SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...:: Have you ever wonderd what life is all about? ::..
WTF?????quote:
godverdetering, godverdetyfus werkt ook zeer goedquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:04 schreef cheqy het volgende:
Vinkentering, pestpleuris, touwtakkentyfus.
Het laatste bekt lekker als je jezelf per ongeluk pijn doet. Probeer maar eens.
je was me voorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:20 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Godverdetyfus is er een die ik regelmatig bezig.
krijgde gij de touwtiefus... dan kende pluizequote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:23 schreef FANN het volgende:
Van mij ken je kopere kindjes krijge, dan ken je je de klere poetse !
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:04 schreef Deva het volgende:
Koekwous !ahah je hep de bus gemist jongu koekwousSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben aan, net als die Zuid-koreaan tegen Italia
Ik zet die van mij daarom ook nooit op.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
godverdetering, godverdetyfus werkt ook zeer goedeen aantal fokkers kunnen ervan meepraten dat ik dat regelmatig door de headset schreeuw als ik weer eens dood ga in mw2
Los Op !quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:26 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
krijgde gij de touwtiefus... dan kende pluize
dat is juist leuk man, vooral als je met z'n 8e in partychat zit xDquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:31 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik zet die van mij daarom ook nooit op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |