quote:En sowieso als een meisje dit soort dingen draagt in de slaapkamer, dan trap ik haar er zonder pardon uit!
Moet iemand hier op antwoorden? Seriouslyquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:45 schreef Breathtaking het volgende:
Sowiesohoe dom zijn ze door hun 'merk' op de rand te zetten. Merken die dat doen (Bjorn Borg, Calvin Klein etc) doen dat zodat je er subtiel mee op kunt scheppen omdat het dure boxers zijn.. Maar dit betekent gewoon 'kijk mij pauper zijn'
..
Jij betaalt 20 euro extra voor hetzelfde stukje stof, maar met een andere naam.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:45 schreef Breathtaking het volgende:
Sowiesohoe dom zijn ze door hun 'merk' op de rand te zetten. Merken die dat doen (Bjorn Borg, Calvin Klein etc) doen dat zodat je er subtiel mee op kunt scheppen omdat het dure boxers zijn.. Maar dit betekent gewoon 'kijk mij pauper zijn'
..
Lees de OP in Zeeman ondergoed een hypequote:Op donderdag 18 februari 2010 11:45 schreef Breathtaking het volgende:
..
Nee, de hele bedoeling is juist dat je je hiermee openlijk kunt afzetten tegen het "subtiel opscheppen omdat het dure boxers zijn". Als ik het goed begrijp.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:45 schreef Breathtaking het volgende:
..
daarentegen is het misschien zodanig fout en erover dat het weer cool wordt! Of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:45 schreef Breathtaking het volgende:
..
het is dus blijkbaar al erg hip, ik loop achter.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:49 schreef Beregd het volgende:
[..]
daarentegen is het misschien zodanig fout en erover dat het weer cool wordt! Of zie ik dat verkeerd?
Ahaa, dan is het al een stuk logischer. Maar alsnog, ze zijn gek als ze denken dat alle 14jarige gangstertjes hun BB's gaan verruilen voor deze pauper-is-ook-cool Zeeman boxers.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lees de OP in Zeeman ondergoed een hype
Wanneer zei ik dat ik zelf dure boxers koop? Wie zegt dat ik überhaupt boxers koopquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:48 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Jij betaalt 20 euro extra voor hetzelfde stukje stof, maar met een andere naam.
Dus hoe dom ben jij dan![]()
SPAM:
[ afbeelding ]
Ik heb ze besteld als een soort van anti-fashion statement.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:49 schreef Beregd het volgende:
[..]
daarentegen is het misschien zodanig fout en erover dat het weer cool wordt! Of zie ik dat verkeerd?
Idd, uitermate goed marketingcampagne van ze.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:51 schreef lurf_doctor het volgende:
Zeeman snapt het heel goed, ze prikken goed door de bubble van zogenaamd hippe merken en ondertussen zijn de zeemanbroekjes niet aan te slepen.
Oh jawel. Als groen haar met badslippers volgende week een hype is lopen ze ermee.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahaa, dan is het al een stuk logischer. Maar alsnog, ze zijn gek als ze denken dat alle 14jarige gangstertjes hun BB's gaan verruilen voor deze pauper-is-ook-cool Zeeman boxers.
[..]
Wanneer zei ik dat ik zelf dure boxers koop? Wie zegt dat ik überhaupt boxers koop?
Christus, volg eens een basiscursus marketing ofzo. Briljante stunt, juist vanwege die debiele trend om namen van bejaarde tennissers en modeontwerpers boven je kruis te hebben.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:45 schreef Breathtaking het volgende:
..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |