?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat een held!!!!!!!!!!!!!!111
DAM is liefhebber van dat soort voetballers en vind hem en Van Nistelrooy een held. Vergeef het hem.quote:
Nistelrooij was ook lekker bezig vandaagquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:34 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
DAM is liefhebber van dat soort voetballers en vind hem en Van Nistelrooy een held. Vergeef het hem.
Normaal zeikt die hem af, dus begreep m niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:34 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
DAM is liefhebber van dat soort voetballers en vind hem en Van Nistelrooy een held. Vergeef het hem.
quote:Huntelaar lijkt zeker van basisplaats tegen Man Utd
15/02/2010 19:04
De kans is erg groot dat Klaas-Jan Huntelaar ook tegen Manchester United in de basis begint bij AC Milan. Zijn concurrent Marco Borriello ontbreekt nog steeds vanwege een rugblessure.
Huntelaar maakte afgelopen vrijdag een goede beurt door twee keer te scoren tegen Udinese (3-2 zege). Daardoor lijkt de Nederlandse spits de slag te hebben gewonnen van Filippo Inzaghi, de derde centrumspits in Milanese dienst.
Coach Leonardo begroet Luca Antonini en Clarence Seedorf terug in zijn wedstrijdselectie. Zij ontbraken op appθl tegen Udinese. Naast Borriello zijn alleen Oguchi Onyewu en Gianluca Zambrotta niet fit.
Milan en Manchester United treffen elkaar dinsdag in San Siro voor de heenwedstrijd van de achtste finale van de Champions League. De return staat pas op 10 maart geprogrammeerd.
Maar misschien heeft hij nu pas door dat het 2 dezelfde soort voetballers zijn, waarbij de ιιn ( Van Nistelrooy ) wat beter is.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:48 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Normaal zeikt die hem af, dus begreep m niet.
eerlijk gezegd verwacht ik ook Pato centraal voorin met Beckham op rechts.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:54 schreef Confetti het volgende:
Eigenlijk denk ik dat Pato centraal zal spelen zodat Beckham ook kan meedoen![]()
Zou wel een prachtige wedstrijd zijn voor KJH om wat credits op te bouwen.
minstens wel ιιntje hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:13 schreef Hamilcar het volgende:
Hij heeft geen enkele bruikbare bal gehad
Idd. Prachtig de diepte ingestuurd, alleen mistte hij jammerlijk. Weliswaar al vallend, maar toch had hij daar meer mee kunnen doen.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:13 schreef Hamilcar het volgende:
Hij heeft geen enkele bruikbare bal gehad
Op die bal na dan. En die was echt niet zo makkelijk, denk dat de meesten die gemist hadden tbh.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:38 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Idd. Prachtig de diepte ingestuurd, alleen mistte hij jammerlijk. Weliswaar al vallend, maar toch had hij daar meer mee kunnen doen.
Je bedoelt denk ik dat die bal niet zo makkelijk was, anders zouden anderen hem toch ook wel gemist hebben?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:39 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Op die bal na dan. En die was echt niet zo moeilijk, denk dat de meesten die gemist hadden tbh.
Ja heb t al verbeterdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:43 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik dat die bal niet zo makkelijk was, anders zouden anderen hem toch ook wel gemist hebben?
Dit dus.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:54 schreef Confetti het volgende:
Fysiek laat die het afweten. Dat valt hem te verwijten.
Hij verliest elk duel, daar is geen excuus voor.
Dat was jammer, maar wel terecht. Die kans die hij kreeg moet gewoon op doel, of hij daarnaast wel of niet een bal goed raakt maakt niks uit zolang hij de enige kans die hij krijgt er inschietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:51 schreef HaagsPietje het volgende:
. ging er ook af met een behoorlijk fluitconcert...
Hij is al redelijk op leeftijd. 26, dan moet je dat toch al beheersen, veel beter word je niet meer. Pato is 20.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:49 schreef Aandemur het volgende:
[..]
Dit dus.
Beide flankspelers ergerden zich ook kapot aan Huntelaar, vanwege zijn vreemde loopacties telkens. Deze speler moet nog heel veel leren of gewoon een streep onder het verhaal onder zetten en naar Duitsland gaan...
klopt, das ook de enigste reden dat pipo inzaghi WEL een goede topspits is.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:56 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dat was jammer, maar wel terecht. Die kans die hij kreeg moet gewoon op doel, of hij daarnaast wel of niet een bal goed raakt maakt niks uit zolang hij de enige kans die hij krijgt er inschiet
Op basis van speelminuten/afgemaakte doelpunten is hij misschien wel de meest efficiλnte spits die er is.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:58 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
klopt, das ook de enigste reden dat pipo inzaghi WEL een goede topspits is.
Ook een balbehandeling en techniek van een natte krant, maar vrijwel alles wat voor z'n voeten komt hangt ie keurig in het netje...
Pato is uitzonderlijk goed en Huntelaar hoort daar toch eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij is al redelijk op leeftijd. 26, dan moet je dat toch al beheersen, veel beter word je niet meer. Pato is 20.
Zolang hij in een wedstrijd zoals vandaag niet beter presteert zeggen die cijfers niet zoveelquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:04 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Op basis van speelminuten/afgemaakte doelpunten is hij misschien wel de meest efficiλnte spits die er is.
neem aan dat ie inzaghi bedoelde....quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:13 schreef Yankee het volgende:
[..]
Zolang hij in een wedstrijd zoals vandaag niet beter presteert zeggen die cijfers niet zoveel
Opzich heb je daar gelijk in, maar toch. Hij kan het tempo tenminste aan. Ik dacht dat je met 'hij' Inzaghi bedoelde, dus vandaar mijn antwoord.quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:13 schreef Yankee het volgende:
[..]
Zolang hij in een wedstrijd zoals vandaag niet beter presteert zeggen die cijfers niet zoveel
Ja ik vraag me dus af of Huntelaar wel echt het tempo aankanquote:Op woensdag 17 februari 2010 01:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Opzich heb je daar gelijk in, maar toch. Hij kan het tempo tenminste aan. Ik dacht dat je Inzaghi bedoelde, dus vandaar mijn antwoord.
Niet in topwedstrijden als deze, misschien wel wedstrijden van niveau er iets onder. Ik betwijfel dat alleen wel.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:16 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ja ik vraag me dus af of Huntelaar wel echt het tempo aankan
Pato speelde zeer ongelukkig en de keren dat hij weg kon, werd hij neergeschoffeld. Ronaldinho speelde voor Ronaldinho. Wat moet je dan als spits? Je positioneren voor een cross en dan gaan lopen, wetende dat Ronaldinho toch voor zn eigen actie gaat?quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:52 schreef Ropp het volgende:
Hunterlaar is gewoon een leuke spits voor de eredivisie of misschien bij een subtopper in Duitsland of Engeland. Je ziet gewoon dat hij moeite heeft met het tempo van het CL-niveau.
Hij mist snelheid en dan moeten je loopacties heel slim zijn wil je voor een verdediger komen en dat beheerst hij niet. Spitsen als Inzaghi, Del Piero en Raul beheersen dit wel, die zijn ook niet heel snel maar wel heel slim.
v Marwijk kan hem ook beter thuislaten want hij is ook geen pinchhitter, dan heb je nog meer aan Koevermans of Vennegoor.
Die kans was niet zo enorm als het leek, hij werd aan de verkeerde kant ingespeeld en moest schieten vanuit de draai. Pipo kreeg tijdens z'n invalbeurt een grotere kans, die hij overigens ver naast joeg.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:22 schreef thewishmaster het volgende:
Sommige mensen blijven maar excuses bedenken waarom Huntelaar niet uit de verf komt. Hij laat het gewoon niet zien in de wedstrijden tegen topclubs (in Nederland scoorde hij ook nooit tegen PSV), gisteren kreeg hij een enorme kans op de 2-0 die er weer niet inging. Als je dan een keer de kans in de basis krijgt moet zo'n bal erin.
Sommige mensen blijven maar excuses bedenken waarom Huntelaar geen goeie spits zou zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:22 schreef thewishmaster het volgende:
Sommige mensen blijven maar excuses bedenken waarom Huntelaar niet uit de verf komt. Hij laat het gewoon niet zien in de wedstrijden tegen topclubs (in Nederland scoorde hij ook nooit tegen PSV), gisteren kreeg hij een enorme kans op de 2-0 die er weer niet inging. Als je dan een keer de kans in de basis krijgt moet zo'n bal erin.
Heeft hij daar zelf geen debet aan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:17 schreef tralalala het volgende:
Hij kreeg ook geen fatsoenlijke bal aangespeeld.
Dat ligt misschien grotendeels aan zijn eigen positiespel ? Moest je nu nog zeggen dat Milan 90 min niet op de helft van Man U geweest is ok, maar Milan was een uur baas, dan moet je als spits toch ook iets in de pap te brokken hebben, niet ?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:17 schreef tralalala het volgende:
Hij kreeg ook geen fatsoenlijke bal aangespeeld.
Vanzelfsprekend, maar dat willen de Huntelaar-aanhangers toch nooit weten?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:20 schreef Yankee het volgende:
[..]
Heeft hij daar zelf geen debet aan?
zo gaat dat he, als je in de absolute wereldtop speelt. presteren en zo niet dan ben je gezien.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:12 schreef Komakie het volgende:
Huntelaar kan een hele goed spits zijn voor een team. Maar het moet wel een team zijn wat speelt zoals hij het beste uit de verf komt. Je hebt sommige spitsen die in bijna elk systeem kunnen spelen en hij is er duidelijk niet zo 1.
Wat ik wel echt heel slecht vind is dat als hij in de basis begint hij gewisseld wordt. Dat is toch niet goed voor het zelfvertrouwen van zo iemand? Gewoon lekker laten staan. Inzaghi was niet veel beter uiteindelijk.
Daarnaast.... 1-3 achter en dan een spits voor een spits wisselen. Hoe nutteloos kun je zijn....
Soms wel, maar vaak ook niet. Een speler heeft vertrouwen nodig. Door hem wedstrijden uit te laten spelen en eventueel hem meerdere wedstrijden te laten staan. Welke speler dan ook heeft vertrouwen nodig om goed te kunnen spelen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:20 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
zo gaat dat he, als je in de absolute wereldtop speelt. presteren en zo niet dan ben je gezien.
logisch en terecht in mijn ogen.
Dat heeft ιιn reden: kwalitatief kan hij de snelheid niet aan die er bv. eergisteren van hem verlangd werd. Maar ja, iets verlangen van iemand, terwijl hij dat al niet kan.....quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:28 schreef BramKVO het volgende:
Ach kom op zeg, we hebben het hier wel over AC Milan hι, alsof zij hun spelsysteem moeten aanpassen aan iemand als Huntelaar.
Dat hij nog maar weinig aan spelen toekomt, zal heus wel een reden hebben hoor. De sportieve staf van Milan zit hem dagelijks aan het werk ...
Nee ik snap dat ze hun systeem niet aan gaan passen. Ik denk wel dat Huntelaar gewoon bij de verkeerde club zit. We zeggen wel van "ga lekker naar Duitsland" maar ik denk dat hij het daar veel beter zou doen. Ook als hij bij een grote club zou spelen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:28 schreef BramKVO het volgende:
Ach kom op zeg, we hebben het hier wel over AC Milan hι, alsof zij hun spelsysteem moeten aanpassen aan iemand als Huntelaar.
Dat hij nog maar weinig aan spelen toekomt, zal heus wel een reden hebben hoor. De sportieve staf van Milan zit hem dagelijks aan het werk ...
Ergens ben ik het met je eens, Huntelaar is absoluut geen topspits in het rijtje Rooney, Villa, Torres, Drogba en Zlatan, maar hij heeft absoluut specifieke kwaliteiten die hem een topspits zouden maken.quote:Op donderdag 2 september 2010 06:20 schreef Aloulou het volgende:
Hunt is altijd overschat geweest, voor de internationale top dan. Hij overschatte zichzelf ook en heeft nu bij Milan deksel op de neus gekregen. Schalke zal hij het goed doen, altijd vertrouwen en past in het systeem.
Bij clubs als Barca, Real en Milan zal hij echter nooit slagen en heeft daar ook te weinig krediet voor om een basisplaats te eisen en af te dwingen. Zelfs als hij het vijf wedstrijden aardig doet of in een invalbeurt scoort zullen voor die clubs altijd betere opties voor handen liggen zoals de aankoop van een Ibrahimovic waar hij niet aan kan tippen.
Nog drie jaar bij Schalke schitteren, dan Engels clubje en dan is hij op een leeftijd om in Nederland af te bouwen.
En dat vaak als invaller.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:39 schreef Anatool het volgende:
Heeft trouwens 15 keer gescoord in anderhalf jaar bij Real en Milan dus zo slecht deed hij het ook niet
Ik vind dat Huntelaar toch best een paar aardige goals heeft gemaakt.quote:Op zondag 5 september 2010 15:00 schreef Hamilcar het volgende:
Klaas-Jan is gewoon een soort Inzaghi - hij scoort altijd, overal. Het mag er dan niet altijd even mooi en leuk uitzien, maar scoren doetie wel :p
Leuke troll.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:09 schreef bascross het volgende:
Is ook gewoon een heel aardige voetballer, voor eredivisie begrippen in ieder geval.
Ik heb het er net met een collega over, we zeiden samen hetzelfde als jij.quote:Op zondag 5 september 2010 13:45 schreef Easy_genius het volgende:
Als Huntelaar in de basis had gestaan bij de WK finale, waren we wereldkampioen geworden. Daar ben ik van overtuigd. Zeker omdat v. Persie niets inbracht. Hij is geen wereldspeler, maar staat er altijd. In zo'n finale stijgt hij boven zichzelf uit.
Ik ben er zelfs van overtuigd dat we de wedstrijd tegen Portugal op het vorige WK niet verloren hadden als Huntelaar in de spits had gestaan. Hij kwam toen terug van het jeugd EK en was in bloedvorm (daar topscoorder). Zeker omdat Kuyt toen weinig scoorde en een aantal opgelegde kansen miste. Misschien wel zijn beste tijd.
Jammer dat hij toch niet Γ©cht het vertrouwen krijgt. Hij grijpt zijn kansen toch telkens weer.
Een spits die twee seizoenen 1 op 1 loopt een aardige spits noemen kan duiden op een aantal kenmerken.quote:
4. Jij kan niet lezenquote:Op woensdag 8 september 2010 11:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Een spits die twee seizoenen 1 op 1 loopt een aardige spits noemen kan duiden op een aantal kenmerken.
1 je hebt geen verastand van voetbal en vindt 30 doelpunten een normaal moyenne voor een spits in de eredivisie.
2. Jij denkt dat 30 doelpunten voor een aardige voetballer haalbaar is.
3. Je hebt geen verstand van voetbal.
Ik ga voor optie drie.
Iemand zei ooit eens. "Binnen de 16 behoort hij tot de 5 beste spitsen ter wereld. Daarbuiten nog niet eens bij de beste 50".quote:Op woensdag 8 september 2010 11:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik heb het er net met een collega over, we zeiden samen hetzelfde als jij.
Gister zag je ook zijn dodelijkheid bij de kop goal, die jongen is een geboren afmaker.
Hopelijk ziet Bert dat ook en staat hij er vanaf nu voor vast in.
quote:Vossen: "Ik kan genieten van Huntelaar"
Vossen in hot, ook in het buitenland. De Spaanse krant Marca schreef dat Ronaldo efficiλnter was dan Vossen, "het fenomeen uit Belgiλ. "De vergelijking is leuk en natuurlijk is Ronaldo veel beter, maar hij is niet mijn idool. Ik geniet meer van Huntelaar. We hebben dezelfde manier van positie kiezen en dezelfde neus voor goals."
"Van het spel van Huntelaar (foto) kan ik nog iets bijleren, maar van Ronaldo niet. Ik ben namelijk niet snel en ik heb ook geen passeerbeweging", weet Vossen.
quote:'Magath bood naast Farfαn ook Huntelaar al her en der te koop aan'
Het blijft onrustig rond Schalke 04. De prestaties vallen al van begin af bijzonder tegen en ook de winterse transfermarkt lijkt de Bundesliga-laagvlieger weinig soelaas te hebben geboden. Volgens BILD heeft trainer Felix Magath zelfs geprobeerd om Klaas-Jan Huntelaar, de duurste clubaankoop aller tijden, van de hand te doen. De coach ontkent, maar is niet mild voor de Nederlander.
Het dagblad claimt dat een tussenpersoon van Schalke op advies van Magath de Oranje-international her en der te koop heeft aangeboden. De ex-speler van onder meer Ajax kwam afgelopen zomer voor veertien miljoen euro over van AC Milan en heeft, ondanks een uitstekend begin, al acht competitiewedstrijden op rij niet meer gescoord. In de wedstrijd van afgelopen weekeinde tegen Hoffenheim werd de Nederlander zelfs al in de theepauze gewisseld.
"Nee, ik schakel geen tussenpersonen in", benadrukt Magath. "De transfermarkt steekt heel anders in elkaar. Zaakwaarnemers gaan naar clubs toe en geven aan welke spelers beschikbaar zijn." Eιn dag na de nederlaag tegen Hoffenheim haalde Magath de Griek Angelos Charisteas naar Gelsenkirchen. Volgens Magath ontbreekt er, ondanks de aanwezigheid van Huntelaar, een bepaald type spits. "Iemand die kopsterk is en heer en meester in het strafschopgebied is."
Jefferson Farfαn stond afgelopen maand op het punt om te vertrekken. De aanvaller kwam de laatste weken vaker negatief dan positief in het nieuws en zag een transfer naar Wolfsburg vanwege zijn aanvullende financiλle eisen mislukken. Charisteas ontbreekt komende vrijdag nog bij Schalke 04. De ex-speler van Feyenoord en Ajax is nog niet fit en is tegen Borussia Dortmund niet van de partij.
Hij doet het overal niet zo goed.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:53 schreef muzas het volgende:
Wat is het toch met die kerel dat ie overal kan vertrekken?
Hoe gaat Ajax hem betalen dan? Ik denk niet dat Schalke hem voor een appel en een ei laten vertrekken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:32 schreef Droathoah het volgende:
Gewoon terugkomen naar Ajax, geld zat en hij zal er een hoop plezier aan beleven
We kunnen niet elke keer zijn club de schuld geven wanneer het niet lukt. Zowel bij Real Madrid, AC Milan als Schalke is het hem tot nu toe niet gelukt om zichzelf onomstreden te maken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:16 schreef Anatool het volgende:
Hopelijk maakt deze baas een hattrick tegen Oostenrijk waardoor het Schalke duidelijk wordt dat ze zelf verantwoordelijk zijn voor wanprestaties
Klopt, dat is absoluut ook aan hemzelf te verwijten puur om het feit dat hij niet het complete plaatje is zoals Torres, Villa, Zlatan e.a. Hij is een uitstekende afmaker, ιιn met specifieke kwaliteiten maar niet meer modern. In deze ben ik het ook met Banshee-boy eens dat hij wel bij Arsenal zou kunnen renderen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:06 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
We kunnen niet elke keer zijn club de schuld geven wanneer het niet lukt. Zowel bij Real Madrid, AC Milan als Schalke is het hem tot nu toe niet gelukt om zichzelf onomstreden te maken.
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
10 goals in 31 wedstrijden, wat een goalgetter is het toch ook
Nou wat is je punt nu, een smilie is nogal infantielquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nou wat is je punt nu, een smilie is nogal infantiel
quote:Huntelaar verlengt aflopend contract met Schalke 04
Schalke 04 heeft het contract met Klaas-Jan Huntelaar verlengd tot medio 2015. De 29-jarige spits had in Gelsenkirchen een aflopende verbintenis, maar heeft zijn gevoel laten spreken.
'Ik heb er goed en lang over nagedacht en ik ben blij dat de mensen bij Schalke mij hier de tijd voor hebben gegeven', aldus Huntelaar op de clubwebsite. 'Ik heb de beslissing genomen waar ik het beste gevoel bij had. Ik heb me altijd op mijn gemak gevoeld bij Schalke.'
Ondanks de matige reeks van Schalke heeft Huntelaar vertrouwen in Schalke. 'Ik geloof in ons team en het feit dat we de volgende ronde in de Champions League hebben behaald is een geweldige prestatie. We zijn in de achtste finales tegen Galatasaray zeker niet kansloos.'
Ook Horst Heldt, manager van Die Kφnigsblauen, is verguld met het nieuwe contract van Huntelaar. 'Ik ben erg blij dat Klaas-Jan met deze actie een signaal afgeeft voor de tweede competitiehelft.'
Ik ook. Had 'ie mooi alle grote competities gehad.quote:Op zondag 23 december 2012 15:32 schreef Droathoah het volgende:
Jammer, had hem graag in de Premier league gezien.
SPOILER: Vorige delenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan wel in de OP zo, aardig wat topics over een speler.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik had hem ook graag bij de Spurs of Arsenal gezien.
Gewoon heel vies natrappen.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:39 schreef HPLC het volgende:
Had hij nog een voorwaardelijke straf openstaan? Zo erg vond ik de overtreding nou ook weer niet.
Pleur op man, het is gefrustreerd natrappen, je ziet hem ook niet eens naar de bal kijken.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:33 schreef Droathoah het volgende:
Het is een spitsentackle en je ziet hem gelijk zijn verontschuldiging aanbieden.
Het is gewoon lomp, maar Klaas kennende zal hij nooit iemand bewust willen blesseren.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Pleur op man, het is gefrustreerd natrappen, je ziet hem ook niet eens naar de bal kijken.
Ik vind 6 ook wat overdreven hoor, maar een spitsentackle? Neger alsjeblieft.
Vast niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:36 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Het is gewoon lomp, maar Klaas kennende zal hij nooit iemand bewust willen blesseren.
Een spitsentackle? Lmfao. Smerige overtreding en een eerlijke straf.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:33 schreef Droathoah het volgende:
6 wedstrijden. Slaat nergens op. Er zijn doodschoppen geweest die minder wedstrijden kosten. Het is een spitsentackle en je ziet hem gelijk zijn verontschuldiging aanbieden.
1 α 2 wedstrijden max.
quote:Op maandag 2 februari 2015 18:36 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Het is gewoon lomp, maar Klaas kennende zal hij nooit iemand bewust willen blesseren.
6 duels schorsing is terecht.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Huntelaar wordt voor 6 duels (!) geschorst.
De overtreding
Schalke in beroep.
Wedstrijden die hij mist als beroep geen effect heeft, m.u.v CL:
[ afbeelding ]
quote:Ajax wil Klaas-Jan Huntelaar deze zomer graag terughalen naar Amsterdam. De clubleiding beschouwt de 32-jarige Achterhoeker als een ideale optie voor de spitspositie, σσk gezien zijn leeftijd en ervaring.
De Schalke 04-spits en diens management zijn op de hoogte van de interesse, nadat Ajax ook in de winterstop al informeerde naar de situatie rondom Huntelaar. De voetballer zal in de komende maanden zijn opties afwegen, in de wetenschap dat zijn contract in Gelsenkirchen tot medio 2017 doorloopt. Ajax heeft naast de huidig clubtopscorer Arek Milik (19 goals) nauwelijks opties op de centrale spitspositie.
Huntelaar scoorde dit seizoen tot nu toe negen keer en maakt met de Duitse club een moeizaam seizoen door. Schalke 04 speelt onder trainer Andrι Breitenreiter reactievoetbal, zonder buitenspelers, waardoor Huntelaar in veel wedstrijden ver van het vijandelijke doel speelt. De sportieve koers van de club is bovendien uiterst onzeker: pas in juni treedt de nieuwe technisch directeur Christian Heidel in dienst.
Ajax volgt die ontwikkelingen met interesse. Trainer Frank de Boer verklaarde eerder al Huntelaar graag in de winterstop toe te willen voegen aan zijn selectie. Een tussentijdse overstap was toen geen optie, maar deze zomer ontstaat onvermijdelijk een nieuwe situatie.
Dat geldt vooral voor jou.quote:
Kom op man.quote:
Gastquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:29 schreef Nouri het volgende:
[..]
Kom op man.
Huntelaar is toch op alle vlakken minder dan Milik dat moet zelfs een blinde als jou zien.
204 - Johan Cruijfftwitter:GracenoteNL twitterde op woensdag 03-04-2019 om 21:54:49💯 - Meeste Eredivisie-doelpunten voor @AFCAjax #emmaja #Ajax reageer retweet
⏰ 17.15 uurtwitter:FOXSportsnl twitterde op vrijdag 05-04-2019 om 16:03:37⚽ | Klaas-Jan Huntelaar maakte tegen FC Emmen zijn honderdste competitietreffer voor Ajax. Vrijdag zijn alle honderd treffers van de spits in dienst van de Amsterdammers te zien op FOX Sports.https://t.co/I4w189roz8 reageer retweet
Ja als hij standaard in de basis stond zat hij wss aan de 30 zonder gein, als hij op eindtoernooien had gespeeld en Van Persie op 10 of een vrije rol vanaf de flank hadden we wellicht 2 toernooien gewonnen.......quote:Op zondag 21 april 2019 09:55 schreef maxi-mus het volgende:
Toch alweer 15 competitiegoals gemaakt dit seizoen als pinchhitter. Huntelaar.
Cees en Henk Groot nooit van gehoord maar schijnbaar waren ze grootquote:Op donderdag 4 april 2019 10:49 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]204 - Johan Cruijfftwitter:GracenoteNL twitterde op woensdag 03-04-2019 om 21:54:49💯 - Meeste Eredivisie-doelpunten voor @:AFCAjax #emmaja #Ajax reageer retweet
175 - Sjaak Swart
161 - Henk Groot
146 - Piet Keizer
128 - Marco van Basten
123 - Ruud Geels
103 - Dennis Bergkamp
100 - Cees Groot
100 - @:KJ_Huntelaar (+1)
(Btw, 34 topics over Huntelaar wtf![]()
)
Lees verder: https://www.telegraaf.nl/(...)izoen-met-voetballenquote:Klaas-Jan Huntelaar stopt eind seizoen met voetballen
Klaas-Jan Huntelaar zet aan het einde van het seizoen een punt achter het voetbal.
Dat zei de 37-jarige spits van Ajax bij Fox Sports na de zege van de Amsterdammers op PEC Zwolle. Daarin nam Huntelaar de openingstreffer voor zijn rekening. Het was de 150e treffer in de Eredivisie voor de routinier.
RIPquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat een held!!!!!!!!!!!!!!111
De spitsen van Feyenoord kunnen de afgelopen jaren enkel dromen van zijn statistieken die hij paar jaar te lang doorspeelde (lol)quote:
quote:Op zondag 13 december 2020 11:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De spitsen van Feyenoord kunnen de afgelopen jaren enkel dromen van zijn statistieken die hij paar jaar te lang doorspeelde (lol)
Ik moet mijn welgemeende excuses aanbieden daar waar ik kennelijk was vergeten dat deze god zoveel scoorde in zijn laatste seizoen.quote:
Was jij maar een niveautje Dost/Weghorstquote:Op zondag 13 december 2020 14:35 schreef PSVCL het volgende:
In de media doen ze alsof een groot Nederlandse voetballer gaat stoppen terwijl ie gewoon niveautje Dost/Weghorst was
Dit viel mij ook al op. Zijn statistieken zijn, zoals ik in het studio voetbal topic al schreef, helemaal niet zo indrukwekkend. Zeker niet voor een spits die puur op zijn doelpuntenproductie moet worden afgerekend.quote:Op zondag 13 december 2020 14:35 schreef PSVCL het volgende:
In de media doen ze alsof een groot Nederlandse voetballer gaat stoppen terwijl ie gewoon niveautje Dost/Weghorst was
Je carriθre eindigen met een degradatie lijkt mij kut. Klaas wil duidelijk gewoon spelen, en de kans daarop bij Schalke is groter dan bij Ajax.quote:
quote:Op maandag 14 december 2020 00:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit viel mij ook al op. Zijn statistieken zijn, zoals ik in het studio voetbal topic al schreef, helemaal niet zo indrukwekkend. Zeker niet voor een spits die puur op zijn doelpuntenproductie moet worden afgerekend.
Wel een van de beste eredivisiespitsen van de laatste 20 jaar en beter dan Dost/Weghorst natuurlijk maar ook niet heel veel meer dan dat.
Je verwacht het nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:44 schreef Caland het volgende:
Achteraf een behoorlijke kutkeuze geweest.
Nouja, wel mooi dat 'ie het toch probeerde. Een standbeeld in Gelsenkirchen of een marginale rol spelen in een kampioenschap. Ik zou denk ik dezelfde keuze hebben gemaakt.quote:
quote:Met zijn doelpunt werd Huntelaar met 37 jaar en 234 dagen de oudste speler die voor Schalke heeft gescoord in de competitie. Hij loste Oliver Reck af, die in februari 2002 36 jaar en 347 dagen oud was toen hij een treffer noteerde voor de club uit Gelsenkirchen.
quote:Op donderdag 3 juni 2021 19:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Het eerste deel van dit topic/deze reeks is wel genot om terug te lezen.
lolquote:Op maandag 20 september 2004 00:22 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik denk net als tong80 dat hij nooit echt zal doorbreken. Iedere profvoetballer heeft wel eens een mooi doelpunt gemaakt, laten we nou niet opeens op de daken springen. Voor een speler (en stadsgenoot
) als Ugur Yildirim zie ik een grotere toekomst weggelegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |