quote:En sowieso als een meisje dit soort dingen draagt in de slaapkamer, dan trap ik haar er zonder pardon uit!
Moet iemand hier op antwoorden? Seriouslyquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:45 schreef Breathtaking het volgende:
Sowiesohoe dom zijn ze door hun 'merk' op de rand te zetten. Merken die dat doen (Bjorn Borg, Calvin Klein etc) doen dat zodat je er subtiel mee op kunt scheppen omdat het dure boxers zijn.. Maar dit betekent gewoon 'kijk mij pauper zijn'
..
Jij betaalt 20 euro extra voor hetzelfde stukje stof, maar met een andere naam.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:45 schreef Breathtaking het volgende:
Sowiesohoe dom zijn ze door hun 'merk' op de rand te zetten. Merken die dat doen (Bjorn Borg, Calvin Klein etc) doen dat zodat je er subtiel mee op kunt scheppen omdat het dure boxers zijn.. Maar dit betekent gewoon 'kijk mij pauper zijn'
..
Lees de OP in Zeeman ondergoed een hypequote:Op donderdag 18 februari 2010 11:45 schreef Breathtaking het volgende:
..
Nee, de hele bedoeling is juist dat je je hiermee openlijk kunt afzetten tegen het "subtiel opscheppen omdat het dure boxers zijn". Als ik het goed begrijp.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:45 schreef Breathtaking het volgende:
..
daarentegen is het misschien zodanig fout en erover dat het weer cool wordt! Of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:45 schreef Breathtaking het volgende:
..
het is dus blijkbaar al erg hip, ik loop achter.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:49 schreef Beregd het volgende:
[..]
daarentegen is het misschien zodanig fout en erover dat het weer cool wordt! Of zie ik dat verkeerd?
Ahaa, dan is het al een stuk logischer. Maar alsnog, ze zijn gek als ze denken dat alle 14jarige gangstertjes hun BB's gaan verruilen voor deze pauper-is-ook-cool Zeeman boxers.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lees de OP in Zeeman ondergoed een hype
Wanneer zei ik dat ik zelf dure boxers koop? Wie zegt dat ik überhaupt boxers koopquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:48 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Jij betaalt 20 euro extra voor hetzelfde stukje stof, maar met een andere naam.
Dus hoe dom ben jij dan![]()
SPAM:
[ afbeelding ]
Ik heb ze besteld als een soort van anti-fashion statement.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:49 schreef Beregd het volgende:
[..]
daarentegen is het misschien zodanig fout en erover dat het weer cool wordt! Of zie ik dat verkeerd?
Idd, uitermate goed marketingcampagne van ze.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:51 schreef lurf_doctor het volgende:
Zeeman snapt het heel goed, ze prikken goed door de bubble van zogenaamd hippe merken en ondertussen zijn de zeemanbroekjes niet aan te slepen.
Oh jawel. Als groen haar met badslippers volgende week een hype is lopen ze ermee.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahaa, dan is het al een stuk logischer. Maar alsnog, ze zijn gek als ze denken dat alle 14jarige gangstertjes hun BB's gaan verruilen voor deze pauper-is-ook-cool Zeeman boxers.
[..]
Wanneer zei ik dat ik zelf dure boxers koop? Wie zegt dat ik überhaupt boxers koop?
Christus, volg eens een basiscursus marketing ofzo. Briljante stunt, juist vanwege die debiele trend om namen van bejaarde tennissers en modeontwerpers boven je kruis te hebben.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:45 schreef Breathtaking het volgende:
..
quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:55 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Waarom zitten die hipsters zo hoog?![]()
Gratis maar je moet wel ¤ 3,99 aan verzendkosten betalenquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:06 schreef Posdnous het volgende:
Die dingen zijn toch gratis? Dat hoorde ik althans vanochtend op de radio.
Pakken ze er toch nog wat op. Maar goed, die hele actie is iets om van te houden. Vooral marketingtechnisch.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:07 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Gratis maar je moet wel ¤ 3,99 aan verzendkosten betalen
Ja maar denk je nou serieus dat dit een hype gaat worden bij de jochies die die dure boxers kopenquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh jawel. Als groen haar met badslippers volgende week een hype is lopen ze ermee.
Als je in mijn jeugd met roze of oranje veters in je Nikies liep kreeg je een kopstoot en was je een homo, vandaag de dag loopt de jeugd met een regenboog aan kleuren
Briljant ja voor de mensen die er om kunnen lachen, maar ik denk dat de mannen die dure boxers kopen zichzelf veel te serieus nemen om ineens 'voor de grap' met zo'n Zeeman boxer te gaan lopen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:00 schreef Nosh het volgende:
[..]
Christus, volg eens een basiscursus marketing ofzo. Briljante stunt, juist vanwege die debiele trend om namen van bejaarde tennissers en modeontwerpers boven je kruis te hebben.
hier: Zeeman ondergoed een hypequote:Op donderdag 18 februari 2010 12:14 schreef Breathtaking het volgende:
Briljant ja voor de mensen die er om kunnen lachen, maar ik denk dat de mannen die dure boxers kopen zichzelf veel te serieus nemen om ineens 'voor de grap' met zo'n Zeeman boxer te gaan lopen.
Ja, en als ik geld zou hebben zou ik alles erop durven te wedden. Nadat ik wat van die boxers heb gekocht.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar denk je nou serieus dat dit een hype gaat worden bij de jochies die die dure boxers kopen?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:19 schreef Beregd het volgende:
[..]
hier: Zeeman ondergoed een hype
een tegenvoorbeeld!
Ik ben benieuwd, we zullen het snel genoeg merken neem ik aan. Zodra ik de eerste paar gangsters spot met Zeeman onderbroeken boven hun broek uit dan laat ik het weten!quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:22 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja, en als ik geld zou hebben zou ik alles erop durven te wedden. Nadat ik wat van die boxers heb gekocht.
Mja, uggs, corcs en die idioote 'nerd' wintermutsen die vroeger alleen losers in films droegen worden nu ook door velen gedragen, met trots.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar denk je nou serieus dat dit een hype gaat worden bij de jochies die die dure boxers kopen? Natuurlijk niet, die willen er juist mee opscheppen dat ze daar geld voor hebben en die gaan echt niet vallen voor zo'n 'ludieke' actie.
Waarom denk je dat gangerboys de enige doelgroep is? Het is juist een anti-fashion, voor mensen die willen laten zien dat ze 'zo lekker individueel en zelfverzekerd zijn' dat ze ermee lopen om een statement te maken.quote:[..]
Briljant ja voor de mensen die er om kunnen lachen, maar ik denk dat de mannen die dure boxers kopen zichzelf veel te serieus nemen om ineens 'voor de grap' met zo'n Zeeman boxer te gaan lopen.
Zo waar! Je kunt zo 100 mensen op straat vinden die zeggen dat ze b.v. tuinbroeken te lelijk voor woorden vinden en er nooit in zullen lopen. Maar zodra het dan een trend wordt loopt zeker driekwart alsnog in een tuinbroek rond!quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:02 schreef Zith het volgende:
[..]
Mja, uggs, corcs en die idioote 'nerd' wintermutsen die vroeger alleen losers in films droegen worden nu ook door velen gedragen, met trots.
[..]
Oh, jij bent er zo een!quote:Jij betaalt 20 euro extra voor hetzelfde stukje stof, maar met een andere naam.
Dus hoe dom ben jij dan
Iemand die niet braaf de plannen van een marketing managertje volgt?quote:
Niet elke hipster valt onder lingeriequote:Op donderdag 18 februari 2010 12:07 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Hier gaat heel mijn topic over. Niet over t feit of de Zeeman deze campagne slim aanpakt. Als je lingerie uitbrengt dan zorg je er toch voor dat het opwindend is en niet zo,n omhoog gehesen wannabe-tuinbroek
Die bril is sinds 2007 geleden al opnieuw trendy en hip en wordt al gedragen sinds 1952. Serieus welke steen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:29 schreef MacorgaZ het volgende:
En deze bril is blijkbaar mooi ipv lelijk/nerdy, aangezien er allemaal meiden bij mij op school er een dragen?
[ afbeelding ]
Jij snapt het echt niet he?quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:45 schreef Breathtaking het volgende:
..
Het gaat Zeeman niet om het verkopen van hun ondergoed. Het gaat ze om het absurde van de Bjorn Borghype aan te tonen, daarmee publiciteit te krijgen en daarmee hun naam/merk te versterken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:07 schreef Remsjo het volgende:
Hier gaat heel mijn topic over. Niet over t feit of de Zeeman deze campagne slim aanpakt. Als je lingerie uitbrengt dan zorg je er toch voor dat het opwindend is en niet zo,n omhoog gehesen wannabe-tuinbroek
Alsof er slechts een enkele doelgroep bestaat? Je ziet toch ook niet iedereen met vintage kleding lopen, terwijl er toch een hele hoop bedrijven er geld mee verdienen. Bij trends zijn er twee groepen: een groep die eraan meedoet, en een groep die er niet meedoet. Hoewel dat laatste eigenlijk een paradox is, aangezien iemand die zich niets van een trend aantrekt zich er alsnog bewust mee bezig houdt door zichzelf ervan af te keren. Kijk maar eens hoeveel mensen een hekel hebben aan ''Bjorn Borg'' en die Marrokaanse nektasjes.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ik ben benieuwd, we zullen het snel genoeg merken neem ik aan. Zodra ik de eerste paar gangsters spot met Zeeman onderbroeken boven hun broek uit dan laat ik het weten!
Da's eigenlijk al treurig genoeg.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:57 schreef EnGodZagDatHetGoedWas het volgende:
Het is een beetje stating the obvious, maar goed, niet iedereen begrijpt het blijkbaar even goed.
Denk het niet, eentje bestellen op het internet = 3.99EUR, een pakket van 1 kilo verzenden kost een particulier 6.50 EUR, dus zo'n broekje van 100gr als groot bedrijf moet helemaal geen 3.99EUR kosten, dus 1 eur productiekosten, 1 eur verzendkosten en dan de rest in the pocketquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kost het Zeeman geld? Ja waarschijnlijk wel. Maar naamsbekendheid is op lange termijn veel meer waard dan een paar duizend broekjes maken en bijna weggeven op korte termijn.
sowieso staan die vrouwen verkeerd omquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:43 schreef Remsjo het volgende:
De Zeeman heeft tegenwoordig posters en billboards hangen in de steden en dorpen van Nederland waarop een man en een vrouw te zien zijn in Zeeman ondergoed. De man een boxershort en de vrouw een hipster. Met name de verhoudingen bij de vrouw zijn tenenkrommend!
Hoe het niet moet
[ afbeelding ]
Hoe het wel zou moeten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Zeeman beschouwt de hipster als een veredelde tuinbroek![]()
En sowieso als een meisje dit soort dingen draagt in de slaapkamer, dan trap ik haar er zonder pardon uit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |