks als Canada speelt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:19 schreef tong80 het volgende:
Spelen er nog echte professionele Canadeze sterren mee ?
Nou ik heb geen idee. Dus wel. Op andere tournooien zijn het de amateurs.quote:
Ja maar ik ben een Carnaval/ Skihut Noob!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:16 schreef Bjoro het volgende:
Voor Ole.....ook in de ned.versie issie al een paar jaar bekend hoor.
Incl bijbehorend dansje !
volgende week krijg ik de uitslagquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:28 schreef Ole het volgende:
Ging het goed Bos? Of hoor je pas later de uitslag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |