quote:Op woensdag 13 april 2011 23:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nou wat is je punt nu, een smilie is nogal infantiel
quote:Huntelaar verlengt aflopend contract met Schalke 04
Schalke 04 heeft het contract met Klaas-Jan Huntelaar verlengd tot medio 2015. De 29-jarige spits had in Gelsenkirchen een aflopende verbintenis, maar heeft zijn gevoel laten spreken.
'Ik heb er goed en lang over nagedacht en ik ben blij dat de mensen bij Schalke mij hier de tijd voor hebben gegeven', aldus Huntelaar op de clubwebsite. 'Ik heb de beslissing genomen waar ik het beste gevoel bij had. Ik heb me altijd op mijn gemak gevoeld bij Schalke.'
Ondanks de matige reeks van Schalke heeft Huntelaar vertrouwen in Schalke. 'Ik geloof in ons team en het feit dat we de volgende ronde in de Champions League hebben behaald is een geweldige prestatie. We zijn in de achtste finales tegen Galatasaray zeker niet kansloos.'
Ook Horst Heldt, manager van Die Königsblauen, is verguld met het nieuwe contract van Huntelaar. 'Ik ben erg blij dat Klaas-Jan met deze actie een signaal afgeeft voor de tweede competitiehelft.'
Ik ook. Had 'ie mooi alle grote competities gehad.quote:Op zondag 23 december 2012 15:32 schreef Droathoah het volgende:
Jammer, had hem graag in de Premier league gezien.
SPOILER: Vorige delenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan wel in de OP zo, aardig wat topics over een speler.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik had hem ook graag bij de Spurs of Arsenal gezien.
Gewoon heel vies natrappen.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:39 schreef HPLC het volgende:
Had hij nog een voorwaardelijke straf openstaan? Zo erg vond ik de overtreding nou ook weer niet.
Pleur op man, het is gefrustreerd natrappen, je ziet hem ook niet eens naar de bal kijken.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:33 schreef Droathoah het volgende:
Het is een spitsentackle en je ziet hem gelijk zijn verontschuldiging aanbieden.
Het is gewoon lomp, maar Klaas kennende zal hij nooit iemand bewust willen blesseren.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Pleur op man, het is gefrustreerd natrappen, je ziet hem ook niet eens naar de bal kijken.
Ik vind 6 ook wat overdreven hoor, maar een spitsentackle? Neger alsjeblieft.
Vast niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:36 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Het is gewoon lomp, maar Klaas kennende zal hij nooit iemand bewust willen blesseren.
Een spitsentackle? Lmfao. Smerige overtreding en een eerlijke straf.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:33 schreef Droathoah het volgende:
6 wedstrijden. Slaat nergens op. Er zijn doodschoppen geweest die minder wedstrijden kosten. Het is een spitsentackle en je ziet hem gelijk zijn verontschuldiging aanbieden.
1 á 2 wedstrijden max.
quote:Op maandag 2 februari 2015 18:36 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Het is gewoon lomp, maar Klaas kennende zal hij nooit iemand bewust willen blesseren.
6 duels schorsing is terecht.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Huntelaar wordt voor 6 duels (!) geschorst.
De overtreding
Schalke in beroep.
Wedstrijden die hij mist als beroep geen effect heeft, m.u.v CL:
[ afbeelding ]
quote:Ajax wil Klaas-Jan Huntelaar deze zomer graag terughalen naar Amsterdam. De clubleiding beschouwt de 32-jarige Achterhoeker als een ideale optie voor de spitspositie, ķķk gezien zijn leeftijd en ervaring.
De Schalke 04-spits en diens management zijn op de hoogte van de interesse, nadat Ajax ook in de winterstop al informeerde naar de situatie rondom Huntelaar. De voetballer zal in de komende maanden zijn opties afwegen, in de wetenschap dat zijn contract in Gelsenkirchen tot medio 2017 doorloopt. Ajax heeft naast de huidig clubtopscorer Arek Milik (19 goals) nauwelijks opties op de centrale spitspositie.
Huntelaar scoorde dit seizoen tot nu toe negen keer en maakt met de Duitse club een moeizaam seizoen door. Schalke 04 speelt onder trainer André Breitenreiter reactievoetbal, zonder buitenspelers, waardoor Huntelaar in veel wedstrijden ver van het vijandelijke doel speelt. De sportieve koers van de club is bovendien uiterst onzeker: pas in juni treedt de nieuwe technisch directeur Christian Heidel in dienst.
Ajax volgt die ontwikkelingen met interesse. Trainer Frank de Boer verklaarde eerder al Huntelaar graag in de winterstop toe te willen voegen aan zijn selectie. Een tussentijdse overstap was toen geen optie, maar deze zomer ontstaat onvermijdelijk een nieuwe situatie.
Dat geldt vooral voor jou.quote:
Kom op man.quote:
Gastquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:29 schreef Nouri het volgende:
[..]
Kom op man.
Huntelaar is toch op alle vlakken minder dan Milik dat moet zelfs een blinde als jou zien.
204 - Johan Cruijfftwitter:GracenoteNL twitterde op woensdag 03-04-2019 om 21:54:49💯 - Meeste Eredivisie-doelpunten voor @AFCAjax #emmaja #Ajax reageer retweet
⏰ 17.15 uurtwitter:FOXSportsnl twitterde op vrijdag 05-04-2019 om 16:03:37⚽ | Klaas-Jan Huntelaar maakte tegen FC Emmen zijn honderdste competitietreffer voor Ajax. Vrijdag zijn alle honderd treffers van de spits in dienst van de Amsterdammers te zien op FOX Sports.https://t.co/I4w189roz8 reageer retweet
Ja als hij standaard in de basis stond zat hij wss aan de 30 zonder gein, als hij op eindtoernooien had gespeeld en Van Persie op 10 of een vrije rol vanaf de flank hadden we wellicht 2 toernooien gewonnen.......quote:Op zondag 21 april 2019 09:55 schreef maxi-mus het volgende:
Toch alweer 15 competitiegoals gemaakt dit seizoen als pinchhitter. Huntelaar.
Cees en Henk Groot nooit van gehoord maar schijnbaar waren ze grootquote:Op donderdag 4 april 2019 10:49 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]204 - Johan Cruijfftwitter:GracenoteNL twitterde op woensdag 03-04-2019 om 21:54:49💯 - Meeste Eredivisie-doelpunten voor @:AFCAjax #emmaja #Ajax reageer retweet
175 - Sjaak Swart
161 - Henk Groot
146 - Piet Keizer
128 - Marco van Basten
123 - Ruud Geels
103 - Dennis Bergkamp
100 - Cees Groot
100 - @:KJ_Huntelaar (+1)
(Btw, 34 topics over Huntelaar wtf![]()
)
|
Forum Opties | |