SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...:: Have you ever wonderd what life is all about? ::..
WTF?????quote:
godverdetering, godverdetyfus werkt ook zeer goedquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:04 schreef cheqy het volgende:
Vinkentering, pestpleuris, touwtakkentyfus.
Het laatste bekt lekker als je jezelf per ongeluk pijn doet. Probeer maar eens.
je was me voorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:20 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Godverdetyfus is er een die ik regelmatig bezig.
krijgde gij de touwtiefus... dan kende pluizequote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:23 schreef FANN het volgende:
Van mij ken je kopere kindjes krijge, dan ken je je de klere poetse !
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:04 schreef Deva het volgende:
Koekwous !ahah je hep de bus gemist jongu koekwousSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben aan, net als die Zuid-koreaan tegen Italia
Ik zet die van mij daarom ook nooit op.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
godverdetering, godverdetyfus werkt ook zeer goedeen aantal fokkers kunnen ervan meepraten dat ik dat regelmatig door de headset schreeuw als ik weer eens dood ga in mw2
Los Op !quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:26 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
krijgde gij de touwtiefus... dan kende pluize
dat is juist leuk man, vooral als je met z'n 8e in partychat zit xDquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:31 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik zet die van mij daarom ook nooit op.
.......dan was het met een sisser afgelopen.....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:54 schreef 78RPM het volgende:
*Schiet mij maar in een condoom!
*Je vader had beter z'n kwakkie op de kachel kunnen spuiten!
*Ja, hé! Ik kom niet uit een ei hoor!
warmduscherquote:
quote:
quote:
Ik hoop dat het je opluchte.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:48 schreef Unreal88 het volgende:
godverdomme kankerteringtyfushoer
Ik ken iemand die zegt altijd:quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:50 schreef MouzurX het volgende:
Hoerentroep Hoerenkut!Zegt een maat altijd.
Ja die zijn ook erg uniek hequote:Op maandag 15 februari 2010 12:23 schreef JCC het volgende:
Ballentyfus & Testikeltering![]()
Oh en natuurlijk verrekte koekwous, lillijke natnek en meer van die new kids uitingen
*checkt fobo en moet je gelijk geven*quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:19 schreef FANN het volgende:
Als ik zo'n kop had ging ik ernaast lopen
quote:
+1 scherp!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:41 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Uit de baarmoeder gerukte paardenverkrachter
o jahquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:36 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Addergebroed!
http://www.miels.nl/index.php?id=42![]()
Natnek is ook lolliequote:Op zondag 21 februari 2010 13:22 schreef arcar het volgende:
afgekeurde rukker
lulletje lampepit
keieschijter
oud vel
gerimpelde kutkever
natnek
roemeense struikrover
Zal ik je zo hard op je reet slaan dat de maaien eruit kruipen! Pestaarsquote:Op zondag 21 februari 2010 22:16 schreef SonicB het volgende:
pisvlek, zelfs een strontvlieg zou er niet op willen landen.
wtfquote:Op maandag 22 februari 2010 11:20 schreef 9611Niels het volgende:
Ik scheld voortaan alleen nog maar met:
[ afbeelding ]
Lol! Was dat die drol van reportage vannacht?quote:Op maandag 22 februari 2010 11:20 schreef 9611Niels het volgende:
Ik scheld voortaan alleen nog maar met:
[ afbeelding ]
dat is geen scheldwoordquote:
hahahah echt zo leukquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:08 schreef RadioSlut het volgende:
Ik kwam een tijdje geleden dit tegen in KLB:
Stuk faalkotelet
En deze zijn ook leuk
Baksteenkanker
Bombardementskanker
Kankeroe
Kankerlak
HIer??? Was onze Haagsche Sjon dat nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is hier wel omgetoverd tot scheldwoord.
ScIJtwijf?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef TimKuik het volgende:
http://twitter.com/voorhetvloeken
Iedere 5 minuten een nieuwe!
Ik moest lachenquote:
Ik googelde unieke scheldwoorden, en moest echt keihard lachen toen ik zo heel droog "kanker" lasquote:Op maandag 13 mei 2013 16:06 schreef Moccie het volgende:
[..]
uit welke begraafplaats heb je dit topic gevist zeg me dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |